SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
[ Bericht 0% gewijzigd door Pien85 op 23-06-2012 00:35:19 ]En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Volgens mij zitten er ook wel waterdingen bij. Ik weet niet wat ze "geboekt" hebben, maar er staat genoeg op de sitequote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik hoop het ook hier in Tilburg. Anders kun je toch lekker watersporten
Schattig! Achteraf willen wij (of naja.. ik!) wel een volledig verslag hequote:
Hier. Dus.quote:
Coming right up!quote:
ja inderdaadquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Juist niet toch? Ik zie 't juist als: 'als je thuis komt gaan we NIET neuken'
zoals ik het begrijp gaat hij daarheen binnekort en moet hij de verloren tijd inhalenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
je krijgt Peu trekjesquote:
Zal je wel WAenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:23 schreef automatic_ het volgende:
Schattig! Achteraf willen wij (of naja.. ik!) wel een volledig verslag he
Natuurlijk snap ik datquote:
Of... IHA wil iets doen met z'n arm?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja inderdaad
als je arm bent heb je geen geld
arm geeft dus een gebrek aan iets aan
zou ik zeggen maar ik ben geen neerlandicus
nicequote:
owja sex armquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Natuurlijk snap ik dat
[..]
Of... IHA wil iets doen met z'n arm?![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Natuurlijk snap ik dat
[..]
Of... IHA wil iets doen met z'n arm?
Zie editquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
owja sex arm
de overtreffende trap van fisten
Mag hij wel zorgen dat hij in vorm is.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:23 schreef LaPeach het volgende:
[..]
zoals ik het begrijp gaat hij daarheen binnekort en moet hij de verloren tijd inhalen
Het is ook niet grappig als je het niet uitlegtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:25 schreef IHaveAmnesia het volgende:
omg het niet meer grappig als je een grap uitlegt
Your welcomequote:
Doe toch maar ff uitleggen want zelfs ik snap het niet meerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:25 schreef IHaveAmnesia het volgende:
omg het niet meer grappig als je een grap uitlegt
hmmm, zou ik daar die blauwe plek van op mijn bovenarm hebben?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
owja sex arm
de overtreffende trap van fisten
Wait, what whuuud? Ik ga me in slaap huilenquote:
en terechtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wait, what whuuud? Ik ga me in slaap huilen
Pardon?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hmmm, zou ik daar die blauwe plek van op mijn bovenarm hebben?
Dit was wel een hele lange powernapquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:25 schreef NaRRaToR het volgende:
ik doe ook even een powernap hoor.... meteen weer een topic vol :|
Ik zal het niet meer doenquote:
stil jijquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dit was wel een hele lange powernap
Had je er niet bij moeten gaan liggen? Of komt het dan niet van slapen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dit was wel een hele lange powernap
Op dit moment zit ie thuis zonder haar, dus ze hebbe geen seks. Als ze thuis komt, dan blijft het bed wel de hele week bezet, right?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
ze is niet meer hier. en misschien maar goed ook iddquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Had je er niet bij moeten gaan liggen? Of komt het dan niet van slapen?
waarom zou je een powernap doen als het bedtijd is?quote:
Waarom niet? Wat is dit nou... Ik zat te hopen op spannende verhalenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:28 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ze is niet meer hier. en misschien maar goed ook idd
ja goed maar dan snap ik niet waar arm vandaan komtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Op dit moment zit ie thuis zonder haar, dus ze hebbe geen seks. Als ze thuis komt, dan blijft het bed wel de hele week bezet, right?
Denk ik dan.
iets met lange dag en korte nacht gehad. wilde even slapen van 7-8 dat werd 7-11quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom zou je een powernap doen als het bedtijd is?
Ik begrijp het nu, maar kan er nog steeds niet de humor van in zienquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:29 schreef IHaveAmnesia het volgende:
ik ben op vakantie en ik heb 2 wk geen seks gehad. Dat wordt 3 want hij komt dinsdag. Maar ik ben 'ziek' en zei tegen hem dat ik buikpijn heb. Hij doet vervelend met arme schatje. Ik laat hem weten dat hij net zo arm is... Aan seks. Omdat me nog steeds niet kan neuken.
Say it one moooreee timeeee:
'hahahahaha'
ik had wat afspraken vandaag en moest terugkomen van vrij vandaag op het werk. spannende verhalen? welke dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat is dit nou... Ik zat te hopen op spannende verhalen
Ik snap 'm nog steeds nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:29 schreef IHaveAmnesia het volgende:
ik ben op vakantie en ik heb 2 wk geen seks gehad. Dat wordt 3 want hij komt dinsdag. Maar ik ben 'ziek' en zei tegen hem dat ik buikpijn heb. Hij doet vervelend met arme schatje. Ik laat hem weten dat hij net zo arm is... Aan seks. Omdat me nog steeds niet kan neuken.
'hahahahaha'
Wat hij zegt...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik begrijp het nu, maar kan er nog steeds niet de humor van in zien
Vrouwenhumor hequote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja eh... ik had toch wel een uitgebreid date-verslag verwacht enzoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:31 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik had wat afspraken vandaag en moest terugkomen van vrij vandaag op het werk. spannende verhalen? welke dan?
oke ik laat het zo gaan maar ik voel me echt een debiel omdat ik niet tot die conclusie kom maarquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:29 schreef IHaveAmnesia het volgende:
'hahahahaha'
er staat als je hier zo bent (en als er geneukt gaat worden dus)quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:14 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
me vriend zegt over whapp 'arme schatje tochhh'
ik reageer 'jij bent arm als je zo hier bent.. Seks arm'
whahaha
Is het niet "hihihihihi"?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:29 schreef IHaveAmnesia het volgende:
ik ben op vakantie en ik heb 2 wk geen seks gehad. Dat wordt 3 want hij komt dinsdag. Maar ik ben 'ziek' en zei tegen hem dat ik buikpijn heb. Hij doet vervelend met 'arme schatje' (denkt aan normale buikpijn). Ik laat hem weten dat hij net zo arm is... Aan seks. Omdat me nog steeds niet kan neuken.
'hahahahaha'
Vandaar dat ik nu zo'n last heb van muggen.quote:
Ik heb weer iets gemist dusquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja eh... ik had toch wel een uitgebreid date-verslag verwacht enzo
zuigen zal zequote:
heb je niet opgelet in het topic gisterenavond/vannacht/vanochtend?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja eh... ik had toch wel een uitgebreid date-verslag verwacht enzo
dan lig je zo de hele nacht weer wakkerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:29 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
iets met lange dag en korte nacht gehad. wilde even slapen van 7-8 dat werd 7-11
Muggenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vandaar dat ik nu zo'n last heb van muggen.
ik ben echt te dom voor woorden dan want voor mij word het alleen verwarrenderquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
kunnen dateverslagen niet gewoon in de wiki gezet worden?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
heb je niet opgelet in het topic gisterenavond/vannacht/vanochtend?
als ze erbij komt liggen wel jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan lig je zo de hele nacht weer wakkerwhahaha
Jij leest ze graag terug?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kunnen dateverslagen niet gewoon in de wiki gezet worden?
Indeed... "Als je hier zo bent" zou inhouden dat hij met een minuut of 10 voor de deur zou staan...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke ik laat het zo gaan maar ik voel me echt een debiel omdat ik niet tot die conclusie kom maar
[..]
er staat als je hier zo bent (en als er geneukt gaat worden dus)
dus dat is totaal niet wat je net uitlegt
maar goed, het ligt vast aan mij
wat moeten de spinnetjes dan eten?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Muggen![]()
![]()
Die dingen moeten verboden worden.
Sla ze meteen plat als ik ze hoor. Maar zoals ik in een eerder topic al zei heb ik nu een boel trofeeënquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Muggen![]()
![]()
Die dingen moeten verboden worden.
Dat was toch geen uitgebreid verslag?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
heb je niet opgelet in het topic gisterenavond/vannacht/vanochtend?
* NaRRaToR mompelt iets met dit is geen datingtopic...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kunnen dateverslagen niet gewoon in de wiki gezet worden?
in me post ervoor laat ik blijken ongesteld te zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke ik laat het zo gaan maar ik voel me echt een debiel omdat ik niet tot die conclusie kom maar
[..]
er staat als je hier zo bent (en als er geneukt gaat worden dus)
dus dat is totaal niet wat je net uitlegt
maar goed, het ligt vast aan mij
Nee, maar voor de mensen die dat wel willenquote:
ja precies!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Indeed... "Als je hier zo bent" zou inhouden dat hij met een minuut of 10 voor de deur zou staan...
En dat hij dan seksarm zou zijn zou (mi) inhouden dat er dan nog steeds niet geneukt zou worden.
Ik heb dat even gemist denk ik, haha.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sla ze meteen plat als ik ze hoor. Maar zoals ik in een eerder topic al zei heb ik nu een boel trofeeën
Die moeten ook weg gaanquote:
Tijn dusquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, maar voor de mensen die dat wel willen
dan kan er toch ook gewoon geneukt worden?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:34 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
in me post ervoor laat ik blijken ongesteld te zijn
aaaach lamaaaa
trustequote:
Ik slaap gewoon braaf hoorquote:
Jij ookquote:
hangt van het lampje op het nachtkastje afquote:
Nee als ik met iemand kan daten dan wil ik het wetenquote:
slaap ze ouwequote:
Ik had geen nachtkastjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hangt van het lampje op het nachtkastje af
kan je ff de reviews checkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee als ik met iemand kan daten dan wil ik het weten
Dat weten wij nietquote:
nee alleen gepijptquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan kan er toch ook gewoon geneukt worden?
Dus.... Als jij met mevrouw X. wilt daten, dan wil jij wel een date-verslag van mevrouw X. lezen die zij had met meneer Y.?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee als ik met iemand kan daten dan wil ik het weten
wel een dagkastje?quote:
karig zegquote:
Ja, moet ik nog even gaan eisen ofzo.quote:
quote:
wat is er mis met een slof ?quote:
Nou, daar past niet al mijn rommel opquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:39 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
wat is er mis met een slof ?all you need toch? en ik had wel een dag-/nachtkastje
Meeste vallen hier al af, bezet enzulksquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dus.... Als jij met mevrouw X. wilt daten, dan wil jij wel een date-verslag van mevrouw X. lezen die zij had met meneer Y.?
Wat heb jij allemaal nodig in bed joh?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, daar past niet al mijn rommel op
Heb je zoveel zooi dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, daar past niet al mijn rommel op
Och gerum!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meeste vallen hier al af, bezet enzulks
Er is een wereld buiten Fok!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meeste vallen hier al af, bezet enzulks
Nee, naast bed!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat heb jij allemaal nodig in bed joh?
Thuis welquote:
juist niet in bed, het moet op een nachtkastje liggenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat heb jij allemaal nodig in bed joh?
Naast bed dan.quote:
quote:
Sowieso moet mijn bril ergens liggen en mijn telefoonquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Naast bed dan.
Zoveel kun je toch niet naast je bed nodig hebben als je slaapt?
Ja ja, binnen handbereikquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
juist niet in bed, het moet op een nachtkastje liggen
Echtquote:
Ik weet het, angstige gedachte. Maar het is echt zo!quote:
Serieusquote:
Telefoon mee naar de slaapkamer als je met iemand slaapt?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sowieso moet mijn bril ergens liggen en mijn telefoonEn mijn bril paste niet op de slof!
Ik leg dat op de rand van mijn bed, naast het matrasquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Telefoon mee naar de slaapkamer als je met iemand slaapt?![]()
Dat soort dingen kun je toch ook gewoon onder 't bed schuiven ofzo? Doe ik altijd bij gebrek aan nachtkastje
Ja, want dat is dan mijn "klok"quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat soort dingen kun je toch ook gewoon onder 't bed schuiven ofzo? Doe ik altijd bij gebrek aan nachtkastje
En het waren nog wel zo'n grote cijferquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, want dat is dan mijn "klok"Ik kan bijna nooit een wekker bij iemand zien, omdat ik dan mijn bril niet op heb
Klok nodig als je met iemand in bed ligt?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, want dat is dan mijn "klok"Ik kan bijna nooit een wekker bij iemand zien, omdat ik dan mijn bril niet op heb
Mijn wekker is twee (of drie!) keer zo groot...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:44 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
En het waren nog wel zo'n grote cijfer
blindequote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn wekker is twee (of drie!) keer zo groot...Haha.
onder mijn bed zitten monstersquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn telefoon voor, dient ook als wekkerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Juist, jij snapt hetquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Klok nodig als je met iemand in bed ligt?"Nou nou... 8 minuten maar?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Wij doen heul niet aan seks!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Of Fok!kersquote:
*mompelt iets over jampottenquote:
dat is hetzelfdequote:
*Proest*quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat is je sterkte?quote:
Dat had je 3 jaar (ofzo) geleden ook wel even mogen zeggen!!quote:
Dus jij en HJ ook niet?quote:
maak dat de kat wijs!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
toen waren ze op vakantiequote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat had je 3 jaar (ofzo) geleden ook wel even mogen zeggen!!
-3 en 0.25 cilinder.quote:
Nu wel ja..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:48 schreef tijnbrein het volgende:
Iedereen weet toch dat douche eendje de echte blinde is hier
skêle wiewauwquote:
Dan had je lenzen in tijdens de tocht, viel me niet eens opquote:
Niet spotten met iemands gezichtsbeperkingquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:48 schreef tijnbrein het volgende:
Van NaRRa welquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan had je lenzen in tijdens de tocht, viel me niet eens op
@auto: valt nog mee, zijn toch geen jampotjes?
Ach ze ziet nog steeds scherper dan ik doe dus ...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet spotten met iemands gezichtsbeperking
Wat heb jij dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ze ziet nog steeds scherper dan ik doe dus ...
quote:
Wat lees ik hier nu!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat had je 3 jaar (ofzo) geleden ook wel even mogen zeggen!!
Ik zag het hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:50 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]ik heb montuurloos dan valt het niet zo op
en ik draag alleen een bril om de tocht te overbruggen van bed naar keuken... (of op luie zondagen)
-1,5 en -3,5quote:
Dat kon ik in ieder geval niet zien vorige weekquote:
Shit, ben ik vergeten te vertellen!!quote:
Ik snap, ik heb de mijne altijd opquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:50 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]ik heb montuurloos dan valt het niet zo op
en ik draag alleen een bril om de tocht te overbruggen van bed naar keuken... (of op luie zondagen)
's ochtends batman kijken is wel epicquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Shit, ben ik vergeten te vertellen!!
Ik heb (ik denk) 3 jaar geleden een keertje bij ArTiC geslapen, samen met zijn aai-lampjesEnneee toen keken we Batman en toen was ik moe en toen hebben we die de andere dag afgekeken.
Die ziet meer dan je denktquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:48 schreef tijnbrein het volgende:
Het was wel minder eng!!quote:
Kloptquote:
dat had je wel verteldquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Shit, ben ik vergeten te vertellen!!
Ik heb (ik denk) 3 jaar geleden een keertje bij ArTiC geslapen, samen met zijn aai-lampjesEnneee toen keken we Batman en toen was ik moe en toen hebben we die de andere dag afgekeken.
heul niet!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:54 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat had je wel verteld(iig van het slapen en de aailampjes) Dat Batman kijken vind ik onacceptabel hoor!
Batman is heul niet engquote:
Ja, de aai-lampjes vergeet ik gewoon nooit meerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:54 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat had je wel verteld(iig van het slapen en de aailampjes) Dat Batman kijken vind ik onacceptabel hoor!
Wanneer kom je logeren?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:55 schreef Pien85 het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wat een 'aailampje' nou precies is...
Dat is een lampje die je moet aantikken en dan gaat hij aan. In drie standen. Ik noemde dat toen een aai-lampjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:55 schreef Pien85 het volgende:
Waarom moet ik daarvoor komen logeren? Kun je 't niet gewoon uitleggen?quote:
Ik denk zoiets als in de Grote Vriendelijke Reus, dan aait die knakker over een bol en die gaat branden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:55 schreef Pien85 het volgende:
Dus het is eigenlijk een 'tiklampje'?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is een lampje die je moet aantikken en dan gaat hij aan. In drie standen. Ik noemde dat toen een aai-lampje
dat heb ik ook! boven de eetkamertafelquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is een lampje die je moet aantikken en dan gaat hij aan. In drie standen. Ik noemde dat toen een aai-lampje
Het schijnt nogal een ervaring te zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom moet ik daarvoor komen logeren? Kun je 't niet gewoon uitleggen?
Aan het lampje op het nachtkasje Pien!!!!quote:
kan ook, hangt van je stemming afquote:
ja aan zijn 'fleshlight'quote:
In bed, op de bank, in de keuken, op 't nachtkastje... Wat maakt 't uit?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Aan het lampje op het nachtkasje Pien!!!!
Waarom zag ik deze aankomenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja aan zijn 'fleshlight'
wel goed vast houden
Nou, daar zit wel verschil tussen..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
In bed, op de bank, in de keuken, op 't nachtkastje... Wat maakt 't uit?
De watte?quote:
Ah, we mogen jou ergens in een park achterlaten?quote:
in die fleshlight moet je het aailampje nog steken... dat is alleen de fittingquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja aan zijn 'fleshlight'
wel goed vast houden
De lokatiequote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, daar zit wel verschil tussen..
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah, we mogen jou ergens in een park achterlaten?
omdat je een perv bentquote:
ja sorry ik heb er verder niet zo'n verstand vanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:59 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
in die fleshlight moet je het aailampje nog steken... dat is alleen de fitting
Och... Jij hebt verstand van andere dingenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja sorry ik heb er verder niet zo'n verstand van
OOOOOH, so shinyquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:59 schreef automatic_ het volgende:
Waarom zit ik nu naar lampen te kijken?
ja meer onschuldige dingenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Och... Jij hebt verstand van andere dingen
ja ikquote:
zal ik eens zeggenquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zal ik eens zeggenik lust helemaal geen sushi
whahaha
maar goed ik ga het verdomme gewoon opvreten dan hoor
te mooie kans om te laten liggen
Sushiquote:
verlengsnoer eraan en je kan er overal mee spelenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
In bed, op de bank, in de keuken, op 't nachtkastje... Wat maakt 't uit?
ja echt!!quote:
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
verlengsnoer eraan en je kan er overal mee spelen
Valt tegenquote:
pffft onzin. iedere vrouw heeft een fleshlight....quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja sorry ik heb er verder niet zo'n verstand van
Is dat geen mannenspeelgoed?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:03 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
pffft onzin. iedere vrouw heeft een fleshlight....
auto komt hier sushi etenquote:
Ja, als app op mijn telefoonquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:03 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
pffft onzin. iedere vrouw heeft een fleshlight....
Dan is de sushiquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
auto komt hier sushi eten
of nou ja ik eet, zij dient als bord
whahaha
Ik denk dat de sushi dan minder lekker is hoorquote:
ja dus daar wil ik best sushi voor weg werkenquote:
euh...quote:
waarom?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat de sushi dan minder lekker is hoor
Die kan ook in de afwasmachine?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:05 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ja en iedere vrouw heeft er daarom een
Wat was het woord daar ook alweer voor?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
auto komt hier sushi eten
of nou ja ik eet, zij dient als bord
whahaha
Ik moet toch iets postenquote:
Nee, kan nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat de sushi dan minder lekker is hoor
Dat je dan nog sushi weg krijgtquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dus daar wil ik best sushi voor weg werken
gewoon niet kauwen en meteen slikken
nyotaimoriquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:06 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Wat was het woord daar ook alweer voor?
ja een datumquote:
Als ik terug ben van vakantiequote:
Ja, daar kwam ik vannacht achterquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:08 schreef NaRRaToR het volgende:
wisten jullie dat er een fan page was van de Gosig Mus van de Ikea ?
http://www.facebook.com/pages/gosig-mus-fanclub/225651708068
wel slecht gerolde sushiquote:
half augustus toch?quote:
Och, dat is toch niet het belangrijkste...?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wel slecht gerolde sushidie van mij is mooier
Whehe.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah, we mogen jou ergens in een park achterlaten?
Nope, 23 juli alquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
half augustus toch?
dan ben ik ook terug dus dat is mooi
hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:09 schreef ArTiC het volgende:
ik ben ontvriend op FB door iemand...geen idee wie![]()
tssssk
Ik ben wel bezig met iedereen te ontvrienden die ik niet kan herleiden.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:09 schreef ArTiC het volgende:
tssssk
Jij wordt ook 25 of niet?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:09 schreef rhubarbje het volgende:
en bijna jarig! dus dat is een mooi kado
jawel,quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Och, dat is toch niet het belangrijkste...?
Niet belangrijk meer toch, hij heeft je toch ontvriendquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:09 schreef ArTiC het volgende:
tssssk
ik heb een vriendje minderquote:
oh dan ben ik net wegquote:
ik ben beledigdquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet belangrijk meer toch, hij heeft je toch ontvriend
dagelijks?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:10 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Hij kijkt dagelijks naar zijn aantal vrienden
nee man fucking veel ouderquote:
Dan boeit het ook niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:09 schreef ArTiC het volgende:
tssssk
jij weet uit je hoofd hoevel fb vrienden je hebt?quote:
Ik ga maar een weekje wegquote:
Oh, haha.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee man fucking veel ouder
27
bestel de grafsteen maar vast want ik ben awesome en alle awesome people gaan dood op 27
ik onthoud alles wat met getallen te maken heeftquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij weet uit je hoofd hoevel fb vrienden je hebt?
[/twitter]quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:12 schreef Comp_Lex het volgende:
Zo, ik ben net even lekker onder de douche geweest.
okay... 1 liedjequote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:13 schreef automatic_ het volgende:
Nog één liedje en ik ga verhuizen /twitter
Nee, ik heb iets andersquote:
ja maar dit liedje duurt 23 minutenquote:
Ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
iets ander genrequote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:16 schreef Pien85 het volgende:
Godver... Ik was anderhalf uur geleden moe maar vond het te vroeg om naar bed te gaan... Nu ben ik niet meer moe
Oooo dat is zo irritant! Ik riep vanmorgen ook heeeeeel hard dat ik vroeg naar bed ging en dat ik om 23.00 uiterlijk ging slapenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:16 schreef Pien85 het volgende:
Godver... Ik was anderhalf uur geleden moe maar vond het te vroeg om naar bed te gaan... Nu ben ik niet meer moe
+1 herkenbaarquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:16 schreef Pien85 het volgende:
Ik maak me ineens erge zorgen....dan heb ik nog maar een maandje of anderhalfquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee man fucking veel ouder
27
bestel de grafsteen maar vast want ik ben awesome en alle awesome people gaan dood op 27
ik heb het niet gehoordquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oooo dat is zo irritant! Ik riep vanmorgen ook heeeeeel hard dat ik vroeg naar bed ging en dat ik om 23.00 uiterlijk ging slapen
ja maar daar mag je blijkbaar niet over pratenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:17 schreef debeterebob het volgende:
Gebeurt er nog wat aan relaties en zo in deze slowchat?
aaah nee joh, jij bent niet leuk genoegquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik maak me ineens erge zorgen....dan heb ik nog maar een maandje of anderhalf![]()
wereld! Ik zal jullie missen!
Nee, daten mag hier niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:17 schreef debeterebob het volgende:
Wie met wie dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar daar mag je blijkbaar niet over praten
maar iedereen doet het, naar goed fok-gebruik, gewoon met elkaar hoor
Pffft spreek voor jezelf! ik vind mezelf leuk genoeg. Dat is het belangrijkste!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aaah nee joh, jij bent niet leuk genoeg
Nouja, ik heb vakantie, dus het moet kunnen...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oooo dat is zo irritant! Ik riep vanmorgen ook heeeeeel hard dat ik vroeg naar bed ging en dat ik om 23.00 uiterlijk ging slapen
Dit is geen datingtopicquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:17 schreef debeterebob het volgende:
Tijn met bijna alle mannenquote:
Whut?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tijn met bijna alle mannen
ik met auto
pien met narrator (maar dan met die schijthoofdletters)
en hungry joe met ihaveamnesia of zoiets
meer weet ik nog niet, maar ik hou je op de hoogte
ja niet zo onschuldig doen jijquote:
Ja maar... HJquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja niet zo onschuldig doen jijbob mag dat wel weten
ja ik vond het ook jammerquote:
Maar toch... HJquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik vond het ook jammer
maar goed auto was nog single, dus ik klaar niet meer
Ik klaar niet meer?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik vond het ook jammer
maar goed auto was nog single, dus ik klaar niet meer
Dank je wel. Misschien moeten we een keer afspreken om alle roddels door te nemen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tijn met bijna alle mannen
ik met auto
pien met narrator (maar dan met die schijthoofdletters)
en hungry joe met ihaveamnesia of zoiets
meer weet ik nog niet, maar ik hou je op de hoogte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dank je wel. Misschien moeten we een keer afspreken om alle roddels door te nemen.Sorry, ik deel haar niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
mag ik de foto's maken?quote:
klaag, sorryquote:
Bi-gedoequote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Krijgen we hier ook al weer dat typische lesbische gedoe.
ook? waar zitten de andere lesbos?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Krijgen we hier ook al weer dat typische lesbische gedoe.
geen seks hebbenquote:
op Lesbos, duhquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ook? waar zitten de andere lesbos?
In AVNZMG gingen gewoon 2 vrouwen met elkaar... Terwijl elke man aandacht zat te trekken...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ook? waar zitten de andere lesbos?
ow godquote:
Je maakt wat mee zegquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In AVNZMG gingen gewoon 2 vrouwen met elkaar... Terwijl elke man aandacht zat te trekken...
tsssskquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In AVNZMG gingen gewoon 2 vrouwen met elkaar... Terwijl elke man aandacht zat te trekken...
aangezien dat een essentieel onderdeel is van iemands identiteit (net als eeuwig maagd zijn) vind ik het nou niet echt vriendelijk richting biseksuele personen maar goedquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Op de man spelen he
Ik veroordeel biseksualiteit, niet de persoon.
Laag van je.
overal hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jeweettog. Denk dat daar de concentratie fokstelletjes wel zo hoog is...
Ik wil biseksuele mensen best serieus nemen hoor. Ik was niet heel serieus net hequote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aangezien dat een essentieel onderdeel is van iemands identiteit (net als eeuwig maagd zijn) vind ik het nou niet echt vriendelijk richting biseksuele personen maar goed
Ik kom ook niet. Want Comp_Lex is er ook niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:34 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoi,
ik kan 30 juni niet komen. Ik heb het te druk.
en je zag knipoog ook niet?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wil biseksuele mensen best serieus nemen hoor. Ik was niet heel serieus net he
Moet je in het andere topic,zeggenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:34 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoi,
ik kan 30 juni niet komen. Ik heb het te druk.
Hoeft niet. Wiki aangepast.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Moet je in het andere topic,zeggen
ja...maar met wie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |