Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
hahahha want JAra wordt NEEra snappen jullie, ja wordt nee!11!11quote:
Zijn stats zijn niet gigantisch verbeterd tov de NIF, die 2k kost. Alhoewel. Standing tackle, Marking, Interceptions, Aggression, Strength wel. En die zijn toch wel het belangrijkst.quote:
Je moet niet teveel waarde hechten aan die getalletjes, je weet hoe het werkt. Ik heb zelfs 77k betaald voor 'm, maar ik heb er nog geen moment spijt van gehad.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zijn stats zijn niet gigantisch verbeterd tov de NIF, die 2k kost. Alhoewel. Standing tackle, Marking, Interceptions, Aggression, Strength wel. En die zijn toch wel het belangrijkst.
Vooral zijn passing is verbeterd.
[ afbeelding ]
Standing tackle + 7. Da's niet verkeerd.
Nee, klopt inderdaad ook. Ik vind zijn NIF erg goed, maar 80k vind ik veel coins.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je moet niet teveel waarde hechten aan die getalletjes, je weet hoe het werkt. Ik heb zelfs 77k betaald voor 'm, maar ik heb er nog geen moment spijt van gehad.
Uiteindelijk zijn alle IF's overpriced als je ze vergelijkt met de NIF's. Je moet het meer zien als een collectors item.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, klopt inderdaad ook. Ik vind zijn NIF erg goed, maar 80k vind ik veel coins.
Klopt.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn alle IF's overpriced als je ze vergelijkt met de NIF's. Je moet het meer zien als een collectors item.
Als Gabby dat zou lezen krijgt hij spontaan een hartaanvalquote:Op zondag 24 juni 2012 16:37 schreef RavioliPunch het volgende:
Die reacties op Futhead bij Agbonlahor![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als Gabby dat zou lezen krijgt hij spontaan een hartaanval
In het echt kan hij niets behalve rennenquote:
Origineel gestolenquote:Op zondag 24 juni 2012 16:40 schreef Lindgren. het volgende:
Agbonlahor is gewoon een
…………………...- *" \ - "::*'\
………………„-^*'' : : „'' : : : :: *„
…………..„-* : : :„„--/ : : : : : : : '\
…………./ : : „-* . .| : : : : : : : : '|
……….../ : „-* . . . | : : : : : : : : |
………...\„-* . . . . .| : : : : : : : :'|
……….../ . . . . . . '| : : : : : : : :|
……..../ . . . . . . . .'\ : : : : : : : |
……../ . . . . . . . . . .\ : : : : : : :|
……./ . . . . . . . . . . . '\ : : : : : /
….../ . . . . . . . . . . . . . *-„„„„-*'
….'/ . . . . . . . . . . . . . . '|
…/ . . . . . . . ./ . . . . . . .|
../ . . . . . . . .'/ . . . . . . .'|
./ . . . . . . . . / . . . . . . .'|
'/ . . . . . . . . . . . . . . . .'|
'| . . . . . \ . . . . . . . . . .|
'| . . . . . . \„_^- „ . . . . .'|
'| . . . . . . . . .'\ .\ ./ '/ . |
| .\ . . . . . . . . . \ .'' / . '|
| . . . . . . . . . . / .'/ . . .|
| . . . . . . .| . . / ./ ./ . .|
| . . . . . . . . . .\ .\ / . / . |
|. . . . . . . . . . .\. /\ . / . |
En 100k. Gelukkig maar.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
In het echt kan hij niets behalve rennenin November heeft hij zijn laatste goal gemaakt dacht ik. Zal volgend jaar een 72 rated sprinter worden
Oh snapquote:
Waarom moet je steeds op hem in gaan??quote:Op zondag 24 juni 2012 16:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oh snap
Wat een comebacks maak je vandaag, echt
Hij gaat natuurlijk noooooit op mij inquote:Op zondag 24 juni 2012 16:43 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Waarom moet je steeds op hem in gaan??
Jij begint toch om dat plaatje te huilen?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij gaat natuurlijk noooooit op mij in
En hij huilt nooit op mij?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:44 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Jij begint toch over dat plaatje te huilen?
Omdat jou opmerkingen nergens op slaan net zoals met die windows 97 bv.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En hij huilt nooit op mij?
Altijd zie je hem van mij een post pakken en er eenachter zetten
Nu moet je niet janken als ik zeg dat 'ie iets jat
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:45 schreef pascal08 het volgende:
Wat the fuck happened to silver healing?
Die silver all healing is duurder dan een bronzen squad fitness.
[ afbeelding ]
Ging erom dat je "nog 2 maand" zei, ipv "nog 2 maanden", wat normale mensen zeggen.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja ik heb geen werk en geen cent te makken dus wacht ik nog even tot er wat goedkoper is
140K voor UP RvP, UP Nani, IF Lens, Ibra en Pato is wel genoeg toch?
Ibra vervangen door Bentquote:Op zondag 24 juni 2012 16:50 schreef RavioliPunch het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan aanvullen? Moet wel gold zijn en liefst rest budget
Er zijn geen zilveren healing kaarten onder de 600c op de markt. Misschien overstappen op de silver pack method.quote:
Hij heeft best een okay seizoen gehad, maar hij speelt niet meer als spits. Is buitenspeler.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
In het echt kan hij niets behalve rennenin November heeft hij zijn laatste goal gemaakt dacht ik. Zal volgend jaar een 72 rated sprinter worden
Je wil dus gewoon een 41212 met Ibra? Nog iets anders?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:51 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]![]()
Nee maar even serieus, wil graag Ibra in een team hebben
Dat is al best lang zo..echt niet normaal. Die rare healing cards verkoop je gewoon voor 1k. Zijn duurder dan gold healing cards..FIFA users zijn zo fucking achterlijk, maar dit heb ik hier echt al 10 keer gepost en daar reageerde nooit iemand op. Echt een goudmijn.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Er zijn geen zilveren healing kaarten onder de 600c op de markt. Misschien overstappen op de silver pack method.
Dat het budget is, voor de rest nietsquote:Op zondag 24 juni 2012 16:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je wil dus gewoon een 41212 met Ibra? Nog iets anders?
Nee, een piemeltje op het forum posten slaat ergens opquote:Op zondag 24 juni 2012 16:48 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Omdat jou opmerkingen nergens op slaan net zoals met die windows 97 bv.![]()
Daardoor krijg je steeds deze smileys.
Nee man, ik vind ajax echt kut en heb een schurft aan die club. Maar desondanks hoef je niet altijd negatief te zijnquote:Op zondag 24 juni 2012 16:44 schreef Thorb het volgende:
Stiekem vinden ze elkaar heel lief en kunnen ze niet zonder elkaar, net zoals VDM en Ajax
Je moet jezelf ook quoten als er niemand reageert binnen een minuut.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is al best lang zo..echt niet normaal. Die rare healing cards verkoop je gewoon voor 1k. Zijn duurder dan gold healing cards..FIFA users zijn zo fucking achterlijk, maar dit heb ik hier echt al 10 keer gepost en daar reageerde nooit iemand op. Echt een goudmijn.
Ik heb die aandacht niet nodig. Als iemand iets met mijn briljante tips doet dan is dat mooi en dan wordt die persoon negerrijk. Als dat niet zo is dan is het vette pech (L)quote:Op zondag 24 juni 2012 16:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je moet jezelf ook quoten als er niemand reageert binnen een minuut.
Nee ook niet maar doe dan ookquote:Op zondag 24 juni 2012 16:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, een piemeltje op het forum posten slaat ergens op
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb die aandacht niet nodig. Als iemand iets met mijn briljante tips doet dan is dat mooi en dan wordt die persoon negerrijk. Als dat niet zo is dan is het vette pech (L)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Negeer de BPL en Bundesliga, die spelen niet zo chill.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:53 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dat het budget is, voor de rest niets
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:59 schreef Tim86 het volgende:
Over piemels gesprokenGadverdamme waarom post je dat!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de ps3 hebben die zilveren heal kaartjes wel gewoon normale prijzenquote:Op zondag 24 juni 2012 16:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb die aandacht niet nodig. Als iemand iets met mijn briljante tips doet dan is dat mooi en dan wordt die persoon negerrijk. Als dat niet zo is dan is het vette pech (L)
Alles wat jij budget teams noemt noem ik pace teamsquote:Op zondag 24 juni 2012 16:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Negeer de BPL en Bundesliga, die spelen niet zo chill.
[ afbeelding ]
Dit team speelt ook wel lekker. Kan De Rossi of Vidal nog op het middenveld zetten maar die heb ik al in een ander team.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gj0pfGNIbdMVo
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:59 schreef Tim86 het volgende:
Over piemels gesprokenWTF IS DEZE MEUK!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Bij staff natuurlijk. Zijn niets waard. Als je geluk hebt verkoop je er eentje na 10 keer aanbiedenquote:Op zondag 24 juni 2012 17:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zijn die Pace +5% nog wat waard?
Ik weet niet eens waar ik dat kan vinden op de markt
Dankje, zal eens kijkenquote:Op zondag 24 juni 2012 16:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Negeer de BPL en Bundesliga, die spelen niet zo chill.
[ afbeelding ]
Dit team speelt ook wel lekker. Kan De Rossi of Vidal nog op het middenveld zetten maar die heb ik al in een ander team.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gj0pfGNIbdMVo
quote:Op zondag 24 juni 2012 17:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alles wat jij budget teams noemt noem ik pace teams
Piemels bij het wielrennen, gewoon wild op tv netquote:
Jij dacht even fotootje maken.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Piemels bij het wielrennen, gewoon wild op tv net
Verdedigend ijzersterk, aanvallend matig.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:04 schreef vandermar het volgende:
Het zal mij benieuwen hoe Song speelt. Ik heb hem nog nooit in een team gehad
haha nee, is niet door mij gemaakt. Maar toch. Dubieus dat jullie allemaal op die spoiler klikken.quote:
Die man kan echt niet schietenquote:Op zondag 24 juni 2012 17:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Verdedigend ijzersterk, aanvallend matig.
Blijkbaar is alles boven de 85 pace een pace team en eerlijk gezegd...quote:Op zondag 24 juni 2012 17:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alles wat jij budget teams noemt noem ik pace teams
Sneijder staat naast hem, die valt wel aanquote:Op zondag 24 juni 2012 17:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Verdedigend ijzersterk, aanvallend matig.
quote:Op zondag 24 juni 2012 17:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha nee, is niet door mij gemaakt. Maar toch. Dubieus dat jullie allemaal op die spoiler klikken.
Vergelijkings materiaalquote:Op zondag 24 juni 2012 17:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha nee, is niet door mij gemaakt. Maar toch. Dubieus dat jullie allemaal op die spoiler klikken.
zelfde draaicirckel jaquote:
Nee, helemaal niet, maar ik snap wel waarom je zoveel rage messages krijgt met zulke teams. Zelfs als je amper die pace gebruikt dan kijken mensen toch niet verder dan je team en met Welliton, Martins, Cisse, Walcott, Young, Hernandez etc heb je wel een aardige collectie van de top 15 meest gehate spelers uit het spel natuurlijk.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Blijkbaar is alles boven de 85 pace een pace team en eerlijk gezegd...
[ afbeelding ]
Ja, maar zou jij ruzie willen met een tank?quote:
Een tank op zich is niet gevaarlijk, meer de persoon die 'm bestuurd.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, maar zou jij ruzie willen met een tank?
Blijkbaar heb je mijn bericht niet gelezen en alleen naar de plaatjes gekeken. In mijn RPL team zitten inderdaad 2 snelle spitsen, maar Martins is een van de beste spitsen in het hele spel dus ik schaam me niet om hem te gebruiken. Daarnaast wil ik als rechterspits gewoon een linkspoot en die zijn nogal schaars, als jij een beter idee hebt dan hoor ik dat graag.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet, maar ik snap wel waarom je zoveel rage messages krijgt met zulke teams. Zelfs als je amper die pace gebruikt dan kijken mensen toch niet verder dan je team en met Welliton, Martins, Cisse, Walcott, Young, Hernandez etc heb je wel een aardige collectie van de top 15 meest gehate spelers uit het spel natuurlijk.
Gewoon ultimatedb.nl openen en zoeken naar spelers met meer dan 90 pace. Die zet je allemaal in 1 team en klaar ben je.quote:
SIF Vlaar in een 3-5-2 als middelste CB vond ik prima, snelheid maakt daar een stuk minder uit en verdedigend gewoon ziekelijk. Alleen jumping is wat jammer.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Een tank op zich is niet gevaarlijk, meer de persoon die 'm bestuurd.
Je mag altijd helpen met een team.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Mijn UP RvP wilt ook niet wegquote:Op zondag 24 juni 2012 17:16 schreef vandermar het volgende:
Anders verkopen zij even...
[ afbeelding ]
Ik wil mijn team afmaken.
Makkelijk om zo een team te maken hoor...quote:Op zondag 24 juni 2012 17:17 schreef pascal08 het volgende:
Ze moeten eens een toernooi maken niet met 5 atb mag spelen en waarbij je geen spelers mag gebruiken met meer dan 80 pace en meer dan 3* skillmoves. Volgens mij speelt niet dat toernooi dan.
Als jij mijn Walcott koopt, koop ik deze mannetjes.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:16 schreef vandermar het volgende:
Anders verkopen zij even...
[ afbeelding ]
Ik wil mijn team afmaken.
Zullen we ze dan ruilen? Mijn 3 spelers tegen die Walcott van jou?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als jij mijn Walcott koopt, koop ik deze mannetjes.
Ik heb er ook nog 10, ik zal ze er gelijk even opzetten.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:19 schreef vandermar het volgende:
Mensen die UP RvP er voor 36K bin op zettensterf even af of zo
Heb jij 10 RvP's?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog 10, ik zal ze er gelijk even opzetten.
zelfs nu je weet dat je met links moet schieten is hij niks?quote:
NEE!quote:Op zondag 24 juni 2012 17:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zullen we ze dan ruilen? Mijn 3 spelers tegen die Walcott van jou? [ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 juni 2012 17:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb jij 10 RvP's?
Geloof er niks van
Ik kan ook op auctions zoekenquote:
hoezo is up rvp niks dan..?quote:
Ongeloofwaardig want jij kan niet handelen en hebt nooit coinsquote:Op zondag 24 juni 2012 17:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Ronaldo's, heb er nog wel een paar dacht ik
Ik weet het niet, zelfs met links weet hij zo veel kansen te verneuken voor me.quote:
Heb ik van Fuszy en Thorb gehad hoorquote:Op zondag 24 juni 2012 17:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ongeloofwaardig want jij kan niet handelen en hebt nooit coins [ afbeelding ]
Je moet niet op het goal schieten maar in het goalquote:Op zondag 24 juni 2012 17:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik weet het niet, zelfs met links weet hij zo veel kansen te verneuken voor me.
Zelfs op open doel een aantal keer finesses gemist
Dan moet thorb wel heel rijk geweest zijn, want ik heb nog nooit een ronaldo kunnen betalenquote:Op zondag 24 juni 2012 17:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb ik van Fuszy en Thorb gehad hoor
Skeeeerrrrquote:Op zondag 24 juni 2012 17:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dan moet thorb wel heel rijk geweest zijn, want ik heb nog nooit een ronaldo kunnen betalen
k, das minder ja.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik weet het niet, zelfs met links weet hij zo veel kansen te verneuken voor me.
Zelfs op open doel een aantal keer finesses gemist
Voor 60k verwacht ik dan wel even meer dan ditquote:
Ja en gelukkig speelt hij ook op de PS3.....quote:Op zondag 24 juni 2012 17:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dan moet thorb wel heel rijk geweest zijn, want ik heb nog nooit een ronaldo kunnen betalen
Ik weet niet hoe, maar ik heb coins van Thorb gehad op de Ps3 hoorquote:Op zondag 24 juni 2012 17:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja en gelukkig speelt hij ook op de PS3.....
O, ok dan geloof ik jequote:Op zondag 24 juni 2012 17:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe, maar ik heb coins van Thorb gehad op de Ps3 hoor
Vraag het hem dan zelf manquote:
Zou moeten werken, wat is er mis dan precies?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:29 schreef Pobberd het volgende:
GJE, die DMZ shizzle werkt ook niet.
Is Pascal aanwezig?
chiellini ipv mexesquote:Op zondag 24 juni 2012 17:30 schreef RavioliPunch het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe krijg ik iedereen 9 chem?
Krasic RW maken en Gamberini centraalquote:Op zondag 24 juni 2012 17:30 schreef RavioliPunch het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je verder nog een speler die je tof vindt? En wil je 4231 ofzo?Ik kan 2 a 3 Ronaldo's betalenquote:
Mexes eruit, Chiellini erin. En Krasic RW uiteraardquote:Op zondag 24 juni 2012 17:30 schreef RavioliPunch het volgende:
[ afbeelding ]
De rossi > Guarin. Krasic een RW makenquote:Op zondag 24 juni 2012 17:30 schreef RavioliPunch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb gewoon gedaan wat jij via DM zei, maar firewall is nog steeds middelzwaar.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vraag het hem dan zelf man
[..]
Zou moeten werken, wat is er mis dan precies?
Laat me je anders teamviewen, dan fix ik het wel
Firewall gaat ook niet beter worden dan middelzwaar hèquote:Op zondag 24 juni 2012 17:31 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gedaan wat jij via DM zei, maar firewall is nog steeds middelzwaar.
Teamviewen?
GJE, die heeft toch Ronaldo's te over.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:31 schreef Fuszy het volgende:
Wie wil er een 3-5-2 CDM Gerrard voor me kopen op de ps3?
Hoeveel kost dat kreng?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:31 schreef Fuszy het volgende:
4231, 4321, allebei goed.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb je verder nog een speler die je tof vindt? En wil je 4231 ofzo?
Ik kan 2 a 3 Ronaldo's betalen
Als iemand kan wisselen zoals Confetti wil ik hem best voor je betalen, maar hij had geen coins meer geloof ikquote:Op zondag 24 juni 2012 17:31 schreef Fuszy het volgende:
Wat heeft het dan voor zin? Firewall moet openquote:Op zondag 24 juni 2012 17:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Firewall gaat ook niet beter worden dan middelzwaar hè
Firewall kan niet beter dan middelzwaar als je wireless zitquote:Op zondag 24 juni 2012 17:32 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Wat heeft het dan voor zin? Firewall moet open
Ik zit kabelquote:Op zondag 24 juni 2012 17:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Firewall kan niet beter dan middelzwaar als je wireless zit
haha nee joh. Ik loop maar te fucken. Ik wil niet als schooier over komen. Nog 10k en ik kan hem volgens mij betalenquote:Op zondag 24 juni 2012 17:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als iemand kan wisselen zoals Confetti wil ik hem best voor je betalen, maar hij had geen coins meer geloof ik
Lindgren zit ook kabel en heeft ook middelzwaar, bij hem werkt het ook goedquote:
Hij kan alleen niet tegen vrienden spelen.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lindgren zit ook kabel en heeft ook middelzwaar, bij hem werkt het ook goed
Als je DMZ aan hebt staan ál je poorten open
Owquote:Op zondag 24 juni 2012 17:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
vannacht nog aan het klagen dat hij met niemand kon connectenquote:Op zondag 24 juni 2012 17:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik kan niet in DMZ door Speedtouch, maar heb de juiste poorten open. Dan hoort 'ie toch gewoon op Open te staan?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ohquote:Op zondag 24 juni 2012 17:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vannacht nog aan het klagen dat hij met niemand kon connecten
Je hebt ook onderscheid tussen port ranges en UDP en TCP?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kan niet in DMZ door Speedtouch, maar heb de juiste poorten open. Dan hoort 'ie toch gewoon op Open te staan?
bedoel je met speedtouch eigenlijk gewoon je modem? dat had ik ook namelijk, toen gewoon een sitecom modemrouter combi gekocht en nergen sproblemen meer mee. (behalve EA die me om precies 12 uur smiddags en snachts disconnect nuquote:Op zondag 24 juni 2012 17:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kan niet in DMZ door Speedtouch, maar heb de juiste poorten open. Dan hoort 'ie toch gewoon op Open te staan?
Ja!quote:Op zondag 24 juni 2012 17:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je hebt ook onderscheid tussen port ranges en UDP en TCP?
Ja, is m'n router.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
bedoel je met speedtouch eigenlijk gewoon je modem? dat had ik ook namelijk, toen gewoon een sitecom modemrouter combi gekocht en nergen sproblemen meer mee. (behalve EA die me om precies 12 uur smiddags en snachts disconnect nu)
Dan ligt het aan de tegenstander denk ikquote:
Futhead prijzen slaan nergens op hoorquote:Op zondag 24 juni 2012 17:37 schreef RavioliPunch het volgende:
[ afbeelding ]
Futhead zegt 107k, ben bang dat ik dat niet red
Ik had het bij bombmann en GZ.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan ligt het aan de tegenstander denk ik
Dan hebben hun wss hun poorten niet openquote:
Eerder heb ik gewoon tegen hem gespeeld..quote:Op zondag 24 juni 2012 17:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan hebben hun wss hun poorten niet open
mickey.jpgquote:Op zondag 24 juni 2012 17:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
koop ook een sitecomquote:Op zondag 24 juni 2012 17:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Eerder heb ik gewoon tegen hem gespeeld..
Mijn poorten staan open.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je moet inderdaad gewoon op ultimatedb.nl kijken voor de prijzen, en vaak er nog wat vanaf halen.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Futhead prijzen slaan nergens op hoor
Ja, db voor een indicatie en dan op de markt even kijken bij de laagste bins en dan zit je eigenlijk altijd wel goed.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je moet inderdaad gewoon op ultimatedb.nl kijken voor de prijzen, en vaak er nog wat vanaf halen.
Ja, ik dacht het ook. Minimaal 1 v/d moet op Open staan. En ik vraag me af of dat kan met een Speedtouch routerquote:Op zondag 24 juni 2012 17:44 schreef Tim86 het volgende:
Volgens mij hoeft het niet uit te maken dat een vd 2 zijn poorten niet open heeft, maar dan moet die ander ze wel open hebben.
Weet even die benaming niet meer zeker, maar als je open, restricted en closed hebt dan kan je op deze manier spelen:
Open vs open
Open vs restricted
Open vs closed
Als een vd 2 restricted of closed heeft en de ander ook dan lukt het niet meer.
Ik heb wel tegen minimaal 5 personen gespeeld hier die niet konden connecten met me. Even poortjes open en het liepquote:Op zondag 24 juni 2012 17:44 schreef Tim86 het volgende:
Volgens mij hoeft het niet uit te maken dat een vd 2 zijn poorten niet open heeft, maar dan moet die ander ze wel open hebben.
Weet even die benaming niet meer zeker, maar als je open, restricted en closed hebt dan kan je op deze manier spelen:
Open vs open
Open vs restricted
Open vs closed
Als een vd 2 restricted of closed heeft en de ander ook dan lukt het niet meer.
Heb hier ook een speedtouch jaquote:Op zondag 24 juni 2012 17:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik dacht het ook. Minimaal 1 v/d moet op Open staan. En ik vraag me af of dat kan met een Speedtouch router
Kan met elke router.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik dacht het ook. Minimaal 1 v/d moet op Open staan. En ik vraag me af of dat kan met een Speedtouch router
Ga ik doen. Al maakt het niet zoveel uit denk ikquote:Op zondag 24 juni 2012 17:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan met elke router.
Moet je maar ff teamviewer installeren ofzo
Moet je even ID en pass DM'en, dan kijk ik welquote:Op zondag 24 juni 2012 17:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ga ik doen. Al maakt het niet zoveel uit denk ik.
Als LB kan hij ook 9 chem hebbenquote:Op zondag 24 juni 2012 17:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand koopt mijn Koreaanse LB in 4-4-2 voor 750c en hij maakt er een 5-2-1-2 van en geen LWB
Nu wil ik hem nog meerquote:Op zondag 24 juni 2012 17:54 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
die gast is echt een cheat. hij scoorde net 2 keer na 5 minuten en toen al een ragequit, ong 75 procent van mn potjes is een ragequit dus had veel meer kunnen zijn.
Hij kost 300c op de Xboxquote:Op zondag 24 juni 2012 17:56 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb een 1 of andere Noord-Ierse sproule in een pakje met 90pace. Volgens mij wordt hij gepricefixed naar 10k. Even undercutten
Of niks meer aan veranderen?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:32 schreef GekkeZuiden het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1202811
Iemand nog tips???
Volgens UDB maar 400 op de ps3. Maar voor de zekerheid even gekeken op de webapp. Wel faal dat het een RW is in 442.quote:
waz met jou. mijn orenquote:
Jij zat toch op iets met Bona college ofzo?quote:
ja die staat tegenover mijn schoolquote:Op zondag 24 juni 2012 18:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij zat toch op iets met Bona college ofzo?
Daar is er ook eentje van
Nieuw soort kristalletjesquote:
Jaquote:Op zondag 24 juni 2012 18:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Moet je een account hebben om een futhead team te kunnen maken?
Ja.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Moet je een account hebben om een futhead team te kunnen maken?
Hé, een oude bekendequote:
watzefakquote:Op zondag 24 juni 2012 18:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit werkt ook wel, half zilver pakje terugverdiend met 1 kaartje.
[ afbeelding ]
Als ik twee teams verkoop kan ik een team met hem maken, maar ben bang dat ik het niet red qua coins, 10k te weinig denk ikquote:Op zondag 24 juni 2012 18:14 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hoeveel moet je nog? Hij is het echt waard!
WTFquote:Op zondag 24 juni 2012 18:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil het best doen schat, maar geen geintjesquote:Op zondag 24 juni 2012 18:16 schreef vandermar het volgende:
Kan iemand die 3-5-2 UP RvP CAM voor mij kopen? Staat er voor 35500 BIN op en dan koop ik hem voor 38K over (winst voor jou) zodra ik het geld heb!
Geen fatoes homie!quote:Op zondag 24 juni 2012 18:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik wil het best doen schat, maar geen geintjes
Wel chill, contracten nog voor 400 dus 2400 eruit gehaald, nog een BraSilver maar die ging niet weg voor 1000, mag nog rondje blijven. Nog winst ookquote:
Ik miste er net 1 voor 200quote:Op zondag 24 juni 2012 18:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thanks, ik zal zo snel mogelijk het geld bijeen hebbenquote:Op zondag 24 juni 2012 18:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel chill, contracten nog voor 400 dus 2400 eruit gehaald, nog een BraSilver maar die ging niet weg voor 1000, mag nog rondje blijven. Nog winst ookDie andere pakjes waren iets verlies denk ik.
@VDM ik heb hem gekocht (was niet jouw clubnaam dusja)
Ik ken de markt gewoon goed voor bronzes en silvers, alleen niet echt van golds.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:20 schreef marcie216 het volgende:
Darksonic, hoe komt het eigenlijk dat je bijna alle prijzen van tenue's en spelers uit je hoofd weet
Lolquote:Op zondag 24 juni 2012 18:23 schreef marcie216 het volgende:
Hoe komt het dan dat je die allemaal weet?
Hij heeft een lijst met alle spelers en prijzen uit zijn hoofd geleerdquote:Op zondag 24 juni 2012 18:23 schreef marcie216 het volgende:
Hij weet het gewoon.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:25 schreef marcie216 het volgende:
Ja maar kijk hoeveel bronze spelers er zijn... ook tenue's hij weet meteen of ze wat waard zijn.
Vraag mij eens, ik weet het ook gelijk.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:25 schreef marcie216 het volgende:
Ja maar kijk hoeveel bronze spelers er zijn... ook tenue's hij weet meteen of ze wat waard zijn.
Nee doe maar niet want ik heb tentamensquote:Op zondag 24 juni 2012 18:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik wil hem je ook wel alvast geven hoor, als je later dan terugbetaald
Ik open zoveel packs en ik verkoop die spelers. Maar van silver spelers heb ik de prijzen de laatste tijd niet echt meer gevolgd. De prijzen van kits veranderen ook veel, ik kijk soms gewoon op de markt als iemand om een prijs vraagt.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:23 schreef marcie216 het volgende:
Je moet ook alleen degene onthouden die wat waard zijn, of hij bluft.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:25 schreef marcie216 het volgende:
Haha, nog 3 dagen dan heb ik vakantiequote:Op zondag 24 juni 2012 18:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee doe maar niet want ik heb tentamens
Luckbox, ik moet nog 2 wekenquote:
Alle 400c al gehad dus nu even aan de silvers. Maak wel verlies, waarom kreeg ik wel steeds bronzen maar geen goudenquote:Op zondag 24 juni 2012 18:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik open zoveel packs en ik verkoop die spelers. Maar van silver spelers heb ik de prijzen de laatste tijd niet echt meer gevolgd. De prijzen van kits veranderen ook veel, ik kijk soms gewoon op de markt als iemand om een prijs vraagt.
Wat een geniale bronze Jumbo nu: Jon Taylor 3-5-2, Cameron 4-4-2 en Bartley 4-2-2-2 in 1 pack.
neequote:Op zondag 24 juni 2012 18:28 schreef marcie216 het volgende:
Nou vandermar :
is het Burton Albion home kit wat waard?
Nee, 200 maxquote:Op zondag 24 juni 2012 18:28 schreef marcie216 het volgende:
Nou vandermar :
is het Burton Albion home kit wat waard?
Bialyastok ofzo uit polen vandaag verkocht voor 1000quote:Op zondag 24 juni 2012 18:30 schreef marcie216 het volgende:
Goed opgezocht![]()
![]()
Hebben jullie toevallig een lijst met alle bronze kits die wat waard zijn? ik kijk nu bij elk tenue op ultimatedb en dat kost best veel tijd
Binnenkort maar weer even Sebas en Menno batta geven togggggquote:Op zondag 24 juni 2012 18:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
* Kamikazie geeft digitale boks aan Kevin*
een rood geel gestreepte uit Polen (800 ofzo) Swindon away (van 300 tot 800) verschilt per dagquote:Op zondag 24 juni 2012 18:30 schreef marcie216 het volgende:
Goed opgezocht![]()
![]()
Hebben jullie toevallig een lijst met alle bronze kits die wat waard zijn? ik kijk nu bij elk tenue op ultimatedb en dat kost best veel tijd
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
* Kamikazie geeft digitale boks aan Kevin*
dat hoef je niet op te zoeken hoorquote:Op zondag 24 juni 2012 18:30 schreef marcie216 het volgende:
Goed opgezocht![]()
![]()
Geen idee wat je precies doet. Maar je moet je xbox een vast IP geven. En dan in je router het IP invullen (als DMZ of losse poorten)quote:Op zondag 24 juni 2012 18:31 schreef Tim86 het volgende:
Vraagje..ik ben dus met die portforwarding aan het kloten, maar als ik dan een device moet kiezen dan moet ik mijn xbox hebben neem ik aan. Die staat echter niet in dat rijtje (onder die naam tenminste). Hoe weet ik welke ik moet hebben?
Welke router heb je?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:31 schreef Tim86 het volgende:
Vraagje..ik ben dus met die portforwarding aan het kloten, maar als ik dan een device moet kiezen dan moet ik mijn xbox hebben neem ik aan. Die staat echter niet in dat rijtje (onder die naam tenminste). Hoe weet ik welke ik moet hebben?
THOMSON ST706quote:
Ah, die heeft Lindgren. ook.quote:
fypquote:Op zondag 24 juni 2012 18:34 schreef Fuszy het volgende:
eerste wedstrijd met mijn team gewonnen. Wel van een full silver, maar het ging wel redelijk. Ba had een paar afzwaaiers met zijn sterke voet. Cabaye is wel een beest en ben arfa ik pakte met ben arfa een oerdomme rode kaart.
3-0 gewonnen
2x ba 1x cabaye
215 x 6quote:Op zondag 24 juni 2012 18:36 schreef Reemi het volgende:
Ik bewaar juist alle badges/kits/managers.215 kits
die staat al in mijn profielquote:Op zondag 24 juni 2012 18:37 schreef Thorb het volgende:
Fuszy kan je misschien even je lastfm linken, ik ben een naam van een band vergeten en volgens mij heb jij die ook bij je lastfm staan
Thanks, maar volgens mij ben ik al een heel eind. Ik heb de poorten open gezet en moet nu alleen nog het apparaat toewijzen volgens mij: http://puu.sh/DkFy of moet ik in mijn xbox ook nog iets doen?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ah, die heeft Lindgren. ook.
Moet ik je even teamviewen?
Hoi rensquote:Op zondag 24 juni 2012 18:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks, maar volgens mij ben ik al een heel eind. Ik heb de poorten open gezet en moet nu alleen nog het apparaat toewijzen volgens mij: http://puu.sh/DkFy of moet ik in mijn xbox ook nog iets doen?
Volgens mij is dat de layout van de KPN Shitboxquote:Op zondag 24 juni 2012 18:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks, maar volgens mij ben ik al een heel eind. Ik heb de poorten open gezet en moet nu alleen nog het apparaat toewijzen volgens mij: http://puu.sh/DkFy of moet ik in mijn xbox ook nog iets doen?
Dat is mijn huisgenoot. Ik ga echt niet zeggen wat mijn voornaam is.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoi rens
Je moet daar ff uitzoeken welke van die onmogelijke codes je xbox is en daaraan toewijzen ja.
U-niqquote:
lolquote:Op zondag 24 juni 2012 18:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is mijn huisgenoot. Ik ga echt niet zeggen wat mijn voornaam is.
Wat ga je hatenquote:
Het is vast niet Tim.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is mijn huisgenoot. Ik ga echt niet zeggen wat mijn voornaam is.
Ik dacht altijd Timotheusquote:
of Gregoryquote:Op zondag 24 juni 2012 18:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat wil hij je laten denken door zijn username maar eigenlijk heet hij Winston.
Winston?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat wil hij je laten denken door zijn username maar eigenlijk heet hij Winston.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Goede tijd om BraSilvers te kopenquote:Op zondag 24 juni 2012 18:42 schreef KrAlex het volgende:
Heb nu 250K gestoken in een BraSilver team
Heb nog bijna 250K aan spelers op tradepile zitten en nog 130K cash. Als alles verkocht is haal ik Maikon Leite en Marlos als spits. B)
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Winston?MY EYES!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat ga je hatenUni-q en Winne tikken je tantoe hard swa!
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Winston?Zomaar een kutnaam die bij mij opkwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel geil plaatje overigens #nohomo
ja ik kijk niet meer wanneer hij iets postquote:Op zondag 24 juni 2012 18:46 schreef Thorb het volgende:
Karel (of heet hij wel Tim) heeft vandaag 2 plaatjes gepost: bij de eerste was het geslachtsdeel van Greg van Avermaet in beeld en de tweede tsja...
Waar gaat het heen met de wereld
Iets met een kast en eruit komen.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ja ik kijk niet meer wanneer hij iets post. Vroeger poste hij mooie vrouwen en nu dit
HET IS OOK NOOIT GOED MET JOU HE!!!!!quote:Op zondag 24 juni 2012 18:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Krijg ik een shiny silver in een bronze pack, is het Emerton die niks waard is
Die heb ik nog in een team gebruiktquote:Op zondag 24 juni 2012 18:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Emertonquote:Op zondag 24 juni 2012 18:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kreeg vandaag al meer shiny silvers die niks waard waren. Ik heb ze gewoon gediscardquote:Op zondag 24 juni 2012 18:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
HET IS OOK NOOIT GOED MET JOU HE!!!!!
torrents met 2 seeders
Ik had vandaag een Brasilver in een 400c pack. Sauzo of zo iets, 54 pacequote:Op zondag 24 juni 2012 18:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |