Ik snap nu wel misschien een beetje wat je bedoeltquote:Op zondag 24 juni 2012 14:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Joh lees hier wat topics mee en dan is mijn oordeel niet te veel hoor

Ik laat verder iedereen in zijn waarde maar sommige mensen moet gewoon echt hun eisen omlaag stellenquote:Op zondag 24 juni 2012 14:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik snap nu wel misschien een beetje wat je bedoelt

Ik vind Steven's opmerking totaal geen verrassing. Veel mannen die hier posten, postten ook al in de tijd dat dit nog het avnzmg topic wasquote:Op zondag 24 juni 2012 14:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik snap nu wel misschien een beetje wat je bedoelt

Dus wij moeten vrouwen als een poppetje te besturen. Helder.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Met leiden bedoel ik dus dat mannen hun eigen intentie moeten laten blijken door te doen wat er op dat moment in hun hoofd op komt en hierdoor de interactie leiden in principe. Zodra de man de snelheid bepaald en zij volgt, voelt ze zich eerder aangetrokken. Ze kan hem dan niet als een poppetje besturen. Zodra zij leidt (dus hij reageert op toestemming van haar om zich als x te gedragen) is hij niet echt een "man" en is het eerder onaantrekkelijk).

Dat leer je vanzelf wel als je vaak genoeg in het koude water springt. Het auto-correct zichzelf.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik mis veel signalen. Dat helpt ook niet echt

Dit snap ik dan weer niet. Ik heb totaal niet de indruk dat die mannen waar jij het geloof ik over hebt, te hoge eisen hebbenquote:Op zondag 24 juni 2012 14:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik laat verder iedereen in zijn waarde maar sommige mensen moet gewoon echt hun eisen omlaag stellen

En ik dan?quote:

Joh dan is het voor mij een raadsel waarom sommige mensen het dan nooit een keertje luktquote:Op zondag 24 juni 2012 14:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit snap ik dan weer niet. Ik heb totaal niet de indruk dat die mannen waar jij het geloof ik over hebt, te hoge eisen hebben

Date rapequote:Op zondag 24 juni 2012 14:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus wij moeten vrouwen als een poppetje te besturen. Helder.

quote:Op zondag 24 juni 2012 14:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hai! Magnetronkoffie, das toch niet lekker?

Kusje terugquote:

Dat komt omdat je 1:niet lang genoeg mee leest en 2: nooit vraagtquote:Op zondag 24 juni 2012 14:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Joh dan is het voor mij een raadsel waarom sommige mensen het dan nooit een keertje lukt

Ik lees langer mee dan je denktquote:Op zondag 24 juni 2012 14:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat komt omdat je 1:niet lang genoeg mee leest en 2: nooit vraagt

De man-vrouw rol blijft hetzelfde al is de seksuele interactie precies het omgedraaide. Je kan als man zijnde ook gewoon vastgebonden worden terwijl je nog steeds dezelfde man-vrouw polarisatie hebt.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat hangt helemaal van de persoon af denk ik![]()
Als ik nou een ontzettend dominant iemand was geweest had ik hem woest antrekkelijk gevonden als ik hem over mijn schouder mocht gooien richting de slaapkamer.

Wat is avnzmg?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind Steven's opmerking totaal geen verrassing. Veel mannen die hier posten, postten ook al in de tijd dat dit nog het avnzmg topic was

Het lijkt voor mij alsof je stiekem ook mij bedoelt met deze post.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Joh dan is het voor mij een raadsel waarom sommige mensen het dan nooit een keertje lukt

Nja, ik denk dat ik wat dit aan gaat, een bijzonder trage leerling benquote:Op zondag 24 juni 2012 14:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat leer je vanzelf wel als je vaak genoeg in het koude water springt. Het auto-correct zichzelf.

Hoi ik ben tijnbreinquote:

Nee, leiden is ook vrijheid geven.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus wij moeten vrouwen als een poppetje te besturen. Helder.

Ze proberen niet vaak genoeg.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]

Rapequote:

Voel je je aangesproken dan?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het lijkt voor mij alsof je stiekem ook mij bedoelt met deze post.

Dat traag reageren heeft iedereen last van, alleen reageer je steeds sneller. Gewoon vaak vrouwen ontmoeten, dan wordt je zeer scherp. Een maat van me die ziet ook veel dingen niet en laat teveel weglopen, puur door tekort aan ervaring.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nja, ik denk dat ik wat dit aan gaat, een bijzonder trage leerling ben
Ik "zie" het of veelste traag, waarna ik ook te traag terug reageer...of ik zie het totaal niet.
Vaak zie ik wel dat er iets gebeurt maar weet ik niet wat

Hoi ik ben Lutte, en ik zit ook op FOK!quote:Op zondag 24 juni 2012 14:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi ik ben tijnbreinen ik zit op Fok! en jij?

TS flirt met jouquote:

Welkom hier, wat brengt jou hier in dit topic?quote:

Ehm, in welke in? Ik heb de indruk dat je op mij doelt, maar ik vind niet dat het op mij van toepassing is.quote:

Als ik het over jou persoonlijk had dan had ik je naam wel genoemd hoor, zo direct en eerlijk ben ik nou ook wel weerquote:Op zondag 24 juni 2012 14:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ehm, in welke in? Ik heb de indruk dat je op mij doelt, maar ik vind niet dat het op mij van toepassing is.

Ah cool, ik ben geadvanceerdquote:Op zondag 24 juni 2012 14:39 schreef firefly3 het volgende:
Je kunt ook overigens de interactie leiden terwijl zij het initiatief neemt om te zoenen. Dit is wel geadvanceerd spul overigens.

Ik zal dus gewoon veel vrouwen moeten ontmoeten en heel vaak op m'n bek moeten vallen. Gaat wel een hele investering worden hoorquote:Op zondag 24 juni 2012 14:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat traag reageren heeft iedereen last van, alleen reageer je steeds sneller. Gewoon vaak vrouwen ontmoeten, dan wordt je zeer scherp. Een maat van me die ziet ook veel dingen niet en laat teveel weglopen, puur door tekort aan ervaring.

Nouja persoonlijk - onder andere.. omdat je het over ''sommige users'' had geloof ik.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ik het over jou persoonlijk had dan had ik je naam wel genoemd hoor, zo direct en eerlijk ben ik nou ook wel weer

We zijn allebei beginnersquote:

Ik kwam ff een kusje geven aan heloef. En dankjewel!quote:Op zondag 24 juni 2012 14:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welkom hier, wat brengt jou hier in dit topic?

Ja ik heb het over mensen in het algemeen in dit topicquote:Op zondag 24 juni 2012 14:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja persoonlijk - onder andere.. omdat je het over ''sommige users'' had geloof ik.

Gezelligquote:Op zondag 24 juni 2012 14:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kwam ff een kusje geven aan heloef. En dankjewel!

Damnquote:Op zondag 24 juni 2012 14:41 schreef marbasnarf het volgende:
hellow !!
hoor net dat ik dinsdag een begrafenis heb, mn nicht is donderdag overleden en wordt begraven op haar verjaardag... zo triest

Yep, er zit niets anders op. Alsof je leert schaatsen en telkens valt op het begin. Je staat steeds langer op het ijs = de interacties worden steeds langer. Daarna kan je een rondje draaien = haar telefoonnummer vragen etc.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zal dus gewoon veel vrouwen moeten ontmoeten en heel vaak op m'n bek moeten vallen. Gaat wel een hele investering worden hoor

Oh naar. Gecondoleerdquote:Op zondag 24 juni 2012 14:41 schreef marbasnarf het volgende:
hellow !!
hoor net dat ik dinsdag een begrafenis heb, mn nicht is donderdag overleden en wordt begraven op haar verjaardag... zo triest

Gecondoleerdquote:Op zondag 24 juni 2012 14:41 schreef marbasnarf het volgende:
hellow !!

Dat hoor ik wel vaker, maar ik denk helemaal niet meer zoveel na. Het is eerder alsof ik een leeghoofd ben en de signalen die ik binnen krijg niet goed begrijpquote:Op zondag 24 juni 2012 14:42 schreef -Miauw- het volgende:
Volgens mij moeten jullie allemaal niet zoveel nadenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |