abonnement Unibet Coolblue
pi_113507168
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 13:05 schreef Dutchlike het volgende:
Ai hier is het 45 van de 60, volgende week twee herkansingen maar ze zijn zo langzaam met de cijfers dat ik alsnog 60 punten kan halen! :')
Fucking stress man ;(
Tja, ik ben voor 1 groot vak herkansing te laat begonnen, en ze voeren bij ons tijdens het jaar en tussen de studie ineens nieuwe regels in que herkansingen etc. dat ik dat vak beter volgend jaar kan gaan doen dan nu met veel moeite een 5,5 kan halen :')

eerst kwamen ze in november aan dat je in de zomer maar 4 herkansingen mag hebben (1 week voor de tentamens zeiden ze dit :') )

en nu hoorde ik afgelopen week dat je volgend jaar geen gehaalde 1e jaarsvakken mag herkansen en dat voor herkansingen ineens geldt dat het laatste punt telt ipv hoogste :')

zieke nak door dit na het 1e jaar ineens te zeggen :') Sta nogal veel 6jes zeg maar, door verschillende omstandigheden en die wilde ik dus volgend jaar opnieuw doen
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  donderdag 28 juni 2012 @ 13:20:59 #127
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_113507738
En we beginnen weer overnieuw!
pi_113507854
quote:
9s.gif Op donderdag 28 juni 2012 13:20 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
En we beginnen weer overnieuw!


drink dit de hele dag, en ik zweer je dat je nooit meer hoeft te fappen ^O^
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  donderdag 28 juni 2012 @ 13:58:15 #129
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_113509450
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juni 2012 13:23 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

drink dit de hele dag, en ik zweer je dat je nooit meer hoeft te fappen ^O^
Misschien dat ik juist naar buiten moet gaan als ik de 'drang' voel. Meteen opstaan van de laptop en een stukje gaan fietsen ofzo. Dat is mijn nieuwe theorie, en ik hoop dat ik hem mij herinner als ik weer in de problemen zit.
pi_113522218
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 13:08 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Tja, ik ben voor 1 groot vak herkansing te laat begonnen, en ze voeren bij ons tijdens het jaar en tussen de studie ineens nieuwe regels in que herkansingen etc. dat ik dat vak beter volgend jaar kan gaan doen dan nu met veel moeite een 5,5 kan halen :')

eerst kwamen ze in november aan dat je in de zomer maar 4 herkansingen mag hebben (1 week voor de tentamens zeiden ze dit :') )

en nu hoorde ik afgelopen week dat je volgend jaar geen gehaalde 1e jaarsvakken mag herkansen en dat voor herkansingen ineens geldt dat het laatste punt telt ipv hoogste :')

zieke nak door dit na het 1e jaar ineens te zeggen :') Sta nogal veel 6jes zeg maar, door verschillende omstandigheden en die wilde ik dus volgend jaar opnieuw doen
Dat van dat het laatste cijfer telt ipv het hoogste heb ik ook ja, echt een naaistreek :( Heb je een 6 gehaald maar weet je van jezelf dat je echt wel beter kunt, doe je toch geen herkansing omdat je bang bent een onvoldoende te halen en dus het vak te falen :') Terwijl het ook een mooie 8 had kunnen zijn ;( Dat van tijdens het eerste jaar de regels veranderen heb ik dan weer niet gelukkig, volgens mij mag dat ook niet eens, is een beetje tijdens het spel de spelregels veranderen :N

Wat deed je ook alweer, bedrijfskunde toch?
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 13:58 schreef Oswald_Montecristo het volgende:

[..]

Misschien dat ik juist naar buiten moet gaan als ik de 'drang' voel. Meteen opstaan van de laptop en een stukje gaan fietsen ofzo. Dat is mijn nieuwe theorie, en ik hoop dat ik hem mij herinner als ik weer in de problemen zit.
Ja, ga ik ook sowieso doen van de zomer. Buiten fietsen ^O^ Mits het mooi weer is natuurlijk :)
pi_113524374
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 18:45 schreef MAHL het volgende:

[..]

Dat van dat het laatste cijfer telt ipv het hoogste heb ik ook ja, echt een naaistreek :( Heb je een 6 gehaald maar weet je van jezelf dat je echt wel beter kunt, doe je toch geen herkansing omdat je bang bent een onvoldoende te halen en dus het vak te falen :') Terwijl het ook een mooie 8 had kunnen zijn ;( Dat van tijdens het eerste jaar de regels veranderen heb ik dan weer niet gelukkig, volgens mij mag dat ook niet eens, is een beetje tijdens het spel de spelregels veranderen :N

Wat deed je ook alweer, bedrijfskunde toch?

[..]

Ja, ga ik ook sowieso doen van de zomer. Buiten fietsen ^O^ Mits het mooi weer is natuurlijk :)
ja dat gevoel heeft heel onze laag ook ja :') de petities worden al getekend, maar of dat veel verschil gaat maken :') En ik doe bedrijfskunde ja :P
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_113541036
Jemig wat een dag! Een maand geleden had ik 'm gefapt na zo'n werkdag...

Ach, het is nu toch ook veel te warm, ik ga zo weer een nachtje in coma en dan is het al weer weekend, dan kunnen we er weer een weekje bij op tellen.

Dit wordt gewoon de eerste juni maand zonder te fappen sinds dat ik ooit ben begonnen met fappen al die jaren geleden, dat weet ik vrij zeker. Blijft toch wel gek, iets zo lang zo vaak doen, zonder het ooit in twijfel te trekken. Alleen mannen in een coma fappen minder dan wij hier.

Hoe gaat het bij jullie?
pi_113541188
Dag 1 nog maar, en door het benauwde weer ook niet echt zin. Dus het gaat wel :)

In ander nieuws, door een treinstoring om moeten reizen waardoor ik veel later dan gepland bij tentamenzaal aankwam. Nog wel op tijd opzich, maar chick waar ik een oogje op heb natuurlijk net de andere zaal in zien gaan. Verdomme, had op zijn minst haar nummer moeten vragen, maar die NS gooit weer roet in het eten :{
pi_113555720
Ai is kut voor je. ;(

Vandaag Assessment gehaald en gehoord dat ik Inleiding Islam voldoende heb afgerond! O+
En niet alleen dat, toen ik de trein uitliep keek -i shit you not- elke vrouw mij na die in de trein zat; zal wel zijn omdat ik vet opvallend terug zat te kijken maar dan nog. :')
pi_113555901
Hebben jullie ook dat gevoel dat vrouwen ineens geinteresseerd zijn? Ik wel in ieder geval :@
Bij de kassa doen ze ineens veel liever en kijken ze je 'anders' aan, als je door de stad loopt kijken dames je aan en na :7

Ik voel me een lustobject :@
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_113556283
Ja klopt maar ik vind het niet erg. :P
pi_113556378
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 14:01 schreef Dutchlike het volgende:
Ja klopt maar ik vind het niet erg. :P
ik ook niet, had zelfs bijna mijn nummer aan een kassameisje bij de AH gegeven (ik kende haar wel al soort van hoor :P geen stalkeractie ofzo :P)
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_113557528
Die drang wordt volgens mij met de dag erger(beter :P ) .
pi_113557930
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 13:53 schreef AldoTheApache het volgende:
Hebben jullie ook dat gevoel dat vrouwen ineens geinteresseerd zijn?
Niet alleen vrouwen, kwam ik achter. :|W -O-
pi_113558036
Dat is vast een leuk verhaal, vertel.
pi_113560014
Leuk verhaal? Nee.
pi_113569001
Voor ons wel
pi_113569039
Ik ga vanavond weer eens scharrelen met een chick 8-)

kijken of ik het verschil kan merken :s)
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_113572054
quote:
Hebben jullie ook dat gevoel dat vrouwen ineens geinteresseerd zijn? Ik wel in ieder geval
Yep, dat gevoel heb ik ook, een klein beetje. Ik denk dat het altijd zo is geweest, maar dat we het zelf minder opmerken, een vrouw met kleren die je niet kent is niet zo interessant he, als je er thuis 100 gewillige 'onder de muis' hebt in de gekste poses en allemaal zonder kleren.
pi_113572281
quote:
Hebben jullie ook dat gevoel dat vrouwen ineens geinteresseerd zijn? Ik wel in ieder geval
pi_113572560
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 20:53 schreef kenmasters1979 het volgende:

[..]

Yep, dat gevoel heb ik ook, een klein beetje. Ik denk dat het altijd zo is geweest, maar dat we het zelf minder opmerken, een vrouw met kleren die je niet kent is niet zo interessant he, als je er thuis 100 gewillige 'onder de muis' hebt in de gekste poses en allemaal zonder kleren.
Dit ja. Voor mij ook de voornaamste reden om ermee te stoppen.
pi_113574594
quote:
Soms werken de vaagste openingen wel.
"Is dat geen leuke jongen voor jouw?"
*wijzend naar een overduidelijke homo die net met haar sprak*


Zo maar even weer trollen. :@
pi_113585430
quote:
hij loopt toch maar even te voelen aan die heerlijke tieten rond 1:30 O+

_O_
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_113586514
Ik heb vannacht gefaald, en vanochtend gelijk weer.. Twee weken volgehouden, maar als de vriendin wat dagen weg is is het toch wel lastig ;)
pi_113587147
Orgasmes na meer dan 3 weken niet fappen en anderhalve week geen sex zijn stukken intenser en langer (en heerlijker).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')