Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Zo, dit is nog eens verbaasd wakker worden.quote:Op zondag 24 juni 2012 03:01 schreef Fuszy het volgende:
waarom ik dat post. Ik wil jullie niet belasten, maar ik doe het toch. Ik beschouw jullie als 'vrienden'. Klinkt gek, maar hier kan ik het overal over hebben. Met mijn echte vrienden ook, maar dit voelt hetzelfde. Er wordt veel gekut en dergelijke maar ik voel af en toe wel waardering als je begrijpt wat ik bedoel.
voel me echt enorm klote onder deze situatie. Waarschijnlijk heb ik niet genoeg ook want ik kan nog redelijk normaal typen, maar ik ben wel 'wasted'.
Wist niet goed hoe ik moest reageren, maar zoals jij het zegt is erg goed.quote:Op zondag 24 juni 2012 09:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo, dit is nog eens verbaasd wakker worden.
Het is makkelijker om dingen te vertellen als je min of meer anoniem bent, en dat zijn we hier natuurlijk. Dit geval heb je een keer eerder aangedragen hier, met de vraag toen: kan ik haar zeggen dat ze het dan maar moet doen?
Blocken in whatsapp heeft geen zin. Ze kan dat zien. je status blijft tot in den eeuwigheid staan op: "Laatst gezien om..." , als je de smsjes zou kunnen blokkeren, dan zou ze je gaan bellen. Oplossing: ander nummer.
Jij kan haar niet helpen met wat ze wilt. Daarom een aantal opties:
1. Alles negeren, nieuw nummer nemen en hopen dat het over gaat, met het gevaar dat ze inderdaad een einde er aan maakt, waar jij dan ook maar mee verder moet.
2. Mensen benaderen die haar wél kunnen helpen, of de overtuigingskracht hebben haar door te verwijzen naar huisartsen/hulpinstanties (ouders/goede vrienden of vriendinnen, misschien haar school/werk?)
Punt is, ze heeft wel haar zin nu. Ze beheerst je leven, vertieft je zaterdag avond, je denkt aan haar. Net als de paupers hier: negatieve aandacht is ook aandacht.
Heb zelf ook samengewoond met een meisje die boarderline had, ging ze met messen in d'r polsen snijden enzo. Op een gegeven moment was ik er ook klaar mee, en zei ik inderdaad: "nou, doe het dan?" Had niet willen weten hoe het had gelopen hoe het gegaan was als ze het inderdaad had gedaan. Daarom zou ik zeker haar ouders benaderen, voor het geval dat, dan kunnen ze je achteraf niks verwijten.
Ik denk dat optie 2 beter is, voordat er iets gebeurt en hij weet dat hij er iets aan kon doen. Ik denk dat je dan zelf heel je leven zal lopen met een last op je schouders van had ik dit of dat gedaan. Ik kan alleen niet opmaken of dat zelfmoord gevoel vanwege een stervende vader komt of uitmaken van hun relatie. Het zou goed kunnen dat beiden met elkaar te maken hebben en de slechte toestand van haar vader haar ''triggert'' tot wanhoop.quote:Op zondag 24 juni 2012 09:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo, dit is nog eens verbaasd wakker worden.
Het is makkelijker om dingen te vertellen als je min of meer anoniem bent, en dat zijn we hier natuurlijk. Dit geval heb je een keer eerder aangedragen hier, met de vraag toen: kan ik haar zeggen dat ze het dan maar moet doen?
Blocken in whatsapp heeft geen zin. Ze kan dat zien. je status blijft tot in den eeuwigheid staan op: "Laatst gezien om..." , als je de smsjes zou kunnen blokkeren, dan zou ze je gaan bellen. Oplossing: ander nummer.
Jij kan haar niet helpen met wat ze wilt. Daarom een aantal opties:
1. Alles negeren, nieuw nummer nemen en hopen dat het over gaat, met het gevaar dat ze inderdaad een einde er aan maakt, waar jij dan ook maar mee verder moet.
2. Mensen benaderen die haar wél kunnen helpen, of de overtuigingskracht hebben haar door te verwijzen naar huisartsen/hulpinstanties (ouders/goede vrienden of vriendinnen, misschien haar school/werk?)
Punt is, ze heeft wel haar zin nu. Ze beheerst je leven, vertieft je zaterdag avond, je denkt aan haar. Net als de paupers hier: negatieve aandacht is ook aandacht.
Heb zelf ook samengewoond met een meisje die boarderline had, ging ze met messen in d'r polsen snijden enzo. Op een gegeven moment was ik er ook klaar mee, en zei ik inderdaad: "nou, doe het dan?" Had niet willen weten hoe het had gelopen hoe het gegaan was als ze het inderdaad had gedaan. Daarom zou ik zeker haar ouders benaderen, voor het geval dat, dan kunnen ze je achteraf niks verwijten.
Ik zou zeker ook voor optie 2 gaan, al is het alleen maar om dat meisje in elk geval te kunnen helpen om haar leven weer op te pikken.quote:Op zondag 24 juni 2012 09:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik denk dat optie 2 beter is, voordat er iets gebeurt en hij weet dat hij er iets aan kon doen. Ik denk dat je dan zelf heel je leven zal lopen met een last op je schouders van had ik dit of dat gedaan. Ik kan alleen niet opmaken of dat zelfmoord gevoel vanwege een stervende vader komt of uitmaken van hun relatie. Het zou goed kunnen dat beiden met elkaar te maken hebben en de slechte toestand van haar vader haar ''triggert'' tot wanhoop.
Alles heeft met elkaar te maken, maar de wanhoop van zelfmoord, zichzelf snijden en de pijn wegdrinken begon 9 maanden geleden. Ik heb veel verwijten gehad, stage -> haar blijkbaar en ik was er niet genoeg voor haar. Dat terwijl in mijn ogen ik er altijd voor haar ben geweest.quote:Op zondag 24 juni 2012 09:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik denk dat optie 2 beter is, voordat er iets gebeurt en hij weet dat hij er iets aan kon doen. Ik denk dat je dan zelf heel je leven zal lopen met een last op je schouders van had ik dit of dat gedaan. Ik kan alleen niet opmaken of dat zelfmoord gevoel vanwege een stervende vader komt of uitmaken van hun relatie. Het zou goed kunnen dat beiden met elkaar te maken hebben en de slechte toestand van haar vader haar ''triggert'' tot wanhoop.
Die zet ik er ook niet opquote:Op zondag 24 juni 2012 11:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Mijn non shiny contracts willen niet wegheb maar 6 van de 21 verkocht
Klinkt als iemand die het best een tijdje in een gesloten instelling opgenomen moet worden. helaas gebeurt dat te vaak als er een poging tot zelfmoord gedaan is die mislukt is. Zou toch bij haar ouders stimuleren dat ze die kant op gaan denken, en daar ook bij de psychiater/huisarts op aan kunnen sturen.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Alles heeft met elkaar te maken, maar de wanhoop van zelfmoord, zichzelf snijden en de pijn wegdrinken begon 9 maanden geleden. Ik heb veel verwijten gehad, stage -> haar blijkbaar en ik was er niet genoeg voor haar. Dat terwijl in mijn ogen ik er altijd voor haar ben geweest.
Wat haar triggert, chronisch zieke vader, slechte jeugd gehad, nieuwe omgeving (verhuist door studie) en nog wel wat dingen. Al die zorgen die ze had kon ze slecht uiten, wat nu uiteindelijk op één kapstok rust en dat ben ik. Want als ik haar moet geloven, dan ben ik de enige persoon die haar hoop geeft en waar ze dus aan vast houdt.
Zeggen dat ze het maar moet doen lijkt me niet zo'n goed idee. Ik heb verhalen gehoord dat mensen het echt deden en dat je de politie voor je deur hebt staan een dag later.
Ze loopt bij de psych rond en die noemen haar suicidaal en weten niet wat ze met haar aan moeten (ook al zo'n 9 maanden), ouders heb ik al lang en breed ingeseind en haar vrienden, kennissen en familie weten haar situatie. Naar mijn mening is er nooit voldoende gedaan, maar daar kan ik eigenlijk niet over oordelen want ik ben er niet bij geweest.
Tsja mijn oom is ook een gevaar voor zichzelf en pas na 10 jaar aandringen wordt hij een keer opgenomen, dat schijnt nogal lastig te zijn in Nederland als iemand zelf weigert (rechtszaak nodig etc)quote:Op zondag 24 juni 2012 11:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klinkt als iemand die het best een tijdje in een gesloten instelling opgenomen moet worden. helaas gebeurt dat te vaak als er een poging tot zelfmoord gedaan is die mislukt is. Zou toch bij haar ouders stimuleren dat ze die kant op gaan denken, en daar ook bij de psychiater/huisarts op aan kunnen sturen.
De weg behoorlijk kwijt zijn na 30 XTC pillenquote:Op zondag 24 juni 2012 10:40 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
'' Hij was de weg kwijt''
No shit sherlock....
Ja ach, daar moet ik even doorheen en dan komt het wel weer goed.quote:Op zondag 24 juni 2012 11:02 schreef GuRBuH het volgende:
Godnondepino wat een drama op de vroege ochtend. Kutsituatie man
Blijkbaar heeft ze al meerdere pogingen ondernomen. Althans dat zegt ze. Daar ben ik dan best hard in, maar als het na 5 á 6 keer niet lukt, dan faal je toch flink hardquote:Op zondag 24 juni 2012 11:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klinkt als iemand die het best een tijdje in een gesloten instelling opgenomen moet worden. helaas gebeurt dat te vaak als er een poging tot zelfmoord gedaan is die mislukt is. Zou toch bij haar ouders stimuleren dat ze die kant op gaan denken, en daar ook bij de psychiater/huisarts op aan kunnen sturen.
haha, ik had het niet eens door dat je bier op had, zou willen dat ik zo kon schrijven onder invloedquote:Op zondag 24 juni 2012 11:05 schreef Fuszy het volgende:
Oh ik verkoop minsten 10 non shiny per keergaat prima.
[..]
Ja ach, daar moet ik even doorheen en dan komt het wel weer goed.Vond het even fijn om het van me af te schrijven. Nog prima gedaan, na zoveel speciaal bier, al zeg ik het zelf
ja, als je echt wilt dan ben je snel dood inderdaad. De gevaarlijkste mensen zijn mensen die niks laten merken, net als die Duitse keeper. Gangmaker in de kleedkamer, altijd vrolijk, maar van binnen stervende. Situaties als je ex zijn mensen die echt schreeuwen om geholpen te worden, en die echt wel verder willen. Alleen als de hulp niet toerijkend is, dan kunnen ze de moed opgeven, dus het is weldegelijk een riskante situatie.quote:Op zondag 24 juni 2012 11:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft ze al meerdere pogingen ondernomen. Althans dat zegt ze. Daar ben ik dan best hard in, maar als het na 5 á 6 keer niet lukt, dan faal je toch flink hard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |