Do you like what you're seeing?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nog even spieken en dan maar bedje opzoeken..
Wenn das kein ficken wirdquote:Op zondag 24 juni 2012 23:21 schreef El_Matador het volgende:
nauwelijks geslapen (incameisje die wel erg leuk begint te worden), naar vliegveld, vlucht niet geboekt, puta asistente, nieuwe vlucht vannacht, zo terug naar huis, neem 2 Duitses mee die ik hier op het vliegveld heb leren kennen...
wat een heerlijk grappig leven.
Mal sehen... ze hebben 2 dagen niet geslapen...quote:
Dan kan je toch wel sex hebben?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mal sehen... ze hebben 2 dagen niet geslapen...
We zullen zien... 2 NLers (mn huisgenoot en ik) en 2 Duitses. Er is er maar 1 leuk van de 2 helaas...quote:Op zondag 24 juni 2012 23:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan kan je toch wel sex hebben?
Ben zo vaak weekendjes doorgeknald
Beetje vrienden deelt dat wijf dan gewoonquote:Op zondag 24 juni 2012 23:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We zullen zien... 2 NLers (mn huisgenoot en ik) en 2 Duitses. Er is er maar 1 leuk van de 2 helaas...
Hehe nee. Was lachen avondje. Beetje UNO'en, bier drinken, tafelvoetballen... wat die maat met de 23- en 20-jarige doet, is zijn zaak.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beetje vrienden deelt dat wijf dan gewoon
Lekker elkaars degens kruizen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not shy, I'm enjoying the party in my head..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |