quote:Op zondag 24 juni 2012 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
En dan opeens stop je je tong op je pad gelakte nagel om te kijken of die al droog is.
Dank je wel FOK!
mjaquote:Op zondag 24 juni 2012 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt als een mislukking inderdaad
En dan opeens stop je je tong op je pad gelakte nagel om te kijken of die al droog is.
Dank je wel FOK!
Dank je wel FOK!
Ik zat meteen rond te kijken op zoek naar een hidden cam.quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat meteen rond te kijken op zoek naar een hidden cam.
Ik zag allemaal gepraat over meets enzulks. Vroeg me af of er nog iets uit voort was gekomen.quote:
Haiquote:
Nou, dat is allemaal langs mij heen gegaan denk ik.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag allemaal gepraat over meets enzulks. Vroeg me af of er nog iets uit voort was gekomen.
Zij zegt ook al hoi tegen mij, wat is dat toch vanavondquote:
Ik gok omdat je al zo'n 1000 topics hebt bekeken waar liefde, daten, versieren in voorkomt.quote:
smart... blehg...quote:Op zondag 24 juni 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boh, ik moet al mijn leervragen en doelen SMART formuleren. Ik baal daar altijd zo van.
Ik ben zó blij dat ik van al die onzin af ben hequote:Op zondag 24 juni 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boh, ik moet al mijn leervragen en doelen SMART formuleren. Ik baal daar altijd zo van.
Wat?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zij zegt ook al hoi tegen mij, wat is dat toch vanavond
Daarna nog wat upchunken zodat je bij de essentie komt.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zag die ninja edit welquote:Op zondag 24 juni 2012 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik gok omdat je al zo'n 1000 topics hebt bekeken waar liefde, daten, versieren in voorkomt.
SMART, POP, PAP ik kreeg er zin in om te gaan krassen.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet relevant.quote:
In tegendeel, heel goed zelfsquote:Op zondag 24 juni 2012 20:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat?niet goed? Wie nog meer dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |