Dus ik eergisteren buiten komt er in de verte een neger in hawai-bloesje aanlopen met zijn marukkanen-companen. Loopt ie te schreeuwen en om zich heen te slaan. Wegwerk-spullen en hekken omver te schoppen enzovoort. Ik stond bij het stoplicht dus ik keek om. En ws. keek ik iets te lang want die afrikaan zo "ey wacht even" tegen zijn vriendjes en komt op mij aflopen. "ben je politie" ik zeg nee, Hij zegt: ben je politie? ik zeg nee. Kwijl komt uit zn bek - stomdronken is die gast met 25 graden zomerweer. Zegt ie: oh sorry dat ik zo reageert man maar ik heb helemaal fokking niets dus daarom ga ik genieten van deze toch. *wijst ie naar een nieuwe fles martini groen* en loopt weer weg.

Kom ik em later weer tegen. Ditmaal heb ik twee kannetjes roeryoghurt-naturel bij me. Ziet ie mij komt ie weer op mij aflopen . 'Eej
voer mij!' ik zo jou voeren ik moet mezelf voeren! Zegtie waarom heb jij twee. ik: waarom niet? Zegtie ben je gierig of ben je modderfokker? Ik zeg: ik ben geen van beide. Zegt ie: je bent gierig! Ik loop om em heen. Zijn marukkanse vriendjes lopen erachteraan zeggen geen woord. Zegt ie ik wil em trappen man ik ga em trappen!

Asielzoekers/Afrikanen/Antillianen in mijn stad. Het wordt steeds erger! Krijgt Purmerend subsidie als zij die mafkezen toelaten of hoe zit dat?