G O E I E G O D hoe fout kan je zijn?????
Stiekem zag ik die Arie vanavond ook programma's aankondigen tijdens het langszappen. Toen de auto-cue was afgelopen zat ie met zo'n kop: "Heb ik 't wel goed gezegd?". Wat kan dat figuur gaar voorlezen met z'n saaie stem...
quote:hahahahahah..... Stiekum he? ;-) sure...
Op dinsdag 06 augustus 2002 21:43 schreef RAiDEN het volgende:
Je bent fout als je Yorin kijkt. Soort zoekt soort...
Stiekem zag ik die Arie vanavond ook programma's aankondigen tijdens het langszappen. Toen de auto-cue was afgelopen zat ie met zo'n kop: "Heb ik 't wel goed gezegd?". Wat kan dat figuur gaar voorlezen met z'n saaie stem...
quote:Ja, want al die programma's zuigen. Telsell is nog het beste, maar dat verveelt als je voor de zoveelste keer hoort dat die vrouw al naaide vanaf haar 8e levensjaar...
Op dinsdag 06 augustus 2002 21:53 schreef Squall het volgende:[..]
hahahahahah..... Stiekum he? ;-) sure...
quote:Psies , en vandaar dat ik dus op Yorin zat... dus niet direct gaan gooien met Soort zoek Soort... dank u!
Op dinsdag 06 augustus 2002 22:02 schreef RAiDEN het volgende:[..]
Yorin staat alleen nog vanwege goede films, die zeldzaam worden uitgezonden worden, onder de knoppen van de afstandsbediening geprogrammameerd.
Dat haar! Die grijns!
Laten we ook het hoge plastic-gehalte niet vergeten.
quote:Haha ja.. ik lag al helemaal in een deuk toen ik hem voor het eerst zag, het is inderdaad Ken van Barbie. Écht een verschrikkelijke gozer zeg.
Op donderdag 08 augustus 2002 12:04 schreef postinggirl het volgende:
Ik heb het gevoel alsof Ken (van Barbie) opeens tot leven is gekomen op ware mensengrootte.![]()
Dat haar! Die grijns!
Laten we ook het hoge plastic-gehalte niet vergeten.
Ik kan me zoiets herinneren dat Yorin zich op een oudere doelgroep wilde gaan richten, dus meer kwaliteit. Haha, ik kan het me niet voorstellen met zo'n dildo..
quote:Wat is er mis met de naam Arie? Ik heet ook Arie!
Op donderdag 08 augustus 2002 13:52 schreef ivetje het volgende:ik zat pas geleden samen met Freud en z'n zus Yorin te kijken en idd...daar was Arie. Echt een ongelooflijke homo, en dan heet ie ook nog Arie....haha!!
quote:Je meent het...sterkte...
Op donderdag 08 augustus 2002 13:57 schreef thecrook het volgende:[..]
Wat is er mis met de naam Arie? Ik heet ook Arie!
Earth to Arie: de Seventies zijn al dertig jaar voorbij.
(bron: Story)
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 08-08-2002 20:57]
quote:Duidelijk
Op donderdag 08 augustus 2002 13:57 schreef thecrook het volgende:[..]
Wat is er mis met de naam Arie? Ik heet ook Arie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |