Dan word je toch misselijkquote:Op zondag 24 juni 2012 21:32 schreef Gerberaatje het volgende:
Tipje: nooit een doos Toffifee openen....(en dan niet zo'n klein doosje hè... nee een doos met 48 toffifeetjes samen met je meneer slachten
)
Gewoon een voetenbadje met chloorquote:Op zondag 24 juni 2012 21:34 schreef Ticootje het volgende:
Heel m'n huis ruikt naar stinkvoeten. Maar meneer geloofd het niet..
lieve schat, dan zou ik even bellenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:56 schreef Kersjes het volgende:
Oh man, ik heb net bloed gespuugd![]()
Geen idee waar het vandaan komt, zowel mijn slokdarm als maag staan in de fik. Het spugen is vandaag zo veel en heftig. Doet echt pijn...
Katy, ik heb donderdag een afspraak bij de gyn en dan hoor ik meer. Hopelijk ben ik dan inleidbaar en wie weet, dan kan ik misschien vrijdag (38 weken precies) worden ingeleid. Afwachten maar...
Niet eensquote:Op zondag 24 juni 2012 21:40 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dan word je toch misselijk
(ik had laatst maltesers als lunch, damn ik was misselijk erna...)
Clauwhee gefeliciteerd met je meisje!!!
Wat een lieve naam heeft zeLekker gaan genieten nu!
Er zijn nog 3 wachtende voor mijDamn...eigenlijk 4, want Gerbera gaat mij toch inhalen
Net even t-shirtjes besteld voor mijn grote, voor zn verjaardag en voor als zn zus er is. Kast is ook ingeruimd, dus ook weer wat afgestreept van de lijst.
Gaat de goede kant op![]()
Tico en dr geurtjes
Ik zou nu even bellen, sowieso. En niet afwachten tot donderdag, als je nu bloed spuugt....quote:Op zondag 24 juni 2012 21:56 schreef Kersjes het volgende:
Geen idee waar het vandaan komt, zowel mijn slokdarm als maag staan in de fik. Het spugen is vandaag zo veel en heftig. Doet echt pijn...
Katy, ik heb donderdag een afspraak bij de gyn en dan hoor ik meer. Hopelijk ben ik dan inleidbaar en wie weet, dan kan ik misschien vrijdag (38 weken precies) worden ingeleid. Afwachten maar...
Oh my dat klinkt vreselijk. Wat een ellende. Moet je het zhuis niet bellen? Ik hoop dat je donderdag sowieso een datum weet, of dat het gelijk donderdag is, dat zou mooi zijn. Arme jijquote:Op zondag 24 juni 2012 21:56 schreef Kersjes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |