Goed bezig!! Blijf gaan op deze manier en dan weer een stapje hoger.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:10 schreef heloef het volgende:
Nou mensen ik heb de Facebook geregeld van een leuk meisje waar ik gisteren mee achter de bar stond. U mag nu allemaal applaudiseren. En ik ga godverdomme nooit meer naar dat tering Defqon. Tot zover de mededelingen. Dank u wel.
Het is nog best lastig hosselen als je ondertussen 6 bier, 2 baco en 1 cola moet pakken.quote:
Ik weet niet hoe ze het zei, hoe ze zich gedroeg enz. Soms is het obvious maar zien mensen het niet.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben nog maagd joh, moet ik dan mezelf een beetje bij haar thuis gaan uitnodigen?
quote:Op zondag 24 juni 2012 14:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik vind je ook leuk, je hebt mooie borsten
Je hebt toch een keer pauze?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is nog best lastig hosselen als je ondertussen 6 bier, 2 baco en 1 cola moet pakken.
Vrouwen moeten dan ook duidelijker zijn.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze het zei, hoe ze zich gedroeg enz. Soms is het obvious maar zien mensen het niet.
Dit is een goed voorbeeld!quote:Op zondag 24 juni 2012 14:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan had ze echt wel aan hen gevraagd of hij binnen kwam voor weet ik veel wat
Geen idee hoe ze was, sommige dingen zijn zeer subtiel. Al is de kans klein, wie weet.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan had ze echt wel aan hen gevraagd of hij binnen kwam voor weet ik veel wat
Ik twijfel niet aan die sensoren van mezelf.. Maargoed, ik hoef ook niet zo nodig een ONS daar ging het niet overquote:Op zondag 24 juni 2012 14:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze het zei, hoe ze zich gedroeg enz. Soms is het obvious maar zien mensen het niet.
Kom jij ook borrelen in Amsterdam de eerste vrijdag van juli?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja maar jou bijt ik nog wel een keertje
Heldquote:Op zondag 24 juni 2012 14:10 schreef heloef het volgende:
Nou mensen ik heb de Facebook geregeld van een leuk meisje waar ik gisteren mee achter de bar stond. U mag nu allemaal applaudiseren. En ik ga godverdomme nooit meer naar dat tering Defqon. Tot zover de mededelingen. Dank u wel.
Mannen moeten leidenquote:Op zondag 24 juni 2012 14:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vrouwen moeten dan ook duidelijker zijn.
Ik heb het niet over een ONS. Vaak gaat het zo dat als je seks hebt met iemand dat je er ook een relatie mee kunt beginnen.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik twijfel niet aan die sensoren van mezelf.. Maargoed, ik hoef ook niet zo nodig een ONS daar ging het niet over
Dat is waar een vrouw over het algemeen geen gevoelens voor kunnen krijgen als iemand naar signalen zoekt.quote:
Dat is een goede optie ja.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben nog maagd joh, moet ik dan mezelf een beetje bij haar thuis gaan uitnodigen?
Niet in de letterlijke zin zoals je denkt waarschijnlijk. Het begrip kan vrij breed toegepast worden.quote:
Maar een man moet daar wel gevoelens voor kunnen krijgen en naar signalen zoeken, iets wat mannen sowieso minder goed kunnen dan vrouwen.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat is waar een vrouw over het algemeen geen gevoelens voor kunnen krijgen als iemand naar signalen zoekt.
Je hebt gelijk, die bazin van een of andere kroeg waar ik gisteren was die was wel duidelijk toen ze naar mijn kont keek en over mijn arm heen wrijfde.quote:
Van mij weet je dat wel toch.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik vraag mij serieus vaak af wat voor mensen hier zitten, wat voor eisen zij stellen aan een vrouw en of sommige nou echt zo heel erg wereldvreemd zijn
Je hoeft niet persé meteen gevoelens te krijgen of naar signalen te zoeken. Je kunt ook gewoon sociaal zijn en seksueel zijn en later pas kijken wat er gebeurd.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar een man moet daar wel gevoelens voor kunnen krijgen en naar signalen zoeken, iets wat mannen sowieso minder goed kunnen dan vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |