abonnement Unibet Coolblue
pi_113336514


Zeventig jaren gingen voorbij en zo ook de tijd van Aang en zijn vrienden. Nu is de wereld veranderd. Onder een nieuwe vuurheer kwam de droom van Sozin uit; de vuurnatie deelde haar gevorderde technologische kennis met de rest van de wereld, en de wereld van de Avatar kwam terecht in een tijd die veel weg heeft van van de de roerige jaren twintig.
Dit is de wereld die er voor de nieuwe Avatar te grijpen ligt.

In plaats van de wereld rond te reizen zal ze zich in één enkele grote stad bezighouden. Republiek stad. Een gigantische metropool niet ver van tante Wu's dorp geschapen door Zuko en Aang. Maar er broeit iets. En het is aan de Avatar dit te blussen en de balans te bewaren.

Personages:

Amon

'Prepare to be equalized'

Amon is de enigmatische leider van de Equalisten. Van jongs af aan wilde hij al dat iedereen eerlijk en gelijk behandeld werd. Nu leidt hij een revolutie door het schisma dat de ongelijkheid tussen stuurders en niet-stuurders gecreëerd heeft uit te buiten.

Avatar Korra

'[Korra's] best friend is a Polar Bear Dog. Somehow that makes perfect sense.'

Aangs opvolger. Ze excelleert in het lichamelijke gedeelte van het sturen maar het spirituele deel gaat haar minder makkelijk af. Ze is energiek, charismatisch, atletisch, een tikkeltje arrogant en is verzonnen met het idee dat ze alles zou moeten zijn dat Aang niet was.

Bolin

'I'm gorgeous.'

Bolin is de grappenmaker van Team Avatar. Aardestuurder. Een vrolijke optimist.

Mako

'You're the Avatar, and I'm an idiot.'

Mako is Bolins broer. Een potente vuurstuurder. Hij heeft gevoelens.

Naga

'No, Naga! Pabu's a friend, not a snack.'

Naga is de eerste tamme ijsbeerhond ooit. Korra's rijdier. Veel feller en loyaler en dapperder dan die duffe zespotige vliegende reuzebison die waar Aang op rondvloog.

Intro:

"Earth. Fire. Air. Water. When I was a boy, my father, Avatar Aang, told me the story of how he and his friends heroically ended the Hundred Year War. Avatar Aang and Fire Lord Zuko transformed the Fire Nation colonies into the United Republic of Nations, a society where benders and non-benders from all over the world could live and thrive together in peace and harmony. They named the capital of this great land Republic City. Avatar Aang accomplished many remarkable things in his life, but sadly, his time in this world came to an end. And like the cycle of the seasons, the cycle of the Avatar began anew."

SPOILER: De Legende van Aang
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sites
- Avatar op de Nederlandse Wiki
- Avatar op de Engelse Wiki
- Lijst met alle episodes, inclusief beschrijving en rating
- Avatar fansite
- Avatar fansite
- Site met alle Avatar episodes, snel bijgewerkt
- Avatar wiki
- Nickelodeon over TLoK (eng)
- Officiële tumblr van TLoK

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Haha Aardbei heeft ongelijk gekregen. #4 was niet het laatste deel.

[ Bericht 2% gewijzigd door Repelsteeltju op 27-06-2012 03:16:04 ]
“An interesting thing is a good thing.”
pi_113336569
* IJlhoofdigheid. :')
“An interesting thing is a good thing.”
  zondag 24 juni 2012 @ 22:18:03 #3
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_113336611
Ik heb je TT even verbeterd. :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_113336685
Dankje. :)
“An interesting thing is a good thing.”
pi_113340491
Goed topic.
  zondag 24 juni 2012 @ 23:28:55 #6
202546 Baszh
The Dude abides
pi_113343025
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 20:51 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ik denk wel dat ze wat hebben moeten aanpassen om het einde minder eindigend te maken.

Dat gezegd hebbende wil ik mededelen dat ik hoofdpijn heb gekregen van deze laatste twee afleveringen. Iroh bleek een sufkut. Zijn vloot... een lachertje. Bumi heeft niets gedaan behalve de paar seconden dat hij in beeld kwam 'waaaaa hoe' gekrijst. Amon besluit dat hij nu opeens wel Korra's haar stuurkracht wil ontnemen en bloedstuurt in het wilde weg. Wat kennelijk zijn hersencellen ernstig heeft aangetast. Want na omgestoten te zijn gebruikt hij de meest opzichtige beweging die een waterstuurder kan maken. Ze hebben het enigma dat Amon was kapot gemaakt op een van de meest afzichtelijke manieren ooit. Om nog maar te zwijgen over wat er op die speedboot gebeurde.

:r :r :r
Eens met die zwakke vloot en hoe de equalist beweging makkelijk werden afgedaan, zat toch meer in. Tarlokk die zelfmoord pleegt en zijn broer meeneemt omdat anders de geschiedenis zich weer kan herhalen (ze zijn in hun vader veranderd) vond ik juist wel mooi.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  maandag 25 juni 2012 @ 00:43:40 #7
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_113347221
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 23:28 schreef Baszh het volgende:

[..]

Eens met die zwakke vloot en hoe de equalist beweging makkelijk werden afgedaan, zat toch meer in. Tarlokk die zelfmoord pleegt en zijn broer meeneemt omdat anders de geschiedenis zich weer kan herhalen (ze zijn in hun vader veranderd) vond ik juist wel mooi.
True, een zwakke vloot. Maar het was een tijd van vrede, en deze vloot zou in principe de voorvallen die er zouden kunnen ontstaan aan moeten kunnen. Ze waren gewoon puur onvoorbereid op vliegtuigen, wat logisch is.

Wat betreft Amon die Korra's bending nu wel weg wilde nemen; Hij wilde van haar geen martelaar maken voor zijn eigen zaak, maar hij had de stad in handen. Op dat moment nadat hij alles overheersde de Avatar haar bending wegnemen zou een ultiem vertoon van kracht en overwinning voor Amon zijn.

Wat betreft zijn watersturing aan het einde, hij was buiten westen, schrikt wakker en is in levensgevaar, zich waarschijnlijk niet meteen bewust van wat er net gebeurde, wat resulteerde in die beweging, om zijn eigen leven te redden.

En wat was er mis met wat er op die boot gebeurde? Tarrlok beseft zich dat zijn broer niet meer te redden is, en zelf zou hij in republic city waarschijnlijk ook de gevangenis ingaan vanwege het hele 'korra ontvoer schandaal'
Dit was de meest eervolle optie.

Heerlijke 2 afleveringen, maar wat zonde dat het weer afgelopen is ;(

Ook wel spijtig dat het verder tussen Asami en Mako niet verder is afgerond.
  maandag 25 juni 2012 @ 00:44:16 #8
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_113347243
Oh, en dit topic is niet gelinkt. :P
  maandag 25 juni 2012 @ 00:52:41 #9
318317 glaba
Ondertitel:
pi_113347551
Op zondag 24 juni 2012 20:51 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ik denk wel dat ze wat hebben moeten aanpassen om het einde minder eindigend te maken.

Dat gezegd hebbende wil ik mededelen dat ik hoofdpijn heb gekregen van deze laatste twee afleveringen. Iroh bleek een sufkut. Zijn vloot... een lachertje. Bumi heeft niets gedaan behalve de paar seconden dat hij in beeld kwam 'waaaaa hoe' gekrijst. Amon besluit dat hij nu opeens wel Korra's haar stuurkracht wil ontnemen en bloedstuurt in het wilde weg. Wat kennelijk zijn hersencellen ernstig heeft aangetast. Want na omgestoten te zijn gebruikt hij de meest opzichtige beweging die een waterstuurder kan maken. Ze hebben het enigma dat Amon was kapot gemaakt op een van de meest afzichtelijke manieren ooit. Om nog maar te zwijgen over wat er op die speedboot gebeurde.

Helemaal mee eens!! Goed verwoord
Ze konden die laatste 2 afleveringen beter uitsmeren over 4 afleveringen ofso.
pi_113355681
het is een leuke serie, maar ook dat einde weer, het is wat onsamenhangend
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:39:27 #11
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_113404462
Ik heb genoten *O*

Is er een planning voor een boek 2? :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_113404639
Kan miet wachten op boek 2, als hij tenminste wel komt.
pi_113454763
Er komt een tweede seizoen. Wanneer is nog niet aangekondigd.

NickelodeonTV twitterde op woensdag 11-01-2012 om 17:37:00 @AnonymousAang So far I believe there are 26 episodes with the option to create more going forward :) reageer retweet
quote:
14s.gif Op maandag 25 juni 2012 00:43 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

True, een zwakke vloot. Maar het was een tijd van vrede, en deze vloot zou in principe de voorvallen die er zouden kunnen ontstaan aan moeten kunnen. Ze waren gewoon puur onvoorbereid op vliegtuigen, wat logisch is.
Hun niet eens zo spectaculaire falen deed me denken aan de ineffectiviteit van de VN vredesmachten.
quote:
Wat betreft Amon die Korra's bending nu wel weg wilde nemen; Hij wilde van haar geen martelaar maken voor zijn eigen zaak, maar hij had de stad in handen. Op dat moment nadat hij alles overheersde de Avatar haar bending wegnemen zou een ultiem vertoon van kracht en overwinning voor Amon zijn.
Dat was de reden die hij steeds opgaf ja. Achteraf gezien erg dom.
quote:
Wat betreft zijn watersturing aan het einde, hij was buiten westen, schrikt wakker en is in levensgevaar, zich waarschijnlijk niet meteen bewust van wat er net gebeurde, wat resulteerde in die beweging, om zijn eigen leven te redden.
Dus het was een Deus ex machina in plaats van spontaan hersenverval?
quote:
En wat was er mis met wat er op die boot gebeurde? Tarrlok beseft zich dat zijn broer niet meer te redden is, en zelf zou hij in republic city waarschijnlijk ook de gevangenis ingaan vanwege het hele 'korra ontvoer schandaal'
Dit was de meest eervolle optie.


quote:
Ook wel spijtig dat het verder tussen Asami en Mako niet verder is afgerond.
Jawel toch!? Asami's familie verliest zijn prestige. Mako gaat voor een ander meisje.

quote:
14s.gif Op maandag 25 juni 2012 00:44 schreef Verbodsbord het volgende:
Oh, en dit topic is niet gelinkt. :P
Alle andere ook niet. 6.gif

quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 00:52 schreef glaba het volgende:

Ze konden die laatste 2 afleveringen beter uitsmeren over 4 afleveringen ofso.
Het strakke plot is m.i. niet het probleem. Het probleem is ze geen van de wendingen ingeleid hebben en dat het eindigt met een anticlimax van jewelste, gevolgd door een paar pogingen de fans te paaien op een zo goedkoop mogelijke manier.

[ Bericht 5% gewijzigd door Repelsteeltju op 27-06-2012 12:46:24 ]
“An interesting thing is a good thing.”
pi_113455225
Dankje! :D
  vrijdag 29 juni 2012 @ 15:58:19 #15
318317 glaba
Ondertitel:
pi_113561594
Zou Korra nu ook bending powers kunnen geven aan een non-bender?
pi_113563818
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 15:58 schreef glaba het volgende:
Zou Korra nu ook bending powers kunnen geven aan een non-bender?
Onwaarschijnlijk. Anders zouden Tenzin en zijn kinderen niet de laatste luchtmeesters zijn.

----

Ik ben nu seizoen één van ATLA (de legende van Aang) aan het kijken. Nu viel het me pas op dat die verloofde van Yue, watiszijngezicht, Sokka en Zhao per ongeluk (of expres, expres kan ook) aanspreekt met Japanse woorden. Sóka (Souka = begrepen) en Tjó (Chou = vlinder).

En in een ander aflevering wou Katara voorspellingen over haar liefdes lijf, echt waar. :')
Het kan ook zijn dat ze 'life' zijn vergeten te vertalen maar het blijft een beetje raar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Repelsteeltju op 29-06-2012 17:12:01 ]
“An interesting thing is a good thing.”
pi_113607342
Oh er was dus nog een topic. :)
  Moderator zaterdag 30 juni 2012 @ 21:59:37 #18
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_113607756
Gereekst.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_113607800
> gereekst met [James Cameron] Avatar (2009) Deel 2
Dat is niet grappig. Oke, eigenlijk wel...
“An interesting thing is a good thing.”
  Moderator zaterdag 30 juni 2012 @ 22:03:03 #20
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_113607882
Ik weet niet waar je het over hebt. O-)
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_113607938
quote:
4s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 21:59 schreef Mike het volgende:
Gereekst.
^O^
pi_113608256
Toppie _O_.

Baal nog steeds van die anti-climax met Oman, maar goed. Hopelijk gaat Korra nu de wereld rondreizen!
Amen.
  zondag 1 juli 2012 @ 18:59:17 #23
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_113638301
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 22:12 schreef Jivis het volgende:
Toppie _O_.

Baal nog steeds van die anti-climax met Oman, maar goed. Hopelijk gaat Korra nu de wereld rondreizen!
Oman?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Spellchecker dinsdag 3 juli 2012 @ 02:38:58 #24
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_113703209
Vanavond het hele 1e seizoen in één keer gezien. Hoewel deze serie bij mij niet hetzelfde sentiment teweeg brengt als de 1e, is toch ook deze serie weer geniaal geschreven én gemaakt.

Ben nog erg benieuwd naar boek 2 van deze serie, maar ik denk dat ze daarna toch echt wel moeten stoppen met het hele Avatar-gebeuren, wil het niet ten onder gaan aan uitmelking. Het is mijns inziens vrijwel onmogelijk om nog veel langer origineel te blijven en daarbij toch ook de beleving op hetzelfde niveau te houden.
Tevens -purist.
pi_113768881
Kwam er toevallig deze week achter dat er een vervolg op de serie avatar was door dit topic. :P
Net het seizoen afgekeken. Leuke sfeer, mooi verhaal. Alleen jammer dat het zich afspeelt in een tijd met auto's etc. en alleen maar in die stad. Vond van de vorige serie juist mooi dat ze gingen rondreizen en overal kwamen.

Maarja, vond het toch leuk om weer te zien. :P
pi_113769059
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 02:38 schreef NoBody122 het volgende:
Vanavond het hele 1e seizoen in één keer gezien. Hoewel deze serie bij mij niet hetzelfde sentiment teweeg brengt als de 1e, is toch ook deze serie weer geniaal geschreven én gemaakt.

Ben nog erg benieuwd naar boek 2 van deze serie, maar ik denk dat ze daarna toch echt wel moeten stoppen met het hele Avatar-gebeuren, wil het niet ten onder gaan aan uitmelking. Het is mijns inziens vrijwel onmogelijk om nog veel langer origineel te blijven en daarbij toch ook de beleving op hetzelfde niveau te houden.
Ik denk dat als ze nog een vervolg willen maken, dat ze dan zouden moeten teruggaan naar de tijd voor Aang juist. En dan gewoon het begin van de oorlog met die vuur avatar. :P
  woensdag 4 juli 2012 @ 17:54:12 #27
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_113769271
Er komt nog een seizoen. In eerste instantie was er 1 seizoen geplanned vandaar dat het einde zo zwak was. Hoop dat je meer te zien krijgt van Aang etc. in hun volwassen jaren.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_114488376
- Het volgende seizoen of 'boek' gaat spirit heten.
- Er komt een derde seizoen.
- Republiek Stad wordt verruild voor de Zuider-Waterstam.

Bron: http://www.g4tv.com/thefe(...)omic-con-2012-panel/

Ik weet niet of ik hier blij mee ben. :')
“An interesting thing is a good thing.”
  zaterdag 21 juli 2012 @ 04:48:28 #29
378963 ConnorKenway
Asasineted Unecl Dolan
pi_114488586
inb4 Amon is tobi.
Hrey!
pi_114935521
Eind deze maand begint De Legende van Korra in Nederland uitgezonden te worden.

Bron: http://www.nickelodeon.nl/shows/962-de-legende-van-korra
De site is overigens nog niet zo interessant. Alsof ze een stagiair alles van de Engelse site hebben laten overnemen, min of meer vertalen en al het jargon hebben gelaten voor wat het is...
“An interesting thing is a good thing.”
pi_114936022
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 04:48 schreef ConnorKenway het volgende:
inb4 Amon is tobi.
_O-
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  woensdag 1 augustus 2012 @ 22:10:50 #32
378963 ConnorKenway
Asasineted Unecl Dolan
pi_114969168
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 09:44 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

_O-
Zo blijkt maar weer dat net zoals in naruto ichiraku ramen guy tobi is en dat hier de meloen man amon is


JK
Hrey!
pi_116051140
Ik bump maar even om een ding te zeggen.

REPUBLIEKAZIË!!!

SPOILER: al mijn huillach emoticoontjes, neem ze!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“An interesting thing is a good thing.”
  maandag 27 augustus 2012 @ 06:56:27 #34
378963 ConnorKenway
Asasineted Unecl Dolan
pi_116056587
er zijn nu 2 active topics hierover :p Oja die stem van korra :D net een klein babytje.
Hrey!
pi_117279966
Toch maar begonnen aan deze serie op aanraden van een vriend. Dacht eerst dat het gewoon een Japanse anime was maar bleek dus Amerikaans te zijn. Die humor is zo totaal anders maar helemaal te gek _O_
  zondag 21 juli 2013 @ 13:49:39 #36
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129184821
Ik zag net de Boek 2 trailer! Mooie reden voor een kickje denk ik :+ Gief O+ O+

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129192886
Laatst alle afleveringen gekeken. Erg leuk :D Wel echt even anders dan TLA. Ben benieuwd naar boek 2!
pi_129194503
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 13:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zag net de Boek 2 trailer! Mooie reden voor een kickje denk ik :+ Gief O+ O+

Die trailer vind ik wel geweldig ja.
  Spellchecker zondag 21 juli 2013 @ 21:18:19 #39
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_129197341
Terechte kick 14.gif
Tevens -purist.
  zondag 21 juli 2013 @ 21:27:30 #40
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129197792
I know right! Genoeg eye candy, spirit world wordt interessant :9

Ik vond The Promise trouwens ook erg leuk (comic die zich afspeelt na The Last Airbender), blijft wel trouw aan het stijltje :Y In de opvolger (the Search) zijn ze als het goed is op zoek naar Zuko's moeder, daar ben ik ook erg benieuwd naar :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_131165489
En boek 2 geesten is begonnen!



Korra doet me hier een beetje denken aan de foto van het beroemde Afgaanse Meisje met haar kap en indringende ogen.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_131166723
Ik ben toevallig nu aan het kijken. Aflevering 1 en 2 zijn al beschikbaar :)
  zaterdag 14 september 2013 @ 20:11:07 #43
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_131173749
Eerste 2 delen zijn weer goed zeg *O*
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zondag 15 september 2013 @ 16:09:15 #44
318317 glaba
Ondertitel:
pi_131199957
Ik vond het wel meevallen hoe goed het is. Ik vind het net iets te snel gaan allemaal. Mja, kan ook aan mij liggen, misschien moet ik er weer inkomen. :P
  zondag 15 september 2013 @ 16:13:48 #45
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_131200108
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 16:09 schreef glaba het volgende:
Ik vond het wel meevallen hoe goed het is. Ik vind het net iets te snel gaan allemaal. Mja, kan ook aan mij liggen, misschien moet ik er weer inkomen. :P
Korra was ook in s1 redelijk snel :)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zondag 15 september 2013 @ 17:52:31 #46
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_131203411
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:11 schreef wdn het volgende:
Eerste 2 delen zijn weer goed zeg *O*
Mwah. Werd er zelfs een beetje slaperig van.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_131206660
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 16:13 schreef wdn het volgende:

[..]

Korra was ook in s1 redelijk snel :)
Ik zou eerder gehaast of afgeraffeld zeggen dan snel. Had eigenlijk gehoopt dat dit seizoen zijn tijd zou nemen en een echt goed verhaal zou vertellen omdat ze nu meer dan genoeg afleveringen hebben om dat te doen.

quote:
15s.gif Op zondag 15 september 2013 17:52 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Mwah. Werd er zelfs een beetje slaperig van.
Echt? Dat wat er gebeurde niet interessant was, daar kan ik in komen, maar hoe kan je vredig slapen als al deze personages zo verdomde boosmakend zijn?
“An interesting thing is a good thing.”
  zondag 15 september 2013 @ 19:21:25 #48
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_131206830
Ze mogen mako wel ff wat sterker maken gvd.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_131206907
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 17:35 schreef Timwonnacott het volgende:
Toch maar begonnen aan deze serie op aanraden van een vriend. Dacht eerst dat het gewoon een Japanse anime was maar bleek dus Amerikaans te zijn. Die humor is zo totaal anders maar helemaal te gek _O_
Met Aang dan toch? Die is fantastisch leuk. _O_
pi_131207011
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Met Aang dan toch? Die is fantastisch leuk. _O_
Ja, wel die met Aang. Nu al bijna jaar verder en alles al gezien, ook die met Korra, maar die haalde het imo niet bij de versie met Aang. Afgelopen vrijdag ook die lifeaction versie gezien, maar die was bagger :P

Wel een hele leuke serie, de oorspronkelijke :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')