fixed.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:54 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
SchenkstroopDik zijn
Lelijk zijn
Onzeker zijn
Onzeker, dik en lelijk zijn
Acne hebben
Chinees zijn
Skeer zijn
Purmerend
In een armoedig kutflatje wonen
Wonen in een armoedig kutflatje in Purmerend
TS
Denken het recht te hebben om over andere mensen te klagen
En ook nog last hebben van die donkerdere buitenlandse mafkezen tjeezus! Schenkstroop jij hebt het terecht erg moeilijk man!
Ik huil nooit en nu?quote:
Echt niet dat kannetje yoghurt was voor mij! (en die andere voor de volgende dag)quote:
Het lukt al 13 jaar niet meerquote:
Heeft niets met belonen, normen en waarden/principes te makenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 03:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Echt niet dat kannetje yoghurt was voor mij! (en die andere voor de volgende dag)
Trouwens jij gaat zulk kutgedrag toch niet belonen of doe jji dat wel?
[..]
Het lukt al 13 jaar niet meer
Tuurlijk wel. Hij loopt jou als vreemde te bedreigen/te intimideren op straat en jij geeft em wat ie wil. Waarom?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 03:06 schreef Charcot het volgende:
[..]
Heeft niets met belonen, normen en waarden/principes te maken
Pers je tranen eruit dan je moet er wel moeite voor doen he denk aan je leven dan lukt het zo
Geloof het maar niet, gezien z'n grote hoeveelheid janktopics hier huilt ie zichzelf iedere avond/nacht in slaap.quote:
Prima dat dat redenen voor jou kunnen zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2012 03:14 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Hij loopt jou als vreemde te bedreigen/te intimideren op straat en jij geeft em wat ie wil. Waarom?
Omdat je er snel vanaf wilt zijn of bang bent ofzo. Wat voor signaal geef je dan af?
Ik geloof het ook nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 03:31 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Geloof het maar niet, gezien z'n grote hoeveelheid janktopics hier huilt ie zichzelf iedere avond/nacht in slaap.
Het staat op het eerste gezicht raar maar als je wat meer levenservaring zou hebben en wat meer zou hebben gezien mbt andere volkeren. Dan is dat helemaal niet meer zo raar maar juist heel logisch.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 03:28 schreef Marie30 het volgende:
Jouw stad? Je bent zelf een Aziaat... Het wordt wel heel sneu als mensen van vreemde origine ook die nare 'uit-mijn-land-trekjes' krijgen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |