Maak hem dan in ieder geval mooier en knip hem goed uitquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:54 schreef Oerbeer het volgende:
Deze gaat er gewoon komen dus. [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:52 schreef Oerbeer het volgende:
Naar het idee van Bosbeetle:
[ afbeelding ]
De nieuwe leeg.gif smiley voor in den lijst, 'vul zelf maar in wat ik van jouw post/persoon/topic denk smiley'
Oke deze dan:quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:01 schreef Romanus het volgende:
[..]
Maak hem dan in ieder geval mooier en knip hem goed uit
welk plaatje ?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hey ken je dat plaatje van die twee katten en die doos?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Egel en een doos:quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hey ken je dat plaatje van die twee katten en die doos?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:11 schreef Oerbeer het volgende:
Ik ga eens wat puinruimen hier. Wat is dit opeens.
En dan toch toegeven aan het janken door middel van het verwijderen van de plaatjes van de jankende Germans.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:14 schreef Oerbeer het volgende:
Dit topic is dus bedoelt voor funny links, pics & clips en een incidentele dump van jezelf. Niet om te jankzakken of te ouwehoeren c.q. discussiëren over een gaar en overrated balspelletje.
[ONZ-FB] Onzin Feedback - Geen slowchat en zeker niet voor udowu!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:20 schreef einschtein het volgende:
[..]
En dan toch toegeven aan het janken door middel van het verwijderen van de plaatjes van de jankende Germans.
Cheaupeau.
hé ! mijn plaatje is ook weg !quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:14 schreef Oerbeer het volgende:
Dit topic is dus bedoelt voor funny links, pics & clips en een incidentele dump van jezelf. Niet om te jankzakken of te ouwehoeren c.q. discussiëren over een gaar en overrated balspelletje.
Collateral damage.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hé ! mijn plaatje is ook weg !![]()
maar hier is tie weeeeeeeeeeeeer![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
welk plaatje ?Deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
deze is beter...quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:54 schreef Oerbeer het volgende:
Deze gaat er gewoon komen dus. [ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |