Dat kun je wel zeggen maar de ultieme verleidingsmeester bouwde een reputatie op voor al dat seks hebben. In mijn kamer heeft hij met 6 verschillende vrouwen seks gehad in 1 maand, en dat terwijl hij een vriendin heeft in Nederland. We sliepen in een gemengde kamer en de vrouwen konden het horen. Je zou denken dat ze er op afknappen maar hij kon krijgen wie hij maar wilde, ze kickten op zijn reputatie. Ergens vind ik het knap dat hij het kan, maar ergens vind ik het ook triest om vast te stellen dat vrouwen dat aantrekkelijk vinden. Ik zou het zelf namelijk nooit kunnen door schuldgevoelquote:
Zelfs met iemand die ik net heb leren kennen heb ik dat gevoel. Soort gewetensprobleemquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:30 schreef rhubarbje het volgende:
wie weet wat zij af hebben gesproken met hun vriendin? misschien was het wel geen vreemd gaan
maar goed verder snap ik je topic sowieso niet want dat schuldgevoel lijkt me het normaalste gevoel van de wereld
je houdt van iemand, hebt afspraken met die persoon en die wil je niet schenden
daar komt het vandaan
En toen kwam hij thuis en kwam hij er achter dat zijn vriendin zich hetzelfde heeft gedaan, maar dan is opeens zij de hoerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:32 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen maar de ultieme verleidingsmeester bouwde een reputatie op voor al dat seks hebben. In mijn kamer heeft hij met 6 verschillende vrouwen seks gehad in 1 maand, en dat terwijl hij een vriendin heeft in Nederland. We sliepen in een gemengde kamer en de vrouwen konden het horen. Je zou denken dat ze er op afknappen maar hij kon krijgen wie hij maar wilde, ze kickten op zijn reputatie. Ergens vind ik het knap dat hij het kan, maar ergens vind ik het ook triest om vast te stellen dat vrouwen dat aantrekkelijk vinden. Ik zou het zelf namelijk nooit kunnen door schuldgevoel
nee hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:36 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Zelfs met iemand die ik net heb leren kennen heb ik dat gevoel. Soort gewetensprobleem
Ik wil weten of mijn gevoel daarbij normaal is of niet, of andere mannen het kennen of niet. Ik ben met mijn beste vrienden naar de stripclub geweest om eens te kijken hoe het was. De vrouwen waren mooi maar ik zou er niet mee naar bed kunnen omdat ik er emotioneel niks mee had. Mijn vrienden vonden dat erg vreemd en zien het helemaal anders. Ze staan emotioneel los van hun partner. Ik vind mezelf daarom niet beter dan hen, het is eerder iets dat me parten speelt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor
het is heel normaal dat als je een belofte doet aan wie dan ook dat je je daar aan houdt en afspraken na komt
wat wil je van dit topic? dat we allemaal zeggen dat je een top gozer bent? (pun intended)
Fixed.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:58 schreef Nobu het volgende:
Schuldgevoel is voor vrouwen en zwakkelingen, winnaars psychopaten hebben daar geen last van.
Ja het zal best dat 6 van de 12 vrouwen daar op kicken, en dat moeten ze dan ook vooral zelf willen, maar ze stijgen niet op mijn respectladder.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:32 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen maar de ultieme verleidingsmeester bouwde een reputatie op voor al dat seks hebben. In mijn kamer heeft hij met 6 verschillende vrouwen seks gehad in 1 maand, en dat terwijl hij een vriendin heeft in Nederland. We sliepen in een gemengde kamer en de vrouwen konden het horen. Je zou denken dat ze er op afknappen maar hij kon krijgen wie hij maar wilde, ze kickten op zijn reputatie. Ergens vind ik het knap dat hij het kan, maar ergens vind ik het ook triest om vast te stellen dat vrouwen dat aantrekkelijk vinden. Ik zou het zelf namelijk nooit kunnen door schuldgevoel
Geen idee, er zitten er ook genoeg van vast.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:15 schreef Nobu het volgende:
[..]
Psychopaten zijn niet voor niets vaak maatschappelijk succesvol natuurlijk.
Denk jij dat vreemdgaan natuurlijk gedrag is?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:40 schreef Friek_ het volgende:
Tsja, wat verwacht je als je mannen/vrouwen loslaat op een wereldreis, maandenlang verstoten van hun seksuele partner. Als ik een vriendin zou hebben die zelfstandig een dergelijke wereldreis wil maken voor zes maanden of meer scheiden onze wegen. De mens is simpelweg promiscue van aard.
Dit neemt niet weg dat ik trouwens ook (serieel) monogaam ben. Ik zou zoiets (vreemdgaan) ook kunnen flikken wanneer ik op reis ben, al zou ik er toch een bijzonder hardnekkig schuldgevoel aan over houden. Beste lijkt me zoals al gezegd om überhaupt geen relatie te hebben wanneer je zulke reizen maakt.
Een enkeling, de meeste psychopaten lopen gewoon vrij rond.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen idee, er zitten er ook genoeg van vast.
Dit lees ik vaker ja, maar de eerste persoon die daadwerkelijk van zijn ouders op jonge leeftijd te horen kreeg dat hij/zij niet vreemd mocht gaan moet ik nog tegenkomen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:44 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Bij mij is het er met de paplepel ingegoten dat het niet kan
Bron?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:49 schreef Nobu het volgende:
[..]
Een enkeling, de meeste psychopaten lopen gewoon vrij rond.
Natuurlijk is vreemdgaan 'natuurlijk gedrag' (al is het maar de vraag wat je daar precies onder verstaat). Iets als seksualiteit laat zich moeilijk beteugelen door sociale normen. Overigens denk ik wel dat mensen met een lagere zelfbeheersing (door bijvoorbeeld een psychische stoornis) eerder vreemdgaan. Maar daarentegen denk ik ook weer dat monogamie (één seksuele partner tegelijkertijd) 'natuurlijk gedrag' is doordat het bepaalde evolutionaire voordelen bood.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:44 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Denk jij dat vreemdgaan natuurlijk gedrag is?
Afgeleerd door opvoeding, of misschien niet. Of misschien is het wel onnatuurlijk gedrag, aangeleerd door ouders die hetzelfde doen. Bij mij is het er met de paplepel ingegoten dat het niet kan
Ja dat was om je land te beschermen en binnen de familie te houden. Kortom, monogamie verdedigde het welzijn van je nageslacht in de familie. True storyquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:02 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Natuurlijk is vreemdgaan 'natuurlijk gedrag' (al is het maar de vraag wat je daar precies onder verstaat). Iets als seksualiteit laat zich moeilijk beteugelen door sociale normen. Overigens denk ik wel dat mensen met een lagere zelfbeheersing (door bijvoorbeeld een psychische stoornis) eerder vreemdgaan. Maar daarentegen denk ik ook weer dat monogamie (één seksuele partner tegelijkertijd) 'natuurlijk gedrag' is doordat het bepaalde evolutionaire voordelen bood.
True story. Veel dingen die ik heb aangeleerd zijn beta.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:09 schreef Mishu het volgende:
Vrouwen vallen op foute mannen, ze willen allemaal de alpha male hebben![]()
1 tot 3% van de bevolking is naar alle waarschijnlijkheid psychopaat. 0,1% van de bevolking is gedetineerd. Rond de 20% van de gedetineerden is psychopaat en dat betekent dat bijna alle psychopaten vrij rondlopen.quote:
bron?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:19 schreef Kola het volgende:
[..]
1 tot 3% van de bevolking is naar alle waarschijnlijkheid psychopaat. 0,1% van de bevolking is gedetineerd. Rond de 20% van de gedetineerden is psychopaat en dat betekent dat bijna alle psychopaten vrij rondlopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |