Haar uiterlijk is echt niet perfect ofzo, maar ze heeft gewoon iets. Ze is intelligent, ze is geil/ondeugend, ze heeft iets sprankelends. Alleen door het werk dat ze doet is ze een 'hoer'... helaaschquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:39 schreef Meloewa het volgende:
ik vind ook dat ze een hoekige kop heeft en linker oog staat lager. ( LET OP: DIT IS GEEN JALOEZIE)
Nouja, zelfs al zouden ze met hun pik denken: Die pik spoort dan niet helemaal. Als ik met m'n pik denk gaat dat toch echt niet richting mannelijke kaaklijnen en tot op het bot kapotgedieete vrouwen met te grote oren.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Precies idd, ze moeten eens niet met hun pik denken maar gewoon met het volle verstand.
Vond je niet altijd, toch?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:47 schreef zarGon het volgende:
Negatief-vies, vies-vies, onaantrekkelijk-vies.
mooiquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:48 schreef Barbapapamama het volgende:
En wat vinden we hiervan?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:48 schreef Barbapapamama het volgende:
[ afbeelding ]
moet kunnenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:48 schreef Barbapapamama het volgende:
[ afbeelding ]
wat een ontiegelijke lelijk en vunzig wijf is dat zeg.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:32 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Ze is overigens best intelligent en heeft zelfs een aantal studies gedaan
[ afbeelding ]
Sasha kan mannen wel klaar laten komen..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:39 schreef Meloewa het volgende:
ik vind ook dat ze een hoekige kop heeft en linker oog staat lager. ( LET OP: DIT IS GEEN JALOEZIE)
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:50 schreef Zolder het volgende:
[..]
Sasha kan mannen wel klaar laten komen..
Haha, ik snap hem. Goede garpquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:50 schreef Zolder het volgende:
[..]
Sasha kan mannen wel klaar laten komen..
leuk grietjequote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:48 schreef Barbapapamama het volgende:
[ afbeelding ]
Precies! Maar dus niet dat geile van Sasha Grey. Als je dit ziet denk je 'mooie vrouw', bij Sasha Grey denk je 'OE'.quote:
Nee bij Sasha denk je geen oe, maar; gadverdamme wat een goor wijf, daar zou ik 'm dus echt niet insteken.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:51 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Precies! Maar dus niet dat geile van Sasha Grey. Als je dit ziet denk je 'mooie vrouw', bij Sasha Grey denk je 'OE'.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:48 schreef Barbapapamama het volgende:
[ afbeelding ]
Die wenkbrauwen op die laatste foto vind ik nogal storend, maar verder is dit prima inderdaad.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:52 schreef Barbapapamama het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niks mis mee hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |