SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
Sowieso lijkt me dat bij elke wedstrijd geldt dat de fotograaf mag oordelen of hij wel of niet de associatie legt met het thema.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:12 schreef Rebubbled het volgende:
Ja, ik versta dat er ook onder. Daarom heb ik hem lekker breed getrokken, veel verschillende plaatjes en interpretaties.
Klopt, maar dat vond ik zo'n burn om op te schrijven.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:40 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Sowieso lijkt me dat bij elke wedstrijd geldt dat de fotograaf mag oordelen of hij wel of niet de associatie legt met het thema.
In de stemming wordt dat vanzelf gecorrigeerd. Iemand die bij urban aankomt met een bloemenmacro zal stijf onderaan eindigen, al is de foto nog zo mooi. Tenminste, dat lijkt mij dan.
Eens.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:40 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Sowieso lijkt me dat bij elke wedstrijd geldt dat de fotograaf mag oordelen of hij wel of niet de associatie legt met het thema.
In de stemming wordt dat vanzelf gecorrigeerd. Iemand die bij urban aankomt met een bloemenmacro zal stijf onderaan eindigen, al is de foto nog zo mooi. Tenminste, dat lijkt mij dan.
Leuke filter!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:29 schreef Aschkael het volgende:
[ afbeelding ]
amersfoort heeft wel aardige dingen...ik probeer mee te doen..tijd tijd tijd...
toffe foto!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:29 schreef Aschkael het volgende:
[ afbeelding ]
amersfoort heeft wel aardige dingen...ik probeer mee te doen..tijd tijd tijd...
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 1 juli 2012 14:15 schreef ForumGek het volgende:
Sinds enkele weken ben ook ik in het bezit van een DSLR, dus ga kijken of ik ook met deze wedstrijd mee kan gaan doen!
Volgens de eigenschappen is deze foto in februari al gemaakt.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:49 schreef alledaagsewaanzin het volgende:
Hierbij mijn inzending voor deze maand met het thema "Urban".
Denk erom, het gaat hier niet om de kwaliteit van de foto, maar puur omdat ik het super goed bij het thema Urban vond passen.
(Deze foto is in Praag gemaakt)
[ afbeelding ]
Oh, dat wist ik niet sorry.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
Volgens de eigenschappen is deze foto in februari al gemaakt.
Ook volgens je flickrpagina
Truuk van deze topicreeks is, dat je de opdracht van de maand ook in die betreffende maand moet maken. Oftewel: je moet je foto deze maand juli gemaakt hebben wil hij mee mogen doen met de 'wedstrijd'.
Wel een heerlijke foto trouwens
De post zal niet geschrapt worden, maar wel dat je met deze foto niet mee zal doen met deze wedstrijd.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:45 schreef alledaagsewaanzin het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet sorry.
Nouja, ik zie wel als het goed is of niet en anders schrappen ze de post maar.
Dankjewel voor het compliment trouwens, prachtig hoe dat is gespoten inderdaad
Dank! Er is een juryprijs: een camera. Daarnaast wordt uit de 4 foto's met de meeste stemmen een statief verloot.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |