Okee, wat wil je van ons horen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:20 schreef einzeinz het volgende:
Heb ik al gedaan.
Maar heb dit in het verleden ook al 2 keer meegemaakt, en het blijft als koper alsnog moeilijk om je geld terug te krijgen.
Ik wilde dit in het ritme van de kabouterdans zingen om er achter te komen dat het daar helemaal niet mee te maken heeftquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:39 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
stamp met je voeten op de grond, dan gooi je jezelf voor een auto een seat welteverstaan Gegarandeerd succes dat jij jou geld terug krijgt
Dat zal hem lerenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:57 schreef einzeinz het volgende:
Heb gisteren negatieve feedback achtergelaten, maar zijn verkochte producten staan op private. Dus je kunt het niet lezen!
Verder is hij van 100% naar 94,8% gezakt
ik heb nog nooit een text gelezen waar het woord "geschil" zo vaak in is gebruiktquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:51 schreef spijkerbroek het volgende:
http://pages.ebay.nl/help/buy/item-not-received.html
Blijft lastig, de website lezen.
Bekende tactiek. De eerste serie verkopen netjes afhandelen om een goede score te krijgen. Daarna overgaan op duurdere artikelen en niks meer opsturen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:57 schreef einzeinz het volgende:
Heb gisteren negatieve feedback achtergelaten, maar zijn verkochte producten staan op private. Dus je kunt het niet lezen!
Verder is hij van 100% naar 94,8% gezakt
Heb zo ook nog wat gekocht bij iemand met meer dan 500 verkochte artikelen en 98% reputatie.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:11 schreef Tjado het volgende:
Bij een PayPal claim (eerst geschil, dan upgraden naar een claim) zal een PayPal medewerker de zaak bekijken. Hierbij zal hij bewijs moeten laten zien dat de producten zijn opgestuurd, heeft hij dit niet - dan win je de claim en krijg je je geld terug.
Als hij geld op z'n account heeft wel ja.quote:Op zondag 24 juni 2012 01:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Politie erbij betrekken is overtrokken. Probeer eerst gewoon het via een Paypal geschil, je geniet een grote mate van kopersbescherming.
mijnpolitie.nl moet je hebben.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:19 schreef Draganta het volgende:
Misschien een optie om bij de politie aan te geven TS? Ik heb ooit eens een hostingpakket van 30 euro besteld bij een NL bedrijf, en nooit gekregen. Aangifte gedaan, en na 6 maanden had ik het geld terug. Ok, het duurde lang, maar bij mij ging het om het principe.
dan hebben ze toch meer gegevens?quote:Op maandag 25 juni 2012 01:13 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Als hij geld op z'n account heeft wel ja.
Meesten halen alles weg en dan kun je niets meer doen, ook al is het in je voordeel.
Ja, maar maakt niets uit.quote:
dacht dat ze dat ook verzekerde? dat zeggen ze wel op marktplaatsquote:Op maandag 25 juni 2012 18:06 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ja, maar maakt niets uit.
Paypal kan maar het geld terug geven dat op het account staat.
Stel dat er 100 gedupeerden zijn die elk 20 euro terug moeten krijgen en er staat maar 40 euro op het account (de rest is weggehaald)
Dan krijgen de eerste 2 claims de 20 euro terug. De overige 98 krijgen niets meer te zien.
Heb het in het verleden meegemaakt. En Paypal wist me toen doodleuk te vertellen dat het allemaal in mijn voordeel uitgedraaid was maar het geld niet overgemaakt kon worden omdat de verkoper reeds al het geld van zijn Paypal had gehaald en Paypal geen toegang heeft tot zijn bankaccount.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:29 schreef T42 het volgende:
[..]
dacht dat ze dat ook verzekerde? dat zeggen ze wel op marktplaats
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |