Wtf is een berenanus? Net zoiets als een Jos Brinkie?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zie in je FoBo dat je Berenanus tof vindt. Ik neem mijn woorden terug. Mensen die Berenanus tof vinden zijn namelijk toffe mensen.
Berenanus is een user, maar hij post niet meerquote:Op zondag 24 juni 2012 21:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wtf is een berenanus? Net zoiets als een Jos Brinkie?
Ik had geen toetjequote:Op zondag 24 juni 2012 21:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik stel voor om het niveau op te schroeven door allemaal te vertellen wat we - pak 'm beet - vanavond als toetje gegeten hebben. Dat maakt het weer leesbaar.
een frikandel speciaalquote:Op zondag 24 juni 2012 21:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik stel voor om het niveau op te schroeven door allemaal te vertellen wat we - pak 'm beet - vanavond als toetje gegeten hebben. Dat maakt het weer leesbaar.
ja...heb de afgelopen week meer sla gegeten dan een konijn in zijn heule levenquote:
Autoquote:Op zondag 24 juni 2012 21:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Deze reeksquote:Op zondag 24 juni 2012 21:25 schreef El_Thijs het volgende:
Halleekes!
Wat zijn we weer lief tegen elkaar
Ouwe muffdiver!quote:
Oude snoeperdquote:
Ze zijn er wel allebei tegelijkquote:
Wat bedoel je daarmee?quote:
Hoei! Van Mandylon! Kwamen uit Oss toch, of ben ik nu gek?quote:
Zonde dat hij nooit meer post.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zie in je FoBo dat je Berenanus tof vindt. Ik neem mijn woorden terug. Mensen die Berenanus tof vinden zijn namelijk toffe mensen.
ze komen tegelijkquote:
Wat bedoel je daarmee?quote:
Hij heeft mij gehad maar nu moet ik hem nog krijgen....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |