Niet haten, ik heb verder geen tandartsverzekering (is dan ook vrij nutteloos in mijn geval) en ik ben al iets van 1,5 jaar niet geweest. Ik heb echt het idee dat hij keihard mijn gezicht gaat openbeitelen met een gepeperde rekening als dank.quote:
Sowieso zijn die prijzen bij de tandarts belachelijk hoog. Of hij nou weinig doet of nietquote:Op zondag 24 juni 2012 11:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niet haten, ik heb verder geen tandartsverzekering (is dan ook vrij nutteloos in mijn geval) en ik ben al iets van 1,5 jaar niet geweest. Ik heb echt het idee dat hij keihard mijn gezicht gaat openbeitelen met een gepeperde rekening als dank.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 juni 2012 11:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niet haten, ik heb verder geen tandartsverzekering (is dan ook vrij nutteloos in mijn geval) en ik ben al iets van 1,5 jaar niet geweest. Ik heb echt het idee dat hij keihard mijn gezicht gaat openbeitelen met een gepeperde rekening als dank.
[ afbeelding ]
Ik was altijd iemand met weinig tandzorgen, en een tandartsverzekering kost bijna altijd meer dan dat het oplevert. De echte zware operaties die flink geld kosten worden altijd maar zeer summier gedekt en de normale kosten zijn in een jaar hoger dan dat de controlebeurten zijn. Nu zet ik elke maand 300 euro opzij voor dit soort gezeik dus ik kan het "hebben" maar het blijft gewoon pijnlijk.quote:Op zondag 24 juni 2012 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso zijn die prijzen bij de tandarts belachelijk hoog. Of hij nou weinig doet of niet![]()
Waarom geen verzekering ervoor dan?
Ik snap jequote:Op zondag 24 juni 2012 11:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik was altijd iemand met weinig tandzorgen, en een tandartsverzekering kost bijna altijd meer dan dat het oplevert. De echte zware operaties die flink geld kosten worden altijd maar zeer summier gedekt en de normale kosten zijn in een jaar hoger dan dat de controlebeurten zijn. Nu zet ik elke maand 300 euro opzij voor dit soort gezeik dus ik kan het "hebben" maar het blijft gewoon pijnlijk.
Het vervelende is dat mijn oude tandarts altijd mijn gebit binnen 2 minuten goedkeurde maar laatste keren heb ik dus een nieuwe tandarts en die heeft zo'n bril:quote:
Wat is dat voor ventquote:Op zondag 24 juni 2012 12:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het vervelende is dat mijn oude tandarts altijd mijn gebit binnen 2 minuten goedkeurde maar laatste keren heb ik dus een nieuwe tandarts en die heeft zo'n bril:
[ afbeelding ]
en detecteerde opeens 2 rotte plekken van binnenuit met de rontgenfoto (kassa!) die je niet kon zien van buiten dus moest hij lekker hakken en boren en zagen naja prima natuurlijk, toen was ik net voor mijn verjaardag gegaan zodat het nog op de verzekering getrokken kon worden.
Deze tandarts heeft wel van die eigenaardige trekjes overigens. Hij stretched een soort opengeknipte ballon in je muil zodat je enorm gaat kwijlen en je voelt als een downie (zal hem een fijn gevoel van macht geven denk ik) en hij spuit je plat met verdoving omdat "voor het geval dat ik per ongeluk in je tandvlees boor" en hij zet een soort wig tussen je tanden zodat hij erbij kan maar de pijn voelde je door je schedel totaan je ogen. Brr. Daardoor staan twee tanden nog steeds verder uit elkaar sindsdien.
Die vent heeft echt mazzel dat ik niet bang ben voor de tandarts.
Vast, maar ik ben graag heel lui.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat is dat voor ventkun je geen andere zoeken?
Net zoals: "hé, zal ik je tanden even goed schoonmaken" als een soort vriendelijk aanbod klinkt maar in de verkoop gewoon "bijverkoop" wordt genoemd.quote:Klinkt als geldklopperij trouwens, hier heb je alvast een verdovingje moet gewoon goed boren dude
Hehe ja dan schiet het niet op! Ik heb op zich wel een goede maar die zit wel een eindje bij het CS vandaanquote:Op zondag 24 juni 2012 12:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vast, maar ik ben graag heel lui.
[..]
Net zoals: "hé, zal ik je tanden even goed schoonmaken" als een soort vriendelijk aanbod klinkt maar in de verkoop gewoon "bijverkoop" wordt genoemd.
Röntgenplaatjes al eens laten maken?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:22 schreef kree het volgende:
Ben al 2 jaar niet meer naar de tandarts geweest.
Hmmm heb nergens last van en nooit gaatjes gehad ook.
Maar nu ga ik ook een beetje bang worden om te gaan.
Ik woon dan ook niet in de buurt van enig CS. Tenminste, niet fietsbaar.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hehe ja dan schiet het niet op! Ik heb op zich wel een goede maar die zit wel een eindje bij het CS vandaan
Heeft jouw hondje geen "kill and attack" modus?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moest net ruim een kwartier lopen naar mijn auto. Dus ik nam mijn hondje maar mee, 2 vliegen, 1 klap enz.
Loop ik over een heel lang pad naast het water. Geen kruisingen op het pad ook.
Stond ik opeens heus wel tussen 2 kikkers in
Die werkt alleen bij kleine kuthondjes en kattenquote:Op zondag 24 juni 2012 12:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heeft jouw hondje geen "kill and attack" modus?
Volgens mij is het attack and kill... ehhquote:Op zondag 24 juni 2012 12:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heeft jouw hondje geen "kill and attack" modus?
Heel goed! Maar dat bekt fonetisch volslagen kut. En helaas vind ik de vorm belangrijker dan de inhoud, joh!quote:Op zondag 24 juni 2012 12:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Volgens mij is het attack and kill... ehh
Nog nooitquote:Op zondag 24 juni 2012 12:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Röntgenplaatjes al eens laten maken?
Mja vooral op korte termijn... Een avondje met iets met weinig inhoud kan best fijn zijn, maar als het langer duurt...quote:Op zondag 24 juni 2012 12:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heel goed! Maar dat bekt fonetisch volslagen kut. En helaas vind ik de vorm belangrijker dan de inhoud, joh!
Hoe oud is zoonlief?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik denk niet dat je nu je zonnebril nodig hebt schat.
-Mama, snap dat dan. Nu kan ik overal naar kijken zonder dat het opvalt!
Oh ja is ook zo.
Slimme jongenquote:Op zondag 24 juni 2012 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik denk niet dat je nu je zonnebril nodig hebt schat.
-Mama, snap dat dan. Nu kan ik overal naar kijken zonder dat het opvalt!
Oh ja is ook zo.
14 maar volgens Monopoly en Ezechielk is hij 17quote:
Jij bent 32?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
14 maar volgens Monopoly en Ezechielk is hij 17
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |