Ga ervoorquote:Op maandag 25 juni 2012 08:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo weer aan de slag met de kids, vanmiddag weer de rit rijden waar de leuke blonde opstapt
Ik ga m'n spannende plannetjes toch niet op FOK! zetten? Straks denken mensen nog dat ik een leven heb!quote:
Dat kunnen we niet hebben nee. Ik ga vanavond naar een muur staren.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga m'n spannende plannetjes toch niet op FOK! zetten? Straks denken mensen nog dat ik een leven heb!
Dat wel maar weer eens veel te kort!quote:
Heb om 13u een afspraak, dus ga straks maar eventjes douchen en de hele mikmak.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat wel maar weer eens veel te kort!
Wat staat er op het programma vandaag?
Heb ik net gedaan. Even thuiswerken en dan naar the office, yeuy!quote:Op maandag 25 juni 2012 10:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb om 13u een afspraak, dus ga straks maar eventjes douchen en de hele mikmak.
Gefeliciteerd! Wat hebben jullie gemaakt?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:19 schreef Myraela het volgende:
Vakjury nominatie voor mn project.![]()
Maar de rest is wel erg goed, ben benieuwd of we winnen.
Een interactief smartboard waar daklozen hun eigen skyline kunnen maken door het doen van betaalde klusjes.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:24 schreef -Miauw- het volgende:
Gefeliciteerd! Wat hebben jullie gemaakt?
Het is dus eigenlijk een soort beloningsbord waar zo'n dakloze een stukje beloning krijgt voor een klusje?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een interactief smartboard waar daklozen hun eigen skyline kunnen maken door het doen van betaalde klusjes.
Gefeliciteerd! Drink ze!quote:
En de beloning is een plaatje van een skyline?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is dus eigenlijk een soort beloningsbord waar zo'n dakloze een stukje beloning krijgt voor een klusje?
Wat houdt dat precies in?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een interactief smartboard waar daklozen hun eigen skyline kunnen maken door het doen van betaalde klusjes.
En gefeliciteerdquote:
Of dat je een slet bentquote:Op maandag 25 juni 2012 09:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga m'n spannende plannetjes toch niet op FOK! zetten? Straks denken mensen nog dat ik een leven heb!
Als ik het goed begrijp krijgen ze voor elk klusje een stukje van een plaatje van een skyline, waarschijnlijk ook nog afhankelijk van wat voor klusjes ze doen. Dan moet je ervoor zorgen dat al die stukken afbeelding op elkaar aansluiten enzo. Dat klinkt wel als een artistiek prijswaardig project lijkt me zoquote:Op maandag 25 juni 2012 11:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
En de beloning is een plaatje van een skyline?
Fixed.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:25 schreef benzin het volgende:
Dat klinkt wel als een zwaar nutteloos project lijkt me zo
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
En scoren er nog punten mee ook.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:59 schreef Kreator het volgende:
[..].
Goddamn studenten staan zo ver van de werkelijkheid dat het eigenlijk gewoon om te huilen is.
Alle studenten over één kam scherenquote:Op maandag 25 juni 2012 11:59 schreef Kreator het volgende:
[..].
Goddamn studenten staan zo ver van de werkelijkheid dat het eigenlijk gewoon om te huilen is.
Nouja, het onderwijs sluit steeds minder aan aan de praktijk. Dat zie je overal wel gebeuren, en bij vormgeving is het helemaal erg.quote:
Okquote:Op maandag 25 juni 2012 12:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat noemt men ook wel een 'generalisatie'.
Ahaquote:Op maandag 25 juni 2012 12:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bedanktquote:Op maandag 25 juni 2012 12:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
wat een aardige knul ben jij tochquote:
Jepquote:Op maandag 25 juni 2012 12:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wat een aardige knul ben jij toch
Superieure intelligentie en alfa mannetjespersoonlijkheid. Dan is het soms lastig om mij te volgen.quote:
Ik volg je wel, je denkt alleen als een mogoolquote:Op maandag 25 juni 2012 12:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Superieure intelligentie en alfa mannetjespersoonlijkheid. Dan is het soms lastig om mij te volgen.
Schan-dá-lig.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:01 schreef Samzz het volgende:
Ik eet in het computerlokaal. Wat een boefje ben ik.
Bewijs geleverdquote:
Heb je zoveel gezoend de afgelopen maand?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bewijs geleverd.
Overigens kan het nu ook wel heel goed 60 of 65 zijn!
Nee. Ik overdrijfquote:Op maandag 25 juni 2012 13:18 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je zoveel gezoend de afgelopen maand?
Persoon X, denk ik...quote:
Ja wat denk je nouquote:
Gewoon blijven doen wat 'kan" en wat iedereen dus al doet, dan kom je echt ergens ja.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:59 schreef Kreator het volgende:
[..].
Ik ben er al hoor. Ik ben eindbaas en manager. Dat neemt mijn punt niet weg natuurlijk.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:30 schreef Myraela het volgende:
Gewoon blijven doen wat 'kan" en wat iedereen dus al doet, dan kom je echt ergens ja.
Ik wou niet aan het Mongoolse volk refererenquote:
Nee, dat is moNgool!quote:Op maandag 25 juni 2012 13:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wou niet aan het Mongoolse volk refereren
Mogool is gewoon een gangbaar woord in Nederland om aan te geven dat iemand mentaal niet helemaal in orde is.
Daarbij is het in de referentie naar geestelijk beperkten mongoloïde en niet mongool. Technisch gezienquote:Op maandag 25 juni 2012 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, dat is moNgool!
Mogool is hoe elke halve tamme die moeite met articuleren heeft het zegt
Weet ik maar volgens mij snapte Kreator het niet helemaalquote:Op maandag 25 juni 2012 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, dat is moNgool!
Mogool is hoe elke halve tamme die moeite met articuleren heeft het zegt
Ik heb het idee dat Krea jou heel goed snapte en je gewoon even op je fout wilde wijzen.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Weet ik maar volgens mij snapte Kreator het niet helemaal
Inderdaadquote:
gefeliciteerdquote:
Dank uquote:
Je snapt mij.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Krea jou heel goed snapte en je gewoon even op je fout wilde wijzen.
Zo is hij
Enge gedachte wel hequote:
Zei het tochquote:Op maandag 25 juni 2012 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dank u![]()
Alleen de rit naar Zoetermeer elke keer zit ik niet echt op te wachten. Teveel files
Ik heb helemaal geen fout gemaaktquote:Op maandag 25 juni 2012 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Krea jou heel goed snapte en je gewoon even op je fout wilde wijzen.
Zo is hij
quote:From mongool, mogooltje (mentally impaired person; Down syndrome)
Vanochtend viel het wel mee. Heb er maar een half uur langer over gedaan door files. Alleen op de radio zeiden ze dat dit een opvallend rustige maandagochtendspits wasquote:Op maandag 25 juni 2012 13:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zei het toch
Ik ga trouwens stoppen met zeggen dat ik 150 planten op zolder heb
Mensen geloven het echt
Niet in gestikt?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik gaf een beetje over in mijn mond..
Is er geen andere mogelijkheid? OV bijvoorbeeld?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dank u![]()
Alleen de rit naar Zoetermeer elke keer zit ik niet echt op te wachten. Teveel files
Dan ben ik sowieso al anderhalf uur kwijt aan de trein. Dan moet ik nog een stuk bus en een stuk lopen.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is er geen andere mogelijkheid? OV bijvoorbeeld?
In dat geval, de files maarquote:Op maandag 25 juni 2012 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ben ik sowieso al anderhalf uur kwijt aan de trein. Dan moet ik nog een stuk bus en een stuk lopen.
Nee, ik pak mn auto wel
Nee dus.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval, de files maar.
In heel sporadische gevallen is de trein sneller dan de auto, ik dacht, misschien heb jij dat.
Ga je 5dagen in de week werken?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dus.
Zonder files doe je er ongeveer 3 kwartier over. Nu was ik 5 kwartier kwijt van deur tot deur.
Dus OV win ik dan echt geen tijd mee.
Gelukkig zijn ze vanwege de afstand wel heel flexibel. Ik mag mn begintijden gewoon verschuiven
Uiteindelijk wel maar dat is nu even niet haalbaar. De vakantie komt eraan en dan is 1 dame 3 weken weg en de andere zit maar 2 dagen per week op kantoor dan. Dus ik ook maar 2 dagen ivm inwerken enz.quote:
Oke oke, nouja wel lekker tochquote:Op maandag 25 juni 2012 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel maar dat is nu even niet haalbaar. De vakantie komt eraan en dan is 1 dame 3 weken weg en de andere zit maar 2 dagen per week op kantoor dan. Dus ik ook maar 2 dagen ivm inwerken enz.
Ja daarom. Lekker bezig zijn ookquote:
Ja ik geef mijzelf nog een maand en dan ga ik wel weer drugs verkopen ofzoquote:
Nog steeds niks gehoord van UWV enz?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik geef mijzelf nog een maand en dan ga ik wel weer drugs verkopen ofzo
Ben er nou wel klaar mee
Oh dat wel hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog steeds niks gehoord van UWV enz?
Dat is mooi kut!!quote:Op maandag 25 juni 2012 14:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh dat wel hoor
Was er donderdag,krijg binnen 4 weken mijn geld, maar voor de rest kom ik niet in aanmerking voor een ww en voor een bijstand ook niet
Ja ben er niet zielig genoeg voorquote:Op maandag 25 juni 2012 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is mooi kut!!
Hoezo geen bijstand? Daar heeft iedereen recht op toch?
Oh mooi!quote:Op maandag 25 juni 2012 14:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ben er niet zielig genoeg voor
Maar niet echt boeiend verder, krijg binnen nu en 4 weken zo'n 4500euro en 4 weken later nog 1500
Wanneer heb je er wel recht op?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh dat wel hoor
Was er donderdag,krijg binnen 4 weken mijn geld, maar voor de rest kom ik niet in aanmerking voor een ww en voor een bijstand ook niet
Dromquote:
Niet als je binnen afzienbare tijd zo'n 5000 euro krijgt bijgeschrevenquote:Op maandag 25 juni 2012 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is mooi kut!!
Hoezo geen bijstand? Daar heeft iedereen recht op toch?
Ik heb ze een extra maand genaaid ook nog en mijn telefoonkosten erbij gedaanquote:
Kan je mooi gebruiken als startkapitaal voor je drugsrunner carrière.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ben er niet zielig genoeg voor
Maar niet echt boeiend verder, krijg binnen nu en 4 weken zo'n 4500euro en 4 weken later nog 1500
Daarna dan toch welquote:Op maandag 25 juni 2012 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet als je binnen afzienbare tijd zo'n 5000 euro krijgt bijgeschreven.
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb ze een extra maand genaaid ook nog en mijn telefoonkosten erbij gedaan
Ik laat mensen runnen johquote:Op maandag 25 juni 2012 14:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan je mooi gebruiken als startkapitaal voor je drugsrunner carrière.
Nou dat duurt nog wel een maand of 6quote:
Als het niet meer isquote:Op maandag 25 juni 2012 14:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou dat duurt nog wel een maand of 6
Dat bedrag dat ik krijg is zo'n 6 a 7 maanden aan bijstand
Ja, maar dat duurt wel even. En als er een baan gevonden wordt krijg je niks. Logisch ook wel.quote:
Is ook logischquote:Op maandag 25 juni 2012 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dat duurt wel even. En als er een baan gevonden wordt krijg je niks. Logisch ook wel.
Daaromquote:
Oefenen voor Ierland.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Wel mooi dat het uwv mij constant in het engels blijft aanspreken
Niet nodig, ik ben tweetalig opgevoedquote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Wel mooi dat het uwv mij constant in het engels blijft aanspreken
1 vrouw waar ik nu een keer 5 ben geweest en keer of 10 heb gezegd dat ze gewoon Nederlands kan praten aangezien ik hier geboren ben is echt het toppuntquote:
Ik had het in Emmen toen bij het UWV.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1 vrouw waar ik nu een keer 5 ben geweest en keer of 10 heb gezegd dat ze gewoon Nederlands kan praten aangezien ik hier geboren ben is echt het toppunt
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Kan ook aan mijn oom vragen of ie een woordje voor mij kan doen bij de Hells Angels, die gasten werken ook nooit en hebben zat geld maar zijn geen criminelen, mooi leventje
Kan vast geregeld wordenquote:Op maandag 25 juni 2012 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Vreemd, ik zie jou eerder met rolstoel in een zijspan dan zelf op een motor
Daaromquote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had het in Emmen toen bij het UWV.
Waar ben je geboren?
-Dordrecht
Okay Nieuw-Dordrecht dus
-Nee Dordrecht
Ja dat zeg ik toch, Nieuw-Dordrecht!
-Maar ik kom uit Dordrecht niet Nieuw-Dordrecht!
Ik heb toch opgeschreven Nieuw-Dordrecht!!
-HALLO IK KOM UIT DORDRECHT!! NIKS NIEUW, GEWOON DE ORIGINELE DORDRECHT GEEN SLAP BOERENAFTREKSEL!
Oh??? Bestaat er ook nog een Dordrecht dan? Nooit geweten. Had dat dan gezegd.![]()
Kloptquote:Op maandag 25 juni 2012 14:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik hoop dat ik nooit langs het UWV hoef. Van bijna alles wat ik hoor straalt de zwakzinnigheid eraf
Dat mens snapte niet waarom ik zo boos werd. Luisteren is echt moeilijk.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:22 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
je had zeker geen benzine en lucifers bij je?
Het is een overheidsinstantie. Dus wat je hoort klopt.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik hoop dat ik nooit langs het UWV hoef. Van bijna alles wat ik hoor straalt de zwakzinnigheid eraf
Niet haten op alles van de overheid. Rekenkamer is wel baasquote:Op maandag 25 juni 2012 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een overheidsinstantie. Dus wat je hoort klopt.
Prachtig he dat die stoere mannen toch altijd nog bang zijn voor een vrouwquote:Op maandag 25 juni 2012 14:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Mweh
Ik whatsapp mijn oom voor de grap of ie niet een woordje voor mij kan doen bij de HA
Stuurt ie terug: Je moeder maakt me af, laten we het maar niet doen
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Mweh
Ik whatsapp mijn oom voor de grap of ie niet een woordje voor mij kan doen bij de HA
Stuurt ie terug: Je moeder maakt me af, laten we het maar niet doen
Ja en als je mijn moeder ziet dan lach je al helemaalquote:Op maandag 25 juni 2012 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prachtig he dat die stoere mannen toch altijd nog bang zijn voor een vrouw
Ik zag een foto. Jij bent al niet zo heel groot en je komt boven je moeder uit.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en als je mijn moeder ziet dan lach je al helemaal
Dat dusquote:Op maandag 25 juni 2012 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag een foto. Jij bent al niet zo heel groot en je komt boven je moeder uit.
Ik heb er al een idee van
Volgens mij is ze angstaanjagend als ze echt boos is.quote:
Dat zijn alle vrouwen toch?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is ze angstaanjagend als ze echt boos is.
Laatste keer dat ze echt boos op mij was brak ze een pollepel over mijn hoofdquote:Op maandag 25 juni 2012 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is ze angstaanjagend als ze echt boos is.
Dexter ook al helemaal gezien?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:28 schreef Royco1 het volgende:
Iemand nog een leuk idee voor een serie? Ik ben klaar met GoT en The big bang theory
In principe zou iedere vrouw dat kunnen zijnquote:
hartstikkequote:Op maandag 25 juni 2012 14:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Verder is mijn moeder hardstikke lief dus wat lul je stom Samzz
Ik zeg toch als ze heel boos isquote:Op maandag 25 juni 2012 14:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Verder is mijn moeder hardstikke lief dus wat lul je stom Samzz
kloptquote:
Je hebt haar nooit boos gezienquote:
Hoe ver ben je? Duurde bij mij ook een aantal afleveringenquote:
Daarom zeg ik ook volgens mij. Ik denk dat het zo is. Dat verwacht ik. Moet ik doorgaan?quote:
4e afleveringquote:Op maandag 25 juni 2012 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe ver ben je? Duurde bij mij ook een aantal afleveringen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |