Ik heb de tweede methode uit Asy's link http://www.moedermelknetw(...)0power%20pumping.php gebruikt:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:55 schreef Tinuviel het volgende:
Zoe pijnvrij, yeah
En heel veel jompels voor Phaidra's opbrengst. Hoe vaak en lang heb je daarvoor gekolfd?
Ik heb de medela symphony gehuurd bij de thuiszorgwinkel. Als de borstvoeding goed blijft lopen, neem ik van Poppedein de Ardo Calypso-to-go overquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:12 schreef Zoë23 het volgende:
Wat voor kolf heb je phaidra?rust voor je tepels is ook belangrijk haha
Je hebt er nu niksmeer aan, maar dat is echt niet goed en moet gemaakt worden. Ik heb zelf ook.altijd gekolfd.met de lactaline.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:20 schreef Phaidra het volgende:
Edit: vanuit de kraamzorg heb ik de eerste week de Ameda lactaline gebruikt. Dat vond ik geen fijne kolf. Zuigkracht rechts en links verschilden en instellen ging lastig. Mijn productie kwam er ook niet goed door op gang, met de medela kolfde ik de eerste keer direct het dubbele...
Ze zouden 'm ook laten nakijken idd. Maar ik merkte pas echt dat de kolf niet goed was toen ik een andere had uitgeprobeerd. Ben dus eigenlijk wel blij dat ik in het ziekenhuis de symphony kon gebruiken!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:00 schreef WupWup het volgende:
[..]
Je hebt er nu niksmeer aan, maar dat is echt niet goed en moet gemaakt worden. Ik heb zelf ook.altijd gekolfd.met de lactaline.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |