Ik wacht met spanning!quote:Op zondag 24 juni 2012 21:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het wachten totdat mijn telefoon klaar is met synchroniseren
Dan pas kan ik reageren.
Weinig spannends te meldenquote:
Hij wilde graag met mij daten als ik NaRRaToR stom zou vinden... Soort rebound datequote:
Nah, daar ben ik wel overheen.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
Over neuken gesproken. Nog even, gaan we het vast weer over orgies hebben.
*calculeert alvast een nieuwe ban in*
Het zat er al dik in dat je NaRR niet stom zou vindenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij wilde graag met mij daten als ik NaRRaToR stom zou vinden... Soort rebound date
Dan verzin je maar watquote:
Dat is nauwelijks vleiend te noemen. Tijn neukt alles met een hartslag.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij wilde graag met mij daten als ik NaRRaToR stom zou vinden... Soort rebound date
Vond jij hem ook leuk...?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het zat er al dik in dat je NaRR niet stom zou vinden
Meer vissen in de oceaan en al dat!
straks hebben we er wer een R&P reeks bijquote:Op zondag 24 juni 2012 21:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het zat er al dik in dat je NaRR niet stom zou vinden
Meer vissen in de oceaan en al dat!
Zonder ook wel denk ik.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is nauwelijks vleiend te noemen. Tijn neukt alles met een hartslag.
Maar dat was al bekend. Voor mij moet het ook leven, alleen moet het ook nog vrouwelijk zijn, en enigzins aantrekkelijkquote:Op zondag 24 juni 2012 21:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
In a hetero-kind of wayquote:
Oh... Shit...quote:Op zondag 24 juni 2012 21:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Met Tijn als hoofd.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
straks hebben we er wer een R&P reeks bij
"Als Vissen Niet Zo Makkelijk Gaat"
Don't wanna know...quote:
Jaaaaaquote:
Voorin in de bus tijdens de excursie naar Volendamquote:
Wil ik weten wat ze met die paling gaan doen?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Voorin in de bus tijdens de excursie naar Volendam
Dan houd ik hem maar zelf...quote:
rokenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wil ik weten wat ze met die paling gaan doen?
Jaaaa hahahaha. Ben je al thuisquote:Op zondag 24 juni 2012 21:45 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 gluurt even naar binnen...
Gaat het nou nog steeds over purrrrno?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |