Ik denk niet dat het in dit geval gaat werkenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha, gewoon kauwen en slikken en niet denken wat je aan het eten bent
Vast welquote:Op zondag 24 juni 2012 13:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het in dit geval gaat werken
Hap, slik, weg. Zo moeilijk is het nietquote:
Ik wil theeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Heb je al naar buiten gekeken?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
KOM HIER DAN VERDOMME DAN ZET IK THEE VOOR JE
quote:
De interactie was niet goed genoeg. Dit is zeer herkenbaar voor "flakes".quote:Ff summary:
Avondje voetbal kijken.... Genoeg alcohol.... Uitgaan.. Kroeg....
Met zijn 3en over.... Beetje spanning, relaxed sfeertje....
2e man gaat naar de wc, ik zeg tegen haar dat ik haar wel interessant vind...
Maat komt terug... Meisje weg... Ik zeg tegen maat dat ik haar wel leuk vind en hij zegt dat ik er wel voor moet gaan (Hij vond haar ook leuk dus ik vroeg het maar even)
Toen kwam ze terug.... Niet veel later waren we aan het zoenen.... En het sfeertje bleef heel relaxed...
Haar naar huis gefietst... Voor der deur ook nog een tijdje stilgestaan....
Sindsdien 1 sms gestuurd 1 terug.... en toen gevraagd om iets te drinken, daar heb ik geen antwoord op gekregen.
Wat houdt dat in?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De interactie was niet goed genoeg. Dit is zeer herkenbaar voor "flakes".
Ga danquote:
firefly3 dat is lang geledenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
flakes?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik in Amsterdam zou wonenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je woont in adam dus je hbt geen auto zkr?
Heb je het nou tegen mij of Huppelquote:Op zondag 24 juni 2012 13:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je woont in adam dus je hbt geen auto zkr?
Beter doe ik dat niet, moet namelijk nog wat huishoudelijke klusjes doen waar ik totaal geen trek in heb en dat gebeurt niet vanzelfquote:
Ik heb wel een auto!!quote:Op zondag 24 juni 2012 13:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik huppel de wuppel overal heen.
Jij woont in amsterdam en hebt ook geen auto?
Het kan zijn dat je haar gelijk alle validatie hebt gegeven, dat je net niet genoeg losgekoppeld was aan eindresultaat waardoor je op het laatst wanhopig werd. Dit kan al als blijkt dat je haar zoent en bijv dat je "te graag wilt en door blijft gaan" terwijl zij altijd diegene is die weg trekt. Door dit soort miniscule dingen kan ze al aanvoelen dat je te graag wilt.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat houdt dat in?
Kweet niet, denk dat er weinig fout ging die avond.... Erg ontspannen sfeertje. Et ging ook totaal niet om het ''zoenen'' ofzo.
Nou dan kan je wel hierheen brommen tochquote:Op zondag 24 juni 2012 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel een auto!!
Ik heb Pietertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |