abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113719739
phaidra *O* *O* *O* *O*
zoe jij ook pijn vrij *O* *O* *O*
:* voor klavertje!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_113719843
Zoe wat fijn! Eindelijk pijnvrij *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_113720821
Zoe pijnvrij, yeah

En heel veel jompels voor Phaidra's opbrengst. Hoe vaak en lang heb je daarvoor gekolfd?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_113721139
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 16:55 schreef Tinuviel het volgende:
Zoe pijnvrij, yeah

En heel veel jompels voor Phaidra's opbrengst. Hoe vaak en lang heb je daarvoor gekolfd?
Ik heb de tweede methode uit Asy's link http://www.moedermelknetw(...)0power%20pumping.php gebruikt:

15 min kolven - 10 min rust - 10 min kolven - 10 min rust - 10 min kolven. Dan is er ongeveer een uurtje om.

Ik vind het wel lastig om een goed tijdstip tussen 2 voedingen te vinden. Ik ben nu even aan het rekken omdat I. natuurlijk wakker werd toen ik net klaar was met kolven. Even rust vinden mijn tepels wel fijn ;)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_113721665
Wat voor kolf heb je phaidra?

:D rust voor je tepels is ook belangrijk haha
pi_113722070
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 17:12 schreef Zoë23 het volgende:
Wat voor kolf heb je phaidra?

:D rust voor je tepels is ook belangrijk haha
Ik heb de medela symphony gehuurd bij de thuiszorgwinkel. Als de borstvoeding goed blijft lopen, neem ik van Poppedein de Ardo Calypso-to-go over :).

Edit: vanuit de kraamzorg heb ik de eerste week de Ameda lactaline gebruikt. Dat vond ik geen fijne kolf. Zuigkracht rechts en links verschilden en instellen ging lastig. Mijn productie kwam er ook niet goed door op gang, met de medela kolfde ik de eerste keer direct het dubbele...

[ Bericht 15% gewijzigd door Phaidra op 03-07-2012 17:25:30 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_113722800
Verschilt nogal per kolf dus!
Ik had ook een electrische kolf van de thuiszorg (had de kraamhulp meegenomen) maar die maakte een irritant geluid :@ ze vond een handkolf niet zo handig (ze vond wel meer) maar ik heb er geen problemen mee.
Heb zelf een avent handkolf
pi_113723039
Ik heb die Medela in het ziekenhuis gebruikt, vond het ook een fijn ding! En wat een opbrengst Phaidra, super! *O*

En pijnvrij voor Zoe, fijn!!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_113723831
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 17:20 schreef Phaidra het volgende:

Edit: vanuit de kraamzorg heb ik de eerste week de Ameda lactaline gebruikt. Dat vond ik geen fijne kolf. Zuigkracht rechts en links verschilden en instellen ging lastig. Mijn productie kwam er ook niet goed door op gang, met de medela kolfde ik de eerste keer direct het dubbele...
Je hebt er nu niksmeer aan, maar dat is echt niet goed en moet gemaakt worden. Ik heb zelf ook.altijd gekolfd.met de lactaline.
pi_113724848
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:00 schreef WupWup het volgende:

[..]

Je hebt er nu niksmeer aan, maar dat is echt niet goed en moet gemaakt worden. Ik heb zelf ook.altijd gekolfd.met de lactaline.
Ze zouden 'm ook laten nakijken idd. Maar ik merkte pas echt dat de kolf niet goed was toen ik een andere had uitgeprobeerd. Ben dus eigenlijk wel blij dat ik in het ziekenhuis de symphony kon gebruiken!
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')