Ik heb ze een extra maand genaaid ook nog en mijn telefoonkosten erbij gedaanquote:
Kan je mooi gebruiken als startkapitaal voor je drugsrunner carrière.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ben er niet zielig genoeg voor
Maar niet echt boeiend verder, krijg binnen nu en 4 weken zo'n 4500euro en 4 weken later nog 1500
Daarna dan toch welquote:Op maandag 25 juni 2012 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet als je binnen afzienbare tijd zo'n 5000 euro krijgt bijgeschreven.
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb ze een extra maand genaaid ook nog en mijn telefoonkosten erbij gedaan
Ik laat mensen runnen johquote:Op maandag 25 juni 2012 14:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan je mooi gebruiken als startkapitaal voor je drugsrunner carrière.
Nou dat duurt nog wel een maand of 6quote:
Als het niet meer isquote:Op maandag 25 juni 2012 14:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou dat duurt nog wel een maand of 6
Dat bedrag dat ik krijg is zo'n 6 a 7 maanden aan bijstand
Ja, maar dat duurt wel even. En als er een baan gevonden wordt krijg je niks. Logisch ook wel.quote:
Is ook logischquote:Op maandag 25 juni 2012 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dat duurt wel even. En als er een baan gevonden wordt krijg je niks. Logisch ook wel.
Daaromquote:
Oefenen voor Ierland.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Wel mooi dat het uwv mij constant in het engels blijft aanspreken
Niet nodig, ik ben tweetalig opgevoedquote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Wel mooi dat het uwv mij constant in het engels blijft aanspreken
1 vrouw waar ik nu een keer 5 ben geweest en keer of 10 heb gezegd dat ze gewoon Nederlands kan praten aangezien ik hier geboren ben is echt het toppuntquote:
Ik had het in Emmen toen bij het UWV.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1 vrouw waar ik nu een keer 5 ben geweest en keer of 10 heb gezegd dat ze gewoon Nederlands kan praten aangezien ik hier geboren ben is echt het toppunt
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Kan ook aan mijn oom vragen of ie een woordje voor mij kan doen bij de Hells Angels, die gasten werken ook nooit en hebben zat geld maar zijn geen criminelen, mooi leventje
Kan vast geregeld wordenquote:Op maandag 25 juni 2012 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Vreemd, ik zie jou eerder met rolstoel in een zijspan dan zelf op een motor
Daaromquote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had het in Emmen toen bij het UWV.
Waar ben je geboren?
-Dordrecht
Okay Nieuw-Dordrecht dus
-Nee Dordrecht
Ja dat zeg ik toch, Nieuw-Dordrecht!
-Maar ik kom uit Dordrecht niet Nieuw-Dordrecht!
Ik heb toch opgeschreven Nieuw-Dordrecht!!
-HALLO IK KOM UIT DORDRECHT!! NIKS NIEUW, GEWOON DE ORIGINELE DORDRECHT GEEN SLAP BOERENAFTREKSEL!
Oh??? Bestaat er ook nog een Dordrecht dan? Nooit geweten. Had dat dan gezegd.![]()
Kloptquote:Op maandag 25 juni 2012 14:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik hoop dat ik nooit langs het UWV hoef. Van bijna alles wat ik hoor straalt de zwakzinnigheid eraf
Dat mens snapte niet waarom ik zo boos werd. Luisteren is echt moeilijk.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:22 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
je had zeker geen benzine en lucifers bij je?
Het is een overheidsinstantie. Dus wat je hoort klopt.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik hoop dat ik nooit langs het UWV hoef. Van bijna alles wat ik hoor straalt de zwakzinnigheid eraf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |