Stiekem ziet die op het eerste gezicht heel lief uit omdat het bloemetjes zijnquote:
Ja was ook echt heel lang geledenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:52 schreef princess-a het volgende:
Goed geshopt MM! Leuke smaak heb je ook
daarom juist! Ik heb ook meestal doodskoppen met bloemetjesquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:55 schreef megamandy het volgende:
Die TT klopt wel ja![]()
[..]
Stiekem ziet die op het eerste gezicht heel lief uit omdat het bloemetjes zijn
[..]
Ja was ook echt heel lang geledenSinds ik in de stad werk is het soms even snel in een pauze naar een winkel gaan maar niet meer echt winkelen. Dus dat was wel leuk en ook hele leuke winkels in Rotterdam die wij niet hebben hier (Monki, Pull&Bear, New Look)
En dankje voor het complimentje over mijn smaak
Leuke winkels zijn dat he! Ik heb heel veel uitgaanskleding van New Look en Pull&Bear. In Rotterdam kun je heel goed shoppenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:55 schreef megamandy het volgende:
Ja was ook echt heel lang geledenSinds ik in de stad werk is het soms even snel in een pauze naar een winkel gaan maar niet meer echt winkelen. Dus dat was wel leuk en ook hele leuke winkels in Rotterdam die wij niet hebben hier (Monki, Pull&Bear, New Look)
En dankje voor het complimentje over mijn smaak
Jaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Leuke winkels zijn dat he! Ik heb heel veel uitgaanskleding van New Look en Pull&Bear. In Rotterdam kun je heel goed shoppen
Logisch dat je dan losgaatquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jaen bij de Pull&Bear had ik dus 5 dingen en dat was voor ¤98,- dus dan ga ik helemaal los haha.
En zo'n hemdjes zijn gewoon fijn. Met mijn cup vind ik het niet mooi uitzien (vooral op het werk) om iets te dragen met spaghettibandjes, voel ik mij dan ook niet fijn in. Dus heb ik nu deze kleren als "basics".
Scharrelquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:03 schreef princess-a het volgende:
Sjaan ik lees in het Lush topic iets over een man?
Nee ik snap heel goed dat het niet gemeen bedoeld is haha. Het is ook echt grappig. En ook een heel groot verschil met de Bijenkorf waar ik ook een tijdje heb gewerktquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
Logisch dat je dan losgaatpast ook goed bij de winkel waar jij werkt
ik zou ontslagen worden als ik doodskopshirtjes ga dragen
dat bedoel ik niet gemeen, vind het juist leuk zon verschil, ook in 'dresscode' op werk
Mijn kat schrokquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb in mn broek gezeken van het lachen
http://www.froot.nl/categ(...)vreemdste-hond-ooit/
how come babe?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:33 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb alleen steeds last van een avonddip, ben ik heel onaardig en wil ik vooral heel hard jankenis zo kut na zo'n leuke avond
Neee, de opi was in Rotterdam! Ik ga donderdgquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar je bent nu dus al in Parijs? Hoe is het
oh niet zo heul veul te vertellen hoorquote:
Klinkt leuk ja! Zie je het ooit nog meer worden?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh niet zo heul veul te vertellen hoorgewoon af en toe afspreken endeso
het is geen relatie ofzo maar wel gezellig en leuk
Ik weet het niet zo goed, we doen steeds een gok en tacklen dat, en dan wordt het niet beter.. Ik denk dat ik even in de put zit omdat het idee van een jaar niets doen voor mij best deprimerend is, en dat ik daar niet zo makkelijk uit kom. Want ik voelde me al sinds mn vorige prikpil niet zo blij, misschien was dit een laatste duwtje? Idk..quote:
Of je hebt het gewoon afgelopen tijd erg druk gehad en dat komt er nu allemaal uit? Plus nog de zogen voor je school enzo?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo goed, we doen steeds een gok en tacklen dat, en dan wordt het niet beter.. Ik denk dat ik even in de put zit omdat het idee van een jaar niets doen voor mij best deprimerend is, en dat ik daar niet zo makkelijk uit kom. Want ik voelde me al sinds mn vorige prikpil niet zo blij, misschien was dit een laatste duwtje? Idk..
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Voor degene die t willen zien: katters
http://www.demelzasworld.com/mika-milo-how-to-be-lazy/
Misschien is dat het ook wel, vertraagde stressreactie. Ik slaap namelijk goed en regelmatig enzo... Ik hoop gewoon dat het snel ophoudt, dit is zo irritant en vermoeiendquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Of je hebt het gewoon afgelopen tijd erg druk gehad en dat komt er nu allemaal uit? Plus nog de zogen voor je school enzo?
Misschien is juist een jaartje ff nix, beetje werken en uitzoeken voor opleidingen wel ff goed voor jeKun je er volgend jaar weer helemaal tegenaan
En vakantie zal vast ook evne goed doen, lekker genieten van Parijs
Mmmm nee, hij gaat altijd vreemd enzo, ken hem al redelijk lang en heb em nog nooit trouw zien blijven aan een vriendinquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Klinkt leuk ja! Zie je het ooit nog meer worden?
Ik dacht al blijft die een week in Parijs?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neee, de opi was in Rotterdam! Ik ga donderdg
Ik zou eerst ff lekker naar parijs gaan, wss kom je al een stuk opgeknapter terugquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Misschien is dat het ook wel, vertraagde stressreactie. Ik slaap namelijk goed en regelmatig enzo... Ik hoop gewoon dat het snel ophoudt, dit is zo irritant en vermoeiend
Ja, dat sowieso, lekker met mn moeder, alles relaxt.
Nu heb je de "tijd" om te stressen. Misschien dat daarom nu alles eruit komtquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Misschien is dat het ook wel, vertraagde stressreactie. Ik slaap namelijk goed en regelmatig enzo... Ik hoop gewoon dat het snel ophoudt, dit is zo irritant en vermoeiend
Ja, dat sowieso, lekker met mn moeder, alles relaxt.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga maar eens naar bedben echt zo moe de hele dag
![]()
truste dames
Christine is op Net5quote:Op zondag 24 juni 2012 00:14 schreef Mirjam het volgende:
Valentines day staat op, en ik vind hem heul stom
T is toch een soort rip off van love actualy?quote:
ja, enkel over trouwen en liefde en rozen en amerikaanse zoetsappigheid, stom dusquote:Op zondag 24 juni 2012 00:22 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
T is toch een soort rip off van love actualy?
love actualy vond ik dan nog wel leuk maar de voorstukjes van die film trokken mij helemaal nietquote:Op zondag 24 juni 2012 00:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, enkel over trouwen en liefde en rozen en amerikaanse zoetsappigheid, stom dus
Vanmiddag? Ja, fiets heeft eindelijk een nieuwe telefoon en ik black spotted, dus dat is wel een goede dagquote:
fijnquote:Op zondag 24 juni 2012 00:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vanmiddag? Ja, fiets heeft eindelijk een nieuwe telefoon en ik black spotted, dus dat is wel een goede dag
Hahaha, sterktequote:Op zondag 24 juni 2012 09:39 schreef milka82 het volgende:
Aaaah skjoe,wat een lekker schoothontje!
Wij zijn onderweg naar dierenpark Emmen,heel fijn nu met dit weer,ik voorspel een zeiknatte midi,mini en beren die niet te zien zijn want schuilen voor de regen
Omdat de kaartjes deze week verliepen iddquote:Op zondag 24 juni 2012 09:49 schreef milka82 het volgende:
What's up met de dierentuinen vandaag? We moesten nu wel anders waren de gratis kaartjes verlopen.... No way dat ik anders zo mijn nest was uitgekomen. Nog een half uurtje en dan zijn we er.... Eerst maar een peuk dan (phehehe,ma Tokkie) en dan dieren spotten
Nee, zijn gewoon 2 eiken balkenquote:
Nee, pellets zijn te slap en ruw enzo. We hebben dit idee van een diezainwinkel, daar hadden ze dit staan voor 1700 euro. Toen gingen we naar een houtzagerij en hebben wegens familieconnecties een vlaai en een bos bloemen betaaldquote:Op zondag 24 juni 2012 10:11 schreef BGTes het volgende:
Ooh da's een leuk idee
Ik dacht dat je een palettetafel had gemaakt
quote:Op zondag 24 juni 2012 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, pellets zijn te slap en ruw enzo. We hebben dit idee van een diezainwinkel, daar hadden ze dit staan voor 1700 euro. Toen gingen we naar een houtzagerij en hebben wegens familieconnecties een vlaai en een bos bloemen betaald
ja, diezain jonge!quote:Op zondag 24 juni 2012 10:16 schreef BGTes het volgende:
[..]1700 euro voor 2 gladgeschuurde balken?
het is niet geschuurd he. Maar alleen het hout kost zonder het woord design normaliter een euro of 300.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:16 schreef BGTes het volgende:
[..]1700 euro voor 2 gladgeschuurde balken?
Dan nog vind ik het behoorlijk makkelijk verdiendquote:Op zondag 24 juni 2012 10:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
het is niet geschuurd he. Maar alleen het hout kost zonder het woord design normaliter een euro of 300.
wacht maar als je het af moet leveren. Want dat moet je wel doen met dizijn.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:30 schreef BGTes het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het behoorlijk makkelijk verdiend
Huh wat? Je moet poetsen anders gaan ze zeuren?quote:Op zondag 24 juni 2012 11:05 schreef PriemGirl het volgende:
Schoonouders komen morgen (als het hopelijk droog zal zijn) alles in de grondverf zetten
M.a.w: Nu mķet ik wel zorgen dat alles aan de kan is en gepoetst of ik krijg het eind weer niet te horen![]()
![]()
Nouja 'moet'. huis is een bende (as always); maar als ik het laat versloffen krijg ik altijd giga veel commentaar en soms laat ik het voor wat het is; maar soms kan ik het gewoon echt niet hebben.... dus dan ga ik poetsen om hun gezeur niet te hoeven horenquote:Op zondag 24 juni 2012 11:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Huh wat? Je moet poetsen anders gaan ze zeuren?
En dan... net als je denkt.. ah hij schudt niet meer.. rent ie naar binnen en schudt ie toch nog alles uitquote:Op zondag 24 juni 2012 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
Hont in de hal met varkensoor, misschien eet ie m dan wel op. Ben net wezen lopen maar nu is ie natuurlijk zeiknat. En dat vindt ie fijn, dus schudt ie zich ook niet uit. Dus nu moet ie in isolement, want ik heb een houten vloer
? Hoezo?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh gadverdamme die varkensoren en varkensneuzen![]()
ben blij dat mijn hont die niet meer krijgt.
Pensquote:Op zondag 24 juni 2012 12:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
? Hoezo?Hier krijgt ie dat nog vaak.. Ik vind het wel meevallen qua stank
Pens daarentegen
Die van mij verstopt die zooi altijdquote:Op zondag 24 juni 2012 12:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
? Hoezo?Hier krijgt ie dat nog vaak.. Ik vind het wel meevallen qua stank
Pens daarentegen
oh nee, dit formaat hont eet het varkensoor in 2 keer kauwen wegquote:Op zondag 24 juni 2012 12:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die van mij verstopt die zooi altijddus dan vind je ineens een oor aan je kleren vast geplakt omdat hij nog nat is van het kwijl als ze hem verstopte
Ja ik zag hemquote:Op zondag 24 juni 2012 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh nee, dit formaat hont eet het varkensoor in 2 keer kauwen weg
anderhalfquote:Op zondag 24 juni 2012 12:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik zag hemwat een beest
Hoe oud issie nou?
Die van mij krijgt trouwens nooit meer van die kauwstaafjes met druivensuikerzooi ofzo erin, daarin is ze ooit eens bijna gestiktdoodsangsten heb ik toen uitgestaan man.
Echtquote:Op zondag 24 juni 2012 12:51 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahah lol unf.. nee hier nooit geen last van. Samson eet het altijd gelijk op....
Schedels?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
anderhalf
Deze krijgt alleen rauw of gedroogd vlees, alleen puur natuur. Ik geloof niet dat hij KAN stikken ook, die vreet ook schedels alles
Nope niet zo groot; maar op moet hetquote:Op zondag 24 juni 2012 12:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
EchtSamson is ook niet heel groot toch?
[..]
Schedels?
Succes chick!quote:Op zondag 24 juni 2012 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm crap maar 2u tijd meer om iets te doen... Toch maar eens kijken of ik iig nog wat kan stofzuigen
Truequote:Op zondag 24 juni 2012 12:59 schreef Lindytje het volgende:
Euj, skjoe, jij was air crash investigation aan het kijkenbazenprogramma!
quote:Op zondag 24 juni 2012 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope niet zo groot; maar op moet hetVooral die oren
Vindt ie veeuls te lekker
En als ie te veel op heeft; dan gaat ie toch door.... tot ie moet kotsen
Klinkt als een goeden programmaquote:Op zondag 24 juni 2012 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
Nu Friendzone weekend break op MTV. Zo grappig. Altijd als het meisje de secret crush heeft willen die jongens ook wel, maar als de jongen de secret crush heeft wordt ie altijd afgewezen. Oftewel, als je als meisje een goede mannelijke vriend hebt wil ie eigenlijk altijd wel meer
Dankjewelquote:Op zondag 24 juni 2012 11:02 schreef PriemGirl het volgende:
Oooo MM super gave faaldersJe kort broekje; slobbertrui(en) - (die witte en hele donkere vooral) - en rokjes; dit dat alles
![]()
![]()
Skjoeeee hont loebas![]()
D'awwww
ze absorberen ook veel waterquote:Op zondag 24 juni 2012 13:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dankjewelben er ook zo blij mee dat ik nog geen enkel moment heb gedacht, het is wel veel
Ik ga toch niet op vakantie wat eigenlijk wel de bedoeling was dus dan compenseert dat de boel
En SQ die hontdat zijn altijd zulke knuffelberen
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
maar volgens mij hoorde ik net een varkensoor door de hal gemept worden, dus hij boekt progressie
Bestaat de hitkrant nog ja??quote:Op zondag 24 juni 2012 13:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
Een jongen die ik ken staat in de Hitkrant als nominee voor de Hittegold Hunk 2012.
Daar hebben wij met de labrador gelukkig geen last vanquote:
Dit inderdaadquote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai![]()
Fred heeft gisteren twee banken gefaald bij Ikea (vet goedkoop jonge!), maar nu blijkt dat ze bij hem in huis de trap niet op kunnen.
Dus die is nu de pilaar naast de trap aan het zagen
O hai![]()
Fred heeft gisteren twee banken gefaald bij Ikea (vet goedkoop jonge!), maar nu blijkt dat ze bij hem in huis de trap niet op kunnen.
O hai![]()
Hier in Stein is de triatlonquote:Op zondag 24 juni 2012 14:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Goeien faal
![]()
Zo... nog stofzuigen en badkamer en dan vind ik het wel weer goed voor vandaag.
En le fu.... het gaat gewoon echt niet stoppen met regenen... Dat wordt dus in de regen tennissen![]()
![]()
Ahhh zwemmen is toch ook een onderdeel; niet?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hier in Stein is de triatlonLeuk met dit weer
Huis poetsen voor vakantiequote:Op zondag 24 juni 2012 14:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik faal ook. Mijn stofzuiger maakte net wat gekke geluiden, daarna rook ik een brandlucht en nu doet hij niks meer.
Dat gebeurt ook alleen maar als je het huis wil schoonmaken net voor je op vakantie gaat
Omdat fijn thuiskomen in schoon huisquote:Op zondag 24 juni 2012 14:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Huis poetsen voor vakantie![]()
Dan is er toch niemand!Voor wie poets je dan
Heb je morgen gesprek?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:45 schreef Mirjam het volgende:
zo, haren geverfd, nageltjes in de nette sollicitatielak, straks nog ff kleren klaar leggen alvast
joahquote:Op zondag 24 juni 2012 14:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je morgen gesprek?Waar was het nou ook alweer voor?
Ja lekker in de havenquote:Op zondag 24 juni 2012 14:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ahhh zwemmen is toch ook een onderdeel; niet?
quote:Ik heb ook naar woningen gekeken en vond het ronduit vreselijk, voor wat je er voor moet betalen. Het staat voor het grootste deel leeg en het animo is laag. Voor die prijs kan je veel mooiere huizen huren of kopen in de stad. Ik heb een 75 m˛ appartement op de Hooikade voor 900 p.m. inclusief. Dan zou je wel gek zijn om naast een bouwput en verkeersknooppunt als het station te gaan wonen.
Precies, gewoon netwerkenquote:Op zondag 24 juni 2012 14:48 schreef Mirjam het volgende:
hmm ik zie nu wel dat het maar voor 18 uur ismaarja, als ik maar ergens binnen ben
En werk is beter dan geen werkquote:Op zondag 24 juni 2012 14:48 schreef Mirjam het volgende:
hmm ik zie nu wel dat het maar voor 18 uur ismaarja, als ik maar ergens binnen ben
Dat dusquote:Op zondag 24 juni 2012 14:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En werk is beter dan geen werk
Binnenkomen is de belangrijkste stap![]()
Wat is de doelgroep?
quote:Op zondag 24 juni 2012 14:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En werk is beter dan geen werk
Binnenkomen is de belangrijkste stap![]()
Wat is de doelgroep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 juni 2012 14:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]FokkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:
Dankjequote:Op zondag 24 juni 2012 14:51 schreef Diconnected het volgende:
Megamandy leuke kleren![]()
Ik moet nog steeds iets leuks vinden voor m'n verjaardag, dan zie ik wat leuks, is het niet in mijn maat,
of ik vind iets nét niet leuk genoeg![]()
Oh en gister nieuw matras uitgezocht, morgen ophalenkijk er nu al naar uit, heb gister ook nieuw kussen gekocht, vannacht mee geslapen, men wat een verschil zeg, heb echt als een baby geslapen
Zou wel passend zijnquote:Op zondag 24 juni 2012 14:56 schreef Mirjam het volgende:
en nee, ik heb geen 'moderator op fok' op mijn cv gezet
Kun je misschien wel als pluspunt aangevenquote:Op zondag 24 juni 2012 14:56 schreef Mirjam het volgende:
nee, was ik niet van planquote:Op zondag 24 juni 2012 14:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Kun je misschien wel als pluspunt aangevenof als ervaring zoals nagel zei
Ik hoor vaker dat het op een cv wordt gezetquote:Op zondag 24 juni 2012 14:56 schreef Mirjam het volgende:
nee?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik hoor vaker dat het op een cv wordt gezet
Ja, bij Fiets zegt ook iedereen van, zet het op je CV. Moderator betekent dat je geduldig bent, PR dat je kan communiceren met klanten blablaquote:
hmm, lijkt me raar om te doen eigenlijk.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, bij Fiets zegt ook iedereen van, zet het op je CV. Moderator betekent dat je geduldig bent, PR dat je kan communiceren met klanten blabla
mwehehequote:Op zondag 24 juni 2012 14:56 schreef Mirjam het volgende:
Ja het matras waar ik nu op slaap voel je alle veren van zitten dus best wel killing voor rug en knie.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dankje
Oeh en een nieuw matras kan zoveel schelen qua nachtrust, lekker rustig en slaap vallen
Mja, ligt misschien aan de functie, ik weet het niet, ik zou eht ook niet doen, volgens mij heeft Fiets het ook niet gedaan, maar het kan voordelig zijn denk ik, als je maar met de juiste argumenten komt om het te verklarenquote:Op zondag 24 juni 2012 15:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hmm, lijkt me raar om te doen eigenlijk.
zal d'r eens m'n gedachten over laten gaan
ik vind het altijd keiinteressant, maakt het zo afwisselendquote:Op zondag 24 juni 2012 15:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
mweheheik heb morgen gesprek met m'n teamleider. de afdeling waar ik ga werken is dus met psycho's enzo
ben benieuwd
Ervaring met kansarmen, psychische patienten en autistenquote:Op zondag 24 juni 2012 15:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, bij Fiets zegt ook iedereen van, zet het op je CV. Moderator betekent dat je geduldig bent, PR dat je kan communiceren met klanten blabla
ja ik ook hoor, daar niet vanquote:Op zondag 24 juni 2012 15:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind het altijd keiinteressant, maakt het zo afwisselend
Je bedoelt: In stoffig huis zodat je weer kan poetsenquote:Op zondag 24 juni 2012 14:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omdat fijn thuiskomen in schoon huis
In 5 dagen bouwt er toch niet zoveel op?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je bedoelt: In stoffig huis zodat je weer kan poetsen
Ik doe het niet meerIk zorg wel dat alle was weg is en alles opgeruimd; maar ga echt niet stoffen/dweilen als het zich alleen maar weer ophoopt in de verkansie
Sorry nog even snelle reactie; verder niks gelezen want nu moet ik gaan tennissen... in de regen... ow joy
Waar ga je heen eig?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In 5 dagen bouwt er toch niet zoveel op?![]()
Ik ga zelden langer dan 10 dagen op vakantie, dan valt het wel mee
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
Dus ga je met Max naar het grote hondenveld zodat ie lekker kan rennen, gaat er een meisje van 8 d'r sjiwawapuppie daar uitlaten... 20 freaking minuten langSta je daar met je Godzilla aan de lijn te wachten
Naja, gelukkig kwam er later een labrador zodat ie toch nog lekker kon rauzen
Mensen met kleine kuthondjes: ga alsjeblieft niet naar grote hondenlosloopterreinen!
Ik doe dat ook hoor, dan kan ik het balletje lekker ver gooien zodat jill lekker moe wordtquote:Op zondag 24 juni 2012 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
Dus ga je met Max naar het grote hondenveld zodat ie lekker kan rennen, gaat er een meisje van 8 d'r sjiwawapuppie daar uitlaten... 20 freaking minuten langSta je daar met je Godzilla aan de lijn te wachten
Naja, gelukkig kwam er later een labrador zodat ie toch nog lekker kon rauzen
Mensen met kleine kuthondjes: ga alsjeblieft niet naar grote hondenlosloopterreinen!
bbq's met velen drank.quote:
ja maar Jill durf ik nog wel tegen Max op te zettenquote:Op zondag 24 juni 2012 16:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik doe dat ook hoor, dan kan ik het balletje lekker ver gooien zodat jill lekker moe wordt
Jill valt al om als ze de adem van max ruikt!quote:Op zondag 24 juni 2012 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar Jill durf ik nog wel tegen Max op te zetten
Jill is snel en fel genoeg om aan dat bakbeest te ontkomenquote:Op zondag 24 juni 2012 16:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jill valt al om als ze de adem van max ruikt!
ze gaat altijd tussen mijn benen zitten of zo staan dat ik dr op moet tillen en heel hard piepenquote:Op zondag 24 juni 2012 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jill is snel en fel genoeg om aan dat bakbeest te ontkomen
Maar goed, dat risico neem je dan wel bewust als je naar zo'n terrein gaat. In dit geval was het een doodsbang meisje met een doodsbange sjiwawa puppiequote:Op zondag 24 juni 2012 16:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze gaat altijd tussen mijn benen zitten of zo staan dat ik dr op moet tillen en heel hard piepen
schijtbak is t
Ja het is wel op eigen risicoquote:Op zondag 24 juni 2012 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar goed, dat risico neem je dan wel bewust als je naar zo'n terrein gaat. In dit geval was het een doodsbang meisje met een doodsbange sjiwawa puppie
Aww, arme Jill, en maar piepen zekerquote:Op zondag 24 juni 2012 16:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja het is wel op eigen risicomaar ik vind als je hondje ook elke keer op gaat tillen of weg blijft dat ze het ook nooit leren. Ik til Jill ook nooit op als ze het wilt
Je moet je hont gewoon thuis laten als je gaat sjoppen. Zelfs als ze in je tas passenquote:Op zondag 24 juni 2012 16:12 schreef megamandy het volgende:
Gister op het werk had ik bijna een sjiwawa een elleboog gegevenDomme Wallonen met hun honden in de tassen
![]()
Is het super druk wil je je langs de mensen bij de kassa wringen om boven schoenen te halen staat daar weer zo'n tutje, zag op het laatste moment het kopje uit de tas steken
Ja moet een hond ook nooit optillen op zulke momenten, dan voelen ze zich sterker en blijven de grote beesten daardoor alleen maar uitdagen. En dan blijven het keffertsquote:Op zondag 24 juni 2012 16:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja het is wel op eigen risicomaar ik vind als je hondje ook elke keer op gaat tillen of weg blijft dat ze het ook nooit leren. Ik til Jill ook nooit op als ze het wilt
Vaak genoeg dat de mensen met de honden komen. Ik snap dat niet in zo'n drukke stad, groot of klein ze worden gewoon onder de voeten gelopen.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je moet je hont gewoon thuis laten als je gaat sjoppen. Zelfs als ze in je tas passen
en kinderenquote:Op zondag 24 juni 2012 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je moet je hont gewoon thuis laten als je gaat sjoppen. Zelfs als ze in je tas passen
Ja! Haat aan alle kinderwagens! Bah! In Rotterdam ook en bij ons in de winkel ook inderdaadquote:Op zondag 24 juni 2012 16:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en kinderen
giste was een man met een tweeling in kinderwagen die door een winkel ging .. die kinderwachten was zo breed dat t nergens tussendoor paste, echt doe normaal
Dat vind ik altijd zo kut. Mensen die dan kinderen hebben en alles en iedereen moet rekening houden met hun kind. Tyf op met je kutkind, ik heb niet gevraagd om naar dat gebler te luisteren.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen met kinderwagens denken ook dat ze voorrang hebben op alles en iedereen geloof ik. Gewoon over je voeten heen wandelen boeiend![]()
Ja, had je mijn frustraties gisteren gelezen?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo kut. Mensen die dan kinderen hebben en alles en iedereen moet rekening houden met hun kind. Tyf op met je kutkind, ik heb niet gevraagd om naar dat gebler te luisteren.
Nee?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, had je mijn frustraties gisteren gelezen?
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sjiwawa's houd je toch in een kooitje? En als ze beweging moeten hebben laat je ze door het huis heen rennen?zet je zo'n molentje in het kooitje.
ja klopt ja!quote:Op zondag 24 juni 2012 16:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb serieus gehoord van mensen met een sjiwawa die op de kattenbak ging
Ik ben altijd geneigd ze te corrigeren als ze irritant zijn en dan denk ik net op tijd "o wacht, ik ben niet aan het werkquote:
Mja ik was in de bakker bart. Broodjes klaar dus ik ga die halen. Draai me om en loop aan. Pleur bijna op de grond omdat een kutkind teringdicht op me me aan stond te kijken. Staat die moeder me ook dom aan te gapen. Ja eh hou je kind lekker bij je, dom schaapquote:Op zondag 24 juni 2012 16:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben altijd geneigd ze te corrigeren als ze irritant zijn en dan denk ik net op tijd "o wacht, ik ben niet aan het werk".
Zeker als ik een uitstapje had met de BSO, dan moest ik af en toe denken "o, die hoort niet bij mij".
hee, die heb ik eerder gehoordquote:Op zondag 24 juni 2012 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja ik was in de bakker bart. Broodjes klaar dus ik ga die halen. Draai me om en loop aan. Pleur bijna op de grond omdat een kutkind teringdicht op me me aan stond te kijken. Staat die moeder me ook dom aan te gapen. Ja eh hou je kind lekker bij je, dom schaap
Hoe gaat het sporten tot nu toe?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ga eerst sporten zometeen, daarna pas passen.
Jaquote:Op zondag 24 juni 2012 16:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen met kinderwagens denken ook dat ze voorrang hebben op alles en iedereen geloof ik. Gewoon over je voeten heen wandelen boeiend![]()
Ja, opzich wel lekker. Wil morgen nog gaan en dan pas 1 juli weer. Anders moet ik 35 euro gaan betalen voor die ene weekquote:Op zondag 24 juni 2012 16:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoe gaat het sporten tot nu toe?![]()
Ik wilde dit posten maar toen viel mijn laptop uitik ben altijd te lui om op het moment van de melding de stekker te pakken met als gevolg dat de laptop altijd uitvalt
Kutoudersquote:Op zondag 24 juni 2012 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja ik was in de bakker bart. Broodjes klaar dus ik ga die halen. Draai me om en loop aan. Pleur bijna op de grond omdat een kutkind teringdicht op me me aan stond te kijken. Staat die moeder me ook dom aan te gapen. Ja eh hou je kind lekker bij je, dom schaap
Hoe is het eigenlijk afgelopen met je moddols?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:31 schreef Mss het volgende:
Ik heb die engelse webshop maar wéér eens gemaild. Die jurk is al ruim 2 weken onderweg. Had ze van de week al gemaild, maar daar reageren ze gewoon niet op.
Die zijn op een gegeven moment gekomen, dat was lichting #3. Nummer twee is denk ik nog altijd spoorloos of terug naar GB. Maar het is weer die Britse pakketjesdienst he. Za haten me gewoon daarquote:Op zondag 24 juni 2012 16:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk afgelopen met je moddols?
quote:Op zondag 24 juni 2012 12:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
EchtSamson is ook niet heel groot toch?
[..]
Schedels?
Als ik dat deed is omdat ik een mongol ben en die wagen gewoon niet kan besturenquote:Op zondag 24 juni 2012 16:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
JaBij mij dus laatste toen ik op het stoepje voor de winkel zat te wachten tot er een sleutelhouder kwam
een hele straat leeg, want de winkels zijn nog niet open rijden ze gewoon over mijn voeten heen
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Die zijn op een gegeven moment gekomen, dat was lichting #3. Nummer twee is denk ik nog altijd spoorloos of terug naar GB. Maar het is weer die Britse pakketjesdienst he. Za haten me gewoon daar.
Dat zal het zijn. Maar ik hoop dus dat die jurk op tijd binnen is, want ik moet 'm over ruim een week dus wel hebben.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]behoorlijk kansloos allemaal! Je geeft ze teveel werk denk ik
.
Ik had deze al verwacht. Maar ze blijven kudt.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik haat ze. Deze specifiek al de hele dag.
Mooie naam voor een gouden naamketting wel.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:56 schreef Mss het volgende:
Een oud-collega van me heeft een kint gekregen. Luciano. Dafuq....
En matchende oorbellenquote:Op zondag 24 juni 2012 16:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mooie naam voor een gouden naamketting wel.
ik heb 1x een kater gehad en daardoor heb ik echt lang niet meer gedronkenquote:Op zondag 24 juni 2012 16:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had deze al verwacht. Maar ze blijven kudt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
Ik was wel blij dat ik vannacht al gekotst had, anders had ik me nu nog beroerder gevoeldquote:Op zondag 24 juni 2012 16:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had deze al verwacht. Maar ze blijven kudt.
M'n maag is gelukkig weer ontdaan van alcohol, dus het gedraai is in ieder geval weg.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik was wel blij dat ik vannacht al gekotst had, anders had ik me nu nog beroerder gevoeld.
Die heb je voorlopig toch niet nodig.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:06 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik ben m'n zonnebril kwijt geloof ik.
Ja maar ik weet graag waar m'n zooi ligt.quote:
PICSquote:Op zondag 24 juni 2012 17:47 schreef Mss het volgende:
De schoenen passen.
Het jurkje ook, maar ben ergens bang dat het te kort is...
quote:Op zondag 24 juni 2012 17:55 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb trouwens gister ook gefaald, 2 paar schoenen en een trui (:')).
[ afbeelding ]
Die strikjesquote:Op zondag 24 juni 2012 17:55 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Die zijn loik!quote:Op zondag 24 juni 2012 17:55 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
whoa, tofquote:Op zondag 24 juni 2012 18:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik denk dat jullie trouwens deze ook wel tof vinden:
alles afknallen wat irritant is :0
Jullie gaan hokken?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred en ik hebben besloten dat die banken beneden ook best mooi staan
Nee jongequote:
ZIEN! WIL IK OOK.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Omdat ik daar gister een shitload aan pics heb geuploadquote:Op zondag 24 juni 2012 17:56 schreef Mss het volgende:
Tinypic doet het nog steeds niet. Hoe kan dit?
Dus jij hebt alleen 'PIVOT' lopen roepen?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee jonge
Fred heeft gisteren twee banken gekocht, maar die konden de werklui de trap niet op krijgen. Dus heeft Fred een pilaartje in de trap weggezaagd, maar hij had er geen rekening mee gehouden dat ik kippenkracht heb en dat ik dus kan coÃļrdineren, maar nauwelijks tillen.
Dus nu staan ze nog beneden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
Bij mij doet-ie het al een week of 2 niet...quote:Op zondag 24 juni 2012 18:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Omdat ik daar gister een shitload aan pics heb geuploadDe site werd steeds langzamer en die dingen wat je moet typen steeds moeilijker te lezen
Volgens mij dachten ze dat ik een spamrobot was
omgquote:Op zondag 24 juni 2012 18:05 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Dus jij hebt alleen 'PIVOT' lopen roepen?Daar leek het verdomd veel opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Behalve dat ik vooral daar stond van "misschien werkt dit? O moet ik dan tillen? Nee dan werkt dat niet"
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Mja, ik krijg toch een heel ander idee bij deze trailerquote:Op zondag 24 juni 2012 18:11 schreef BGTes het volgende:
Die film lijkt nogal op Natural Born Killers, maar dan zonder het neuquen
Maar wel alweer gewandeldquote:Op zondag 24 juni 2012 19:01 schreef Mss het volgende:
Dus ik zo naar de sportschool wandelen. Is-ie dicht.
Het is 2 minuten lopenquote:Op zondag 24 juni 2012 19:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar wel alweer gewandeld![]()
Omnomnom ik ga pita broodjes met gyros en komkommer en heel veel knoflooksaus eten
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
in de eerste 3 minuten een jankend kind kapot geschoten, ik gok dat dit wel wat voor spees is
ik meld mij ookquote:Op zondag 24 juni 2012 18:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
in de eerste 3 minuten een jankend kind kapot geschoten, ik gok dat dit wel wat voor spees is
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Dus jij hebt alleen 'PIVOT' lopen roepen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't come closer, I might hurt you
Stresspoussen.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
Zo. Ben benieuwd wanneer de poussen weer naar beneden komen
Om te etenquote:Op zondag 24 juni 2012 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
Zo. Ben benieuwd wanneer de poussen weer naar beneden komen
Ja maar kater.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:52 schreef megamandy het volgende:
Jongeh wat is het hier rustigDan ga ik maar in bed God Bless America kijken
ja want anders vrat de hont het op. Maar ze zijn er weerquote:Op zondag 24 juni 2012 20:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Om te etenof hebben ze dat ook boven staan?
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja want anders vrat de hont het op. Maar ze zijn er weer
Nee, een go live... zeg maar nieuwe software die de productieomgeving in gaat. Zou eigenlijk 24 uur duren maar ze lopen nogal uitquote:
Ahaquote:Op zondag 24 juni 2012 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, een go live... zeg maar nieuwe software die de productieomgeving in gaat. Zou eigenlijk 24 uur duren maar ze lopen nogal uit
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:24 schreef Mss het volgende:
Ik ben gefrustreerd omdat ik op zondagavond geen antwoord krijg van een webshop.
Uur of tien?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:17 schreef megamandy het volgende:
Maar dat uitlopen komt mij wel bekend voor van mijn pa
Laatst belde hij dat hij om 16u klaar zou zijn, dus ik dacht al om tegen mij ma te zeggen dat hij om 18u klaar zou zijn maar uiteindelijk toch niet gedaan.
Hoe laat denk je dat hij thuis kwam
Nee 18u maar dat was denk ik ook alleen maar omdat NL moest voetballen om 18u dus die mannen wilde allemaal op tijd thuis zijnquote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:26 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai ! Verloren van tennis en te veel bier op... net wat eten opgewarmd maar ik weet eik maar half meer wat ik typ.. ik ga maar naar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |