Ja heel erg, je mag die van mij de volgende keer als ik je zie ook wel perfectioneren!quote:Op zondag 24 juni 2012 13:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb trouwens eergister eyeliner bij iemand opgezet, ze zei dat ik het goed had gedaan. Ben je trots op me?
Ik begrijp alles wat er staat maar het is echt geen correct Nederlandsquote:
Zelf vangen met een schepnetje voor 10dollar en gaanquote:
Leer het mijquote:Op zondag 24 juni 2012 13:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb trouwens eergister eyeliner bij iemand opgezet, ze zei dat ik het goed had gedaan. Ben je trots op me?
Dat zie ik nu ook. Oh well carequote:Op zondag 24 juni 2012 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik begrijp alles wat er staat maar het is echt geen correct Nederlands
Kun je me gelijk leren hoe ik het geheel symmetrisch krijg, want ik ben links dus de krul op je rechteroog gaat dan goed maar ik zie dat het andersom ook wel moet kunnen maar dat wil ik nog onder de vingers (huhuhu) krijgen.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja heel erg, je mag die van mij de volgende keer als ik je zie ook wel perfectioneren!
Je bent een schatje, een rare maar wel een schatje!quote:Op zondag 24 juni 2012 13:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je me gelijk leren hoe ik het geheel symmetrisch krijg, want ik ben links dus de krul op je rechteroog gaat dan goed maar ik zie dat het andersom ook wel moet kunnen maar dat wil ik nog onder de vingers (huhuhu) krijgen.
Je kan toch alles met 1 hand doen? Doe ik wel iig. Ik ben ook linksquote:Op zondag 24 juni 2012 13:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je me gelijk leren hoe ik het geheel symmetrisch krijg, want ik ben links dus de krul op je rechteroog gaat dan goed maar ik zie dat het andersom ook wel moet kunnen maar dat wil ik nog onder de vingers (huhuhu) krijgen.
Gadverdammequote:Op zondag 24 juni 2012 13:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zelf vangen met een schepnetje voor 10dollar en gaan![]()
24uur op het strand gechilled toen
Wel met vloeibare eyeliner toch?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoezo gatverdamme, 1 likkie stond gelijk aan 12uur trippen, als een echte eigenwijs persoon nam ik meerdere likkiesquote:
Als je stoned bent denk je daar echt niet meer over naquote:
Waar was dat?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zelf vangen met een schepnetje voor 10dollar en gaan![]()
24uur op het strand gechilled toen
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo gatverdamme, 1 likkie stond gelijk aan 12uur trippen, als een echte eigenwijs persoon nam ik meerdere likkies
Waar haal jij uit dat ik stoned wasquote:Op zondag 24 juni 2012 13:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je stoned bent denk je daar echt niet meer over na
Ja hoezo gadverdamme, hoezo een pad likken gekquote:Op zondag 24 juni 2012 13:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo gatverdamme, 1 likkie stond gelijk aan 12uur trippen, als een echte eigenwijs persoon nam ik meerdere likkies
Mexicoquote:
Proefde het niet echtquote:Op zondag 24 juni 2012 13:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja hoezo gadverdamme, hoezo een pad likken gekKenservies
Zijn er foto's van het likmoment?quote:
Daar hebben ze toch ook die alcohol met een worm erin ofzoquote:
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |