gheheh 9 uur film...!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
http://www.pathe.nl/film/17646/the-dark-knight-marathon
Alstu
quote:
ik zou dan eerder voor de middag film (2 uur ofzo) gaan tot ergens laat, anders slaap ik straks halverwege en das zondequote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van middernacht tot 9 uur 's morgens
Heb 't ook gedaan met de Pirates Marathon
Ik hoef door mijn Unlimited Gold pas maar 10 euro te betalen ook zie ik
Wat voor genre?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:50 schreef Rafeiro het volgende:
Ben benieuwd, the dark knight was iig tof.
Iemand nog een filmtip trouwens, heb recentelijk (bijna) alle films met Jason Statham gezien en the avengers en nog wel wat, maar ik ben suf moe, dus wil even lui een film kijken maar geen idee welke.
Prometheusquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:50 schreef Rafeiro het volgende:
Iemand nog een filmtip trouwens, heb recentelijk (bijna) alle films met Jason Statham gezien en the avengers en nog wel wat, maar ik ben suf moe, dus wil even lui een film kijken maar geen idee welke.
Liefst iets met actie, dat kijkt meestal zo lekker simpel wegquote:
Het is voor mij ook niet echt een ideale tijdquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zou dan eerder voor de middag film (2 uur ofzo) gaan tot ergens laat, anders slaap ik straks halverwege en das zondeen makkelijker ivm uitlaat regelen met mn hondjes
Hij draait alleen om 00:00 als marathon volgensmijquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zou dan eerder voor de middag film (2 uur ofzo) gaan tot ergens laat, anders slaap ik straks halverwege en das zondeen makkelijker ivm uitlaat regelen met mn hondjes
Roccoquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:50 schreef Rafeiro het volgende:
oh... ja zover was ik nog niet met zoekenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij draait alleen om 00:00 als marathon volgensmij
Men in black 3quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Liefst iets met actie, dat kijkt meestal zo lekker simpel weg
srsly?quote:
Ik hoor er alleen maar goede verhalen overquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
srsly?
Wat een kutfilm. Mijn vrienden en ik vielen zowat in slaap...
Geen idee, met Pirates was het voor jezelf wat je dan deed.. Volgensmij was er ook ergens een half uur of langer pauze om te kunnen etenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh... ja zover was ik nog niet met zoekenben helemaal enthousiast haha
regelen zij halverwege ook een maaltijd ofzo, of moet je leven op popcorn?
Kijken we de andere films daarvoor gewoonquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:54 schreef marbasnarf het volgende:
oh ze draaien alleen batman begins en the darmk knight vooraf... niet allesdas wel weer een domper en idd alleen om middernacht
-------------
Voor de voorstelling van The Dark Knight Rises vertonen we Batman Begins en The Dark Knight.
De marathon start rond middernacht in de nacht van 19 op 20 juli.
De exacte invulling van de marathon is per bioscoop verschillend. Voor meer informatie daarover kan je je bioscoop benaderen via het contactformulier.
The Dark Knight Marathon wordt vooralsnog alleen vertoond in Pathé Arena, Tuschinski, Schouwburgplein, Spuimarkt, Haarlem, Groningen, Eindhoven en Tilburg.
We hebben helaas geen toestemming de marathon in IMAX te vertonen. Alle films worden daarom in de digitale versie vertoond.
--------------
Ja, science fiction zoals het bedoelt is, die je vragen laat stellen. Tuurlijk val je dan in slaapquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
srsly?
Wat een kutfilm. Mijn vrienden en ik vielen zowat in slaap...
maar dan is t niet op volgordequote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kijken we de andere films daarvoor gewoon
Alleen deze 3 horen bij elkaar enzo he, de rest zijn andere verhalen/tijdlijnen..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar dan is t niet op volgordehm.. en tis van do - vrij nacht... kan wel vrij nemen opzich voor vrijdag...
Ik moet voor de donderdagavond dan ff personeel zien te regelenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar dan is t niet op volgordehm.. en tis van do - vrij nacht... kan wel vrij nemen opzich voor vrijdag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |