abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 juni 2012 @ 13:53:33 #1
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_113310741

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren van andere mensen, maar op de hosselkunsten van heloef die maken dat andere gebruikers sowieso al een achterstand hebbenals het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen) vergeleken met hosselkoning heloef.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Behalve heloef. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt. Laat het dus maar zitten en laat alles over aan heloef. Watch and learn.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken en neem intrek bij heloef. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop naast heloef.

2. Kijk niet steeds naar de grond maar naar heloef.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen van heloef.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Zeg hoi en glimlach. Oefen maar hier.

[..]

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

9. Squat, voor vrouwen is het goed voor de kont en voor mannen verhoogd het het testosteron wat er voor zorgt dat je zelfverzekerder overkomt.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

De reeks is hernoemd naar "Hosselen met heloef" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel. Daarnaast is het positiever en daar houden we van. Lukt het versieren nog niet zo goed? Dan ben je natuurlijk welkom met al je vragen en opmerkingen.

De OP vind je hier
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  zondag 24 juni 2012 @ 13:54:01 #2
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_113310772
Mn netbookje is zo traag vandaag ;(
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_113310885
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 13:51 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jaja, was het 2e smsje maarja.
Is het mogelijk dat je het sms gesprek hier plaatst?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_113310889
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Tss :6
Ja hoe moet ik me voelen dan? :'(
Rustig aan.
pi_113310901
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 13:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Is het mogelijk dat je het sms gesprek hier plaatst?
Nee, al verwijderd namelijk.
Rustig aan.
  zondag 24 juni 2012 @ 13:57:25 #6
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_113310929
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 13:51 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ok..?
Ja, het doet me een beetje denken aan sommige vrouwen die ik ken. Eerste date gehad, leuk leuk gezellig en vervolgens horen ze niets meer van hem. Dan komen ze aanzetten met analyses over hoe hij is afgeschrikt door haar onafhankelijkheid blabla, ze hadden dit moeten doet of dat moeten doen. Ik geloof daar niet zo in hoor. Als iemand je leuk vindt zal hij of zij moeite voor je doen, doen ze dat niet dan weet je genoeg lijkt mij.
With the stars as her umbrella
  zondag 24 juni 2012 @ 13:58:34 #7
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_113310980
En vooral het analyseren vind ik zo'n drama.
"Ja maar hij zei dit en toen keek hij er zo bij, dat is dan toch positief?" :')
  zondag 24 juni 2012 @ 13:58:39 #8
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_113310984
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 13:57 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ja, het doet me een beetje denken aan sommige vrouwen die ik ken. Eerste date gehad, leuk leuk gezellig en vervolgens horen ze niets meer van hem. Dan komen ze aanzetten met analyses over hoe hij is afgeschrikt door haar onafhankelijkheid blabla, ze hadden dit moeten doet of dat moeten doen. Ik geloof daar niet zo in hoor. Als iemand je leuk vindt zal hij of zij moeite voor je doen, doen ze dat niet dan weet je genoeg lijkt mij.
Daar ben ik het helemaal mee eens :Y
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_113311009
quote:

[..]

Mijn analyse is meer... Dat ik niet geloof dat van alle vrouwen die wel zin hebben om een avond met me te zoenen, geen zin hebben om een keer iets samen te gaan drinken.
Rustig aan.
pi_113311017
quote:

[..]

Dat dus.

Nadeel: als je maar vaak genoeg niks of weinig meer hoort ga je vanzelf aan jezelf twijfelen :')
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  zondag 24 juni 2012 @ 13:59:36 #11
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_113311019
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 13:58 schreef -Miauw- het volgende:
Kan je wel even helpen analyseren?
Ik ben dus doodsbang voor kikkers. Dateding heeft me al een kikkerknuffel gegeven en stuurt me net ook een foto van een pad (ja want dat is geen kikker, wel net zo eng tho).
Wat moet ik daar van denken?
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_113311063
quote:
5s.gif Op zondag 24 juni 2012 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik ben dus doodsbang voor kikkers. Dateding heeft me al een kikkerknuffel gegeven en stuurt me net ook een foto van een pad (ja want dat is geen kikker, wel net zo eng tho).
Meisjes plagen zoentjes vragen O+
Rustig aan.
pi_113311072
quote:

[..]

Meisjes plagen kusjes vragen O+
  zondag 24 juni 2012 @ 14:00:55 #14
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_113311080
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 14:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik vind het maar gemeen ;(
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_113311100
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 14:00 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

_O- ^O^
Rustig aan.
pi_113311102
quote:

[..]

Denken vrouwen echt dat mannen op ze afknappen als ze te "onafhankelijk" zijn??
pi_113311107
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik vind het maar gemeen ;(
Dan heeft ie toch wat goed te maken? ~O>
pi_113311116
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 14:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 14:00 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

:')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  zondag 24 juni 2012 @ 14:02:05 #19
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_113311134
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 14:01 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dan heeft ie toch wat goed te maken? ~O>
Dat sowieso :9
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_113311161
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 13:58 schreef -Miauw- het volgende:
Het klopt, analyseren van haar reacties heeft geen zin. Ze kan positief reageren en hem alsnog niet leuk vinden. Ze kan zelfs zoenen en diegene niet echt leuk vinden.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_113311165
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Dat sowieso :9
Nou dan :P
  zondag 24 juni 2012 @ 14:03:34 #22
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_113311219
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 13:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mijn analyse is meer... Dat ik niet geloof dat van alle vrouwen die wel zin hebben om een avond met me te zoenen, geen zin hebben om een keer iets samen te gaan drinken.
Zoenen is lekker en leuk. Als ik er zin in heb en er is een leuk iemand in de buurt die er ook zo over denkt, prima dan gebeurt het ook wel. Maar als de avond voorbij is, is het ook voorbij, tenzij ik hem echt heel leuk vind.
pi_113311238
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 13:59 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dat dus.

Nadeel: als je maar vaak genoeg niks of weinig meer hoort ga je vanzelf aan jezelf twijfelen :')
Daarom zeg ik dus ook dat ik daar niet in geloof.
Rustig aan.
  zondag 24 juni 2012 @ 14:04:15 #24
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_113311253
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 13:59 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dat dus.

Dat is wel zo ja :')

quote:

[..]

Hahahaha. Hij vindt het leuk om je te plagen, hij vindt je leuk _O-
pi_113311261
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 14:03 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Zoenen is lekker en leuk. Als ik er zin in heb en er is een leuk iemand in de buurt die er ook zo over denkt, prima dan gebeurt het ook wel. Maar als de avond voorbij is, is het ook voorbij, tenzij ik hem echt heel leuk vind.
En hoe moet je dat weten na 1 avond?
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')