Ik had ook medelijden met de parkeerwachters. honderden auto's die toeteren, vuurtjes die worden gestookt, auto's die vaststaan, mensen die out gingen, auto's die elkaar afsnijden om eerder in de rij te komen, auto's die over een greppel proberen te komen om verder vooraan te komen. Een ramp, was tenminste genoeg te zienquote:Op zondag 24 juni 2012 18:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, ja wat wil je dan, 1200 bussen gemiddeld 55 personen per bus.. Die wil je echt niet boos hebben..
Ja maar 's avonds niet, dus dan heb je niet veel aan een pendelbus in de ochtend.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er waren wel pendelbussen hoorTenminste, 's morgens wel..
Goed voor je kater zorgenquote:Op zondag 24 juni 2012 19:04 schreef dawg het volgende:
[..]
ik had een beetje een kater welke nu af aan het zwakken is.
zo eens wat te eten gaan halen.
Wat ga je doen?quote:Op zondag 24 juni 2012 19:03 schreef kingtoppie het volgende:
Baba...
Vanavond leiden in? WIe gaat er mee?
kunnen ik en kater wel hebben hoor.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
We zijn af en toe een beetje kattig, dat wel
Spannonddddquote:Op zondag 24 juni 2012 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pfft, 1 opdracht af.
Eens kijken hoever ik kom met de tweede opdracht.
WTtje!!!!quote:
Oi, das wel kut ja, wat stom!quote:Op zondag 24 juni 2012 19:04 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik had ook medelijden met de parkeerwachters. honderden auto's die toeteren, vuurtjes die worden gestookt, auto's die vaststaan, mensen die out gingen, auto's die elkaar afsnijden om eerder in de rij te komen, auto's die over een greppel proberen te komen om verder vooraan te komen. Een ramp, was tenminste genoeg te zien
[..]
Ja maar 's avonds niet, dus dan heb je niet veel aan een pendelbus in de ochtend.
Wat was er gisteren?quote:Op zondag 24 juni 2012 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WTtje!!!!
Wanneer is de volgende meet kerel? Heb ik nog wat gemist gisteren?
mijn eten was niet lekker...;(quote:
Ik ben ook pas -2 december jarig dat duurt nog evenquote:Op zondag 24 juni 2012 19:46 schreef marbasnarf het volgende:
is er nu nogsteeds iemand jarig geweest... topic gaat ook niet snel
Wat heb jij gegeten dan?quote:
kipsate met aardappeltjes uit de oven en tomatensla...quote:Op zondag 24 juni 2012 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben ook pas -2 december jarig dat duurt nog even
[..]
Wat heb jij gegeten dan?
Dat klinkt als een mislukking inderdaadquote:Op zondag 24 juni 2012 19:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kipsate met aardappeltjes uit de oven en tomatensla...
maar echt élk deel was niet goed...
aardappeltjes hadden over elkaar heen gelegen dus waren maar gedeeltelijk krokant, kipsate was vies (kant en klaar) en tomatensla.. ik kon de italiaanse kruiden niet vinden, en met alleen wat olie enzo was t wat karig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |