Glappig? Je klinkt net als rijst man.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hahahaha godverdomme glappig is die.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Glappig? Je klinkt net als rijst man.![]()
Oh wacht ff, je klinkt ook net als rijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Een Trust 2MP webcam.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik ben een Nikon D3100, wat ben jij?
Staat op gekquote:
Lekker. Over 10min naar Red toch? Mistte even wat de presentator zei.quote:
Dacht het ook, maar wist het niet 100% zekerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:23 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Lekker. Over 10min naar Red toch? Mistte even wat de presentator zei.
Net even gechecked en ja, over 3min naar Main. Coone die sluit af. Benieuwd of hij het kan. Sommige setjes van hem baas, andere minder.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dacht het ook, maar wist het niet 100% zeker
Mijn vriendengroep bestaat helaas niet uit mensen die de wat hardere beats waarderen. Daarnaast moet ik sparen voor vakantie (quote:
Ik heb precies hetzelfde probleem, wil best een keer met je gaan, Nick erbij en lekker beuken.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:41 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Mijn vriendengroep bestaat helaas niet uit mensen die de wat hardere beats waarderen. Daarnaast moet ik sparen voor vakantie () en heb ik donderdag en vrijdag nog herkansingen.
Als Coone afsluit ben ik er niet bij. Wat een treurnis tot nu toequote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde probleem, wil best een keer met je gaan, Nick erbij en lekker beuken.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde probleem, wil best een keer met je gaan, Nick erbij en lekker beuken.
Plakkerig hoor.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij mag ook wel in de sandwich hoor.quote:
Ik heb nu toch geen tijd.quote:
Maar wil je dat of neit?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:48 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Als Coone afsluit ben ik er niet bij. Wat een treurnis tot nu toe
Begon eigenlijk wel lekker met een bootleg van Rockin your mind. Maar dit nummer alleen alKinderdisco of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |