Ik volg je wel, je denkt alleen als een mogoolquote:Op maandag 25 juni 2012 12:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Superieure intelligentie en alfa mannetjespersoonlijkheid. Dan is het soms lastig om mij te volgen.
Schan-dá-lig.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:01 schreef Samzz het volgende:
Ik eet in het computerlokaal. Wat een boefje ben ik.
Bewijs geleverdquote:
Heb je zoveel gezoend de afgelopen maand?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bewijs geleverd.
Overigens kan het nu ook wel heel goed 60 of 65 zijn!
Nee. Ik overdrijfquote:Op maandag 25 juni 2012 13:18 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je zoveel gezoend de afgelopen maand?
Persoon X, denk ik...quote:
Ja wat denk je nouquote:
Gewoon blijven doen wat 'kan" en wat iedereen dus al doet, dan kom je echt ergens ja.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:59 schreef Kreator het volgende:
[..].
Goddamn studenten staan zo ver van de werkelijkheid dat het eigenlijk gewoon om te huilen is.
Ik ben er al hoor. Ik ben eindbaas en manager. Dat neemt mijn punt niet weg natuurlijk.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:30 schreef Myraela het volgende:
Gewoon blijven doen wat 'kan" en wat iedereen dus al doet, dan kom je echt ergens ja.
Ik wou niet aan het Mongoolse volk refererenquote:
Nee, dat is moNgool!quote:Op maandag 25 juni 2012 13:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wou niet aan het Mongoolse volk refereren
Mogool is gewoon een gangbaar woord in Nederland om aan te geven dat iemand mentaal niet helemaal in orde is.
Daarbij is het in de referentie naar geestelijk beperkten mongoloïde en niet mongool. Technisch gezienquote:Op maandag 25 juni 2012 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, dat is moNgool!
Mogool is hoe elke halve tamme die moeite met articuleren heeft het zegt
Weet ik maar volgens mij snapte Kreator het niet helemaalquote:Op maandag 25 juni 2012 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, dat is moNgool!
Mogool is hoe elke halve tamme die moeite met articuleren heeft het zegt
Ik heb het idee dat Krea jou heel goed snapte en je gewoon even op je fout wilde wijzen.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Weet ik maar volgens mij snapte Kreator het niet helemaal
Inderdaadquote:
gefeliciteerdquote:
Dank uquote:
Je snapt mij.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Krea jou heel goed snapte en je gewoon even op je fout wilde wijzen.
Zo is hij
Enge gedachte wel hequote:
Zei het tochquote:Op maandag 25 juni 2012 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dank u![]()
Alleen de rit naar Zoetermeer elke keer zit ik niet echt op te wachten. Teveel files
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |