Dat doe je zelfquote:Op zondag 24 juni 2012 22:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou zeg, wtf ik heb hier meteen al wel een vreemde reputatie
mini meet bij jou thuisquote:Op zondag 24 juni 2012 22:55 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
jup...sorry ik had mijn hoop gevestigd op rhu maar die gaat niet naar meets....
nee hoor, jullie vatten alles vreemd opquote:
Je stond niet in 't lijstje in de Wikiquote:Op zondag 24 juni 2012 22:53 schreef NaRRaToR het volgende:
ohjah over de 30ste... ik kom definitief niet
ik was even vergeten dat mijn oma de eerste jarig is en ik kwam er vandaag achter dat ik om 09:00 bij familie moet verzamelen voor een dagje floriade....
In hoeveel SC's hang jij eigenlijk rond? En dan niemand kennen IRL? Apart.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee serieus!
nou niet letterlijk, ik ken wel mensen in de wereld zeg maar
maar niet mensen van hier
Ik weet uit ervaring dat ik mijn volgorde moet aanhouden. Ik weet precies wat meiden mooi vinden en wat nietquote:Op zondag 24 juni 2012 22:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind de volgorde gewoon een beetje raar
ik zou het andersom doen: eerst zelfverzekerdheid en dan dingen veranderen
niet dingen veranderen en denken dat je daar magisch een onsje zelfverzekerdheid bij krijgt
Dan hoop ik dat je er beter weer hebt dan dat ik heb gehad. Floriade in de regen is niet echt tof.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:53 schreef NaRRaToR het volgende:
ohjah over de 30ste... ik kom definitief niet
ik was even vergeten dat mijn oma de eerste jarig is en ik kwam er vandaag achter dat ik om 09:00 bij familie moet verzamelen voor een dagje floriade....
Je doet dit dus niet voor jezelf?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:56 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat ik mijn volgorde moet aanhouden. Ik weet precies wat meiden mooi vinden en wat niet
Piwo? dat ken ik niet.... is dat een beetje te nassen?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je er beter weer hebt dan dat ik heb gehad. Floriade in de regen is niet echt tof.
Vergeet overigens niet om het Slowaakse 'paviljoen' met een bezoekje te vereren. Piwo (0,5l) + bonus (gegraveerd gals dat je mee mag nemen) voor een schappelijke prijs (tegenover de horeca op het park, that is)...
Pivoquote:Op zondag 24 juni 2012 22:57 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Piwo? dat ken ik niet.... is dat een beetje te nassen?
Pils!quote:Op zondag 24 juni 2012 22:57 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Piwo? dat ken ik niet.... is dat een beetje te nassen?
een dikke penis vinden ze mooiquote:Op zondag 24 juni 2012 22:56 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat ik mijn volgorde moet aanhouden. Ik weet precies wat meiden mooi vinden en wat niet
oh van heel fok bedoel je?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
In hoeveel SC's hang jij eigenlijk rond? En dan niemand kennen IRL? Apart.
ja zelfvertrouwen vinden we mooiquote:Op zondag 24 juni 2012 22:56 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
ja ik snap dat het pils is, maar een beetje lekker? wat voor pils is het?quote:
flauwquote:Op zondag 24 juni 2012 22:56 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat dan weer wel he.... nee daar pas ik voorselectief meeten
E.o.a. vaag Slowaaks merk. Was goed binnen te houdenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:58 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja ik snap dat het pils is, maar een beetje lekker? wat voor pils is het?
Jawel, maar ik neem aan dat het bij jou ook zo is dat het oog ook wat wilquote:
als jij een ijsdate regelt met auto dan kom ik wel mee...ze vond het overigens gaaf dat je dat nog wist haha...quote:
Ik vind 't vooral erg fijn als een man staat te koken en ik op de bank zit te gamenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
Meiden vinden het mooi als je in de keuken staat. Heb ik begrepen.
[ afbeelding ]
Vertel! Kan ik daar ook rekening mee houdenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:56 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Deels. Maar als dat er later aan vast is geknutseld en de man die daar bij hoort een onzekere sukkel blijkt te zijn hoef ik 'm niet.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:59 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Jawel, maar ik neem aan dat het bij jou ook zo is dat het oog ook wat wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |