quote:Voor alle bezoekers die bang zijn nat te worden morgen: de paraplu mag gewoon mee 't park in. Maar als je echt dicht voor 't podium wil hangen, laat 't m dan lekker ingeklapt, wel zo sociaal voor alle rijen achter je. En een buitje op je hoofd is ook best verfrissend: jaaaa, ook de douche van boven op Parkpop is GRATIS #graaggedaan
ik zag net in de supermarkt dozen met heel donkerrode kersen, maar ook met zulke kersen, felrood.quote:
Lijken wel nepquote:
Kan maar hoeft niet perse. Had dit jaar ook een felrode maar die waren verrassend zoet. Heb nu echter 2 pond hele donkere, weet ik zeker dat ze heerlijk zijn. Ik ben een kersenmonster.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zag net in de supermarkt dozen met heel donkerrode kersen, maar ook met zulke kersen, felrood.
ik durfde die laatste niet mee te nemen omdat ik bang ben dat die keizuur zijn, klotp dat?
Klinkt lekker fris!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:08 schreef golfer het volgende:
Hier ook de boodschappen weer in huis. Voor vanavond wordt het een aardappel/komkommersalade met sinaasappel en citroensap en dille en daarbij een Duits biefstukje.
Een uiteraard ook net nog even een harinkje gehaald bij het stalletje.
Wat vindt de dokter daarvan?quote:
Lekker rustig aan vandaag Bloezzie.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:28 schreef Bluezz het volgende:
MoggelDoodmoe naar bed en best moe weer opstaan
/hooikoorts en bizardrukke baan
wat is ribollita kaas.?
weet je dat mijn onderarmen serieus op kippenbouten lijken?quote:
Ach gossie.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:22 schreef FutureFairytale het volgende:
weet je dat mijn onderarmen serieus op kippenbouten lijken?
Ik heb hier het laatste kommetje genomen met een zelfgebakken geroosterd warm maisbroodje erin en geraspte gruyerequote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Mn uiensoep is klaar en ruikt heeeerlijk
Straks een kommetje nemen met gesmolten gruyere uit de oven.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Echt jum he, genieten! Gary maakt heerlijke verwarmende vette calorierijkegerechten, net als die quiche.
*wijst naar gquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:25 schreef borisz het volgende:
Bloes je hebt wat laten liggen
http://www.haarlemsdagbla(...)tje-bij-Ikea-Haarlem
Pop-up gebeuren?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:23 schreef Vork het volgende:
En toen zat ik op het dak van een een parkeergarage, waar ze tijdelijk een tuin van hebben gemaakt, inclusief bar, eten, drinken, muziek, planten, mensen en veel hout.
Kentucky Fried?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
weet je dat mijn onderarmen serieus op kippenbouten lijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |