Je hoeft facebook niet te gebruiken.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:04 schreef LXIV het volgende:
Samenvattend: Facebook weet alles van je, en nog is het niet genoeg.
Ja, ik denk dat ik wel weet hoe ze dat doen. Een aantal van die mensen heeft natuurlijk hun mailaccount+login-gegevens aan facebook gegeven om zo snel vrienden te kunnen toevoegen. Dat vroegen ze aan mij ook. Als ik dan dat mailadres gebruik om het account aan te maken, dan is 1+ 1 = 2.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:06 schreef Ezio het volgende:
Dat weet facebook trouwens omdat die mensen jou als hun broer/vriend/collega/zoon hebben geregistreerd.
Ik wil FB ook helemaal niet gebruiken. Het boeit mij echt helemaal niks wat al mijn dikke buurvrouwen op ieder moment van de dag met hun kinderen aan het doen zijn.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je hoeft facebook niet te gebruiken.
Dat persoonlijk account heb ik dus aangemaakt. Dat was 1 minuut.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:11 schreef Devv het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om een Facebook App te maken? Gebruik gewoon je persoonlijke Facebook account om Apps te maken. Dan heb je binnen één minuut een Facebook App in de lucht. Sommige mensen...
En ik heb voor het maken van Facebook Apps nooit mijn paspoort hoeven tonen.
Geef dan ook gewoon je echte naam opquote:Op zondag 24 juni 2012 00:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat persoonlijk account heb ik dus aangemaakt. Dat was 1 minuut.
Dan klik ik op App-maken en krijg ik de melding dat ik geen apps mag maken. Omdat ze denken dat ik niet de persoon ben die ik ben. Om mij onduidelijke redenen.
Je kunt toch lezen wat ik in de OP schrijf?
Dat heb ik gedaan. Dus dat is het probleem niet. En er is zelfs niemand anders met die naam op Facebook.quote:
Ik denk dat het komt omdat ik eerst mijn bedrijsnaam heb ingevoerd, met mijn mobiel geverifieerd heb, dat werkte dus niet, want op bedrijfsnamen kun je geen apps maken. Toen mijn eigen naam heb ingevoerd en met dezelfde mobiel geverifieerd heb. Dan denkt facebook: hé, 2x iemand die een account maakt op hetzelfde nummer, dat klopt niet.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:18 schreef Devv het volgende:
Geef de link naar je Facebook account eens. Er zal vast wel meer aan de hand zijn, want er zit echt niet iemand de hele dag achter een computer te wachten tot gebruikers op de "Maak App"-knop klikken en de naam te controleren op echtheid.
Ik heb inderdaad niets aan mijn profiel gedaan. Dat zou het ook wel kunnen zijn, een simpel algoritme. Er zijn natuurlijk ook mensen die een accountje maken om rond te gaan spammen.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:23 schreef koulo3000 het volgende:
ze vertrouwen het wss niet omdat je (denk ik) niks aan je profiel hebt gedaan, geen vrienden toegevoegd etc. Daarom denken ze dat het veel te goed een nepacount kan zijb, wel raar dat dat ook zo is als je je tel. nummer hebt geverifieerd
Ja, dat kan ik gaan proberen (morgen). Maar het is toch niet onlogisch dat op hetzelfde nr zowel een bedrijf als een persoon zit.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:32 schreef Devv het volgende:
Dan verwijder je toch het mobiel nummer uit je zakelijke account en maak je een persoonlijk account aan met dat nummer. En als dat niet werkt dan gebruik je een ander mobiel nummer. Zo moeilijk kan het toch niet zijn...
Google heeft véél meer API's dan enkel die Google+. Maar inderdaad, het bereik is heel groot. Alleen daarom wil ik het.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:44 schreef Devv het volgende:
Maar met de Facebook API is wel meer mogelijk dan de Google+ API. En je bereik is vele malen groter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |