SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
geen sinquote:
Ik wilde uit t raam hangen en blowen, maar ik wil dit horen.quote:Op zondag 24 juni 2012 03:10 schreef Snowbells het volgende:
Ga er naar toe en sla ze neeren rook/drink ondertussen alles op
Die gast is veel te waus.quote:Op zondag 24 juni 2012 03:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit, dan hoor je uberchill te zijn en constant repliek te geven met: "Well, that's like, your opinion, man."
Ik las koreaquote:Op zondag 24 juni 2012 03:10 schreef 2Happy4U het volgende:
zometeen laatste afleveringen van legend of korra kijekn
sry ik ben geen weeabooquote:
noord korea best koreaquote:
Verlaat ons nietquote:Op zondag 24 juni 2012 03:12 schreef 2Happy4U het volgende:
klaar met downloaden
mochten jullie mij nodig hebben jullie kunnen me altijd bellen
>fokquote:Op zondag 24 juni 2012 03:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat is ditontmoet ik op fok mijn droomvrouw?
op basis van 1 iets heb je haar al gevonden?quote:Op zondag 24 juni 2012 03:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat is ditontmoet ik op fok mijn droomvrouw?
ben er morgen de hele dag voor jequote:
jij bent mijn droom mannekequote:
Ik ben niet zo moeilijk toch :SSquote:Op zondag 24 juni 2012 03:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
op basis van 1 iets heb je haar al gevonden?
[..]
ben er morgen de hele dag voor je
Ga Starcraft 2 spelen.quote:Op zondag 24 juni 2012 03:14 schreef Snowbells het volgende:
Ik moet ooit een keer in mijn leven in Seoul geweest zijn
lekkere kip van mequote:
neequote:
Oh, heb 'm niet maar iig gewoon wit hemd, spijkerbroek en rode pumps.quote:Op zondag 24 juni 2012 03:15 schreef Sinji het volgende:
[..]
Snowbells, laat eens zien wat je aan had op die ene foto
boeler, doe je zelfquote:Op zondag 24 juni 2012 03:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
[..]
Tchuss, zie jullie waarschijnlijk maanden niet meer. Kom nooit in dit topic
Was dat in de Lifestyle forum?quote:Op zondag 24 juni 2012 03:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oh, heb 'm niet maar iig gewoon wit hemd, spijkerbroek en rode pumps.
quote:Op zondag 24 juni 2012 03:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja sorry, iemand valt me lastig over de dm.
Ik draag ze ook alleen naar verjaardagen enzo, hoef ik alleen maar te zittenquote:Op zondag 24 juni 2012 03:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo lekker lopen, niks voor mij.
Ik hoop dat je er niet zo op looptquote:Op zondag 24 juni 2012 03:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik draag ze ook alleen naar verjaardagen enzo, hoef ik alleen maar te zitten
quote:Op zondag 24 juni 2012 03:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik draag ze ook alleen naar verjaardagen enzo, hoef ik alleen maar te zitten
kusquote:Op zondag 24 juni 2012 03:29 schreef Sinji het volgende:
Ok, ik ga die rus lastig vallen met matchrequests. Ik kan niet slapen voordat ik hem heb verslagen. Cheers iedereen. Misschien kom ik wel vaker langs. Tchuss
Verstandigquote:Op zondag 24 juni 2012 03:37 schreef Snowbells het volgende:
Haha als je wilt slapen ga maar hoor.ik ga zo denk ik ook.
waarom heb jij me niet eerder over Snowbells verteldquote:
omdat ik haar voor mijzelf wil houdenquote:Op zondag 24 juni 2012 03:42 schreef Beach het volgende:
[..]
waarom heb jij me niet eerder over Snowbells verteld
Weenie man, iemand met blijkbaar dezelfde passie.quote:
de passie voor weeaboo zijn zekerquote:Op zondag 24 juni 2012 03:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Weenie man, iemand met blijkbaar dezelfde passie.
quote:
quote:Someone who is obsessed with Japan/Japanese Culture/Anime, etc. and attempts to act as if they were Japanese, even though they're far from it. They use Japanese words but usually end up pronouncing them wrong and sounding like total assholes. You can find alot of these faggots clogging up the forums of Gaia Online, hanging out in the international aisle of the supermarket, or crowding the manga section of your local bookstore. Synonym of wapanese.
dat is voor casualsquote:
weet ik, dat is de grap ookquote:Op zondag 24 juni 2012 03:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat is Japans, Koreahoewel Japanse animes zoals K-on en Elfenlied
wat is er zo weeaboo aan mij dan?quote:
jij kijkt pokemon en dbz en legend of korra (is dat anime?quote:
ga doennnn is leukquote:Op zondag 24 juni 2012 03:47 schreef Snowbells het volgende:
Avatar heb ik bijna alles van gezien behalve dat Korra gedoe
vroegerquote:Op zondag 24 juni 2012 03:47 schreef Beach het volgende:
[..]
jij kijkt pokemon en dbz en legend of korra (is dat anime?)
paas je nummer danquote:
ik weet hoe hij echt heet enzoquote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 03:49 schreef Beach het volgende:
[..]
ik weet hoe hij echt heet enzo
oja en je hebt de echte nu
sry pop kan gebeurenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja nou moet nog wakker worden, ben helemaal gedesoriënteerd jwz.
Maar ik was dus verbaasd, nieuw topic alles
moggequote:
quote:What did Princess Diana and Pink Floyd have in common? Their biggest hits were the wall.
What was the last thing to go through Princess Diana's mind before she died? The stereo.
I have Princess Diana added as a friend on Xbox live. Shame she spends all her time on the dashboard.
quote:
Ik vind die eerste wel goed.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wauw... Die laatste is wel het matigst
Wie? Neen ik heb geen kloonsquote:Op zondag 24 juni 2012 13:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wolfrofl is wolferl een kloon v/an jou?
Ik ben Wolferl nog niet eerder tegen gekomen hierquote:Op zondag 24 juni 2012 13:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
een user die ook op FOK! te vinden is, Okeejj
Gister alles vol wezen spammen jeweetsquote:Op zondag 24 juni 2012 13:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja nou moet nog wakker worden, ben helemaal gedesoriënteerd jwz.
Maar ik was dus verbaasd, nieuw topic alles
Misschien dan niet om 4 uur naar bed gaanquote:
half 1quote:Op zondag 24 juni 2012 17:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Misschien dan niet om 4 uur naar bed gaan
Hoe vroeg was je eruit?
Valt toch hartstikke mee?quote:
Tijd om wakker te worden dus.quote:
Waarom wel?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom is jouw standaard PI niet [ afbeelding ]
Wat een slechte humor heb jij.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
fuck ik moest hier best hard om lachen.
quote:
Mooooiquote:Op zondag 24 juni 2012 19:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja was tof daar hoormaar ook lekker om weer thuis te zijn boh
quote:
quote:
quote:
ben geen fan van chocola.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Behoorlijk chocoladegebrek heb je dan zeg
ik ga alquote:
wat zie jij onder chubby?quote:
ik denk eigenlijk iets andersquote:
wat, Jeetje ik ga slapen ik kan hier niet meer tegen, doeeeiiiquote:Op zondag 24 juni 2012 22:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk iets anderswel iets uit die omstreken, witte chocola, waarschijnlijk vloeibaar
Awwww hihi toen had ik eindelijk een stopcontact kunnen vinden ja in de crackcampingquote:Op zondag 24 juni 2012 03:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omgggg een sms van Jannnn watzmetdeze ik zeg thelepathieee
Ik kan neit begrijpen dat men dat niet leuk vindt.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:15 schreef JanPiraat het volgende:
Nee, hoe ik seksueel misbruikt werd door een groepje corpulente 50jarige Duitse vrouwen tijdens het douchen om vervolgens met wc rollen door ze ingewikkeld worden waarna ze stalen prullenbakken op me gingen gooien
Zelfde hier, RIP in vrede. Doei doei.quote:
Een broodje in de oven en over een uurtje richting werk. De dag begint maar rustig.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:40 schreef Furdinand het volgende:
[..]
zeer goedlekker aan het leren.
En u, beste man?
Chillings , chillings. Mijn hele dag is rustig.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:42 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Een broodje in de oven en over een uurtje richting werk. De dag begint maar rustig..
Maar wel bijna klaar met het jaar toch?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:55 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Chillings , chillings. Mijn hele dag is rustig.![]()
Maar morgen toetsen alles...
Yes!quote:Op maandag 25 juni 2012 14:56 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Maar wel bijna klaar met het jaar toch?.
Even de vervelende klanten terugpakken toch.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het snot liep steeds mn neus uit vandaag, dus smeerde ik alle rookworsten af aan mijn neus.
Ja, pffff sommige mensen. Echt hoor.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:15 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Even de vervelende klanten terugpakken toch..
Pas maar op dat ik er niet ben dan, ik ben niet aardig tegen klanten.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:18 schreef Furdinand het volgende:
Ik denk dat ik een keer langs de Hema daar ga om Kabee te plagen
Ferry Doedens.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
WETEN JULLIE WIE ER IN DE HEMA WAS VANDAAG?!???!
Hij was toch lelijk.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Luxor van spangas ja, hij had een baardje beetje en sproeten, dafuck
Ook niet als ik het ben?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:19 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik er niet ben dan, ik ben niet aardig tegen klanten..
Gelukkig heeft hij Samson nogquote:Op maandag 25 juni 2012 15:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Gert en Josje zijn uit elkaar.. Gertje weet de K3-dames wel te verslinden.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |