abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113269338
101 redenen om borstvoeding te geven

Borstvoedingsorganisaties:
Vereniging Borstvoeding Natuurlijk
La Leche League
Beide organisaties hebben een GRATIS telefonische informatiedienst.

Handige en betrouwbare sites:
Borstvoeding.com biedt veel informatie over borstvoeding verzorgd door een team van borstvoedingsdeskundigen en moeders met borstvoedingservaring.
Het Borstvoedingsforum is een initiatief van de Samenwerkende Borstvoeding Organisaties.
Kellymom.com, breastfeeding and parenting Engelstalige site met zeer uitgebreide informatie.
Nursingtwo Engelstalige site over tandemvoeden (meerdere kindjes aan de borst) en voeden tijdens de zwangerschap
Medicijnen en borstvoeding
Protocol borstvoeding prematuren

Directe links naar veel voorkomende vragen en problemen:
Het belang van goed aanleggen
Tepelproblemen
Spruw
Spruwbehandeling
Kolven
Bewaren, vervoeren en opwarmen van moedermelk; je kolf schoonhouden
Regeldagen
Verstopte melkkanaaltjes en borstontsteking
Borstontsteking te lijf
Borstvoeding en de wet

Telefoonnummer Avent: 0900 101 101 5

Nieuw: de multidisciplinaire borstvoedingsrichtlijn: http://www.richtlijnborstvoeding.nl/
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_113269347
Kan iemand anders quoten het lukt me niet
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 23 juni 2012 @ 13:12:11 #3
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_113272368
Ooh en ik weet waarom zoonlief wat miemelig is: ik ben ongesteld geworden. Jippie -O-
Niet eerlijk. Huubke is nog niet eens 11 weken oud...
pi_113279637
-O- bah

Ik had gister een soort menstru kramp :{ moest er gelijk aan denken, mag van mij nog wel even wegblijven!
  zaterdag 23 juni 2012 @ 20:02:49 #5
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_113284272
Van mij had het ook nog wel even weg mogen blijven...

Nou, flesje is leeg! Meneer belieft het graag warm. Niet lauw, maar warm mama... }:|
pi_113289152
He ba asy, dat mag idd nog wel wegblijven.... :*

Ik heb vandaag twee keer publiekelijk moeten voeden, en ging goed :) met een grotere baby kun je best discreet voeden, vooral omdat hij tegenwoordig de tepel al weet te vinden als hij nog maar amper uit m'n shirt is :) heul hendig :)
pi_113295730
Niet leuk die menstruaties.. Hier issie ook weer aanwezig nu. Pff!

Nirak, wat fijn dat dat goed gaat! Hier niet! Elise drinkt echt alleen nog als ze naast me op bed ligt. Het wordt echt steeds minder.. Als ik haar ergens anders voed dan op bed dan gaat ze over me heen klimmen, draaien, alles is interessanter dan mijn borst! We zitten nog op zo'n 2 voedingen overdag.. Snachts drinkt ze wel goed! Maar soms slaapt ze ook door.
Nog 2 weekjes en ze is jarig, dus dan hebben we een jaar gehaald! Daar ben ik best trots op, had dit nooit verwacht! Veel langer hoeft van mij niet meer, maar zolang ze toch graag drinkt snachts en voor het slapen gaan vind ik het ook wel best.. We zien wel!
pi_113303028
Asy, bah nu alweer ongesteld.

Sanne jammer dat je alleen in de slaapkamer kan voeden.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zondag 24 juni 2012 @ 09:06:07 #9
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_113303137
Nirak, wat fijn zeg! :Y

Sanne, het is de leeftijd. Over een tijdje dan heb je goed kans dat ze weer vaker wil drinken op de meest onhandige plekken...
pi_113304112
Bah, menstruaties! Hier gelukkig nog niet, mag nog wel even wegblijven!

Hier opeens weer onzeker. Overdag drinkt Pietje de laatste dagen vaak maar heel kort, 's avonds en 's nachts drinkt hij wel lang, al is hij dan vaak aan t sabbelen. Hij is wel gewoon vrolijk en alert, en plast volgens mij ook voldoende (hoeveel plasluirs moet een kindje van 5 maanden hebben?), maar toch...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')