Zo zou je het wel kunnen doen.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:20 schreef leeell het volgende:
plastic sealbag en dan in de vriezer ?
en dan bij thuiskomst ouder even in een braadzak in de magnetron (15 min op ontdooien)
Beste Noin, dan zou ik er niet voor kiezen om te wachten met begraven. Ik denk dat je ook niet wil meemaken hoe je poes eruit ziet over twee dagen, ingevroren of vanuit de koelkast.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:23 schreef Noin het volgende:
Ik denk dat bij invriezen en daarna ontdooien het lichaampje echt heel lelijk wordt.
En ik wil Poesje zo intact mogelijk begraven.
Het klinkt raar maar ja zo voel ik het nu eenmaal..
Hij paste niet in het kleine vriezerlaadje wat ik destijds had dus koelkast was de meest logische optie.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:29 schreef Lienekien het volgende:
Als je toch niet meer naar de kat kunt kijken na die twee dagen, dan maakt koelkast of vriezer ook niet meer uit.
Maar nogmaals, ik zou niet wachten.
Ja, ik denk echt dat dat de allerbeste optie is.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:42 schreef Noin het volgende:
Mijn koelkast kan tot 1 graad, denk dat dat optimaal is...
Bedankt voor de morele support lieve mensen.
Dat snap ik ook niet.quote:
Trol.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:52 schreef Fanta-stick het volgende:
Mag ik daarna een glaasje cola uit die ontsmette koelkast..dat lijkt me fantastisch.
Vrij normaal toch dat een dood beest niks ruikt?quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Vrij normaal toch dat een dood beest niks ruikt?
Ranzig ? Hoezo ranzig? Ik geef TS maar tips en dat mag TS zelf bepalen. TS vroeg nl juist daaróm.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:51 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet.
En ik vraag me sterk af of TS deze ranzige details wel wil weten.
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:58 schreef Fokboer het volgende:
[..]
jullie beide snappen de taal niet
rook= roken
ruikte = ruiken
riekte = rieken
hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Bedankt voor het informeren!quote:Op zondag 24 juni 2012 21:58 schreef Fokboer het volgende:
[..]
jullie beide snappen de taal niet
rook= roken
ruikte = ruiken
riekte = rieken
hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Jij hebt zeker ook nooit dood varken, kip of ander dier in je koelkast gehad.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:05 schreef Fanta-stick het volgende:
Walgelijk toch eigenlijk, je dode kat in een koelkast bewaren..of zeg ik nu iets raars?
Ja, heel raar. Hoe noem jij dan iets wat echt walgelijk is?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:05 schreef Fanta-stick het volgende:
Walgelijk toch eigenlijk, je dode kat in een koelkast bewaren..of zeg ik nu iets raars?
Niet met huid, haar, ogen, organen, uitwerpselen en een kip, varken, of ander dier die ik jarenlang als huisdier heb gehad. Niet te vergelijken dus.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook nooit dood varken, kip of ander dier in je koelkast gehad.
Ah, het gevoelsaspect.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Niet met huid, haar, ogen, organen, uitwerpselen en een kip, varken, of ander dier die ik jarenlang als huisdier heb gehad. Niet te vergelijken dus.
Eens. Daarom schreef ik dat ik hoop dat TS hierdoor geen narcist wordt.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Niet met huid, haar, ogen, organen, uitwerpselen en een kip, varken, of ander dier die ik jarenlang als huisdier heb gehad. Niet te vergelijken dus.
Wat is volgens jou een narcist?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:13 schreef Fokboer het volgende:
[..]
Eens. Daarom schreef ik dat ik hoop dat TS hierdoor geen narcist wordt.
Kom op Lienekien, geef hem taalles.quote:
Nee man, ik heb nog niet gelachen, vandaag. Laat hij het maar zeggen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Kom op Lienekien, geef hem taalles.
Je bedoelt een necrofiel.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:20 schreef Fokboer het volgende:
[..]
iemand die vreemde fetisj heeft met de doden
Dode mensen worden ook een dagje of wat opgebaard via een koelsysteem.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:05 schreef Fanta-stick het volgende:
Zie daar een koelsysteem. Lijkt mij ook niet dat ze thuis in een koelkast worden gelegd.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:56 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dode mensen worden ook een dagje of wat opgebaard via een koelsysteem.
Dus ja, je zegt iets raars.
Jammer om dit volgens mij toch wel serieuze topic te zien verzanden in trololol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |