SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet persoonlijk, rasistich of discriminerend bedoeld. | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular |
ze wilde even zeggen dat ze lesbian is en dat ze nog een vrouw zoekt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:53 schreef missrose. het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Spreek voor jezelf aub.
wtf.. you serious?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:45 schreef missrose. het volgende:
Van de week nog vroeg een meid aan mij of ze der mobiel kan opladen als je een stekker in het gras stopt. Ze dacht dat het groene stroom was.![]()
Of een keertje toen zei ze dat ze haar arm wou breken omdat ze dan blauwe gips kon dragen.
Wtf is wrong with her??
Ik wens haar veel succes.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:55 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
ze wilde even zeggen dat ze lesbian is en dat ze nog een vrouw zoekt.
Ja ik meen het serieus, ik snap dan ook niet waarom ze zich zo gedraagt. Soms dan denk ik "maakt ze een grapje ofso?"quote:
ja laat ik haar ook maar succes wensen. heeft ze hard nodig.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:02 schreef missrose. het volgende:
[..]
Ik wens haar veel succes.
[..]
Ja ik meen het serieus, ik snap dan ook niet waarom ze zich zo gedraagt. Soms dan denk ik "maakt ze een grapje ofso?"
Ehhh lieverd... ik denk niet dat zij dit echt denkt. Er zijn gewoon van de meisjes die expres domme opmerkingen maken om in de belangstelling te komen, ze zijn meestal wel onderhoudend. Naar het schijnt is dat helemaal hèt op het platteland waar ze intelligente vrouwen haten.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:45 schreef missrose. het volgende:
Van de week nog vroeg een meid aan mij of ze der mobiel kan opladen als je een stekker in het gras stopt. Ze dacht dat het groene stroom was.![]()
Of een keertje toen zei ze dat ze haar arm wou breken omdat ze dan blauwe gips kon dragen.
Wtf is wrong with her??
Wie zegt dat mensen op het platteland niet intelligent zijn?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ehhh lieverd... ik denk niet dat zij dit echt denkt. Er zijn gewoon van de meisjes die expres domme opmerkingen maken om in de belangstelling te komen, ze zijn meestal wel onderhoudend. Naar het schijnt is dat helemaal hèt op het platteland waar ze intelligente vrouwen haten.
Ja precies ik snap dat dus echt niet, waarom gedragen ze zich zo achterlijk om "schattig" of "grappig" over te komen? Dan denk ik bij mezelf "doe even normaal man" ik kan daar dus echt niet tegen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ehhh lieverd... ik denk niet dat zij dit echt denkt. Er zijn gewoon van de meisjes die expres domme opmerkingen maken om in de belangstelling te komen, ze zijn meestal wel onderhoudend. Naar het schijnt is dat helemaal hèt op het platteland waar ze intelligente vrouwen haten.
Ze komt er wel.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:03 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
ja laat ik haar ook maar succes wensen. heeft ze hard nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |