Schotse jorkje mag ookquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, Mur komt dus ook?
Broeklozen meet.
Saai feestje danquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jawel mauw, just you and me..
jij bent heul niet uitgenodigd kaneeltje..
snarf die stiekem onder tafel mee zit te praten met de film./... MOET een goede avond worden!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:26 schreef Bartholomeus het volgende:
Samen filmpie kijken
Lekker knus op de bank
Niet zo onaardig hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Heb ik niet. Ikhebgeenrokje.quote:
Ja, nu krabbel je terug he.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dit.quote:
Hehe, 69.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:26 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb nieuwe gympies gekochtze waren ¤69 en nu heb ik ze voor ¤44 weten te vinden
ok, ik moest heel hard lachen...quote:
Was niet ter belediging van jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom je zo iron eagle 2 kijkenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
snarf die stiekem onder tafel mee zit te praten met de film./... MOET een goede avond worden!
lachen wel... 69 niet, en hoe kom jij aan die info ??quote:
Doe jij niet aan 69?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
lachen wel... 69 niet, en hoe kom jij aan die info ??
quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat heb ik van jou zelf, althans, dat concludeer ik uit gesprekken die we gehad hebben..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
MI's?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:33 schreef -Miauw- het volgende:
Rustig, rustig, ik word overspoeld door MI's
Jij praat met Snarf over seks? WAAAAAAAAAT?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
dat heb ik van jou zelf, althans, dat concludeer ik uit gesprekken die we gehad hebben..
ik zei tegen je, en op t forum, dak momenteel helemaal geen behoefte heb aan een vent in mn bed... en net of ik niet mag lachen om iets wak niet dagelijks doe...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
dat heb ik van jou zelf, althans, dat concludeer ik uit gesprekken die we gehad hebben..
Wel op de bank, of op de tafel? In de auto anders?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zei tegen je, en op t forum, dak momenteel helemaal geen behoefte heb aan een vent in mn bed... en net of ik niet mag lachen om iets wak niet dagelijks doe...
dat heb ik niet besprokenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel op de bank, of op de tafel? In de auto anders?
Smaballetje, ik ga zo weer iets nieuws koken. Ik heb geen idee wat maar ik flikker wel wat bij elkaarquote:
Helemaal niet want jij wou mij niet dus ik kom heus niet op je bank zitten knus doenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
snarf die stiekem onder tafel mee zit te praten met de film./... MOET een goede avond worden!
knus onder tafel is wat anders...?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Helemaal niet want jij wou mij niet dus ik kom heus niet op je bank zitten knus doen
Dus waar heb je het gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik een optie aandragenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Smaballetje, ik ga zo weer iets nieuws koken. Ik heb geen idee wat maar ik flikker wel wat bij elkaar
Op de een of andere manier zie ik alleen een dromedaris voor mequote:
Nee, het hoeft niet snel klaar te zijn. Ik wil even genietenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag ik een optie aandragen? Moet het snel klaar zijn, trouwens?
dat is niet voor kleine jongetjes oortjes bestemdquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Op de een of andere manier zie ik alleen een dromedaris voor me
Hey Samzzquote:
Lasagne met blauwe kaas en spinaziequote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, het hoeft niet snel klaar te zijn. Ik wil even genieten
Ja maar nog steeds knus en dat is wat je niet wouquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
knus onder tafel is wat anders...?
Jofu is kleinquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat is niet voor kleine jongetjes oortjes bestemd
Ik denk dat ik me dood zou schrikken als je in m'n bed zou liggenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die mij niet in hun bed zouden willen vinden.
quote:
Je kunt toch gewoon meepostenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:41 schreef SergeantFluffy het volgende:
ja hallo
ik kan hier niet meepraten of meetypen hoor. maar toch zou ik graag vrienden willen krijgen of onderhouden, die ooit dan eens bij me langs kunnen komen.
of ik naar hun ofzo
quote:
quote:
dat is idd vies en die kaas met zie zoete ananas stukjes erin vind ik ook niet lekkerquote:
Gelukkig ben ik al oud.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat is niet voor kleine jongetjes oortjes bestemd
Oi. Honger.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lasagne met blauwe kaas en spinazie. Oh, en bechamelsaus en knoflook
![]()
![]()
.
Als je perse iets met vlees wilt, dan zou ik steak maken.
Hehehe. Ik zou me ook het apenlazarus schrikken als er iemand in mijn bed zou liggen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me dood zou schrikken als je in m'n bed zou liggen. Puur omdat ik het niet verwacht.
Daarna zal ik je met gepaste dwang m'n bed uit schoppen.
ja oke maar ik kan hier niet meepraten of meetypen hoor over al die dingen. toch zou ik graag vrienden willen krijgen of onderhouden, die ooit dan eens bij me langs kunnen komen.quote:
Dacht ik alquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]ghehehehe dat bedoelde ik heul nie
of koude prei-gehakt schotel van gisterquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:45 schreef Samzz het volgende:
Of aardappeltjes (krieltjes of zo) overgieten met olijfolie met een vleugje citroen en dan rozemarijn erover strooien en in de oven.
Feta wel. Brie is vind ik een smakeloze slappe zurige kwakquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat is idd vies en die kaas met zie zoete ananas stukjes erin vind ik ook niet lekker
maar feta en brie
Oi. Honger.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:45 schreef Samzz het volgende:
Of aardappeltjes (krieltjes of zo) overgieten met olijfolie met een vleugje citroen en dan rozemarijn erover strooien en in de oven.
t gata over eten nu... neem aan dat je wel eens eet,,,?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:45 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja oke maar ik kan hier niet meepraten of meetypen hoor over al die dingen. toch zou ik graag vrienden willen krijgen of onderhouden, die ooit dan eens bij me langs kunnen komen.
of ik naar hun ofzo. dat is nodig want ik doe nooit wat en heb nergens om heen te gaan.
Oi. Honger.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
of koude prei-gehakt schotel van gisterzit echt te genieten
hoe kan die nu smakeloos en zuur tegelijk zijn...?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Feta wel. Brie is vind ik een smakeloze slappe zurige kwak
Wat denk je zelf? Ik kan geen dag zonder vleesquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lasagne met blauwe kaas en spinazie. Oh, en bechamelsaus en knoflook
![]()
![]()
.
Als je perse iets met vlees wilt, dan zou ik steak maken.
Je loopt vastquote:
Tragischquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Ik kan geen dag zonder vlees
Hoezo kan je niet meepraten of meetypen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:45 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja oke maar ik kan hier niet meepraten of meetypen hoor over al die dingen. toch zou ik graag vrienden willen krijgen of onderhouden, die ooit dan eens bij me langs kunnen komen.
of ik naar hun ofzo. dat is nodig want ik doe nooit wat en heb nergens om heen te gaan.
Volgens mij wordt hier niet iets heel bijzonders besprokenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:45 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Ik weet hetquote:
k weet daar niets over te melden.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
t gata over eten nu... neem aan dat je wel eens eet,,,?
omdat ik niets weet mee te posten over 69quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoezo kan je niet meepraten of meetypen?
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
quote:
Ja. Maar wachten met eten bestellen tot m'n meisje van het vliegveld komt.quote:
Smaakt alleen maar zurig, verder nergens naar. Niet aan mij besteedquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoe kan die nu smakeloos en zuur tegelijk zijn...?![]()
Exact, iets is pas een maaltijd als op z'n minst een deel ervan ogen en een hartslag heeft gehadquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Maar wachten met eten bestellen tot m'n meisje van het vliegveld komt.
Waar kan je wel over praten?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:47 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
omdat ik niets weet mee te posten over 69
bijvoorbeeld he! over alles hier bijna niet.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Smaakt alleen maar zurig, verder nergens naar. Niet aan mij besteed
[..]
Exact, iets is pas een maaltijd als op z'n minst een deel ervan ogen en een hartslag heeft gehad
dat weet ik niet. ik heb niet veel succesvolle gesprekkenquote:
Ik zit hier al online menu's door te nemenquote:
je hebt werk of hobbies?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:49 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dat weet ik niet. ik heb niet veel succesvolle gesprekken
En zelf koken?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zit hier al online menu's door te nemen
Scrabbelen, Pimpampetten, beffen, neuken....quote:
Hij is niet lief. Ik ook niet. Mannen zijn niet lief. Hmmmmmmmkayquote:
Kom op, dood dier muss sein, gans einfachquote:
Oh nee hè, ik zit nog vol van vanmiddagquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Scrabbelen, Pimpampetten, beffen, neuken....
Wat ontzettend kortzichtig.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Smaakt alleen maar zurig, verder nergens naar. Niet aan mij besteed
[..]
Exact, iets is pas een maaltijd als op z'n minst een deel ervan ogen en een hartslag heeft gehad
nee ik heb geen werk, en ik heb geen leuke hobbies. alleen maar stomme en ik doe er ook bijna nooit wat aan.quote:
Ze zat in het vliegtuig toen ik nog aan het werk was, zag toen pas een smsje met de vraag om samen wat te gaan eten zodra ze thuis was. Maar het is nu te laat om boodschappen te doen.quote:
Ik weet wel dat ik voor jou nooit ga koken, je lijkt me een ontzettend ondankbare eter.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hij is niet lief. Ik ook niet. Mannen zijn niet lief. Hmmmmmmmkay
[..]
Kom op, dood dier muss sein, gans einfach
als je een stomme hobbie hebt, is het toch gene hobbie... zoiets noem je een verplichtingquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:52 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee ik heb geen werk, en ik heb geen leuke hobbies. alleen maar stomme.
OI! HONGER!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:51 schreef marbasnarf het volgende:
hooow eten is opjammer t was zoooo lekker...!
Ik vind vlees gewoon lekker. En blauwe kaas en brie nietquote:
Sorryquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nee hè, ik zit nog vol van vanmiddag
oooooooooooooh ga door...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had laatst briekroketten op een bedje van spinazie en walnoten.
Dat klinkt lekkerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er is meer in de wereld dan enkel vleesgerechten en blauwe kaas en brie.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik vind vlees gewoon lekker. En blauwe kaas en brie niet
JA IK BLIJF MEZELF NIET HERHALEN HIERO!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat lijkt je dan wel een leuke hobby?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:52 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee ik heb geen werk, en ik heb geen leuke hobbies. alleen maar stomme en ik doe er ook bijna nooit wat aan.
Kom maar halenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oooooooooooooh ga door...geef me meer...!
Dat gevoel bekruipt mij ook een beetje.....quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik voor jou nooit ga koken, je lijkt me een ontzettend ondankbare eter.
Oh gezelligquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze zat in het vliegtuig toen ik nog aan het werk was, zag toen pas een smsje met de vraag om samen wat te gaan eten zodra ze thuis was. Maar het is nu te laat om boodschappen te doen.
Voor jou zou ik graag kokenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat gevoel bekruipt mij ook een beetje.....
Ik weet nog goed, in Gent had ik een gerookte kip salade met schijfjes ananas en gember.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oooooooooooooh ga door...geef me meer...!
Was het ook.quote:
Trek een zak chips open dan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
JA IK BLIJF MEZELF NIET HERHALEN HIERO!
In tegendeel, lekker eten is een genotquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik voor jou nooit ga koken, je lijkt me een ontzettend ondankbare eter.
Schat, niet alles altijd even letterlijk nemenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is meer in de wereld dan enkel vleesgerechten en blauwe kaas en brie.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In tegendeel, lekker eten is een genot
[..]
Schat, niet alles altijd even letterlijk nemen
oh gember is niet zo favoriet... maar gerookte kip saladequote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nog goed, in Gent had ik een gerookte kip salade met schijfjes ananas en gember.
[..]
Was het ook.
[..]
Trek een zak chips open dan.
Ah, ja, daar zou ik het ook op gooien ja.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In tegendeel, lekker eten is een genot
[..]
Schat, niet alles altijd even letterlijk nemen
Er is ook maar weinig dat ik niet lust hoor. Uitgerekend blauwe kaas en briequote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor jou zou ik graag koken. Jij lust zo'n beetje alles wel volgens mij
.
Jij wilt er perse vlees bij.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Er is ook maar weinig dat ik niet lust hoor. Uitgerekend blauwe kaas en brie
ik zou gitaarspelen leuker moeten vinden, want dat vinden meisjes leuk.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat lijkt je dan wel een leuke hobby?
ja daarom doe ik er ook bijna nooit wat aan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als je een stomme hobbie hebt, is het toch gene hobbie... zoiets noem je een verplichting
pff... misschien moet je wat doen aan je zelfbeeld ipv aan NU een vriendin zoekenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:58 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik zou gitaarspelen leuker moeten vinden, want dat vinden meisjes leuk.
ik vind gitaarspelen stom. het lijkt me wel leuk voor de meisjes.
[..]
ja daarom doe ik er ook bijna nooit wat aan.
Een vriend had daar een honinghammetje (baggervet), met friet (en mayonaise), daarbij stoemp. Dat is vet met vet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh gember is niet zo favoriet... maar gerookte kip saladejamjam
Of vis. Of ander zeevoer. Bij voorkeur wel ja. Maar wel er bíj, alleen maar is ook weer een beetje veel van 't goeiequote:
Niet alle meisjes vinden gitaar leuk hèquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:58 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik zou gitaarspelen leuker moeten vinden, want dat vinden meisjes leuk.
ik vind gitaarspelen stom. het lijkt me wel leuk voor de meisjes.
[..]
ja daarom doe ik er ook bijna nooit wat aan.
maar ik wil hier wel meedoen voor de meets. nog steeds hoor!volgensmij moet ik meer aanwezig zijn en meer posten.
dus ik moet gitaarspelen. ? :Squote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
pff... misschien moet je wat doen aan je zelfbeeld ipv aan NU een vriendin zoeken
Juist. Daarom zal ik dus nooit voor jou kokenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Of vis. Of ander zeevoer. Bij voorkeur wel ja. Maar wel er bíj, alleen maar is ook weer een beetje veel van 't goeie
Van wie ben jij een kloon?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:00 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dus ik moet gitaarspelen. ? :S
en nu ga ik niet meer op je reageren. is eng, en heb al lang genoeg volgehouden.
Dat is wel de bedoeling jaquote:
Insgelijks, jij houd tenminste van lekker etenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor jou zou ik graag koken. Jij lust zo'n beetje alles wel volgens mij
.
als jij daar met een shaggo gezocht zit gitaar te spelen, ben je heus niet interessanter/aantrekkelijk dan wanneer je iets doet wat je écht leuk vind...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:00 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dus ik moet gitaarspelen. ? :S
en nu ga ik niet meer op je reageren. is eng, en heb al lang genoeg volgehouden.
Discipline, ik heb het.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nog goed, in Gent had ik een gerookte kip salade met schijfjes ananas en gember.
[..]
Was het ook.
[..]
Trek een zak chips open dan.
Nah, ik vind dat er genoeg gerechten zijn die juist heerlijk zijn zonder vleesquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling ja
[..]
Insgelijks, jij houd tenminste van lekker eten
Het gaat meer om het tekort aan eiwitten denk ikquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, ik vind dat er genoeg gerechten zijn die juist heerlijk zijn zonder vlees. Ik vind mensen die overal perse vlees bij moeten eten altijd een beetje sneu. Mijn ex was ook zo. Kijk eens wat verder dan een dood dier, denk ik dan.
Lekkerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinji, ouwe baas!
Hoe is het ermee?
Ik hou van vleesquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, ik vind dat er genoeg gerechten zijn die juist heerlijk zijn zonder vlees. Ik vind mensen die overal perse vlees bij moeten eten altijd een beetje sneu. Mijn ex was ook zo. Kijk eens wat verder dan een dood dier, denk ik dan.
De beroepsoptimist!quote:
Lang niet meer gezienquote:
Spaghetti met zeevruchten, kort gestoomd in witte wijn, knoflook en fijngehakte tomaat en uiquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Of vis. Of ander zeevoer. Bij voorkeur wel ja. Maar wel er bíj, alleen maar is ook weer een beetje veel van 't goeie
yummiequote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Spaghetti met zeevruchten, kort gestoomd in witte wijn, knoflook en fijngehakte tomaat en ui
je kan ook op andere manier eiwit binnen krijgenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het gaat meer om het tekort aan eiwitten denk ik
Ik maak de heerlijkste pastasaus met cherry-tomaten. Wel wat duurder, maar dan heb je ook watquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Spaghetti met zeevruchten, kort gestoomd in witte wijn, knoflook en fijngehakte tomaat en ui
Nonsens. Met B12 zou je een argument hebben, maar daar heb je als vleeseter nooit een tekort aan. Ook als je een week geen vlees eet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het gaat meer om het tekort aan eiwitten denk ik
[..]
Lekker
Prima. Van mij mag je houden van wat je wilt. Ik heb ook niks tegen vlees eten of wat dan ook. Het gaat allemaal zo respectloos naar de dieren toe en dat vind ik vaak wel jammer.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hou van vleesMaar het hoeft lang niet altijd vind ik.
Geen idee wie dat is.quote:
Gamba's mag dat ook?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja lekkerquote:
Gamba's, mosselen, baby clams, langoustinesquote:
Zaad?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je kan ook op andere manier eiwit binnen krijgenzou m dat voorzetten als hij klaagt over afwezigheid van vlees en noodzaak van eiwitten
Ik heb wel altijd tekort. En ik eet best vlees.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:07 schreef Samzz het volgende:
Nonsens. Met B12 zou je een argument hebben, maar daar heb je als vleeseter nooit een tekort aan. Ook als je een week geen vlees eet.
quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gamba's, mosselen, baby clams, langoustines
Heb jij dan een of andere afwijking? Een B12 tekort? Daar heb ik oprecht nog nooit van gehoord bij vleeseters. Wel bij vegetariërs om logische redenen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zaad?
[..]
Ik heb wel altijd tekort. En ik eet best vlees.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik maak de heerlijkste pastasaus met cherry-tomaten. Wel wat duurder, maar dan heb je ook wat
Een tekort als geheel niet nee. Mannen eten nou eenmaal meer eiwit dan vrouwen voor de spieropbouw. Als je bewust bezig bent met fitniss/krachttraining is dat wel belangrijker dus. Ik gaf die opmerking met dit perspectiefquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nonsens. Met B12 zou je een argument hebben, maar daar heb je als vleeseter nooit een tekort aan. Ook als je een week geen vlees eet.
Jup, erfelijke afwijking. Moet injecteren en B11 erbij slikken.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij dan een of andere afwijking? Een B12 tekort? Daar heb ik oprecht nog nooit van gehoord bij vleeseters. Wel bij vegetariërs om logische redenen.
Oké, dan ga ik wel zonnenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
Barbus wij komen naar Malta en gaan daar vis eten
Je hebt hier in het zuiden een klein vissersdorpje waar je echt de heerlijkste verse vis kunt etenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
Oh shoot, hoe vaak?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jup, erfelijke afwijking. Moet injecteren en B11 erbij slikken.
Dan nog, eiwitten haal je niet alleen uit vlees.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Een tekort als geheel niet nee. Mannen eten nou eenmaal meer eiwit dan vrouwen voor de spieropbouw. Als je bewust bezig bent met fitniss/krachttraining is dat wel belangrijker dus. Ik gaf die opmerking met dit perspectief
Ah, kijk, dan is het wat anders. Over het algemeen moet je heel gek doen wil je een B12 tekort oplopen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas je wel op? Voor morgen is 40+ voorspeldquote:
Maar morgen ben ik er niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pas je wel op? Voor morgen is 40+ voorspeld
De Malta meetquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
Ja ergens in het najaar ofzoquote:
Het is wel het lekkerste, een goeie kogelbiefstukquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan nog, eiwitten haal je niet alleen uit vlees.
[..]
Ah, kijk, dan is het wat anders. Over het algemeen moet je heel gek doen wil je een B12 tekort oplopen.
Eigenlijk 1 keer per maand, maar probeer het langzaam op te rekken.quote:
Ja, ik hoor wel van mensen die onder narcose zijn geweest dat ze een tekort hebben.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:11 schreef Samzz het volgende:
Ah, kijk, dan is het wat anders. Over het algemeen moet je heel gek doen wil je een B12 tekort oplopen.
Damnquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik hoor wel van mensen die onder narcose zijn geweest dat ze een tekort hebben.
quote:
Naar zeg!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenlijk 1 keer per maand, maar probeer het langzaam op te rekken.
Slikken is iedere dag.
[..]
Ja, ik hoor wel van mensen die onder narcose zijn geweest dat ze een tekort hebben.
quote:
quote:
Gezelligquote:
Kaas, eieren, niet te vergeten.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:13 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het is wel het lekkerste, een goeie kogelbiefstuk![]()
Uiteraard zijn er ook alternatieven zoals tofu, magere kwark, vis, kip etc. Maar ik klaag niet als er in ieder geval wat eiwit in zit.
Mwah, valt mee. Het kutte is dat ze er jaren over hebben gedaan om er achter te komen. Faalhazen.quote:
Wat is er ?quote:
Njomnjomnjomnjomquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ergens lijkt mij het echt een leuk idee om daar naar toe te gaanquote:
Non-stop vermoeidheid?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, valt mee. Het kutte is dat ze er jaren over hebben gedaan om er achter te komen. Faalhazen.
Dat lijkt me wel erg, door B12 tekort in het ziekenhuis belanden. Als je gevarieerd eet, moet dat geen probleem zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, valt mee. Het kutte is dat ze er jaren over hebben gedaan om er achter te komen. Faalhazen.
[..]
Wat is er ?
varken idd... ik wordt er letterlijk ziek van... binnen een uur zit ik met krampen op de wc en krijg ik enorme hoofdpijn...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kaas, eieren, niet te vergeten.
Ik geloof dat heel veel vlees eten niet gezond is. En als je het eet, eet dan rund, schaap, kip of geit of zo. Geen varken.
Eet smakelijk en have funquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:16 schreef Barbusse het volgende:
Change of plans, we gaan ergens wat eten![]()
Als je van chaos houdt, zeker. Tis hier regelmatig meer Afrika dan Europaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ergens lijkt mij het echt een leuk idee om daar naar toe te gaan
Vast niet zo veel.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:17 schreef Samzz het volgende:
Wat kost een retourtje Malta eigenlijk... Even googlen.
www.edreams.comquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:17 schreef Samzz het volgende:
Wat kost een retourtje Malta eigenlijk... Even googlen.
Ideaal hoef ik daar ook niet naartoequote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je van chaos houdt, zeker. Tis hier regelmatig meer Afrika dan Europa![]()
I love it
Oh snap, niet gelezenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onder andere. Concentratie verlies, moedeloosheid, dat soort dingen.quote:
Degenen die ik bedoelden waren voor een operatie gekomen, en na de narcose hadden ze B12 tekort. Schijnt vaker voor tekomen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:17 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel erg, door B12 tekort in het ziekenhuis belanden. Als je gevarieerd eet, moet dat geen probleem zijn
Oh bah en dat heeft ook een grote invloed op je geestelijk welzijn, kan ik me zo voorstellenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onder andere. Concentratie verlies, moedeloosheid, dat soort dingen.
[..]
Degenen die ik bedoelden waren voor een operatie gekomen, en na de narcose hadden ze B12 tekort. Schijnt vaker voor tekomen.
Dat is ook heerlijkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:21 schreef Bartholomeus het volgende:
Overigens heeft Cassandra87 me eens een gevulde portobello met boursin en een kwarteleitje voorgezet, uit de oven.
En ja, dat was lekker
Dat klinkt kut zeg...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onder andere. Concentratie verlies, moedeloosheid, dat soort dingen.
[..]
Degenen die ik bedoelden waren voor een operatie gekomen, en na de narcose hadden ze B12 tekort. Schijnt vaker voor tekomen.
Vandaar de psycholoog en psychiater en tijdlang. En het studiefalen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh bah en dat heeft ook een grote invloed op je geestelijk welzijn, kan ik me zo voorstellen
Klote zeg! Maar fijn dat je nu wel weet waar het aan lagquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaar de psycholoog en psychiater en tijdlang. En het studiefalen.![]()
En het dagenlang het huis niet uitkomen.
Dat is echt naar.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tjuus Barbsquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:24 schreef Barbusse het volgende:
Tijd om te gaan, goedennacht, lieve mensen.![]()
Veel plezier, schatjequote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:24 schreef Barbusse het volgende:
Tijd om te gaan, goedennacht, lieve mensen.![]()
Teringquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:27 schreef Samzz het volgende:
HAHAHA. Met British Air is een retourvlucht naar Malta fucking 1000 euro
. Mafkezen.
Air Malta doet het voor 405 euro, 1 keer overstappen.quote:
Leuk is anders ja. Maar het is prima te managen.quote:
Ja, fijn dat er een label is en een oplossing.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Klote zeg! Maar fijn dat je nu wel weet waar het aan lag
Ach, er zijn vervelendere dingen tijn. Dit is iets dat in de hand te houden is, itt veel ziektes en aandoeningen.quote:
oh maar hoe ben je eruit gekomen? alleen van b12? was toen ineens alles beter ofzo?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaafquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:30 schreef Sinji het volgende:
Voor 1000 euro ga ik zelfs naar Hong Kong in de juiste seizoen
Dat is nog duurquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Air Malta doet het voor 405 euro, 1 keer overstappen.
Oh zeker, ging meer om klachten hebben en niet weten watquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk is anders ja. Maar het is prima te managen.
[..]
Ja, fijn dat er een label is en een oplossing.
[..]
Ach, er zijn vervelendere dingen tijn. Dit is iets dat in de hand te houden is, itt veel ziektes en aandoeningen.
Hoezo? Is heen en terug he, met een vliegtuig. Vanuit Amsterdam.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is nog duur
[..]
Oh zeker, ging meer om klachten hebben en niet weten wat
omgquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:34 schreef Sinji het volgende:
Dit lijkt me tof om te doen in Malta
[ afbeelding ]
Gesprekken met de psycholoog en psychiater, slikken van anti-depressiva, slikken van B6 en B11, spuiten van B12 en steun van mijn ouders en vriendin.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:31 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh maar hoe ben je eruit gekomen? alleen van b12? was toen ineens alles beter ofzo?
dit moet ik even weten.
en kan het ook zonder narcose?
Ja, dat was een fucking hel. Na verloop van tijd weet je ook niet meer beter. Dan krijg je helemaal niks meer gedaan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
Oh zeker, ging meer om klachten hebben en niet weten wat
Dan valt het inderdaad nog mee. Toch is 400 euro veel geldquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo? Is heen en terug he, met een vliegtuig. Vanuit Amsterdam.
ik vraag me af waarom niemand per containerschip erheen gaat.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo? Is heen en terug he, met een vliegtuig. Vanuit Amsterdam.
Dat snap ik. Gelukkig gaat het nu beterquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gesprekken met de psycholoog en psychiater, slikken van anti-depressiva, slikken van B6 en B11, spuiten van B12 en steun van mijn ouders en vriendin.
[..]
Ja, dat was een fucking hel. Na verloop van tijd weet je ook niet meer beter. Dan krijg je helemaal niks meer gedaan.
Omdat ik liever niet in een cel wil worden verkracht door Bubba nadat ik ben opgepakt in Maltaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:35 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik vraag me af waarom niemand per containerschip erheen gaat.
dan solliciteer je bij een containerschip, om te werken gedurende de reis. en dan krijg je nog geld ook.
dat lijkt me echt een goed idee voor de niet-luie avontuurlijke mensen.
Van 24 september tot 1 oktober is het ¤175quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan valt het inderdaad nog mee. Toch is 400 euro veel geld
Ik had idd wel het hoogseizoen gepaktquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Van 24 september tot 1 oktober is het ¤175directe vlucht.
Wel om 05.00 uur vertrekken
Mmm dat gaat hem niet wordenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
wat een prijsverschil met die 1000 die je als 1e vondquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tjuusquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:37 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga douchen en filmpje kijken... rosetje erbij en heb ook nog toastje met brie mocht ik behoefte hebben...
Haha dat scheelt al een hoopquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had idd wel het hoogseizoen gepakt.
waarom wordt je opgepakt dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
Omdat ik liever niet in een cel wil worden verkracht door Bubba nadat ik ben opgepakt in Malta
wel . als kok op een containerschip!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Echt goedkoper gaat het niet worden denk ik
Ahh, je bedoelt op het schip en niet de container zelfquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:38 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
waarom wordt je opgepakt dan?
Alleen kwam ik met die 1000.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wat een prijsverschil met die 1000 die je als 1e vond
Welke film?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:37 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga douchen en filmpje kijken... rosetje erbij en heb ook nog toastje met brie mocht ik behoefte hebben...
Ja maar ik heb niet zoveel zin om al werkend op reis te gaan. Al is het wel een goede optiequote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:40 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wel . als kok op een containerschip!
Vandaar de prijs danquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:43 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
over Arkefly heb ik anders wat negatieve dingen gehoord.
Denk het ook niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Echt goedkoper gaat het niet worden denk ik
Koopjequote:
Dat is wel haalbaarquote:
Dat ze te laat vliegen of helemaal niet. Nogmaals, ik heb het alleen gehoord en zelf geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vandaar de prijs dan
Maar heb je details?
Dat kan bij iedere maatschappij gebeuren. Collega van mij heeft 4 dagen in Manilla vast gezeten doordat een vliegtuig uit vielquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:48 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat ze te laat vliegen of helemaal niet. Nogmaals, ik heb het alleen gehoord en zelf geen ervaring mee.
oeh kapitein maximum. hier sergeant fluffy!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:48 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat ze te laat vliegen of helemaal niet. Nogmaals, ik heb het alleen gehoord en zelf geen ervaring mee.
Heb je ze al geproefd?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:52 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oeh kapitein maximum. hier sergeant fluffy!
ik heb american spirit sigaretten succesvol gekocht. het is gelukt ;D:D
ja. beetje gewone gerolde sigaretten achtig zijn ze vind ik dan weer. met shag en zonder filter of hoe heet dat.quote:
Nee, het zijn gewoon sigaretten.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:56 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja. beetje gewone gerolde sigaretten achtig zijn ze vind ik dan weer. met shag en zonder filter of hoe heet dat.
maar ik rook ze nu echt zo met het idee dat vroagah sigaretten zo waren. vind ik vet.
edit: wacht ik steek er anders nu wel 1 op. is er iets waar ik op moet letten?
Grey, het kan écht niet anders.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:56 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja. beetje gewone gerolde sigaretten achtig zijn ze vind ik dan weer. met shag en zonder filter of hoe heet dat.
maar ik rook ze nu echt zo met het idee dat vroagah sigaretten zo waren. vind ik vet.
edit: wacht ik steek er anders nu wel 1 op. is er iets waar ik op moet letten?
Kloonscannerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Grey, het kan écht niet anders.
Hoe is het met je?
hetzelfde maar ik ben nu 25.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Grey, het kan écht niet anders.
Hoe is het met je?
Naaaaaissssssss! Gefeliciteerd maynquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:07 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hetzelfde maar ik ben nu 25.
oh en ik heb nu 2 keer gratis een meisje gezoend.!
Dat is mooiquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:07 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hetzelfde maar ik ben nu 25.
oh en ik heb nu 2 keer gratis een meisje gezoend.!
oh op de smaak letten ofzo dacht ik meer aan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:59 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Nee, het zijn gewoon sigaretten.
ja dat wel. maar we mogen het er niet meer over hebben want lokasenna en newbiequote:
een paar weken terug waren de hamburgers bij de c1000 in de aanbieding. eigen merk enzo, heel goedkoop.quote:
Ah fuck, waar was je PM?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:13 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
een paar weken terug waren de hamburgers bij de c1000 in de aanbieding. eigen merk enzo, heel goedkoop.
heb je veel van die hamburgers gekocht?
Welke kleur heb je gekozen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:09 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh op de smaak letten ofzo dacht ik meer aan.
ik heb ze gekocht in een tabakswinkel in enschede toen ik een nieuwe laptop ging kopen omdat ik me oude uit me handen had laten vallen en niets meer deed.
ze deed heel anders dan je zei. ze ging eerst zeggen dat e die niet had enzo. en toen moest ik kiezen uit 3 kleuren enzo. maar uiteindelijk is het toch nog gelukt.
de middelste en de sterkste.quote:
Ooquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:15 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
niet kunnen sturen want je inbox was(is?) vol
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:10 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja dat wel. maar we mogen het er niet meer over hebben want lokasenna en newbie
Ik wist niet dat jij jezelf zo noemde maar ik wist wel dat ik het af en toe deedquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij wist dat ik mijzelf zo noemde in de slow chat?
Aw, das liefquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij jezelf zo noemde maar ik wist wel dat ik het af en toe deed
Wel gezellig met ons erbijquote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ow, ik ben laat dan... Maar ik weet je adress niet
Nee nog nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:25 schreef Royco1 het volgende:
Is er al een datum voor de spelletjesmeet en zijn de teams al bekend?
Meestal word er een topic voor geopendquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahahaha
[..]
Nee nog niet![]()
Hoe doen jullie dat normaal gesproken?
Nou tot nu toe hoef ik met niemand een dekbed te delen en lig ik gewoon nog in het middenquote:
Ah liefquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou tot nu toe hoef ik met niemand een dekbed te delen en lig ik gewoon nog in het midden![]()
Maar volgens mij heeft poes zich onder het bed verstopt en dat betekent dat ze haar koude pootjes aan mij gaat opwarmen straks
Dat vindt ze zelf ookquote:
Een meet met spelletjes dus, Triviant etc.quote:
Die van mij mogen wel op bed, met als gevolg dat ik zelf regelmatig beroerd ligquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat vindt ze zelf ook![]()
Ze mag niet bij mij in bed want haren, maar ook omdat het echt een zwaan-kleef-aan is
En wt was ook al besproken he?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een meet met spelletjes dus, Triviant etc.
Volgens mij wilde Kaneel bij jou
Ja echt hèquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die van mij mogen wel op bed, met als gevolg dat ik zelf regelmatig beroerd lig
Beetje Minoes-achtigquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:33 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kan misschien wel vrede vinden in een bestaan als katten-man.
Neem gewoon een poes en ga alleen leven op een zolder, lijkt me prima.
Arme jijquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou tot nu toe hoef ik met niemand een dekbed te delen en lig ik gewoon nog in het midden![]()
Maar volgens mij heeft poes zich onder het bed verstopt en dat betekent dat ze haar koude pootjes aan mij gaat opwarmen straks
Oja, die heb ik geclaimedquote:
Mij toch? Gebroken hart enzo?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hey, ben d'r weer
Heb ik wat gemist?
Hiquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hey, ben d'r weer
Heb ik wat gemist?
En boos kijken als ik ga verliggen waardoor zij dat ook moeten.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja echt hèzulke kleine beestjes en dan zoveel ruimte innemen
[..]
Beetje Minoes-achtig
Sinds wanneer hebben wij mannen iets te willen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, die heb ik geclaimedEerst maar eens vragen of hij dat wel wil
Weet nie... Ik knuffel gewoon graag.. beetje warmte een een poes of kat die haar / zijn rust een beetje vindt bij mij en gaat spinnen... Lijkt me prima om mee te leven... Daar kan ik genoeg troost in vindenquote:
quote:
Hoi Toppie en Miauwquote:
Haha ja ze kunnen dan heel geirriteerd gaan doenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En boos kijken als ik ga verliggen waardoor zij dat ook moeten.
Maar kan niet boos op ze worden
Ik doe ook maar alsofquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben wij mannen iets te willen?
Om te verliezen zeker. Ik ben zo slecht in dat soort spelletjes.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een meet met spelletjes dus, Triviant etc.
Volgens mij wilde Kaneel bij jou
Wel gevaarlijk, kans dat je eventuele toekomstige vriendin je kat/poes meer aandacht geeft dan jou als ze bij je isquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet nie... Ik knuffel gewoon graag.. beetje warmte een een poes of kat die haar / zijn rust een beetje vindt bij mij en gaat spinnen... Lijkt me prima om mee te leven... Daar kan ik genoeg troost in vinden
Maar dan leef je maar 20 jaarquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:36 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil graag een kat worden dan krijg ik nog aandacht
Ik schop der gewoon naar huis, kan ik weer met de poes knuffelen...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel gevaarlijk, kans dat je eventuele toekomstige vriendin je kat/poes meer aandacht geeft dan jou als ze bij je is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |