quote:Op zondag 24 juni 2012 21:30 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben heul niet dronken half misschien wel whut?
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:30 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben heul niet dronken half misschien wel whut?
Evans.co.ukquote:Op zondag 24 juni 2012 21:29 schreef Diconnected het volgende:
Tet![]()
Wat was de link van de webshop Mss? Ik wil een jurkje voor m'n bday, dus zit overal webshops te bekijken, kan nergens wat leuks vinden
Poussenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
GODVERDOMME TYFUS KUTKAT GAAT AAN M'N NIEUWE BUREAUSTOEL ZITTEN KRABBEN TERWIJL HIJ NET 2 MINUTEN UIT DE VERPAKKING IS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Excuses, ik bedoelde natuurlijkquote:
je moet r even goed pestenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Excuses, ik bedoelde natuurlijk
Potvolkoffie, die schavuiterige vlegelpousse
Aan de hond voeren?quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
Die meet wordt echt een ranzige pyjama-orgie
Ik ben niet van plan heel dronken te worden... En anders heb ik het tot nu toe altijd (ruim) gered naar het toilet.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
moet ik ook alvast de emmers verzamelen?
Ja maar we zijn met negen en ik heb twee wc's....quote:Op zondag 24 juni 2012 22:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan heel dronken te worden... En anders heb ik het tot nu toe altijd (ruim) gered naar het toilet.
Omnom, ik heb aardbeien.
Ik was het heel lang, helaasch bracht gisteren daar verandering in.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:24 schreef Mss het volgende:
Ik ben vomit-free sinds 2005 dus dat zit wel goed.
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:24 schreef Mss het volgende:
Sund.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was het heel lang, helaasch bracht gisteren daar verandering in.
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was het heel lang, helaasch bracht gisteren daar verandering in.
Van 18 tot 9 zuipen.quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar we zijn met negen en ik heb twee wc's....
Je kan er ook op pissenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:25 schreef princess-a het volgende:
Ik ga ook niet lam hooral zijn emmers wel altijd handig om in de buurt te hebben!
Wow!quote:Op zondag 24 juni 2012 22:24 schreef Mss het volgende:
die hele whopping 50 minutenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]True.
Maar zoals ik zei, ik ben van plan me redelijk te gedragen. Moet ook weer dat hele eind terugtreinen de volgende dag.
Dat vooral!quote:Op zondag 24 juni 2012 22:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Moet ook weer dat hele eind terugtreinen de volgende dag.
veel door je mond uitademenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Brak treinen is simpel. Helemaal als je niet gedouched hebt, de mensen blijven vanzelf wel uit je buurt.
Ik heb een keer dronken getreind. It wasn't pretty.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Brak treinen is simpel. Helemaal als je niet gedouched hebt, de mensen blijven vanzelf wel uit je buurt.
MIJN AUTO, WAT DOE JEquote:Op zondag 24 juni 2012 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mss laten rijden, RAM ALL THE VANGRAILS!
thehehe, garpje mss
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mss laten rijden, RAM ALL THE VANGRAILS!
thehehe, garpje mss
Nee moet het pas vrijdagvaond/zaterdag wordenquote:
Hmm, dat is wel heel ver weg ja.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee moet het pas vrijdagvaond/zaterdag worden
Ja idd. Maar gok dat het aan mijn eetpatroon van vandaag ligt, pas half 1 wakker, half 2 eten, tussendoor een eierkoek en chips op, en als avondeten aardappelkroketjes en een mars-ijsjequote:
Mja. Dan blijf je gewoon eten.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja idd. Maar gok dat het aan mijn eetpatroon van vandaag ligt, pas half 1 wakker, half 2 eten, tussendoor een eierkoek en chips op, en als avondeten aardappelkroketjes en een mars-ijsjeen al de hele avond loop ik koekjes te kanen
goeden dag vandaag
Welkom bij de clubquote:Op zondag 24 juni 2012 22:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja idd. Maar gok dat het aan mijn eetpatroon van vandaag ligt, pas half 1 wakker, half 2 eten, tussendoor een eierkoek en chips op, en als avondeten aardappelkroketjes en een mars-ijsjeen al de hele avond loop ik koekjes te kanen
goeden dag vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik had patat vandaag
Ik weigerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Bij mij scheelt het dat ik na 3 biertjes meestal alweer vol zit.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:49 schreef megamandy het volgende:
Ik ga niet drinkenVolgende dag weer werken en ik drink toch geen bier en wijn
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:53 schreef Mss het volgende:
Ik kan wel een paar biertjes wegtikken voordat ik vol zit denk ik
Ik drink alleen Apfelkorn, daar kun je niet echt vol van rakenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bij mij scheelt het dat ik na 3 biertjes meestal alweer vol zit.
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Mooie site: http://www.museumofbadart.org/
quote:LUCY IN THE SKY WITH FLOWERS
Unknown
24" x 30", Oil on Canvas
Acquired from trash in Boston
MOBA # 1
Dat is echt zo'n mooiequote:
Misschien is hij gekidnaptquote:Op zondag 24 juni 2012 23:18 schreef Stormqueen het volgende:
Bb is verdwaald in het land van maas en waal
Ik wil mijn vriendje terug kntxbai!
Met Fred? Een seniorenreis? Ga je bingoën?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, nu tijd om tas in te pakken.
Ik ga naar het wonderschone Drenthe, o heerlijke burgerlijkheid
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Met Fred? Een seniorenreis? Ga je bingoën?
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, fietsen op de hei en hunebedden bezoekenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Geen bingo, wel in een huisje zitten met den hont, dus het scheelt heel weinigquote:Op zondag 24 juni 2012 23:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Hoe lang gaan jullie?quote:Op maandag 25 juni 2012 00:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geen bingo, wel in een huisje zitten met den hont, dus het scheelt heel weinig
Dan is het nu zeker wel spannond zo'n eerste 'echte' vakantie anyway veel plezier!quote:Op maandag 25 juni 2012 00:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
5 dagen.
De grap is dat wij nooit samen weg hebben kunnen gaan, omdat we samen werkte in hetzelfde team. We zijn twee keer een weekend weg geweest, waarvan 1 keer we op vrijdagavond om 7 uur vertrokken omdat ik op vrijdag gewoon werkte.
Dus het is wel onze eerste echte "vakantie" samen.
Ja ik heb er zo'n zin inquote:Op maandag 25 juni 2012 00:06 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dan is het nu zeker wel spannond zo'n eerste 'echte' vakantie anyway veel plezier!
O ja met het champagne ontbijtquote:Op maandag 25 juni 2012 00:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja ik heb er zo'n zin in![]()
En woensdag zijn we dus 2 jaar samen, dat was de aanleiding
quote:Op maandag 25 juni 2012 00:08 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
O ja met het champagne ontbijt
quote:Op maandag 25 juni 2012 00:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
het lijkt wel romantiek jonge![]()
('s avonds gaat alle romantiek er wel weer uit, dan moet hij voetbal kijken)
Nah, onbespreken wet voor ons, hij mag mij niet storen tijdens Grey's anatomy, ik mag hem niet storen tijdens voetbalquote:Op maandag 25 juni 2012 00:09 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]geen spannende setje in de koffert?
Jongeuh, voor in de rust! 15 minuten pure passie!quote:Op maandag 25 juni 2012 00:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nah, onbespreken wet voor ons, hij mag mij niet storen tijdens Grey's anatomy, ik mag hem niet storen tijdens voetbal.
(behalve als ik heul verdrietig ben ofzo, dan zet hij het voetbal uit, nou dat is echte liefde![]()
)
Ja maar de tussenbeschouwing moet ook gezien worden!quote:Op maandag 25 juni 2012 00:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Jongeuh, voor in de rust! 15 minuten pure passie!
quote:Op maandag 25 juni 2012 00:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Jongeuh, voor in de rust! 15 minuten pure passie!
vergeet de nabeschouwing nietquote:Op maandag 25 juni 2012 00:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar de tussenbeschouwing moet ook gezien worden!![]()
![]()
Ernstigquote:Op maandag 25 juni 2012 00:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar de tussenbeschouwing moet ook gezien worden!![]()
![]()
Dat hoop ik sowieso voor Fietsquote:
check!quote:
dubbel check!quote:Op maandag 25 juni 2012 00:25 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dat hoop ik sowieso voor Fietsik denk dat ie de galaxy note heeft ofzo
Mag ik nou door voor de koelkast?quote:
Wat een goeden idee!quote:Op maandag 25 juni 2012 00:28 schreef Mss het volgende:
Kun je met je note pics van je noten naar Rennie sturen!
quote:Op maandag 25 juni 2012 00:28 schreef Mss het volgende:
slecht idee. -20 =)quote:Op maandag 25 juni 2012 00:28 schreef Mss het volgende:
nee, punten in mijn hart.quote:
whait whut je hebt een hart?????quote:
ik ben een man van tin.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:33 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
whait whut je hebt een hart?????
D'aaaawquote:
en wie is dan onze vogelverschrikker?quote:Op maandag 25 juni 2012 00:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb rode glitterschoentjes, zullen we samen naar de tovenaar gaan?
Ikkequote:Op maandag 25 juni 2012 00:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en wie is dan onze vogelverschrikker?
quote:
Zie PMquote:Op maandag 25 juni 2012 00:33 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Schaar hoe laat moest ik nou bij je zijn zaterdag?
Pistache nomnomquote:Op maandag 25 juni 2012 00:28 schreef Mss het volgende:
Je hebt die van mij al!quote:
walnoten....quote:
Je staat al in m'n contacten, zal ik je even appen dat je mijn nummer hebt?quote:
sssssssstquote:
Hoe kom jij aan mijn nummer?quote:Op maandag 25 juni 2012 00:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Je staat al in m'n contacten, zal ik je even appen dat je mijn nummer hebt?
ik heb een nieuwe! en die weet ik niet!quote:Op maandag 25 juni 2012 00:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kwaliteits-whatsap-conversatie met Dico![]()
En Fiets moet je nou eerst je nummer opzoeken?
Qualitaitquote:Op maandag 25 juni 2012 00:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kwaliteits-whatsap-conversatie met Dico![]()
En Fiets moet je nou eerst je nummer opzoeken?
Oh ik wa je welquote:Op maandag 25 juni 2012 00:47 schreef RenRen- het volgende:
Wie Fiets zijn nummer(s) wilt kan mij even PM-enDan stuur ik die wel door
Wereldreisquote:Op maandag 25 juni 2012 00:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens mij heb ik vrijwel al m'n spullen ingepakt voor m'n wereldreis.
Nog 1 sigaret en dan slapen
Ga je hem ooit kloppend vinden?quote:Op maandag 25 juni 2012 00:50 schreef RenRen- het volgende:
Ik twijfel of ik mijn bloglayout online moet gooien.... Hij klopt nét niet.
Heb je hem ergens op staging?quote:Op maandag 25 juni 2012 00:50 schreef RenRen- het volgende:
hedde gij een printscreen?quote:Op maandag 25 juni 2012 00:50 schreef RenRen- het volgende:
Wat klopt er dan voor jou niet? Verhoudingen of een kleur of watquote:Op maandag 25 juni 2012 00:50 schreef RenRen- het volgende:
Hebbie em niet op feestboek?quote:Op maandag 25 juni 2012 00:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil fiets in mijn telefoon zetten, maar ik weet heul zijn echte naam niet
Neu, kan hem niet toevoegen want ik weet niet hoe hij heetquote:
Jawel! ER zijn alleen een paar glitches die gewoon NIET RECHT KUNNEN ARGH. Dus frustratie alom.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga je hem ooit kloppend vinden?
Ehm. Nee, alleen lokaal, wacht, ik zet hem gewoon online, zo veel soeps is mijn huidige ook niet..quote:Op maandag 25 juni 2012 00:51 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Heb je hem ergens op staging?
Een paar dingen komen niet goed te staan, hoeveel ik er ook aan trek of wat. Stom. Stom. Stom.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat klopt er dan voor jou niet? Verhoudingen of een kleur of wat
Gewoon Fiets noemen!quote:Op maandag 25 juni 2012 00:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil fiets in mijn telefoon zetten, maar ik weet heul zijn echte naam niet
HOE KOMT HIJ DAAR NOU BIJ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ziet het eruit, en die Read More moet eigenlijk dezelfde hoogte hebben als die tekst links, alleen als ik dat doe, loopt die tekst links over de platte tekst heen als je naar een andere pagina gaat. Om maar iets te noemen
Thanks. Misschien stoort het me vooral omdat ik weet wat ik in gedachten had zegmaar. En dat lijkt gewoon niet te gaan lukkenquote:Op maandag 25 juni 2012 00:57 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik vind hem ook leuk Ren, ik denk niet dat het veel mensen gaat storen hoor
Als het wel moet lukken ben ik bang dat je de lay out nog verder moet gaan verbouwenquote:Op maandag 25 juni 2012 00:58 schreef RenRen- het volgende:
Holy moly, het is donderdag 29 graden in ParijsTrusten iedereen die gaat slapen
[..]
Thanks. Misschien stoort het me vooral omdat ik weet wat ik in gedachten had zegmaar. En dat lijkt gewoon niet te gaan lukken
Ja, ik snap er alleen weinig van, ik bedoel, wat ik nu heb gedaan lukt nog wel, maar als ik verder wil gaan, moet ik stukken PHP uit elkaar gaan trekken en vervangen door andere dingen, en dat vind ik ingewikkeldquote:Op maandag 25 juni 2012 00:59 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Als het wel moet lukken ben ik bang dat je de lay out nog verder moet gaan verbouwen
Mijn lief ligt al op bed dus die kan ik even niet meer vragen voor je, misschien morgen als je dat wilt?quote:Op maandag 25 juni 2012 01:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, ik snap er alleen weinig van, ik bedoel, wat ik nu heb gedaan lukt nog wel, maar als ik verder wil gaan, moet ik stukken PHP uit elkaar gaan trekken en vervangen door andere dingen, en dat vind ik ingewikkeld
Op Comedy Central? ik zie niet echt wat andersquote:Op maandag 25 juni 2012 01:00 schreef megamandy het volgende:
Volgens mij is de eerste aflevering van Family Guy op tv, ziet er echt raar uiter is iets anders aan de stijl maar ik kan niet zeggen wat
En een aantal stemmen zijn ook anders
Ja, de bewegingen zijn anders ofzo? Ik weet dus niet precies wat maar het is wel andersquote:Op maandag 25 juni 2012 01:01 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Op Comedy Central? ik zie niet echt wat anders
Oh echt? Alleen als hij het niet erg vindt hoor, hij mag ook keihard nee zeggenquote:Op maandag 25 juni 2012 01:01 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Mijn lief ligt al op bed dus die kan ik even niet meer vragen voor je, misschien morgen als je dat wilt?
Hij is bij mij wat schokkerig en inderdaad wat anders qua tekenstijl misschien is dat het?quote:Op maandag 25 juni 2012 01:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, de bewegingen zijn anders ofzo? Ik weet dus niet precies wat maar het is wel anders
Misschien ben ik toch een beetje een autist
Hangt er van af hoe laat ie morgen thuis is, maar weet bijna zeker dat ie wel even wil kijken, als je hem gewoon online zet kan ie wel even kijken naar de code vermoedt ikquote:Op maandag 25 juni 2012 01:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh echt? Alleen als hij het niet erg vindt hoor, hij mag ook keihard nee zeggen
Dat zou ik echt heel lief vinden, dankjequote:Op maandag 25 juni 2012 01:04 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe laat ie morgen thuis is, maar weet bijna zeker dat ie wel even wil kijken, als je hem gewoon online zet kan ie wel even kijken naar de code vermoedt ik
Geen probleemquote:Op maandag 25 juni 2012 01:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat zou ik echt heel lief vinden, dankje
Ik heb het opgezochtquote:Op maandag 25 juni 2012 01:03 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Hij is bij mij wat schokkerig en inderdaad wat anders qua tekenstijl misschien is dat het?
Gij kleine autistquote:Op maandag 25 juni 2012 01:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb het opgezochthet was aflevering 5 van seizoen 1 en er is inderdaad iemand anders voor de stem van Meg
quote:Op maandag 25 juni 2012 08:49 schreef PriemGirl het volgende:
Wait... waar komt die tt vandaan? Dafuck did i do yesterday?![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 09:03 schreef Mss het volgende:
Wat een verrotte nacht heb ik achter de rug zeg. Doodmoe maar toch pas tegen 3.30 in slaap vallen. Urgh
Nee nog 1 week hier in brabantquote:Op maandag 25 juni 2012 09:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Velen koffie ende redbull
He vraagje: Zijn de scholen nu af? Ik zag zo weinig jeugd fietsen vanmorgen (ik heb nooit door wanneer nu verkansie is voor die jung)
Ahhhh dat verklaartquote:Op maandag 25 juni 2012 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
Maar de middelbare scholen hebben die laatste week nauwelijks nog lessen volgens mij...
met je fiets?quote:Op maandag 25 juni 2012 09:06 schreef RenRen- het volgende:
Dat wordt binnenkort weer makkelijk parkeren in de straat
Jup ! en in hoge school krijg je maand september er ook nog bijquote:Op maandag 25 juni 2012 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
In België is dat veel hendiger. Schoolvakanties zijn altijd de maand juli en augustus. Ook als de maand juli op een woensdag begint, dan gaat de vakans gewoon woensdag in![]()
Daarentegen duren de schooldagen zelf ook veul langer en zijn er minder tussendoorvakansies toch?quote:Op maandag 25 juni 2012 09:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup ! en in hoge school krijg je maand september er ook nog bij![]()
ja maar jij hebt toch helemaal geen rijbewijs?quote:Op maandag 25 juni 2012 09:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Met de broembroem. Want alle turken gaan met hun auto naar turkije
Mijn moeder wel, en ik rijd regelmatig met haar meequote:Op maandag 25 juni 2012 09:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar jij hebt toch helemaal geen rijbewijs?
Ohai.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:05 schreef Stormqueen het volgende:
fijne verkansie schaar!!
Jaja, niemand gaat dronken worden, uhuh
Woont Donner in Rotterdam? En waarom is dat tof? Of is ie burgemeester?quote:Op maandag 25 juni 2012 09:10 schreef RenRen- het volgende:
Is dit ook!Donner! McDonalds iedere 100 meter
Sephora
Uiteraardquote:Op maandag 25 juni 2012 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij wel?
Gaan wij wel scharen samen. Dat wordt een schouwspel
Donner de boekenwinkel. Ik vind de stad verder ook niets bijzonders, maar ik hoef nooit naar een andere stad om iets te kopen, en dat vind ik wel prettig.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Woont Donner in Rotterdam? En waarom is dat tof? Of is ie burgemeester?
Ja ik weet niet, Rotterdam is een van de weinige steden waar ik totaal geen band mee heb
Doen jullie dan een tutorial?quote:Op maandag 25 juni 2012 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij wel?
Gaan wij wel scharen samen. Dat wordt een schouwspel
Sorry, kan het niet laten:quote:Belgische jongen sterft door wurgspel
MECHELEN - Een 10-jarig jongetje in het Belgische Mechelen is gestorven bij een zogeheten wurgspel.
Hij is het eerste dodelijke slachtoffer van deze rage in Vlaanderen, menen experts in de Vlaamse krant Het Nieuwsblad maandag. Ze roepen op tot preventieve acties.
De jongen had zich woensdagavond teruggetrokken op zijn kamer. Toen hij lang wegbleef, namen zijn ouders een kijkje. Hij was bewusteloos, met een koord nog om de hals. In het ziekenhuis werd hij in een zuurstofkamer gebracht, maar hij overleed later toch.
Bij het wurgspel knijpen kinderen zichzelf de keel dicht. Dat zorgt voor hallucinaties en een roes.
quote:
lijken wassenquote:Op maandag 25 juni 2012 09:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
En dan kan Lin expert-commentaar geven
+ Vlaams accent!quote:Op maandag 25 juni 2012 09:16 schreef Stormqueen het volgende:
Lin, ga je nog even oefenen op je droge documentaire voice over stem?
Ik weet het niet zo van verkansies... Wij hadden geen meivakantie; maar daarentegen wel paasvakantie van 2 weken... en herfstvakantie ergens in november en met kerst dan.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarentegen duren de schooldagen zelf ook veul langer en zijn er minder tussendoorvakansies toch?
Jongeuh. Typfoutquote:Op maandag 25 juni 2012 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
Is Bolera trouwens een Vlaanders woord? Ik lees steeds Cholera
quote:
quote:Belg rijdt 100 kilometer per uur op wc
DOORNIK - De Belg Luc Michel heeft zondag een opvallend wereldrecord gevestigd. Zittend op een wc-pot reed hij met 100 kilometer per uur over de weg. Het toilet was vastgemaakt aan een kart.
Flitspalen bevestigden de snelheid van de man. Het record stond op naam van de Canadese stuntvrouw Jolene Van Vugt, die eerder dit jaar met 75 kilometer per uur op een wc door Sydney reed.
Nee, want hier zijn ze allemaal perfectly sanequote:Op maandag 25 juni 2012 09:34 schreef PriemGirl het volgende:
Dat soort berichten geeft alleen maar aan waarom ik naar NL vertrokken ben
Bunch of retards
Het land is wat beter geworden; nu ik hier ben komen wonen jaquote:Op maandag 25 juni 2012 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, want hier zijn ze allemaal perfectly sane![]()
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 09:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik dacht: zodenju wat een snellen racekak.
Je vergeet trouwens een belangrijk element:quote:Op maandag 25 juni 2012 09:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat wordt dan niet vermeld he, of hij ook nog zat te schijten..
Schijten met 100km/h vind ik dan wel weer baas
quote:Door slecht weer kon een tweede recordpoging van Michel niet doorgaan. Met behulp van een speciale motor hoopte hij de hoogste wc-vlucht ooit te maken, tot een hoogte van 1000 voet (305 meter).
Wordt dat record niet dagelijks gebroken door vliegtuigen? Of moet je schijten en besturen tegelijk?quote:Op maandag 25 juni 2012 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je vergeet trouwens een belangrijk element:
[..]
mja, daar valt over te twisten natuurlijk.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wordt dat record niet dagelijks gebroken door vliegtuigen? Of moet je schijten en besturen tegelijk?
De ah boycot onsquote:Op maandag 25 juni 2012 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom heeft Albert uitgerekend deze week Heineken in de bonus en geen ander bier?
Bij Gall & Gall was Jupiler in de aanbieding geloof ikquote:Op maandag 25 juni 2012 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom heeft Albert uitgerekend deze week Heineken in de bonus en geen ander bier?
Was.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Bij Gall & Gall was Jupiler in de aanbieding geloof ik
wat dacht je van het ISSquote:Op maandag 25 juni 2012 09:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wordt dat record niet dagelijks gebroken door vliegtuigen? Of moet je schijten en besturen tegelijk?
PORNO IN HDquote:
De telefoonaansluiting zit wel gewoon in de meterkast he...quote:
Nee, er zitten 4 kabeltjes, meer niet, er hangt geen kastje of ietsquote:Op maandag 25 juni 2012 11:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De telefoonaansluiting zit wel gewoon in de meterkast he...
JA NEE DIE ZIT ER NIET ECHT NIET HOOR IK WEET HET ZEKER © je moeder.
het gaat juist om die vier kabeltjes.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, er zitten 4 kabeltjes, meer niet, er hangt geen kastje of iets
We hebben wel heel weinig zenders20 voetbalzenders en 15 leuke zenders
Echt minstens 20 voetbal, een aantal eurodivisie en 7 live-voetbal ofzoquote:Op maandag 25 juni 2012 11:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
20 voetbalzeneders? wat?
je zou er 50 moeten hebben of zo. normale zenders.
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Echt minstens 20 voetbal, een aantal eurodivisie en 7 live-voetbal ofzo
Waarom kan ik trouwens niet op dat eminent ding?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
daar zit je wel op te wachten ja...
klonk wel gezellig inderdaad. Ben ook weer on the office na 30 uur werken in het weekendquote:Op maandag 25 juni 2012 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens best amusant, om vanmorgen om half acht Engelse tijd een call te hebben met 2 Britten
op welk internet zit je nu? kpn of upc?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waarom kan ik trouwens niet op dat eminent ding?
KPNquote:Op maandag 25 juni 2012 11:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
op welk internet zit je nu? kpn of upc?
Hoe laat moet je?quote:
mediaspeler zit op UPC.quote:
Je gaat gewoon die baan krijgen.quote:
Ik kon die eminent met UPC ook niet opquote:Op maandag 25 juni 2012 11:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mediaspeler zit op UPC.
Je kan het aanpassen. Instellingen en dan wireless en dan moet je de kpn box selecteren en het wachtwoord invullen. Dan moet je het nieuwe IP-adres gebruiken. (komt op het home scherm te staan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |