Dan word je toch misselijkquote:Op zondag 24 juni 2012 21:32 schreef Gerberaatje het volgende:
Tipje: nooit een doos Toffifee openen....(en dan niet zo'n klein doosje hè... nee een doos met 48 toffifeetjes samen met je meneer slachten
)
Gewoon een voetenbadje met chloorquote:Op zondag 24 juni 2012 21:34 schreef Ticootje het volgende:
Heel m'n huis ruikt naar stinkvoeten. Maar meneer geloofd het niet..
lieve schat, dan zou ik even bellenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:56 schreef Kersjes het volgende:
Oh man, ik heb net bloed gespuugd![]()
Geen idee waar het vandaan komt, zowel mijn slokdarm als maag staan in de fik. Het spugen is vandaag zo veel en heftig. Doet echt pijn...
Katy, ik heb donderdag een afspraak bij de gyn en dan hoor ik meer. Hopelijk ben ik dan inleidbaar en wie weet, dan kan ik misschien vrijdag (38 weken precies) worden ingeleid. Afwachten maar...
Niet eensquote:Op zondag 24 juni 2012 21:40 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dan word je toch misselijk
(ik had laatst maltesers als lunch, damn ik was misselijk erna...)
Clauwhee gefeliciteerd met je meisje!!!
Wat een lieve naam heeft zeLekker gaan genieten nu!
Er zijn nog 3 wachtende voor mijDamn...eigenlijk 4, want Gerbera gaat mij toch inhalen
Net even t-shirtjes besteld voor mijn grote, voor zn verjaardag en voor als zn zus er is. Kast is ook ingeruimd, dus ook weer wat afgestreept van de lijst.
Gaat de goede kant op![]()
Tico en dr geurtjes
Ik zou nu even bellen, sowieso. En niet afwachten tot donderdag, als je nu bloed spuugt....quote:Op zondag 24 juni 2012 21:56 schreef Kersjes het volgende:
Geen idee waar het vandaan komt, zowel mijn slokdarm als maag staan in de fik. Het spugen is vandaag zo veel en heftig. Doet echt pijn...
Katy, ik heb donderdag een afspraak bij de gyn en dan hoor ik meer. Hopelijk ben ik dan inleidbaar en wie weet, dan kan ik misschien vrijdag (38 weken precies) worden ingeleid. Afwachten maar...
Oh my dat klinkt vreselijk. Wat een ellende. Moet je het zhuis niet bellen? Ik hoop dat je donderdag sowieso een datum weet, of dat het gelijk donderdag is, dat zou mooi zijn. Arme jijquote:Op zondag 24 juni 2012 21:56 schreef Kersjes het volgende:
Oohw arme jij, ik heb zo met je te doen, durf je echt geen advies te geven, sterktequote:Op zondag 24 juni 2012 22:01 schreef Kersjes het volgende:
![]()
Ik kan nog huilen, nben dus niet uitgedroogd.
Jemig wat engquote:Op zondag 24 juni 2012 22:01 schreef Kersjes het volgende:
![]()
Ik kan nog huilen, nben dus niet uitgedroogd.
Die met die hartjes toch?? Ik wil die klavertjes voor caspertje. Maar vind hem zo duur...quote:Op zondag 24 juni 2012 22:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
Gerberavreetzak
![]()
Dan sta ik ook raar te kijken ja als ik je toch inhaal!
Oh en ik wil al maaaaaanden een jumpsuit hebben, maar die hadden ze alleen voor achterlijke verzendkosten (en jumpsuit zelf was al duur zat) en nu zie ik m voor normale verzendkostenin maat 56...dus nu ben ik aan t twijfelen of k m nodig heb
![]()
Kersjes, klote zeg!
Voor ééééééén keertjequote:Op zondag 24 juni 2012 22:38 schreef kaatjejannie het volgende:
Lieve kers..Ik kan niet veel anders zeggen dan de rest.. Bel je het ziekenhuis?
[..]
Die met die hartjes toch?? Ik wil die klavertjes voor caspertje. Maar vind hem zo duur...
Haha die.iddquote:Op zondag 24 juni 2012 22:38 schreef kaatjejannie het volgende:
Lieve kers..Ik kan niet veel anders zeggen dan de rest.. Bel je het ziekenhuis?
[..]
Die met die hartjes toch?? Ik wil die klavertjes voor caspertje. Maar vind hem zo duur...
Nee hoor. Althans ik vind t meevallenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:15 schreef SupremeEvil het volgende:
Kersjes, heel veel sterkte. Kan heel goed begrijpen dat je er nu wel klaar mee bent.
@Twinkle ik heb veel kleertjes van de as. opa's en oma's gekregen, die gingen helemaal los... Maar heb ik echt zoveel dan?
Oh mensquote:Op zondag 24 juni 2012 23:16 schreef clauwheee het volgende:
Bedankt allemaal. Wat is dit overweldigend. En hoe knetterverliefd ik wel niet ben. Ook op m'n vent trouwens. Wat een steun en natuurtalent als papa!
Noem je mij nou moeilijk??quote:Op maandag 25 juni 2012 08:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
Misschien ben ik ook niet zo moeilijk, kan ook natuurlijk![]()
quote:
Je weet wel dat je op dat ananas hart moet gaan zitten hè?quote:Op maandag 25 juni 2012 09:50 schreef KatyM het volgende:
Sex, ananas, pannenkoeken, veel bewegen, allemaal geprobeerd. Touwtje springen staat voor vandaag op het programma.
Ik voel ook echt geen kramp, geen harde buik, niks wat er op wijst dat er snel wat gaat gebeuren.
Oh vandaar dat het nog niet op gang is gekomenquote:Op maandag 25 juni 2012 09:52 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Je weet wel dat je op dat ananas hart moet gaan zitten hè?anders heeft het geen effect
![]()
Geen kramp of harde buiken zegt niks! Dat had Son bij de vorige ook niet en die beviel uiteindelijk ook zo in sneltrein vaart!
Dat kan zo maar omslaan!quote:Op maandag 25 juni 2012 09:50 schreef KatyM het volgende:
Sex, ananas, pannenkoeken, veel bewegen, allemaal geprobeerd. Touwtje springen staat voor vandaag op het programma.
Ik voel ook echt geen kramp, geen harde buik, niks wat er op wijst dat er snel wat gaat gebeuren.
Wow dat is snel gegaan, ik zou dr voor tekenen. Ik hoop dat het bij mij ook zo gaat, maar wanneer he? Als ik weet dat het zondag is, prima, maar nu heb je gewoon geen idee en er geen grip op, best lastigquote:Op maandag 25 juni 2012 09:58 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat kan zo maar omslaan!
Toen ik beviel had k dat ook allemaal niet gehad. Achteraf had k wat harde buiken overdag, maar goed.ik had ook uitgebreid boodschappen gedaan, omdat we de dag erna de wk finale gingen kijken.bij ons thuis.
En om half 12 ging k slapen, kon niet lekker liggen, mn bed uit en vanaf 1 uur weeën.en om kwart voor.8 was mn baby er.
Ik hoop dat t bij jou net zo gaat!
Nu heb ik ook geen voorweeen, krampen niks. Harde buiken wat.meer, maar dat ligt.meer aan t feit dat er nog 1tje.rondloopt.
Dat heb ik precies hetzelfde, weinig vertrouwen dat ie uit zichzelf komt, maar goed, laten we het hopen.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dat is ook vervelend idd!
Ik had dat ook hoor. Op de vrijdag ervoor ook een baaldag enzo. Want had er.geen vertrouwen in dat ie.uit zichzelf.kwam
Vooral de dagen na de uitgerekende datum vond.k vervelend toen![]()
Ben vooral heel benieuwd hoe t nu gaat hieren wanneer. Kan me.niet voorstellen dat ze al rond de 38 weken komt
De grootste kans is gewoon dat ze gewoon zelf komt hoor! 't Zal daar gewoon fijn vertoeven zijn in je buikhotel. Ze heeft in principe nog 2 weken héquote:Op maandag 25 juni 2012 10:11 schreef KatyM het volgende:
[..]
Dat heb ik precies hetzelfde, weinig vertrouwen dat ie uit zichzelf komt, maar goed, laten we het hopen.
Het kan best natuurlijk, dat ze volgende week al komt! Of met 40 weken volgens planning, ook prima! Moet ik zeggen. Je kan me gewoon nog inhalen
Of gerberaatje haalt ons allebei in natuurlijk
Ja zo moet ik het dan zien ja, nog 2 weken, pfffk, ze gaan hier wel inleiden met 41 weken, dus twee weken duurt het niet meer.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:13 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
De grootste kans is gewoon dat ze gewoon zelf komt hoor! 't Zal daar gewoon fijn vertoeven zijn in je buikhotel. Ze heeft in principe nog 2 weken hé.
Jaa nou ik wacht je datum ff af hoor, kan snel zijn toch.?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:16 schreef Gerberaatje het volgende:
Zolang mijn dikbil nog denkt dat ze er aan de bovenkant van mijn buik uit moet (hemel wát een geweld weer) blijft ze nog wel zitten heur
Ik heb geen ochtendmisselijkheid... Bij mij bouwt het in de loop van de dag op... Zo in de avond en de hele nacht ben ik ziek... Ik tel behoorlijk af naar het 2e semester... Kan ik ook mn sporten weer lekker oppakken.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:18 schreef Logician78 het volgende:
Bah wat haat ik die ochtendmisselijkheid![]()
Verder gaat het een stuk beter, net voor het eerst weer normaal naar de wc geweest
Kersje waar ben je, ik maak me zorgen
Katy, keihard je man mee naar bed sleurenheeft bij mij tot 2x toe voor het verliezen van de slijmprop en bevalling gezorgd
Oh bah zeg dat lijkt me veel vervelenderquote:Op maandag 25 juni 2012 10:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb geen ochtendmisselijkheid... Bij mij bouwt het in de loop van de dag op... Zo in de avond en de hele nacht ben ik ziek... Ik tel behoorlijk af naar het 2e semester... Kan ik ook mn sporten weer lekker oppakken.
Ik hoop dat jij eerder mag dan Gerbera hoor!quote:Op maandag 25 juni 2012 10:11 schreef KatyM het volgende:
[..]
Dat heb ik precies hetzelfde, weinig vertrouwen dat ie uit zichzelf komt, maar goed, laten we het hopen.
Het kan best natuurlijk, dat ze volgende week al komt! Of met 40 weken volgens planning, ook prima! Moet ik zeggen. Je kan me gewoon nog inhalen
Ik denk op zijn vroegst ergens eind volgende weekquote:Op maandag 25 juni 2012 10:18 schreef KatyM het volgende:
[..]
Jaa nou ik wacht je datum ff af hoor, kan snel zijn toch.?
Ja, wat doe je nou, onze afspraak, je was morgen pas uitgerekend!quote:Op maandag 25 juni 2012 10:20 schreef Marjolijntje het volgende:
Katy, jij hebt je kleine echt bijna hoor!! Ik vind het nog steeds maf, jij nog hier en ik al 2 weken een babytje. We zouden een datum tweeling doen
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:23 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ja, wat doe je nou, onze afspraak, je was morgen pas uitgerekend!
Je hebt er een schatje voor terug gekregen, maar nu lijkt mijn wachttijd wel veul langer.
Logican, ik ga morgen m'n best doen! Nou ja, hij vooral dan
Haha dat dacht ik de vorige keer ook. Omdat ik me zo goed voelde enzo. Nu denk ik het weer omdat ik zo moe ben. Maar mijn vlos vind van niet: Je vorige zwangerschap is nog maar zo kort geledenquote:Op maandag 25 juni 2012 10:23 schreef Logician78 het volgende:
Deze zwangerschap voelt sowieso heel anders dan de vorige 3 qua kwaaltjes, misschien wordt deze wel een meisje
Sorry!quote:Op maandag 25 juni 2012 10:23 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ja, wat doe je nou, onze afspraak, je was morgen pas uitgerekend!
Je hebt er een schatje voor terug gekregen, maar nu lijkt mijn wachttijd wel veul langer.
Logican, ik ga morgen m'n best doen! Nou ja, hij vooral dan
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:25 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Haha dat dacht ik de vorige keer ook. Omdat ik me zo goed voelde enzo. Nu denk ik het weer omdat ik zo moe ben. Maar mijn vlos vind van niet: Je vorige zwangerschap is nog maar zo kort geleden
Afgesproken! Ik ga m'n best doenquote:Op maandag 25 juni 2012 10:22 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ik denk op zijn vroegst ergens eind volgende weekdus je hebt nog! En anders wacht ik gewoon netjes op je
(tenzij dikbil toch ineens zelf besluit te komen?)
Wat boller, dat welquote:Op maandag 25 juni 2012 10:26 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Sorry!Maar die van jou is straks vast net zo leuk!
Wow, wat vindt die van 16 er van? Enthousiast?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:26 schreef Logician78 het volgende:
[..]mijn oudste is alweer 16jr en de jongste word volgende mnd 9jr dus behalve dat mijn lichaam ouder is gaat die voor mij niet op
'k raakte een beetje verwardquote:Op maandag 25 juni 2012 10:11 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik heb sinds 4jr een nieuwe partner en die heeft nog geen kinderen, en het ging toch weer kriebelen dus toen met de kinderen overleg gehad (we wilden er alleen aan beginnen als hun er ook achter zouden staan) en die waren erg enthousiast. Mijn oudste zoon (heb er 3) werd helemaal emotioneel toen ik hem smorgens de positieve test liet zien en is sindsdien echt super lief bezig hierquote:Op maandag 25 juni 2012 10:30 schreef KatyM het volgende:
[..]
Wow, wat vindt die van 16 er van? Enthousiast?
Owwwwwwwwwwwwwquote:Op maandag 25 juni 2012 10:32 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ik heb sinds 4jr een nieuwe partner en die heeft nog geen kinderen, en het ging toch weer kriebelen dus toen met de kinderen overleg gehad en die waren erg enthousiast. Mijn oudste zoon (heb er 3) werd helemaal emotioneel toen ik hem smorgens de positieve test liet zien en is sindsdien echt super lief bezig hier![]()
![]()
Hey, ik ben zwanger, maak het me niet te ingewikkeld, mkayquote:Op maandag 25 juni 2012 10:33 schreef KatyM het volgende:
[..]
Logisch, dat was richting sonnetje, maar dat staat er idd niet erg duidelijk
Wat onwijs leuk zeg! En wat fijn dat het gelukt is! Schattig dat ie dan zo lief is voor z'n moeder, op die leeftijdquote:Op maandag 25 juni 2012 10:32 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ik heb sinds 4jr een nieuwe partner en die heeft nog geen kinderen, en het ging toch weer kriebelen dus toen met de kinderen overleg gehad (we wilden er alleen aan beginnen als hun er ook achter zouden staan) en die waren erg enthousiast. Mijn oudste zoon (heb er 3) werd helemaal emotioneel toen ik hem smorgens de positieve test liet zien en is sindsdien echt super lief bezig hier![]()
![]()
Ja verbazingwekkend, na 8jr nuvaring (zelfs voor de eerste menstr. zonder ring) de eerste ronde meteen raakquote:Op maandag 25 juni 2012 10:49 schreef KatyM het volgende:
[..]
Wat onwijs leuk zeg! En wat fijn dat het gelukt is! Schattig dat ie dan zo lief is voor z'n moeder, op die leeftijd.
Ik zie het altijd voor mij, op de gsm aan het fokken terwijl je daar ligt, hopelijk zo goed nieuwsquote:Op maandag 25 juni 2012 10:56 schreef Nanadu het volgende:
Kersjes ben ook wel erg benieuwd hoe het nu met je gaat. Ik hoop wat beter!
Katy wat kan ik mij goed voorstellen dat je het wachten zat bent. Maar het kan nu echt niet heel lang meer duren.
Ik lig weer aan ctg in het ziekenhuis, straks ook bloedprikken en eens horen hoe of wat met de inleiding.
10jr geleden kon dat natuurlijk nog niet, lijkt me heerlijk ipv die stomme magazinesquote:Op maandag 25 juni 2012 11:03 schreef Nanadu het volgende:
Logi wat leuk hoe je kinderen er mee omgaan!
Ja je moet toch wat doen als je aan de ctg ligt
Dat is snel raak zeg, haske fijn!quote:Op maandag 25 juni 2012 10:54 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ja verbazingwekkend, na 8jr nuvaring (zelfs voor de eerste menstr. zonder ring) de eerste ronde meteen raak
Het is echt een schat van een kind, een enorme gothic alles zwart (we noemen hem vaak liefkozend "zwart vlekje") maar er zit geen kwaad in, tot nu toe nog geen knallende deuren of grote mond gehad
even afkloppen
![]()
Toch beleef ik deze zwangerschap heel anders, allemaal andere symptomen het voelt een beetje alsof we het wiel weer opnieuw aan het uitvinden zijn
Dat zeg ik al een weekquote:Op maandag 25 juni 2012 11:11 schreef Gerberaatje het volgende:
Lekker lui zijn LeNeHe! Als je het wel doet, kun je het over 2 dagen toch wéér doen. Dus een dagje niet is niet erg
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:32 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ik heb sinds 4jr een nieuwe partner en die heeft nog geen kinderen, en het ging toch weer kriebelen dus toen met de kinderen overleg gehad (we wilden er alleen aan beginnen als hun er ook achter zouden staan) en die waren erg enthousiast. Mijn oudste zoon (heb er 3) werd helemaal emotioneel toen ik hem smorgens de positieve test liet zien en is sindsdien echt super lief bezig hier![]()
![]()
Wat heerlijk is datquote:Op maandag 25 juni 2012 11:44 schreef Skoap het volgende:
[..]![]()
De dochters van mijn man zijn ook helemaal enthousiast! Daar ben ik zo blij mee. Een van de dochters had al aangegeven dat ze het prima zou vinden, die andere was minder enthousiast. Maar nu het eenmaal zover is, is ze 200% bijgedraaid.
Jij hebt zo'n mazzel qua oppassen straksquote:Op maandag 25 juni 2012 11:44 schreef Skoap het volgende:
[..]![]()
De dochters van mijn man zijn ook helemaal enthousiast! Daar ben ik zo blij mee. Een van de dochters had al aangegeven dat ze het prima zou vinden, die andere was minder enthousiast. Maar nu het eenmaal zover is, is ze 200% bijgedraaid.
Ja, mega belangrijk. Gelukkig waren ze ook getuigen op ons huwelijk. Dat vond ik ook al zo bijzonder.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:46 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Wat heerlijk is datHet is toch wel belangrijk imho
Nou de beide dames hebben een mega druk sociaal leven, dus ik vraag het me afquote:Op maandag 25 juni 2012 11:50 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n mazzel qua oppassen straks![]()
Ohhh wat mooi zegquote:Op maandag 25 juni 2012 11:51 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ja, mega belangrijk. Gelukkig waren ze ook getuigen op ons huwelijk. Dat vond ik ook al zo bijzonder.
En nu laat ik ze meedenken over de naam. Om ze er toch een beetje bij te betrekken. Mijn man en ik besluiten natuurlijk. Maar zo kiezen we in ieder geval geen naam die zij afschuwelijk vinden.
Kersjes wat moet het toch ongelooflijk zwaar zijn voor je..quote:Op maandag 25 juni 2012 11:56 schreef Kersjes het volgende:
Het gaat hier helaas nog niet beter. Heb het ziekenhuis gebeld en mag me daar zo melden.
Blegh. Klote maar misschien wel beter? Ik hoop dat het snel beter gaatquote:Op maandag 25 juni 2012 11:56 schreef Kersjes het volgende:
Het gaat hier helaas nog niet beter. Heb het ziekenhuis gebeld en mag me daar zo melden.
Wat rot zegquote:Op maandag 25 juni 2012 11:56 schreef Kersjes het volgende:
Sterkte! Duim dat de artsen met je mee willen denken op alle mogelijke manieren.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:56 schreef Kersjes het volgende:
quote:Op maandag 25 juni 2012 12:02 schreef freecell het volgende:
Meh Kersjes
LogiJe jongste 9???
In mijn hoofd issie nog zo klein!![]()
We worden oud
Nouja, goed, ik ben inmiddels ook een heuse mama met 2 peuters en een dikke buik en geen puber meerquote:
Was anders niet zo best geweest hequote:Op maandag 25 juni 2012 12:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Nouja, goed, ik ben inmiddels ook een heuse mama met 2 peuters en een dikke buik en geen puber meer
Logisch dat jouw kinderen dan ook doorgroeien
Aan het einde van de dag zie je wel wat, maar t kan net zo goed een blubber buik zijn.. Ik voel nog niets als ik erop lig. En ik ben een echte buikslaper.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:24 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik moet ook nog van alles doen. Maar kan de zin er nog niet voor vinden. Die ligt vast ergens onder de zooi en speelgoed hierzo![]()
Als ik op mijn buik in bed lig kan ik mijn bolletje voelen
Volgens de echo hebben we zelfs dezelfde datum.. Maar de vk houdt toch mn cyclusdatum aan, dus doe ik dat ook maar. Anders denk ik steeds een paar dagen later.. Das onhandig.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:41 schreef MeNicole2 het volgende:
We waren zaterdag even bij mijn ouders en mijn ma zei dat ik dik geworden wasZe moest eens weten
Tico we schelen maar 3 dagen zie ik!!
Dat had ik ook idd. Tot 19/20 weken heb ik mn eigen broeken gedragen. Toen was er 1 die minder lekker zat, omdat de band wat hoger op mn buik zat vergeleken met de andere.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Aan het einde van de dag zie je wel wat, maar t kan net zo goed een blubber buik zijn.. Ik voel nog niets als ik erop lig. En ik ben een echte buikslaper.
Ik heb ook nog 0 positiekleding, en als ik het zo zie, dan heb ik dat voorlopig ook niet nodig. Denk weer ergens bij de 15 of 20 weken dat ik echt eens wat moet kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
Eh.. comfortabel? Moeiteloos?? Eh...quote:Ieder moment van de geboorte bewust ervaren, samen met je partner. Vreugdevol, moeiteloos, comfortabel en volledig ontspannen bevallen.
Welke maat heb je, Tico? Heb hier nog twee spijkerbroeken liggen die je wel mag lenen. Van ML denk ik. Maat 27/34 of zo.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Aan het einde van de dag zie je wel wat, maar t kan net zo goed een blubber buik zijn.. Ik voel nog niets als ik erop lig. En ik ben een echte buikslaper.
Ik heb ook nog 0 positiekleding, en als ik het zo zie, dan heb ik dat voorlopig ook niet nodig. Denk weer ergens bij de 15 of 20 weken dat ik echt eens wat moet kopen.
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:52 schreef draculettetje het volgende:
Kersjes balen maar goed dat je gebeld hebt
Nanadu niks wijzer nog succes met afwachten
vamp vk nog gebeld?
het gaat snel he tico!
Oh dat zou onwijs lief zijn! Das mijn maat ja.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:43 schreef -Spring het volgende:
[..]
Welke maat heb je, Tico? Heb hier nog twee spijkerbroeken liggen die je wel mag lenen. Van ML denk ik. Maat 27/34 of zo.
Dat had ik ook heel erg en nog steeds af en toe wel eens...Als ik de kids op school op ga halen hou ik mn buik in, omdat ik geen zin heb om het er over te hebben... ( hoewel ik nu toch echt een behoorlijke pens heb) Toen ik nog niets voelde en ik het net wist ( met 20 weken) ook met redelijk droge ogen over afbreken gesproken...Moet zeggen dat dat echt wel over was toen ik eenmaal "leven" voelde.....quote:Op maandag 25 juni 2012 14:46 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat het voor ons belangrijk is dat we er met zn 2en mee bezig gaan zijn, dat we dingen positief gaan inzien...
Nu is er nog niets te zien, en dus is het er niet.. Ja behalve dat ik steeds in de avond ziek ben.. Maar ik merk aan mezelf dat ik helemaal geen zin heb om over mn zwangerschap met mensen te praten, ik wil niets kopen voor de baby, ik wil niet denken aan pretecho's enz...
Misschien moet ik toch maar gaan praten met de vk over mn gevoel ten aanzien van mn zwangerschap, en of er misschien iets van een praatgroep is?
Doen mensen dat dan??quote:Op maandag 25 juni 2012 15:21 schreef Ticootje het volgende:
Oh en mensen met meningen...
Die met droge ogen zeggen dat ze een abortus beter vinden.. Pardon, wie ben jij?
Yep...quote:
WTF, waar halen ze het lef vandaan.....quote:Op maandag 25 juni 2012 15:21 schreef Ticootje het volgende:
Die met droge ogen zeggen dat ze een abortus beter vinden.. Pardon, wie ben jij?
Nou misschien is het zo gek nog niet.. Ook contact maken met elkaar... Aan een ons moet ook behoorlijk gebouwd worden. We zijn nog zo pril...quote:Op maandag 25 juni 2012 15:50 schreef mignonne het volgende:
oh crap, er was nog een pagina.
in jouw oude stad zit een coach die met zulke gevoelskwesties aan de slag gaat, zij is ook verloskundige en ze doet daarnaast begeleiding/coaching.
En ja, haptonomie dus. Ik denk als ik jou inschat dat je wel even een drempel over moetmaar het is echt een aanrader. Contact maken met je kind, balans in jezelf en jullie onderling als partners. Dan wel duidelijk je insteek voor de cursus duidelijk maken, dat t je niet direct gaat om pijnmanagement maar om contact en gevoel in de zwangerschap ofzo.
In je oude stad zitten er een paar en in de stad van BE ook.
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou misschien is het zo gek nog niet.. Ook contact maken met elkaar... Aan een ons moet ook behoorlijk gebouwd worden. We zijn nog zo pril...Ik vind het gewoonweg best klote nog steeds...
Het komt vast goed, maar het lijkt me inderdaad wel goed om er actief iets mee te doen.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:58 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
uiteindelijk komt het goed, echt, ook al voelt dat nu niet zo.
Tico je weet hoe ik ben, qua NIET zweef enzo en ik ben écht enthousiast over haptonomie.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:50 schreef mignonne het volgende:
oh crap, er was nog een pagina.
in jouw oude stad zit een coach die met zulke gevoelskwesties aan de slag gaat, zij is ook verloskundige en ze doet daarnaast begeleiding/coaching.
En ja, haptonomie dus. Ik denk als ik jou inschat dat je wel even een drempel over moetmaar het is echt een aanrader. Contact maken met je kind, balans in jezelf en jullie onderling als partners. Dan wel duidelijk je insteek voor de cursus duidelijk maken, dat t je niet direct gaat om pijnmanagement maar om contact en gevoel in de zwangerschap ofzo.
In je oude stad zitten er een paar en in de stad van BE ook.
Yup, dat doen ze.... Van "gewone" mensen tot "hulpverleners"quote:Op maandag 25 juni 2012 15:21 schreef Ticootje het volgende:
Ik moet ze niet tegen komen zeg, word daar zo woedend van.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Yup, dat doen ze.... Van "gewone" mensen tot "hulpverleners"
Helemaal mee eens....quote:Op maandag 25 juni 2012 16:27 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ik moet ze niet tegen komen zeg, word daar zo woedend van.
Jij bent niet 24/7 bij iemand, jij kent niet het "hele" verhaal en daarnaast heeft iedereen ook nog zijn eigen waarheid qua normen en waarden die je van elkaar dient te respecteren. En al helemaal als hulpverlener zijnde mag je prima iemand triggeren tot nadenken maar je hebt in de eerste plaats een ondersteunende functie geen sturende.
Oh, maar dat krijg ik J ook niet uitgelegd...quote:Op maandag 25 juni 2012 16:29 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Helemaal mee eens....
Ging in dit geval om een maatschappelijk werkster, die letterlijk zei, maar je kiest toch wel voor abortus?
Maar ach....Ik kon dat mens ook niet aan dr verstand gepeuterd krijgen dat je hoofdpijn kan krijgen van teveel aan paracetamol....
Daarom slik ik max 2pcm en de rest ibu'squote:Op maandag 25 juni 2012 16:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, maar dat krijg ik J ook niet uitgelegd...
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:29 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Helemaal mee eens....
Ging in dit geval om een maatschappelijk werkster, die letterlijk zei, maar je kiest toch wel voor abortus?
Maar ach....Ik kon dat mens ook niet aan dr verstand gepeuterd krijgen dat je hoofdpijn kan krijgen van teveel aan paracetamol....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
Oh haha, ja dat was al niet veelquote:Op maandag 25 juni 2012 13:09 schreef freecell het volgende:
Ik werkte 1 middag per maand
Maar het is wel lekker dat ik er nu gewoon niet meer over na hoef denken
Awwwwwquote:Op maandag 25 juni 2012 19:23 schreef kaatjejannie het volgende:
En ze geeft normaal nooit kusjes aan mensen. Wel aan dr knuffels en speelgoed, maar mensen nooit. rede te meer om te smelten.
Zorg er wel voor dat je z.s.m begint met aambeien zooi... als je wacht tot ie pijn gaat doen ben je te laatquote:Op maandag 25 juni 2012 20:09 schreef Twinkle20 het volgende:
Logi denkt no way dat ik nog zon klysma ktijg of niet?
Overigens heb ik een aambei ontdekt.. doet nog geen pijn gelukkig en jeukt ook nog niet. Hopen dat dat zo blijft ;-(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal vast wel zalf zijn idd. En daar heb je dan ook nog 3 verschillende soorten van bij de kruidvat.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:01 schreef Twinkle20 het volgende:
Maffe wat bedoel je precies met aambeienspul.. van die zalf ofzo? Had gehoopt dat niet nodig te zullen hebben maar denk dat ik daar binnenkort niet meer aan ontkom. Ben geen aambeideskundige :-$
Sperti / Curanol (bijna niet in drogist/apotheek te krijgen wel online) of via je huisarts. en ik ben blij dat je geen deskundige erin bentquote:Op maandag 25 juni 2012 22:01 schreef Twinkle20 het volgende:
Maffe wat bedoel je precies met aambeienspul.. van die zalf ofzo? Had gehoopt dat niet nodig te zullen hebben maar denk dat ik daar binnenkort niet meer aan ontkom. Ben geen aambeideskundige :-$
.. gebruik overigens wel lactulose wat prima zijn werk doet.
Bodpa wat een schatje! Geniet er lekker van!
Sperti is juist overal te verkrijgen. Van apotheek tot drogist. Hier in ieder geval wel.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:31 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Sperti / Curanol (bijna niet in drogist/apotheek te krijgen wel online) of via je huisarts. en ik ben blij dat je geen deskundige erin bent![]()
Ja maaaaaar! Het was wel voor een goed doel gisteren.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:23 schreef Gerberaatje het volgende:
Moggel![]()
Son waar ben je? Je hoort je te melden(ja ik ben heel streng!
) nog 4 dagen dan 'moet' ik me ook melden
Jongens, dit kan gewoon niet.. ik zie een blauwe lucht en mijn ogen doen pijn => zonbestaat die ook nog???
![]()
Kind op de opvang dus ik ga eens kijken wat ik allemaal kan gaan doen. Misschien nog even boodschappen, al wordt dat de laatste keer vrees ik.. Gisteren even naar het dorp, ik werd gewoon naar van de voorweeënwas net op tijd weer terug bij de auto. Zelfs 100 meter lopen is teveel lijkt het. Als ik maar geen 12 ponder op mijn bekken heb rusten
(ik vrees ervoor
) maaaar ik heb dan gelukkig weer geen last van aambeien, vorige keer ook niet en ik wens dat zo te houden
Oh schatquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:26 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ja maaaaaar! Het was wel voor een goed doel gisteren.![]()
Misschien nog even naar de wc tussendoor?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:33 schreef maffemuts het volgende:
En dan zeggen ze dat het verlof bedoeld is om tot rust te komen...
was om 6:30 al bezig
speelgoed opgeruimd
eettafel schoongeschrobt (glas)
wasmachine + droger aangezet
vaatwasser uit en ingeruimd
kinders verzorgd
mezelf verzorgd
kat eten en drinken gegeven
afgestoft
bedden afgehaald en opgemaakt
strijk klaar gezet
Oh nee, nog niet helemaal klaar... stofzuigen en dweilen![]()
Langleve de kraamzorgintake
En straks om 12u hopelijk weer een apk-sticker op m'n kont van de vk... ben benieuwd. Ik verwacht op een of andere manier dat mijn bloeddruk vandaag skyhigh is
Fut had ik ook niet, mja k hoopte ook dat de kabouters het deden vannacht maar helaasquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:44 schreef MeNicole2 het volgende:
Phff waar haal je de fut vandaan. Ik ben blij dat de oudste aangekleed en gevoederd op school zit en dat de jongste 2 ook klaar zijn voor de dag. Heb idd wel de wasmachine en droger al aangedaan en was opgehangen.
nee.. flutding.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:09 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik twijfel of ik bij de thuiszorg winkel zo'n rugsteun voor in bed ga halen, iemand hier ervaring mee? Ist wat?
Ik vond mijn muppet ook niet heel klein, maar als ik dan nu foto's terug ziequote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:12 schreef Cantare het volgende:
31 weken mijlpaal!![]()
Wel meegelezen de laatste tijd, niet gereageerd. Er kwamen wel wat supervlotte bevallingen voorbijjaloersmakend! Ik ga dit keer voor een bevalling < 24 uur, anders stop ik ermee.
Liesje was trouwens 3750 gram met 40 weken. Ik weet dat het een redelijk normaal gewicht is, maar ik vond haar echt enorm! De tweede is vaak groter, toch? Ben benieuwd. Ik kan me trouwens niet voorstellen hoe een baby van 12 pond eruit zou moeten zien... Maar goed, dat zal ik waarschijnlijk ook nooit meemaken.
Ik weet niet hoe comfortabel zo'n rugsteun is, maar als je geen verstelbare lattenbodem hebt dan zou ik het gewoon proberen. Wij hebben wel zo'n verstelbare bodem en ik vond het zowel voor als na de bevalling ideaal om ermee rechtop te zitten! Vooral met voederen van mezelf en de baby.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:09 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik twijfel of ik bij de thuiszorg winkel zo'n rugsteun voor in bed ga halen, iemand hier ervaring mee? Ist wat?
Ja hè? Ik heb gisteren de kleertjes van zolder gehaald.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:13 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ik vond mijn muppet ook niet heel klein, maar als ik dan nu foto's terug zieen het eerste pakje voor haar zusje in maat 50-56 zie en weet dat die de eerste tijd nog zeker te ruim gaat zijn
OMG wat mini!!
Ja dat wil ik dit keer ook echt weer. Maar ga er hier eigenlijk niet van uit.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:18 schreef Ticootje het volgende:
Ik haal alles in huis... Ik heb zo het idee dat ik gewoon thuis beval..
K haal ook alles in huis. Moest ook van de vk. Just in case..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:18 schreef Ticootje het volgende:
Ik haal alles in huis... Ik heb zo het idee dat ik gewoon thuis beval..
Baas boven baasquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:25 schreef Cantare het volgende:
Wij hebben een elektrisch verstelbare... Zalig.
Ik ook. Maar die zit niet in het stopcontact standaard. Aangezien Leyla graag met de knopjes speelt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:25 schreef Cantare het volgende:
Wij hebben een elektrisch verstelbare... Zalig.
Tijdelijke woonruimte..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:29 schreef MeNicole2 het volgende:
Tico heb je nu al een eigen huisje of woon je nog bij je ouders?
Mag je daar nog tijdje blijven of moet je voor de bevalling nog weg zijn?quote:
Gaaf!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:39 schreef Ticootje het volgende:
Ik kijk luiertassen!!
http://www.petunia.com/bags/boxy-backpacks/passporttoprague
http://www.petunia.com/ba(...)ack/passporttoprague
Hebben...
Het moet niet verkocht worden, dan kan ik blijven.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:42 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Mag je daar nog tijdje blijven of moet je voor de bevalling nog weg zijn?
sssst... Ik kan J. nog wijsmaken dat luiertassen nu eenmaal duur zijn.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
sssst... Ik kan J. nog wijsmaken dat luiertassen nu eenmaal duur zijn.
Oh ok. Hoop voor je dat je daar dan nog lekker kan blijven.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het moet niet verkocht worden, dan kan ik blijven.
hey ik lurk wel hequote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
sssst... Ik kan J. nog wijsmaken dat luiertassen nu eenmaal duur zijn.
Alles waar het woord baby of kind in voorkomt of wat van toepassing is is duur geloof ikquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ja maar die.tassen zijn nou eenmaal duur! Luiertassen in t algemeen he
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ja maar die.tassen zijn nou eenmaal duur! Luiertassen in t algemeen he
Kijk je begint t al te lerenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Alles waar het woord baby of kind in voorkomt of wat van toepassing is is duur geloof ik
Ach ik heb een marktplaats / 2e hands freak als vriendinnetje dus dat scheelt.quote:
Nee! Je bent minstens 4000 euro kwijt voor alle spullen hoor! Echt! Als je 't van Marktplaats haalt misschien 3500 euro, dat red je misschien net.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach ik heb een marktplaats / 2e hands freak als vriendinnetje dus dat scheelt.
ja vastquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:54 schreef Keshet het volgende:
[..]
Nee! Je bent minstens 4000 euro kwijt voor alle spullen hoor! Echt! Als je 't van Marktplaats haalt misschien 3500 euro, dat red je misschien net.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:54 schreef Keshet het volgende:
[..]
Nee! Je bent minstens 4000 euro kwijt voor alle spullen hoor! Echt! Als je 't van Marktplaats haalt misschien 3500 euro, dat red je misschien net.
Lenen? Hoe anders.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
uhuh... Nou die luiertas is al 250... Dan blijft er nog maar 3750 over voor de rest.. Hoe ga ik dat redden???
Creditcard <3quote:
FHFquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
uhuh... Nou die luiertas is al 250... Dan blijft er nog maar 3750 over voor de rest.. Hoe ga ik dat redden???
En ik kom maar niet verder met die Angry birds en elke keer als ik jouw usericon zie raak ik gefrustreerdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:00 schreef Keshet het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik dingen MOET regelen maar ik weet niet wat.Help me! Ik heb een beetje last van vervroegde nestel- en regeldrang.
Whaha, oeps! Succes!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:00 schreef Keshet het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik dingen MOET regelen maar ik weet niet wat.Help me! Ik heb een beetje last van vervroegde nestel- en regeldrang.
Ik word bang als ik denk aan wat ik nog moet fixen..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:00 schreef Keshet het volgende:
Moet ik ook nog hebben ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Whaha, oeps! Succes!
Ik ben sinds vanmorgen begonnen met het negeren van het feit dat ik een enkelheb en gewoon alles doen.
MisselijkIk WIST het! Dat stopt echt alleen als ik heel rustig aan doe
Over matrasbeschermers: De waterdichte molton van de Ikea is ook prima en kraakt niet
En nog eens: FHFquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik word bang als ik denk aan wat ik nog moet fixen..
het is teveel.
Topic openen daar...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |