Ik moet nog slapen, stage en moet 7 uur al op.quote:
Vind het wel jammer dat vaak met 'slechterikken' dat ze symphatiek overkomen en dat ik ze op zich zou steunen. Maar dan opeens 'lol strafkampen, lol doe wat ik zeg anders dood ik je.'quote:Op maandag 3 november 2014 12:39 schreef Skillstorm het volgende:
Eigenlijk is Kuvira wel best diplomatiek.
Dat ja.quote:Op maandag 3 november 2014 12:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vind het wel jammer dat vaak met 'slechterikken' dat ze symphatiek overkomen en dat ik ze op zich zou steunen. Maar dan opeens 'lol strafkampen, lol doe wat ik zeg anders dood ik je.'
Was geen burgeroorlog heh.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
Varrick heeft geen problemen met het laten uitbreken van een burgeroorlog waardoor tientallen duizenden zullen sterven. Maar met het ontwikkelen van een een nieuwe vorm van schone energie heeft hij wel problemen omdat het door het leger gebruikt zal worden in bomvorm?
Wie denkt hij dat hij voor de gek houdt? Varrick voor eindbaas.
Ook best wel stom dat hij van scheepvaartmagnaat plotseling in het hele team achter het Manhattanproject veranderd is. Het is zeker niet de domste wending uit de Legende van Korra, maar toch wel een behoorlijk storende.
Ik vraag me af of Toph Kuvira nu gaat verpletteren of dat ze zich eerst bij de Avatar voegt en dan pas Kuvira verplettert.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:13 schreef Hermanna het volgende:
Het is tijd voor Toph om ze te slopen.
Hangt er van af of je het aarderijk als ontbonden ziet na de korte periode van anarchie in Ba-Sing-Se. Volgens mij doen maar weinigen dat in de Avatar wereld.quote:
De Legende van Korra heeft systematisch elke schurk verkankerd. In deel omdat het geen definitieve stelling durfde te nemen tegen hun idealen. In deel omdat de schrijvers idioten zijn. Omdat dit het laatste seizoen is heb je nog een hele kleine kans dat ze iets dappers doen, maar ik zou er geen geld op zetten.quote:Dat Kuvira het gewoon echt goed deed en dat Bolin bij haar bleef.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |