Technisch gezien heb je gelijk, maar ik heb nog NOOIT iemand een milf horen noemen terwijl hij het over een jong persoon had, milf verwijst in het dagelijks leven nu eenmaal naar oudere vrouwen. Je kunt het wel letterlijk opvatten en het is ook een ongelukkig gekozen term maar zo is het nu eenmaal.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:19 schreef Sekhmet het volgende:
Het is natuurlijk wel zo, een MILF gaat er puur om dat ze een moeder is, leeftijd staat er niet bij vernoemt.
En een wat oudere vrouw zonder kinderen is dan dus geen MILF...ik vind het eigenlijk gewoon een domme term. Hou het dan gewoon op een WILF...Woman I like to Fuck.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:46 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Technisch gezien heb je gelijk, maar ik heb nog NOOIT iemand een milf horen noemen terwijl hij het over een jong persoon had, milf verwijst in het dagelijks leven nu eenmaal naar oudere vrouwen. Je kunt het wel letterlijk opvatten en het is ook een ongelukkig gekozen term maar zo is het nu eenmaal.
Dan maak je de term juist veel te groot.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:54 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En een wat oudere vrouw zonder kinderen is dan dus geen MILF...ik vind het eigenlijk gewoon een domme term. Hou het dan gewoon op een WILF...Woman I like to Fuck.
Zoiets jaquote:Op zondag 24 juni 2012 19:54 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En een wat oudere vrouw zonder kinderen is dan dus geen MILF...ik vind het eigenlijk gewoon een domme term. Hou het dan gewoon op een WILF...Woman I like to Fuck.
OWILF...Older Woman I Like to Fuck??quote:Op zondag 24 juni 2012 19:54 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Dan maak je de term juist veel te groot.
Daar heb je al GILF voorquote:Op zondag 24 juni 2012 19:59 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
OWILF...Older Woman I Like to Fuck??
Of OMILF
Lekker boeiend.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:54 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Milf!quote:
Deze man.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:13 schreef HeroischeRobben het volgende:
De prestigieuze MILF status is voor de vrouw een van het hoogst haalbare wat zij kan bereiken in het leven. Op het moment dat een vrouw deze titel toebedeeld krijgt staat zij hoger in de rangorde dan bijvoorbeeld een hertogin, of een barones. Niet vreemd ook dat het maar voor weinig vrouwen is weggelegd. Het betekent dat zij op oudere leeftijd, na het baren van een kind, nog steeds ontzettend seksueel aantrekkelijk wordt bevonden, daar waar de meeste vrouwen geen moeite meer doen voor hun lichaam en een pikant kort kapsel laten staan.
De status van MILF brengt een aantal voorrechten met zich mee, maar uiteraard ook een aantal verplichtingen. Een van deze verplichtingen is het seksueel bevredigen van mannen in de leeftijdscategorie van 17 tot 32 jaar. En daar gaat deze klacht over, want juist deze plicht leggen een hoop MILFs naast zich neer.
Het moet natuurlijk niet kunnen, dat een persoon met een dergelijk hoge titel, verzuimt om bepaalde plichten na te komen. Zij hebben immers een voorbeeldfunctie in onze maatschappij. Veel MILFs gebruiken als excuus dat ze getrouwd zijn en derhalve niet vreemd mogen gaan, maar het feit is dat door haar MILF status, de plichten uit haar huwelijk komen te vervallen. Een MILF mag dit dus nooit als excuus gebruiken.
Ook komt het voor dat haar echtgenoot haar niet wil delen met de rest van de mannelijke bevolking. Dit kleinzielige gedrag moet ook de kop worden ingedrukt. Op het moment dat een vrouw de MILF status verkrijgt, dan dient haar echtgenoot haar te delen. Er zijn er immers te weinig van om iedereen in zijn seksuele behoefte te voorzien.
Klacht: het stoort me dat wij de MILFs in onze samenleving continu moeten herinneren aan hun maatschappelijke plichten
quote:Op zondag 24 juni 2012 17:13 schreef HeroischeRobben het volgende:
De prestigieuze MILF status is voor de vrouw een van het hoogst haalbare wat zij kan bereiken in het leven. Op het moment dat een vrouw deze titel toebedeeld krijgt staat zij hoger in de rangorde dan bijvoorbeeld een hertogin, of een barones. Niet vreemd ook dat het maar voor weinig vrouwen is weggelegd. Het betekent dat zij op oudere leeftijd, na het baren van een kind, nog steeds ontzettend seksueel aantrekkelijk wordt bevonden, daar waar de meeste vrouwen geen moeite meer doen voor hun lichaam en een pikant kort kapsel laten staan.
De status van MILF brengt een aantal voorrechten met zich mee, maar uiteraard ook een aantal verplichtingen. Een van deze verplichtingen is het seksueel bevredigen van mannen in de leeftijdscategorie van 17 tot 32 jaar. En daar gaat deze klacht over, want juist deze plicht leggen een hoop MILFs naast zich neer.
Het moet natuurlijk niet kunnen, dat een persoon met een dergelijk hoge titel, verzuimt om bepaalde plichten na te komen. Zij hebben immers een voorbeeldfunctie in onze maatschappij. Veel MILFs gebruiken als excuus dat ze getrouwd zijn en derhalve niet vreemd mogen gaan, maar het feit is dat door haar MILF status, de plichten uit haar huwelijk komen te vervallen. Een MILF mag dit dus nooit als excuus gebruiken.
Ook komt het voor dat haar echtgenoot haar niet wil delen met de rest van de mannelijke bevolking. Dit kleinzielige gedrag moet ook de kop worden ingedrukt. Op het moment dat een vrouw de MILF status verkrijgt, dan dient haar echtgenoot haar te delen. Er zijn er immers te weinig van om iedereen in zijn seksuele behoefte te voorzien.
Klacht: het stoort me dat wij de MILFs in onze samenleving continu moeten herinneren aan hun maatschappelijke plichten
Waarom doe jij überhaupt mee aan deze discussie? Mogen wij mannen aub zelf lekker bepalen hoe we een paalbaar wijf van 35+ noemen?quote:Op zondag 24 juni 2012 19:54 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 juni 2012 02:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom doe jij überhaupt mee aan deze discussie? Mogen wij mannen aub zelf lekker bepalen hoe we een paalbaar wijf van 35+ noemen?
dat is een gilf , totaal andere categoriequote:Op maandag 25 juni 2012 09:18 schreef xSouL het volgende:
Anders doe je het toch even met Patricia Paay.
Dit. Gvd.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:24 schreef Charcot het volgende:
Als er al een topic is waar pics verwacht worden dan is het dit topic wel
Jij bent een vrouw, ga in de keuken staan. Je hoort hier niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:27 schreef Charcot het volgende:
[..]
Er klopt hier iets niet. Na vier pagina's nog geen goede pics?!
Ik doelde erop om het feit dat TS geen MILFs kan pakkenquote:Op maandag 25 juni 2012 09:20 schreef smitjew het volgende:
[..]
dat is een gilf , totaal andere categorie
Wees jij dan de verstandigste en begin er mee.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:27 schreef Charcot het volgende:
[..]
Er klopt hier iets niet. Na vier pagina's nog geen goede pics?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe ondertitel
Want fokken vanuit de keuken is niet mogelijk?! Ik vecht tegen onrecht, laat me. Daarnaast kan iedereen wel schoonheid waarderen! DUS.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, ga in de keuken staan. Je hoort hier niet.
Ja, iedere man. Om met andere mannen te ouwehoeren over lekkere wijven. Met lelijke wijven met pittig kort kapsel praten over lekkere wijven is een beetje een afknapper.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:30 schreef Charcot het volgende:
[..]
Want fokken vanuit de keuken is niet mogelijk?! Ik vecht tegen onrecht, laat me. Daarnaast kan iedereen wel schoonheid waarderen! DUS.
denken dat patricia een stapje hoger isquote:Op maandag 25 juni 2012 09:28 schreef xSouL het volgende:
[..]
Ik doelde erop om het feit dat TS geen MILFs kan pakken
En dat hij het misschien een stap hoger moet tillen naar gilfies als Patricia Paay
Ik zal een poging wagen:quote:Op maandag 25 juni 2012 09:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wees jij dan de verstandigste en begin er mee.
Geen slechte pogingquote:Op maandag 25 juni 2012 09:50 schreef Charcot het volgende:
[..]
Ik zal een poging wagen:
Catherine Zeta Jones
[ afbeelding ]
Sofia Vergara
[ afbeelding ]
quote:
Whehe, die gast achter Sofia is onder de indruk.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:50 schreef Charcot het volgende:
[..]
Ik zal een poging wagen:
Catherine Zeta Jones
[ afbeelding ]
Sofia Vergara
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Whehe, die gast achter Sofia is onder de indruk.
Is toch zo? mooie vrouwen hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 10:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Whehe, die gast achter Sofia is onder de indruk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |