Niet haten op alles van de overheid. Rekenkamer is wel baasquote:Op maandag 25 juni 2012 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een overheidsinstantie. Dus wat je hoort klopt.
Prachtig he dat die stoere mannen toch altijd nog bang zijn voor een vrouwquote:Op maandag 25 juni 2012 14:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Mweh
Ik whatsapp mijn oom voor de grap of ie niet een woordje voor mij kan doen bij de HA
Stuurt ie terug: Je moeder maakt me af, laten we het maar niet doen
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Mweh
Ik whatsapp mijn oom voor de grap of ie niet een woordje voor mij kan doen bij de HA
Stuurt ie terug: Je moeder maakt me af, laten we het maar niet doen
Ja en als je mijn moeder ziet dan lach je al helemaalquote:Op maandag 25 juni 2012 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prachtig he dat die stoere mannen toch altijd nog bang zijn voor een vrouw
Ik zag een foto. Jij bent al niet zo heel groot en je komt boven je moeder uit.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en als je mijn moeder ziet dan lach je al helemaal
Dat dusquote:Op maandag 25 juni 2012 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag een foto. Jij bent al niet zo heel groot en je komt boven je moeder uit.
Ik heb er al een idee van
Volgens mij is ze angstaanjagend als ze echt boos is.quote:
Dat zijn alle vrouwen toch?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is ze angstaanjagend als ze echt boos is.
Laatste keer dat ze echt boos op mij was brak ze een pollepel over mijn hoofdquote:Op maandag 25 juni 2012 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is ze angstaanjagend als ze echt boos is.
Dexter ook al helemaal gezien?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:28 schreef Royco1 het volgende:
Iemand nog een leuk idee voor een serie? Ik ben klaar met GoT en The big bang theory
In principe zou iedere vrouw dat kunnen zijnquote:
hartstikkequote:Op maandag 25 juni 2012 14:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Verder is mijn moeder hardstikke lief dus wat lul je stom Samzz
Ik zeg toch als ze heel boos isquote:Op maandag 25 juni 2012 14:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Verder is mijn moeder hardstikke lief dus wat lul je stom Samzz
kloptquote:
Je hebt haar nooit boos gezienquote:
Hoe ver ben je? Duurde bij mij ook een aantal afleveringenquote:
Daarom zeg ik ook volgens mij. Ik denk dat het zo is. Dat verwacht ik. Moet ik doorgaan?quote:
4e afleveringquote:Op maandag 25 juni 2012 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe ver ben je? Duurde bij mij ook een aantal afleveringen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |