Opbouwen idd.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:50 schreef BigSmurf het volgende:
Buikspieren trainen en vetpercentage verlagen. Maar beter train je gewoon je hele lichaam.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:53 schreef DeRakker. het volgende:
Naar de supermarkt gaan en geld meenemen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:53 schreef DeRakker. het volgende:
Naar de supermarkt gaan en geld meenemen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:53 schreef RoBo87 het volgende:
Afvallen... Het enige dat werkt. Hie sterk en "buft " je buik ook is, je moet een heel laag vetpercentage hebben om de sixpack te zien! Het liefst onder de 8%, je zit dan wel dicht tegen ondervoeding aan dus let op je dieet!
Onder de 8% is niet nodig; ik zit ook op 8% vet en mijn sixpack is prima te zien.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:53 schreef RoBo87 het volgende:
Afvallen... Het enige dat werkt. Hie sterk en "buft " je buik ook is, je moet een heel laag vetpercentage hebben om de sixpack te zien! Het liefst onder de 8%, je zit dan wel dicht tegen ondervoeding aan dus let op je dieet!
Ik zit op 23% maar mijn sixpack is ook prima te zien, alleen ff het koelkast deurtje open te doen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:02 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Onder de 8% is niet nodig; ik zit ook op 8% vet en mijn sixpack is prima te zien.
Alsof bier alleen in een sixpack wordt verkochtquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:07 schreef Skv het volgende:
Al die keileuke grappen met referenties naar bier.. Kneusjes.
Dafaq is deze.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Doe gewoon een Mariah Carey'tje!
[ afbeelding ]
Is dat erop geverfd?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Doe gewoon een Mariah Carey'tje!
[ afbeelding ]
Niet iedereen neemt genoegen met de middelmaat. Jij zult altijd een losertje blijven heb ik al wel door.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:33 schreef Jellereppe het volgende:
Sowieso een sixpack willen. Jezelf helemaal kapot trainen voor een harde buik.Als je slank bent is het meer dan zat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |