Ik heb helemaal geen fout gemaaktquote:Op maandag 25 juni 2012 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Krea jou heel goed snapte en je gewoon even op je fout wilde wijzen.
Zo is hij
quote:From mongool, mogooltje (mentally impaired person; Down syndrome)

Vanochtend viel het wel mee. Heb er maar een half uur langer over gedaan door files. Alleen op de radio zeiden ze dat dit een opvallend rustige maandagochtendspits wasquote:Op maandag 25 juni 2012 13:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zei het toch
Ik ga trouwens stoppen met zeggen dat ik 150 planten op zolder heb
Mensen geloven het echt

Niet in gestikt?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik gaf een beetje over in mijn mond..

Is er geen andere mogelijkheid? OV bijvoorbeeld?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dank u![]()
Alleen de rit naar Zoetermeer elke keer zit ik niet echt op te wachten. Teveel files

Dan ben ik sowieso al anderhalf uur kwijt aan de trein. Dan moet ik nog een stuk bus en een stuk lopen.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is er geen andere mogelijkheid? OV bijvoorbeeld?

In dat geval, de files maarquote:Op maandag 25 juni 2012 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ben ik sowieso al anderhalf uur kwijt aan de trein. Dan moet ik nog een stuk bus en een stuk lopen.
Nee, ik pak mn auto wel

Nee dus.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval, de files maar.
In heel sporadische gevallen is de trein sneller dan de auto, ik dacht, misschien heb jij dat.

Ga je 5dagen in de week werken?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dus.
Zonder files doe je er ongeveer 3 kwartier over. Nu was ik 5 kwartier kwijt van deur tot deur.
Dus OV win ik dan echt geen tijd mee.
Gelukkig zijn ze vanwege de afstand wel heel flexibel. Ik mag mn begintijden gewoon verschuiven

Uiteindelijk wel maar dat is nu even niet haalbaar. De vakantie komt eraan en dan is 1 dame 3 weken weg en de andere zit maar 2 dagen per week op kantoor dan. Dus ik ook maar 2 dagen ivm inwerken enz.quote:

Oke oke, nouja wel lekker tochquote:Op maandag 25 juni 2012 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel maar dat is nu even niet haalbaar. De vakantie komt eraan en dan is 1 dame 3 weken weg en de andere zit maar 2 dagen per week op kantoor dan. Dus ik ook maar 2 dagen ivm inwerken enz.

Ja daarom. Lekker bezig zijn ookquote:

Ja ik geef mijzelf nog een maand en dan ga ik wel weer drugs verkopen ofzoquote:

Nog steeds niks gehoord van UWV enz?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik geef mijzelf nog een maand en dan ga ik wel weer drugs verkopen ofzo
Ben er nou wel klaar mee

Oh dat wel hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog steeds niks gehoord van UWV enz?

Dat is mooi kut!!quote:Op maandag 25 juni 2012 14:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh dat wel hoor
Was er donderdag,krijg binnen 4 weken mijn geld, maar voor de rest kom ik niet in aanmerking voor een ww en voor een bijstand ook niet

Ja ben er niet zielig genoeg voorquote:Op maandag 25 juni 2012 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is mooi kut!!
Hoezo geen bijstand? Daar heeft iedereen recht op toch?

Oh mooi!quote:Op maandag 25 juni 2012 14:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ben er niet zielig genoeg voor
Maar niet echt boeiend verder, krijg binnen nu en 4 weken zo'n 4500euro en 4 weken later nog 1500

Wanneer heb je er wel recht op?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh dat wel hoor
Was er donderdag,krijg binnen 4 weken mijn geld, maar voor de rest kom ik niet in aanmerking voor een ww en voor een bijstand ook niet
Dromquote:

Niet als je binnen afzienbare tijd zo'n 5000 euro krijgt bijgeschrevenquote:Op maandag 25 juni 2012 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is mooi kut!!
Hoezo geen bijstand? Daar heeft iedereen recht op toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |