Goed, met jou?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
firefly3 dat is lang geleden![]()
Hoe is het?
Pietertje rijdt niet op water!quote:Op zondag 24 juni 2012 13:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou dan kan je wel hierheen brommen toch
Oh, neuh, ik ben wel baas player sommige avondjesquote:Op zondag 24 juni 2012 13:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het kan zijn dat je haar gelijk alle validatie hebt gegeven, dat je net niet genoeg losgekoppeld was aan eindresultaat waardoor je op het laatst wanhopig werd. Dit kan al als blijkt dat je haar zoent en bijv dat je "te graag wilt en door blijft gaan" terwijl zij altijd diegene is die weg trekt. Door dit soort miniscule dingen kan ze al aanvoelen dat je te graag wilt.
Er is een boek voor vrouwen "He's just not that into you" (de film was matig, vind ik). Maar dezelfde regel uit het boek zijn ook voor mannen wel toepasbaar. She's just not that into youquote:Op zondag 24 juni 2012 13:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat houdt dat in?
Kweet niet, denk dat er weinig fout ging die avond.... Erg ontspannen sfeertje. Et ging ook totaal niet om het ''zoenen'' ofzo.
Ah, ik woon halverwege... Kan je langskomenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pietertje rijdt niet op water!
Geen idee waar "hier" is en ik moet morgen naar Zoetermeer crossen dus ff benzine sparen
Maar de kans is wel dat dat is gebeurdquote:Op zondag 24 juni 2012 13:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh, neuh, ik ben wel baas player sommige avondjesBen daar niet bang voor.
Hehe, ik geloof niet dat 9/10 vrouwen niet ''into me'' zijn.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Er is een boek voor vrouwen "He's just not that into you" (de film was matig, vind ik). Maar dezelfde regel uit het boek zijn ook voor mannen wel toepasbaar. She's just not that into you
Waar woon je dan?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, ik woon halverwege... Kan je langskomen
Ik weet niet eens waar mijn rijbewijs isquote:Op zondag 24 juni 2012 13:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik huppel de wuppel overal heen.
Jij woont in amsterdam en hebt ook geen auto?
Neuh, geen kans.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar de kans is wel dat dat is gebeurd
Blijven doorgaan. Mijn reeks 2nd dates kwamen ook pas later.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh, neuh, ik ben wel baas player sommige avondjesBen daar niet bang voor.
1st dates heb ik al niet johquote:Op zondag 24 juni 2012 13:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Blijven doorgaan. Mijn reeks 2nd dates kwamen ook pas later.
Detailsquote:Op zondag 24 juni 2012 13:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beter doe ik dat niet, moet namelijk nog wat huishoudelijke klusjes doen waar ik totaal geen trek in heb en dat gebeurt niet vanzelf
Oh daar!quote:
Mietje.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh daar!
Maar nee, ik kom toch maar niet thee halen bij je
Ok.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hehe, ik geloof niet dat 9/10 vrouwen niet ''into me'' zijn.
Even kijken..ik moet nog de afwas afmaken die ik gister maar deels heb gedaan, ik moet nog een wassie draaien, ik moet ook nog even douchen en scheren en nog wat andere dingetjes doen.quote:
Met OV gaat het ook primaquote:Op zondag 24 juni 2012 13:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar mijn rijbewijs isen een auto heb ik al helemaal niet nee
geen wonder dat het je niet lukt als je zo doetquote:
Strijken en verder nietsquote:Op zondag 24 juni 2012 13:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Even kijken..ik moet nog de afwas afmaken die ik gister maar deels heb gedaan, ik moet nog een wassie draaien, ik moet ook nog even douchen en scheren en nog wat andere dingetjes doen.
Mijn eerste smsje terug is nooit om gelijk af te spreken, dat is mijn 2e smsje op z'n vroegst. Het moet ook van de goede plek komen, het moet je ook niets uit maken of ze wilt afspreken of niet.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
1st dates heb ik al niet joh
Huppel zei dat ik maar eerst eens 5 sms'jes heen en weer zou moeten sturen alvoor ik iemand vraag om af te spreken.
Jaja, was het 2e smsje maarja.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mijn eerste smsje terug is nooit om gelijk af te spreken, dat is mijn 2e smsje op z'n vroegst. Het moet ook van de goede plek komen, het moet je ook niets uit maken of ze wilt afspreken of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |