abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 juni 2012 @ 20:06:02 #1
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_113284389
Wat gebeurt denken jullie als er in de toekomst de man of vrouw uitsterft? Zou de mens zich kunnen aanpassen aan zulke omstandigheden of wat nou als een van de sekse onvruchtbaar word?

Een wereld vol vrouwen of een wereld vol kerels, zou een van beide geslachten het kunnen vol houden zonder de ander?
pi_113284431
Wat als mijn tante een lul had...
pi_113284463
Nee, we kennen geen ongeslachtelijke voortplanting dus de mens sterft dan al snel uit....bij uitsterven van de man trouwens later dan bij de vrouw want spermabank. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Forum Admin zaterdag 23 juni 2012 @ 20:08:19 #4
35723 crew  GGMM
pi_113284475
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 20:07 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Wat als mijn tante een lul had...
Dan zou het probleem direct opgelost zijn.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_113284486
Dat ligt er maar net aan. Als de man uitsterft wordt het een puinhoop met verdwaalde vrouwen die geen pot sperziebonen meer kunnen openen. Als de vrouw uitsterft scheelt dat voor de man een hoop gezeur die vervolgens vrolijk verder leven. De man past zich gewoon aan en neemt het ervan, de vrouw is hopeloos verloren.
pi_113284643
Zonder de vrouw waren we nog in het paradijs.
pi_113284677
Het is in het verleden niet uitgestorven, waarom zou ik het in de toekomst uitsterven?
  zaterdag 23 juni 2012 @ 20:15:03 #8
377220 lievedraak
Human = unique massproduction
pi_113284778
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 20:08 schreef BRooster het volgende:
Als de man uitsterft wordt het een puinhoop met verdwaalde vrouwen die geen pot sperziebonen meer kunnen openen.
}:| alsof wij vrouwen dan nog sperziebonen in potjes stoppen...
Soms lief, soms een draak, maar altijd mezelf.
Ik heb het lef niet zo laf te zijn.
"Rare as is true love, true friendship is rarer." Jean de la Fontaine
pi_113284939
quote:
13s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 20:15 schreef lievedraak het volgende:

[..]

:D
pi_113285018
quote:
13s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 20:15 schreef lievedraak het volgende:

[..]

Bovendien heb je ook nog mechanische hulpmiddelen om potten sperziebonen te openen. :{w :+
Optimist tot in de kist
pi_113285092
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 20:08 schreef trovey het volgende:
Nee, we kennen geen ongeslachtelijke voortplanting dus de mens sterft dan al snel uit....bij uitsterven van de man trouwens later dan bij de vrouw want spermabank. :P
Maar.. als we een spermabank kunnen gebruiken dan baren we weer gewoon jongetjes?
pi_113285138
kijk naar de film children of men.

TL:DR:

chaos
  zaterdag 23 juni 2012 @ 20:23:41 #13
378470 FemacampSurvivor
Overlevende van een Femacamp
pi_113285146
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 20:06 schreef CoolCat31 het volgende:
Wat gebeurt denken jullie als er in de toekomst de man of vrouw uitsterft? Zou de mens zich kunnen aanpassen aan zulke omstandigheden of wat nou als een van de sekse onvruchtbaar word?

Een wereld vol vrouwen of een wereld vol kerels, zou een van beide geslachten het kunnen vol houden zonder de ander?
Transhumanisme, ofwel samengaan van machines/computers en mensen.
Op vrijdag 6 juli 2012 18:51 schreef Pietverdriet het volgende:[/b]
Dan staan de treins te lang stil op het perron
  zaterdag 23 juni 2012 @ 20:24:11 #14
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_113285166
quote:
4s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 20:23 schreef gogosweden het volgende:
kijk naar de film children of men.

TL:DR:

chaos
saaie film
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_113285194
Als de man sterft worden er geen gebouwen, infrastructuur of apparaten meer gebouwd. Dan wordt Nederland een Derde Wereld land met alleen nog maar P & O adviseurs die met elkaar vergaderen en postduiven sturen tot ze er bij neer vallen.
pi_113285205
Dan zullen ze gaan evolueren. Vrouwen ontwikkelen sperma of mannen een baarmoeder. Nou goed.
pi_113285213
Als de vrouw zou uitsterven moet je niet je zeepje laten vallen.
pi_113285244
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 20:25 schreef Kola het volgende:
Dan zullen ze gaan evolueren. Vrouwen ontwikkelen sperma of mannen een baarmoeder. Nou goed.
daar gaan miljoenen jaren overheen :')
  zaterdag 23 juni 2012 @ 20:26:29 #19
377220 lievedraak
Human = unique massproduction
pi_113285260
quote:
Zelfbestuiving FTW *O*
Soms lief, soms een draak, maar altijd mezelf.
Ik heb het lef niet zo laf te zijn.
"Rare as is true love, true friendship is rarer." Jean de la Fontaine
  zaterdag 23 juni 2012 @ 20:26:32 #20
378470 FemacampSurvivor
pi_113285261

2020-2025. An autonomous system providing life support for the brain and allowing it interaction with the environment is created. The brain is transplanted into an Avatar B. With Avatar B man receives new, expanded life.

2025. The new generation of Avatars provides complete transmission of sensations from all five sensory robot organs to the operator.
pi_113285528
quote:
Zolang gaat de mensheid het niet uithouden hoor voordat we zover zijn....moeten we eerst onsterfelijkheid of iets wat daar dichtbij komt moeten weten te bereiken. :')
Optimist tot in de kist
pi_113285647
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 20:22 schreef Ayca het volgende:

[..]

Maar.. als we een spermabank kunnen gebruiken dan baren we weer gewoon jongetjes?
Als het b.v. een ziekte zou zijn zouden al die jongens weer onvruchtbaar worden....bij het uitsterven van mannen door een andere oorzaak bevolken vrouwen gewoon weer de wereld....bij uitsterven van vrouwen zijn mannen gewoon het haasje en is het einde verhaal wat de oorzaak van uitsterven van vrouwen ook is. :P Kunstmatig kinderen laten ontwikkelen buiten de baarmoeder tot een kind levensvatbaar is tenslotte nog niet uitgevonden.
Optimist tot in de kist
  zaterdag 23 juni 2012 @ 20:38:29 #23
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_113285721
Als mannen uitsterven (en al het genetisch materiaal is weg) dan is het permanent. Vrouwen moeten dan IVF technieken gaan toepassen waarbij ze inhoud van haploide cellen van 2 vrouwen samenvoegen en de embryo's bij zichzelf in laten brengen. Daar komen dan altijd vrouwen uit.

Als vrouwen uitsterven dan is de uitdaging voor mannen groter. Niet alleen moeten ze de genetische inhoud van 2 spermacellen samenvoegen in (waarschijnlijk) de leeggemaakte eicellen van een chimpansee of bonobo, de embryo moet in een kunstmatige omgeving grootgebracht worden en dus precies de juiste voedingsstoffen en andere dingen doorkrijgen. Via regelmatige bloedtransfusies van de mannelijke ouders in combinatie met synthetische vrouwelijke zwangerschapshormonen.

Maar. Wat je wel uit dat project kan krijgen is vrouwelijke babies en daarmee doorbreek je de technologische afhankelijk uiteindelijk weer.

Dus in het kort:
- Mannen sterven uit, vrouwen kunnen relatief simpel door gaan maar blijven technologisch afhankelijk
- Vrouwen sterven uit, mannen moeten gigantisch veel moeite doen om zich voort te planten maar kunnen toch weer uiteindelijk vrouwen regelen.

Als vrouwen nu uitsterven dan is de technologische drempel om nieuwe vrouwen te maken op dit moment zo hoog dat dat het einde is van onze soort. Dat redden we nooit op tijd.

[ Bericht 7% gewijzigd door SpecialK op 23-06-2012 20:48:57 ]
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_113285872
Life finds a way :)
  zaterdag 23 juni 2012 @ 20:45:22 #25
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_113286057
Leuke vraag trouwens.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_113286253
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 20:45 schreef SpecialK het volgende:
Leuke vraag trouwens.
Nee beetje onnodige speculatie. Niets wat wij ooit mee zullen maken, daarom niets wat mij interesseert.
pi_113287092
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 20:49 schreef Kola het volgende:

[..]

Nee beetje onnodige speculatie. Niets wat wij ooit mee zullen maken, daarom niets wat mij interesseert.
Kun je dat op papier met handtekening zetten dat het niet zal gebeuren :P ....de Natuur is wispelturig hoor, niemand aan het begin van de 20ste eeuw had ook niet zoiets als AIDS kunnen bedenken, wie weet wat we nog als verrassing krijgen van Moedertje Natuur. ;)
Optimist tot in de kist
pi_113287559
quote:
Zo werkt evolutie niet, muts.
  zaterdag 23 juni 2012 @ 23:00:09 #29
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_113293423
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 20:41 schreef Nuchterheid het volgende:
Wat een sterke, onderbouwde opmerking. Wauw, echt proficiat. Wat ben jij toch ongelooflijk slim!

:W
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_113294352
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 23:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Wat een sterke, onderbouwde opmerking. Wauw, echt proficiat. Wat ben jij toch ongelooflijk slim!

:W
Sommige dingen hoef je niet te onderbouwen omdat de evolutie dat al meerdere malen heeft laten zien :)

Maar dat weet je zelf ook wel. Maar je moest gewoon weer even je persoonlijk frustraties kwijt. Dat is niet erg, maar wees er dan eens een keer eerlijk over.
  zondag 24 juni 2012 @ 02:10:16 #31
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_113300342
quote:
Dit inderdaad. En niemand kan of zal weten hoe. Op een mogelijkheid dat voor onmogelijk gehouden wordt, of niet eens opgekomen zal worden.

Waarschijnlijk iets heel erg complex, zo complex dat het eigenlijk niet kan bestaan. Misschien slaagt miljoenen jaren oud DNA erin om te evolueren en zo een nieuw soort geslacht te creëren, raakt een man/vrouw in aanraking met een bepaalde, onbekende stof in de jungle en zorgt dat stofje ervoor dat voortplanting weer mogelijk is, slagen artsen erin een baarmoeder te creëren en DNA van vrouwen of zo te klonen.

Weet ik veel, misschien zijn wetenschappers er in het diepste geheim wel mee bezig.
  zondag 24 juni 2012 @ 02:52:26 #32
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_113301371
computerprobleem. Ook hier geldt weer. Zo werkt evolutie niet.
  zondag 24 juni 2012 @ 04:10:58 #33
378470 FemacampSurvivor
pi_113302402
quote:
7s.gif Op zondag 24 juni 2012 02:10 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Dit inderdaad. En niemand kan of zal weten hoe. Op een mogelijkheid dat voor onmogelijk gehouden wordt, of niet eens opgekomen zal worden.

Waarschijnlijk iets heel erg complex, zo complex dat het eigenlijk niet kan bestaan. Misschien slaagt miljoenen jaren oud DNA erin om te evolueren en zo een nieuw soort geslacht te creëren, raakt een man/vrouw in aanraking met een bepaalde, onbekende stof in de jungle en zorgt dat stofje ervoor dat voortplanting weer mogelijk is, slagen artsen erin een baarmoeder te creëren en DNA van vrouwen of zo te klonen.

Weet ik veel, misschien zijn wetenschappers er in het diepste geheim wel mee bezig.
Dat kunnen ze allemaal al, dna copieren, dna "optimaliseren" door middel van copy paste tussen DNA van verschillende mensen en zelfs van dieren erbij.
In dit filmpje van de Verenigde Naties is te zien dat het idee is om in de toekomst mens en machine samen te laten gaan.
Er zijn al programma's aan de gang om de gedachten van een mens in een computer te uploaden en zo een nooit doodgaande gedachte te maken.
Transhumanisme noemt men dat.

Quote uit het VN gefinancierde conferentie in Rusland.

"2020-2025. An autonomous system providing life support for the brain and allowing it interaction with the environment is created. The brain is transplanted into an Avatar B. With Avatar B man receives new, expanded life.

2025. The new generation of Avatars provides complete transmission of sensations from all five sensory robot organs to the operator. "
pi_113302922
Dan sterven we met z'n allen uit.
Gravity always wins.
pi_113303757
Nieuwe frisse mogelijkheden voor homo's. Kunnen ze weer een poging wagen bij dat ene lekker ding die stug blijft volhouden dat ie hetero is.
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.
pi_113304506
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 20:24 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Als de man sterft worden er geen gebouwen, infrastructuur of apparaten meer gebouwd. Dan wordt Nederland een Derde Wereld land met alleen nog maar P & O adviseurs die met elkaar vergaderen en postduiven sturen tot ze er bij neer vallen.
En rose zuipen, verantwoordelijkheid afschuiven en denken dat de wereld stopt met draaien omdat zij toevallig een kind hebben. Dat is trouwens mijn beeld van een P&O of HR manager
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_113313325
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 04:10 schreef FemacampSurvivor het volgende:

[..]

Dat kunnen ze allemaal al, dna copieren, dna "optimaliseren" door middel van copy paste tussen DNA van verschillende mensen en zelfs van dieren erbij.
In dit filmpje van de Verenigde Naties is te zien dat het idee is om in de toekomst mens en machine samen te laten gaan.
Er zijn al programma's aan de gang om de gedachten van een mens in een computer te uploaden en zo een nooit doodgaande gedachte te maken.
Transhumanisme noemt men dat.

Quote uit het VN gefinancierde conferentie in Rusland.

"2020-2025. An autonomous system providing life support for the brain and allowing it interaction with the environment is created. The brain is transplanted into an Avatar B. With Avatar B man receives new, expanded life.

2025. The new generation of Avatars provides complete transmission of sensations from all five sensory robot organs to the operator. "
Dat gaat 'm niet worden. Ten eerste heeft Kurzweil felle kritiek gekregen van wetenschappelijke autoriteiten. Het is dus onwaarschijnlijk dat technologische ontwikkelingen zullen versnellen.

Ten tweede dachten mensen dit 20 jaar geleden ook. En 20 jaar daarvoor ad infinitum. Maar de wereld is helemaal niet veranderd. Je was toen een batterij voor de werkgever en je bent nu een batterj voor de werkgever, maar met een mooiere telefoon. Word je daar nou gelukkiger van?
  zondag 24 juni 2012 @ 14:54:09 #38
244933 trovey
Nachtoele
pi_113313468
quote:
7s.gif Op zondag 24 juni 2012 02:10 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

OIf we sterven gewoon uit en een andere soort neemt het over....net zoals al eerder is gebeurd in de evolutie. ;)
Optimist tot in de kist
pi_113322199
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 14:51 schreef EenKoudKonijn het volgende:

[..]

Dat gaat 'm niet worden. Ten eerste heeft Kurzweil felle kritiek gekregen van wetenschappelijke autoriteiten. Het is dus onwaarschijnlijk dat technologische ontwikkelingen zullen versnellen.

Ten tweede dachten mensen dit 20 jaar geleden ook. En 20 jaar daarvoor ad infinitum. Maar de wereld is helemaal niet veranderd. Je was toen een batterij voor de werkgever en je bent nu een batterj voor de werkgever, maar met een mooiere telefoon. Word je daar nou gelukkiger van?
Kritiek om zijn projecties, of om moreel-ethische redenen?
pi_113324842
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 18:01 schreef Gray het volgende:

[..]

Kritiek om zijn projecties, of om moreel-ethische redenen?
Ik heb het over de projecties. De moreel-ethische redenen roepen ook kritiek op, maar dat maakt mij niet uit. Ik wil wel voor eeuwig leven. Ik wil wel een samenleving dat in het teken staat van vrijheid en wetenschappelijke vooruitgang in plaats van geld en macht en loonslavernij.

Als het wel plaatsvindt, kijk dan eens naar de fabrieken. De automatisering in dat soort werkplaatsen beloofde de arme arbeider te bevrijden van verschrikkelijk werk. In plaats daarvan staan ze nu achter de lopende band.
pi_113360882
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 20:45 schreef SpecialK het volgende:
Leuke vraag trouwens.
Leuk antwoord ook wat je gaf :D

Ik ga 'm van het weekend in de kroeg vertellen.
  maandag 25 juni 2012 @ 14:54:14 #42
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_113365058
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 20:33 schreef trovey het volgende:

[..]

Zolang gaat de mensheid het niet uithouden hoor voordat we zover zijn....moeten we eerst onsterfelijkheid of iets wat daar dichtbij komt moeten weten te bereiken. :')
En dan nog, evolutie gebeurd niet bij het ouder worden, dat gebeurd bij geboortes, bij nieuw leven...wat dan al niet meer lukt.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
  maandag 25 juni 2012 @ 15:16:36 #43
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_113366240
quote:
Jurassic Park wijsheden 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door GrumpyFish op 25-06-2012 15:26:13 ]
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')