Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
je moet 'bent' er achter denken manquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:24 schreef marcie216 het volgende:
Ik ben beter dan jou
Ik ben net zo goed als jou?
Ben hem liever kwijt dan rijk jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zullen we zeggen dat als GJE wint hij TOTY Hart krijgt
check 1e postquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:27 schreef marcie216 het volgende:
duurde lang.
En Toefjes, ik heb mix van goud/zilver. dus speel maar gewoon met goud morgen.
Nou, perfecte deal.quote:
Thanksquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je moet 'bent' er achter denken man
dus beter dan jij (bent)
beter dan mij = fout beter dan ik (ben)
etc.
Alleen via clubs.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nou, perfecte deal.
Je bent toch zo overtuigd van je zelf
Zoiets doet natuurlijk niemand behalve Confetti. Ik kan die druk niet aan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nou, perfecte deal.
Dan wordt ik hun keeperquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:28 schreef Thorb het volgende:
Ook wel tof, als Pino Dutchies verslaat krijgen ze TOTY HART
Het is wel zo dat H2H compleet anders is. Heb een vriend, die maakt me steeds in met H2H. Kan zelden een kans creeeren. Met FUT sloop ik hem compleet, laat ik hem alle hoeken van het veld zien. De meesten hier spelen alleen FUT, en is het logisch dat als jij vaak H2H speelt vaak van ons zult winnen in H2H.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nou, perfecte deal.
als jij denkt van niet zetten jullie allebei evenveel in en gaanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nou, perfecte deal.
Jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:28 schreef Thorb het volgende:
Ook wel tof, als Pino Dutchies verslaat krijgen ze TOTY HART
ja, dan zet Rijst TOTY hart in en GJE... O, wacht..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
als jij denkt van niet zetten jullie allebei evenveel in en gaan
Nee, wij zijn slechtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
als jij denkt van niet zetten jullie allebei evenveel in en gaan
Maar een rematch willen jullie niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:30 schreef marcie216 het volgende:
Wij verslaan Dutchies gewoon hoor.
Quel spits
GJE CAM
Ik of Euroteller any.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:30 schreef marcie216 het volgende:
Quel spits
GJE CAM
Ik of Euroteller any.
ik ook nietquote:
hoezo dat niet?quote:
Hou op, straks kan ik niet slapenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:30 schreef marcie216 het volgende:
Quel spits
GJE CAM
Ik of Euroteller any.
Jup.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:30 schreef marcie216 het volgende:
Quel spits
GJE CAM
Ik of Euroteller any.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knaapquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Omdat jij bij FC Pino geen recht van spreken hebt, knaap.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:32 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Jup.
Jullie waren beter toen.
Ik speelde toen niet heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:32 schreef marcie216 het volgende:
GJE durf je zometeen tegen Dutchies?
we gaan op Dutchies jacht.
En rijst.
Waarom noem jij mij knaap? alleen omdat ik wat minder goed en in spelling, en jonger ben?
Nee, ik speel liever tegen sportievelingen, we gaan wel onlinen zoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:32 schreef marcie216 het volgende:
GJE durf je zometeen tegen Dutchies?
we gaan op Dutchies jacht.
En rijst.
Waarom noem jij mij knaap? alleen omdat ik wat minder goed en in spelling, en jonger ben?
Helaas, ik was er niet bij.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:33 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Zei je dat ook voordat we 2-1 wonnen?
IF 74, IF 78? en nog een TOTY volgens mijquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Misschien vergis ik me nu, maar had Ballesteros niet een UP gekregen van 73 naar 75? Ik krijg nu zijn 73 versie in een pack.
nope, alleen een paar IFsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Misschien vergis ik me nu, maar had Ballesteros niet een UP gekregen van 73 naar 75? Ik krijg nu zijn 73 versie in een pack.
Stoer man. Wil je nu een sticker?quote:
Echt welquote:
Je zit er echt mee hequote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, ik speel liever tegen sportievelingen, we gaan wel onlinen zo
Hij disconnecttequote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Echt wel
Bij dat ready-up-scherm stond jij er gewoon bij
hij werd gelijk gedisconnectquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Echt wel
Bij dat ready-up-scherm stond jij er gewoon bij
Nee, maar zoiets vergeet ik nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:34 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Je zit er echt mee heDat Rijst zo tegen je deed.
Wil je een aai over je bol??
Jep, van pokemon of van K3?quote:
wat was er toen weer aan de hand met die stoere rijst?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, maar zoiets vergeet ik niet
okee gasten, kappen nu.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
wat was er toen weer aan de hand met die stoere rijst?
Ik werd kklijer genoemd omdat ik een kale kop had toen, en omdat we hen hard inmaaktequote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
wat was er toen weer aan de hand met die stoere rijst?
Ze zit bij jou he, jij boefquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:36 schreef GekkeZuiden het volgende:
Denk dat Wuel er niet is
Gewoon zomaar, weet niet waarom
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik werd kklijer genoemd omdat ik een kale kop had toen, en omdat we hen hard inmaakte
Ja rijst he.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik werd kklijer genoemd omdat ik een kale kop had toen, en omdat we hen hard inmaakte
Dit gaat over een jaar nog steeds zo. Laat lekker rusten johquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:36 schreef Rijst het volgende:
[..]ik heb m'n excuses al aangeboden en jij had die aanvaard en nu begin je er weer over
Ik heb je excuses aanvaard enzo, maar ik vergeet het nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:36 schreef Rijst het volgende:
[..]ik heb m'n excuses al aangeboden en jij had die aanvaard en nu begin je er weer over
Wij willen wel. GJE wilt niet. Nog even alles terug lezen Marcie.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja rijst he.
gekke vent
En zie ik het nu goed?
Durven de Dutchies niet?
lekker mij negeren he haterquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wij willen wel. GJE wilt niet. Nog even alles terug lezen Marcie.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoor je zometeen met clubs: 'Ik voel hem groot worden GZ'
Poker wilt anders ook niet hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:35 schreef poker4lifee het volgende:
nou Dutchies kom clubs, en we gaan niet tegen pino
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 atb wel goedquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand die al eens met SIF Heitinga gespeeld heeft? Is het de overwegen waard om hem te halen?
Ik zou het niet doen. Misschien als buitenste bij 3atb maar niet centraal.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand die al eens met SIF Heitinga gespeeld heeft? Is het de overwegen waard om hem te halen?
nee man, kinderachtige shit allemaal. komt toch niks goeds uit wie er ook wintquote:
Wel alles even teruglezen , toefjesquote:
Nou, dan 1 van ons niet, 1 van jullie niet. Kunnen we 2 dingen doen:quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Poker wilt anders ook niet hoor
haal m maar. hij is echt goed.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wij beginnen niet met ouwehoeren hier hè, iemand die gewoon wilt clubben wordt als een voetveeg aan de kant gezet, da's nou niet bepaald beleefd.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, dan 1 van ons niet, 1 van jullie niet. Kunnen we 2 dingen doen:
- Spelen zonder degenen die niet willen tegen elkaar
- Spelen tegen anderen en stoppen met ouwehoeren.
Niet slim, als we optie 1 doen, doen we optie 2 niet en blijven we ouwehoeren.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, dan 1 van ons niet, 1 van jullie niet. Kunnen we 2 dingen doen:
- Spelen zonder degenen die niet willen tegen elkaar- Spelen tegen anderen en stoppen met ouwehoeren.
Ja hoor gje, je hebt helemaal gelijk. kusje.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wij beginnen niet met ouwehoeren hier hè, iemand die gewoon wilt clubben wordt als een voetveeg aan de kant gezet, da's nou niet bepaald beleefd.
is ze via het raam weggegaan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:40 schreef GekkeZuiden het volgende:
FC Dutchies ben er over 5min.
En ik ben alleen
Het is zo.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja hoor gje, je hebt helemaal gelijk. kusje.
Dat snap ik toch ook wel druif.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:41 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Nee hoor,Het heeft hier met eerdere gebeurtenissen te maken
je weet dat rijst niemand kan accepteren en je dus mijn argumenten moet gebruiken = ik ken hem niet + we hebben genoeg mensenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is zo.
Euroteller wilt gewoon leuk meeclubben, maar wordt aan de kant gezet met als argument dat hij een 'noob' is en dus 'automatisch' naar FC Pino gaat, beetje big talk niet?
was een GEINTJEquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is zo.
Euroteller wilt gewoon leuk meeclubben, maar wordt aan de kant gezet met als argument dat hij een 'noob' is en dus 'automatisch' naar FC Pino gaat, beetje big talk niet?
Kan er eigenlijk echt niet tegen, maar goed.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:41 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Nee hoor,Het heeft hier met eerdere gebeurtenissen te maken
Nee, gewoon via de voordeur. Stiekem keek ik geen Duitslandquote:
ja, je hebt helemaal gelijk inderdaad, ik heb alles verkeerd ingeschat.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is zo.
echt hequote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Net zoals 'We willen niet teveel FOK!ers' om mij er buiten te laten, maar toch even andere mensen accepteren
ach, VWO opleidingen accepteren ook niet iedereen..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:47 schreef GekkeZuiden het volgende:
FC Dutchies, echt trieste club!!
Niet iedereen accepteren.![]()
Ik ben er, klaar om weer te winnen
Ja, dat klopt alleen de betere worden toe gelaten/ geaccepteerd.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ach, VWO opleidingen accepteren ook niet iedereen..
of gewoon, mensen die goed kunnen samenwerken, juiste mentaliteit hebben, dat soort zaken. speelt ook meequote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:48 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ja, dat klopt alleen de betere worden toe gelaten/ geaccepteerd.
Sorry sorry echt was een inkoppertje
Jup dat bleek ook uit het resultaat.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:48 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ja, dat klopt alleen de betere worden toe gelaten/ geaccepteerd.
Sorry sorry echt was een inkoppertje
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hey Toefjes, jij was degene die niet wilde ouwehoeren?
Hou je er even aan dan
In your facequote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hou je er even aan dan
ik had het over het vwo. maar je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hou je er even aan dan
Pascal, dat is pas een josti he. Gaat hij gauw futten zodat wij moeten wachtenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
wat een kinderachtig gemekker hier zeg
ik grap meequote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:51 schreef GekkeZuiden het volgende:
Wat zijn jullie snel op je teentjes getrapt.![]()
We zitten gewoon een beetje te grappen
eikelquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Pascal, dat is pas een josti he. Gaat hij gauw futten zodat wij moeten wachten
Had liever gehad dat de Dutchies wonnen, dan konden ze lekker trots zijn en was er nooit iets geweest.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
wat een kinderachtig gemekker hier zeg
Quel neukt zicht toggg.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:52 schreef Rijst het volgende:
Hij heeft sowieso meer wijven geneukt dan heel FC Pino bijelkaar
Compleet relevant, echt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:52 schreef Rijst het volgende:
Hij heeft sowieso meer wijven geneukt dan heel FC Pino bij elkaar
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:52 schreef Rijst het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:53 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Had liever gehad dat de Dutchies wonnen, dan konden ze lekker trots zijn en was er nooit iets geweest.
Ach, ik blijf lekker monogaam.quote:
En hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:52 schreef Rijst het volgende:
Had je maar niet moeten scoren stommerdquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:53 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Had liever gehad dat de Dutchies wonnen, dan konden ze lekker trots zijn en was er nooit iets geweest.
Nah, jullie waren wat erger hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:53 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Jullie zijn ingetogen over jullie winst
Als ik het toch eens wistquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Had je maar niet moeten scoren stommerd
Nee.quote:
Dutchies hebben nog steeds pijn van hun verliesquote:
Marc, dat is gewoon mogelijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben 15, en hoezo kan je niemand neuken op je 14, en je 15e?
Nee. We wouden rematch maar julilie (jij) willen niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dutchies hebben nog steeds pijn van hun verlies
Heb jij het gedaan dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben 15, en hoezo kan je niemand neuken op je 14, en je 15e?
Daarom.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Daarom.
wie weet heeft Euro er al 15 genomen.
GJE 0
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:56 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Heb jij het gedaan dan?
Vast niet jij lag steeds in het ziekenhuis
Na de Marcietechniek
Dat ik vaak in het ziekenhuis lig? Ja.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat ik vaak in het ziekenhuis lig? Ja.
Harde tepels beginnen te komen inderdaadquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Is ze er nu wel? Volgens mij wordt ze nu hard.................
Koningquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Prima. vakantiegeld vorige maand gestort.
"Hoe dichter om"quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:00 schreef marcie216 het volgende:
Motto van toefjes :
Hoe dichter bij de 0, hoe strakker bij de ...
lolquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:00 schreef marcie216 het volgende:
Motto van toefjes :
Hoe dichter bij de 0, hoe strakker bij de ...
Ik heb het gelezen. Leuk boek welquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:02 schreef marcie216 het volgende:
Heeft iemand hier eigenlijk het boek gelezen van Gijpie?
Mijn papske heeft hem op zijn werk gekregen en wil weten of het de moeite waard is om te gaan lezen
ja?quote:
Ja het is natuurlijk maar waar je van houd maar ik vond het wel interessant. Is gewoon wel raar om te lezen hoe een man zon verschillende persoonlijkheden kan hebben.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:05 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ja?
Dan ga ik het ook is lezen.
Als het boek me bevalt, ga ik misschien het Wijsneuzen boek(wilfred genee) boek lezen.
Ja ik zit ook te kijken of ik de boeken van :quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja het is natuurlijk maar waar je van houd maar ik vond het wel interessant. Is gewoon wel raar om te lezen hoe een man zon verschillende persoonlijkheden kan hebben.
Geen van beiden gelezen, die van Zlatan lijkt me nog wel leuk. Hans Kraaij kan me niet echt interesseren.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja ik zit ook te kijken of ik de boeken van :
Ik, Zlatan
Hans kraaij jr
Ga kopen. deze toevallig ook gelezen?
Ja ik ga denk ik die van Zlatan nog halen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geen van beiden gelezen, die van Zlatan lijkt me nog wel leuk. Hans Kraaij kan me niet echt interesseren.
Hoe?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Gewoon downloaden en uitprinten die boeken man, zonde van het geld
OMGquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als je 20 eur voor Ibra betaald + 20 voor genee = 40 eurquote:
het is printen btw, niet uitprintenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Pauper.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Voor een boek niet willen betalenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Gewoon op school printen, wat denk jijquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:20 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Voor een boek niet willen betalen![]()
![]()
![]()
Verder kost internet en printen ook geld
je kunt beter een e-reader downloadenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:20 schreef Tim86 het volgende:
Los van het feit of je een boek wel of niet gaat downloaden ipv kopen..Waarom zou je dan zo'n heel boek gaan uitprinten joh..Zit je daar met een stapel papier op schoot
Als je je boeken dan gaat downloaden kan je beter gewoon wat investeren in een e-reader..zo duur zijn die dingen niet
Maar als je e-reader hebt, moet je toch ook nog voor die boeke gaan betalen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:20 schreef Tim86 het volgende:
Los van het feit of je een boek wel of niet gaat downloaden ipv kopen..Waarom zou je dan zo'n heel boek gaan uitprinten joh..Zit je daar met een stapel papier op schoot
Als je je boeken dan gaat downloaden kan je beter gewoon wat investeren in een e-reader..zo duur zijn die dingen niet
Officieel welquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Maar als je e-reader hebt, moet je toch ook nog voor die boeke gaan betalen?
Zijn schoolprintjes gratis, denk niet dat jou school dat goed vindquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon op school printen, wat denk jij
Zo'n apparaat die fucking snel die papiertjes eruit schiet
Heb jij die biografie van Willy van der kuijlen?quote:
10 cent per a4 bij mijquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon op school printen, wat denk jij
Zo'n apparaat die fucking snel die papiertjes eruit schiet
Nee, maar je kan het wel gewoon sneaky doenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:21 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Zijn schoolprintjes gratis, denk niet dat jou school dat goed vind
Neequote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Heb jij die biografie van Willy van der kuijlen?
Hier kost het 5 cent per a4 officieelquote:
Koop dan gewoon een tablet. Dan standaard boekenapp erop en maar lekker op Google zoeken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Maar als je e-reader hebt, moet je toch ook nog voor die boeke gaan betalen?
Best handig.quote:
Ik heb een ipad?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:23 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een tablet. Dan standaard boekenapp erop en maar lekker op Google zoeken.
Kan gewoon via je iPad.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb een ipad?
Als je een E reader koopt, hoeveel kost dan bijvoorbeeld het boek ik Zlatan?
Serieus?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan gewoon via je iPad.
10 euro
Doe daar dan gewoon een app op?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb een ipad?
Als je een E reader koopt, hoeveel kost dan bijvoorbeeld het boek ik Zlatan?
Een Ipad kan niet naar buiten?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:25 schreef Kamikazie het volgende:
E-readers![]()
Boek is juist leuk om buiten in de zon te lezen
Iets met een wachtwoord en roypsvquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Serieus?
Wat moet ik daarvoor doen dan?
Gewoon naar de boekensectie in de iTunes store.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Serieus?
Wat moet ik daarvoor doen dan?
Download het dan gewoonquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/ik-zlatan/9200000001997190/
Dacht dat je drinken ging pakkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jawel maar is minder fijn want reflectie,batterij,in de zon leggen is niet zo goed etc.
Waarom kopen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:27 schreef marcie216 het volgende:
Zou daar echt Ik Zlatan tussen staan ?
Zal ik morgen eens kijken
kom nou maar clubsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jawel maar is minder fijn want reflectie,batterij,in de zon leggen is niet zo goed etc.
Die jongen bedoeld het zo goed, maar is soms zon clownquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:31 schreef Reemi het volgende:
GJEIk lees twee pagina's terug en wat daar allemaal weer staat
![]()
Nounouquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die jongen bedoeld het zo goed, maar is soms zon clown
zeker, dankzij hem gaat m'n pc nog aanquote:
Nieuwe kopen??quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zeker, dankzij hem gaat m'n pc nog aanmet moeite dat wel.
hahah nah andere videokaart of moederbord nodig waarschijnlijk, maarja geen verstand van dus dat gaat 'm niet worden.quote:
bij de fokkers niet van toepassing, voor ons dus wel wat waardquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Meeste beamers zijn niet je-van-het.
Je moet meestal heel donker zitten, in zonlicht is het niets waard
Gordijn/Lamelle ??quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heledag in het donker lijkt me niet fijn hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:50 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Gordijn/Lamelle ??
Ik ga nu 1x Consumables proberen
Bij ons op zolder is het gelukkig heel donker. Dus daar hangt de beamer goed hoor. En niet je van het vind ik overdreven, je moet zorgen dat je voldoende afstand houd en dan kijkt het wel lekker wegquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ja, als het donker is is het wel mooi, maar als het een klein beetje licht is, stellen de kleuren niets meer voorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bij ons op zolder is het gelukkig heel donker. Dus daar hangt de beamer goed hoor. En niet je van het vind ik overdreven, je moet zorgen dat je voldoende afstand houd en dan kijkt het wel lekker weg![]()
Ik game niet de hele dagquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heledag in het donker lijkt me niet fijn hoor
Hoe doet Rvp het?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, als het donker is is het wel mooi, maar als het een klein beetje licht is, stellen de kleuren niets meer voor
Ik vind hem mwa.quote:
Niet alle spelers uit FUT herkennen aan de hand van hun club + statsquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:04 schreef marcie216 het volgende:
Ik weet de naam toch niet van de speler reemi
@toefjes
Dat is mooi!
Wie wou je dan halen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik vind hem mwa.
Heb hem er voor veel te veel opgezet op de TP nu, als hij niet verkoopt geef ik hem nog eens kans morgen, anders lekker veel winst van gemaakt. Mist veel makkelijke balletjes helaas
1 uurquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat voor formatie is die CB (Ridgewell) Ik had hem in een pack toen hij net getransferd was en toen was hij nog meer dan 20k waard
Begint dat BraSilver toernooi nu om 1 uur of is het net begonnen?
Torres even proberenquote:
ruilen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Torres even proberen
RvP kan leuk voetballen, maar is ongeveer net zo goed als Sturridge, en voor 60k is me dat iets te veel van het goede
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Torres even proberen
RvP kan leuk voetballen, maar is ongeveer net zo goed als Sturridge, en voor 60k is me dat iets te veel van het goede
Daar gaat je geloofwaardigheidquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Torres even proberen
RvP kan totaal geen volleys of directe ballen wegknallen, dat mis ik welquote:
Schotprecisie is in sommige posities niet echt optimaalquote:
Wacht.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Torres even proberen
Ik wacht nog even, thanksquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:16 schreef poker4lifee het volgende:
TorresVoor 20k bin erop gezet, koop maar als je hem wilt GJE. Zou hem voor minder aan je gegeven hebben als je gereageerd had maarja
Was echt uitstekend bij mijquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:09 schreef GekkeZuiden het volgende:
Kut team!!!!
SIF Lopez nooit halen, slechtste keeper uit het er nu weer 4doorgelaten, 4kansen
![]()
![]()
8.5 voor de verwoordingquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Was echt uitstekend bij mijSterkhouder tijdens mijn defensief zwakke periode (
).
Kopen 50Kquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Was echt uitstekend bij mijSterkhouder tijdens mijn defensief zwakke periode (
).
Nee, de rest van het team was om te huilen dus ik hoef 'm ook niet meer.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, de rest van het team was om te huilen dus ik hoef 'm ook niet meer.
Noem tenminste één speler die je erin wilt verwerken.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:24 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]![]()
Oke jammer.
[ afbeelding ] Op zaterdag 23 juni 2012 00:19 schreef GekkeZuiden het volgende:
Dringende hulp nodig!!
Wie kan er een team voor mij maken? Budget 240K
Opstelling: 4321 of 352.
Competitie etc. maakt me niet uit.
Help deze zielige Fok!er in deze barre tijden![]()
Kan jij me hier mee helpen?
Robin Van Persie, ik heb hem al. Dus 240K+Persie heb ik nuquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Noem tenminste één speler die je erin wilt verwerken.
http://futhead.com/12/squad/1150754quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:24 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]![]()
Oke jammer.
[ afbeelding ] Op zaterdag 23 juni 2012 00:19 schreef GekkeZuiden het volgende:
Dringende hulp nodig!!
Wie kan er een team voor mij maken? Budget 240K
Opstelling: 4321 of 352.
Competitie etc. maakt me niet uit.
Help deze zielige Fok!er in deze barre tijden![]()
Kan jij me hier mee helpen?
Wie voor Ramos?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/1150754
even wat totys vervangen
Picsquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:26 schreef Rijst het volgende:
14 tegendoelpunten en dan toch de cup winnen
1 van mijn teams komt ongeveer op dat uit volgens mijquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:25 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Robin Van Persie, ik heb hem al. Dus 240K+Persie heb ik nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |