mijn enige criterium is dat ik hem 'er van omhoog krijg' zeg maar (maar dan de vrouwen variant) en dat kan van alles zijnquote:Op zondag 24 juni 2012 22:59 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Jawel, maar ik neem aan dat het bij jou ook zo is dat het oog ook wat wil
dealquote:Op zondag 24 juni 2012 22:59 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
als jij een ijsdate regelt met auto dan kom ik wel mee...ze vond het overigens gaaf dat je dat nog wist haha...
vind ze me zo onaardig?quote:
Dat is ook wel heel makkelijk zeg. je vind het niet belangrijk binnen een relatie dat je ook wel een beetje op elkaar aansluit?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn enige criterium is dat ik hem 'er van omhoog krijg' zeg maar (maar dan de vrouwen variant) en dat kan van alles zijn
en een kerel die zo lelijk als de nacht is maar dit met zelfvertrouwen brengt komt verder dan een fotomodel met een kutkarakter
Binnen een relatie vast wel, maar ik denk dat Rhu het over een neukertje heeft...quote:Op zondag 24 juni 2012 23:03 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dat is ook wel heel makkelijk zeg. je vind het niet belangrijk binnen een relatie dat je ook wel een beetje op elkaar aansluit?
Dan probeer ik toch meestal het happy medium te vinden hierin. Ze hoeft niet superknap te zijn maar ook niet hondslelijk, als het karakter maar op punten aansluit met dat van mij.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn enige criterium is dat ik hem 'er van omhoog krijg' zeg maar (maar dan de vrouwen variant) en dat kan van alles zijn
en een kerel die zo lelijk als de nacht is maar dit met zelfvertrouwen brengt komt verder dan een fotomodel met een kutkarakter
owja maar het ging nu toch om 'wat het oog wil' zeg maar niet over verkering?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:03 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dat is ook wel heel makkelijk zeg. je vind het niet belangrijk binnen een relatie dat je ook wel een beetje op elkaar aansluit?
Neukertje ga je ook meestal niet eerst ondervragenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Binnen een relatie vast wel, maar ik denk dat Rhu het over een neukertje heeft...
straks balopenaltiesquote:
Met een neukertje wil ik ook eerst even wat drinken enzo hoorquote:Op zondag 24 juni 2012 23:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Neukertje ga je ook meestal niet eerst ondervragen
Dronken voeren bedoel je?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Met een neukertje wil ik ook eerst even wat drinken enzo hoor
ik wil meestal erna drinkenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, dan krijgt ie m niet meer omhoog en dan hoef ik 'm niet meer.quote:
ja goed maar belangrijker is dat je hem er van omhoog krijgt en niet of je politiek gezien een beetje op een lijn zitquote:Op zondag 24 juni 2012 23:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat is het verschil?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
owja maar het ging nu toch om 'wat het oog wil' zeg maar niet over verkering?
Bedoelde het ook als geintjequote:Op zondag 24 juni 2012 23:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan neuk je met de verkeerdenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wil meestal erna drinken
om het te vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |